PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Komt omdat het fysische model van FIFA niet klopt en je geen druk kan zetten als de tegenstander achterin rond speelt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Dit is echt een mooie goal IRL, maar als mensen zo met FIFA speler word ik gek
Lekker nieuw nieuwsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
__
Willian van Shaktar trouwens voor 35miljoen naar Anzhi.
Ben je bij vandermar in het dorp gaan wonen? Die loopt ook altijd zo achterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
__
Willian van Shaktar trouwens voor 35miljoen naar Anzhi.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je bij vandermar in het dorp gaan wonen? Die loopt ook altijd zo achter
Stond gisteren ook al overal, maar zal nu dan wel officieel zijnquote:
wow dan word je echt gekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Dit is echt een mooie goal IRL, maar als mensen zo met FIFA speler word ik gek
Gisteren dus:quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je bij vandermar in het dorp gaan wonen? Die loopt ook altijd zo achter
quote:
quote:
plaatje doet t nietquote:
quote:
Was Marecek toch?quote:
nee toch..anders ben ik wel erg dronkenquote:
Voetbalwetten hèquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
Dit is wel zo vreselijk tegen de verhoudingen in
Och, ik heb op een scherm Suits en het andere voetbalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee toch..anders ben ik wel erg dronken
Donder ff op hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Omfg Louis bij die chick in de rechtzaal
Ik zeg toch niet wat hij doet en bij wiequote:
Jonge ik had Suits ff gepauzeerd voor voebel. Zo verder kieke jatog.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet wat hij doet en bij wie
Ga voetbal kijken
Ohquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge ik had Suits ff gepauzeerd voor voebel. Zo verder kieke jatog.
welke club support jij ook alweer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:54 schreef Zhano het volgende:
Pffff, so lucky....
Volgende week geen Gouweleeuw en Zomer
Godver man, ik word al nerveus als ik er naar kijkquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Sport1 zender van de maand bij Ziggo![]()
Lekker tijdens Rotterdam, of zit je weer een hele week daar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Sport1 zender van de maand bij Ziggo![]()
hahah ja echt a ls je ze op die rand ziet lopen en ziet hoever beneden is, pffquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godver man, ik word al nerveus als ik er naar kijk
Wel tof zo met deze camera..die ene gast deed die "glijbaan" wel heel snel
ik ook jonggeeeeeequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
PotS wist het 2 dagen geleden al.
Ja. Idd, jammer dat er deze maand geen masters zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker tijdens Rotterdam, of zit je weer een hele week daar?
Nee, die konko twitteraarquote:
quote:
Hij is net als Babel meer bezig met twitterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij kan beter american football spelen, al die ballen richting 2e ring altijd
Dan speelt hij dus (mits hij wint) op maandagavond, donderdagavond en vrijdagavond lijkt me? (t/m kwartfinale)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef detennismaster het volgende:
@tim
En nee zit dit keer niet de hele week daar. Ga woensdagavond (omdat Federer dan meestal gaat) en donderdag middag.
Maar ik kreeg vandaag dit mailtje:
[ afbeelding ]
Federer dus op maandag.
Zijn eerste jaar bij Ajax ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel jammer dat vd Wiel zo weinig aan spelen toekomt... Bij het WK was hij echt geniaal
Lekkere samplequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel jammer dat vd Wiel zo weinig aan spelen toekomt... Bij het WK was hij echt geniaal
Alleen toen jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
het hele seizoen ervoor ook.quote:
Ik wil wel maar tuig bezet hier de tvquote:
Dus dan ook automatisch beter dan van Rhijn die zwaar inferieur aan Janmaat isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het hele seizoen ervoor ook.
En als van der Wiel beetje speelt is ie al beter dan die lamzak Janmaat
quote:
Lijkt net zo'n KSI filmpjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lekker schaamteloos
Misschien zijn tweede ronde op woensdagavond...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan speelt hij dus (mits hij wint) op maandagavond, donderdagavond en vrijdagavond lijkt me? (t/m kwartfinale)
Ja, ga denk ik 2x..1x met vrienden en 1x moeders trakteren. Sowieso wel op vrijdag, maar zal wel overdag zijn dan..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien zijn tweede ronde op woensdagavond...
Ga jij nog dit jaar?
Ik ga ook het liefst op vrijdag maar dan zit ik al in de auto ging Oostenrijk. Ook heerlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ga denk ik 2x..1x met vrienden en 1x moeders trakteren. Sowieso wel op vrijdag, maar zal wel overdag zijn dan..
Jaloersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga ook het liefst op vrijdag maar dan zit ik al in de auto ging Oostenrijk. Ook heerlijk
Jup, we rijden rond een uur of 2 weg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jaloersvrijdag overdag al rijden?
Ik kom niet eens zoveel 5atb tegen in de gold cup laatste tijd, maar ik kan echt geen 3-5-2 Brapace team meer zien..echt zeker 50% van de wedstrijden kom je gewoon exact hetzelfde team tegen met max 2 andere spelers. Kom nu ook heel veel Antonio Ferreira tegen naast Luiz en Santana..snap echt niet dat je hem in een gold team zou gebruiken..pak dan gewoon Dede..die is echt 100000x beter. Ferreira is echt matig buiten die pace en Dede is ook al mega snel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
Halve finale toernooi 5 at the back. Welliton Doumbia en alle aids. Toch maar black ops
dan ben je met een beetje geluk 's avonds 12 uur pas daarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jup, we rijden rond een uur of 2 weg.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke club support jij ook alweer?
Nee, we overnachten in Zuid-Duitslandquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ben je met een beetje geluk 's avonds 12 uur pas daar
je zei; volgende keer zonder Gouweleeuw en nog eenquote:
ah oke, ik vond het al vreemdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, we overnachten in Zuid-Duitsland
Ja, die zijn geschorstquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je zei; volgende keer zonder Gouweleeuw en nog een
Walker, meest OP rbquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef FutFan het volgende:
Is maicon zijn geld waard?
of kan ik beter bij Richards blijven?
Richards is best goed, toch? Heb je er het 8-voudige voor over om hem te vervangen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef FutFan het volgende:
Is maicon zijn geld waard?
of kan ik beter bij Richards blijven?
waar haal je de tijd vandaan om zoveel te spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Das teamAlleen RB ga ik misschien nog vervangen, en RCDM.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat assists nog steeds niet worden bijgehoudenFormica zit sowieso wel op 8-10
En Jajaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga maar eens een silver teampje maken.Eindelijk wat tijd. Een 3421 met Araujo gaat het worden.
Wie zijn die LB, CDM en CAM's? Dan wil ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck ga ik dit nou weer afmaken zonder midget in de spits
iig Andersson, vorig jaar was hij geniaal (Groningen)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie zijn die LB, CDM en CAM's? Dan wil ik wel even kijken.
Kan nog nietquote:
Veel? Ik heb die Di Santo al maandenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar haal je de tijd vandaan om zoveel te spelen
CDM: http://www.futhead.com/fifa/players/7796/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie zijn die LB, CDM en CAM's? Dan wil ik wel even kijken.
Hoezo niet dan? Ik dacht dat dat wel was bevestigd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
hmm ik dacht dat ik hier had gelezen dat Sio naar Ligue 1 ging..blijkbaar niet
Had ze net gevonden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Veel? Ik heb die Di Santo al maanden
[..]
CDM: http://www.futhead.com/fifa/players/7796/
LCAM: http://www.futhead.com/fifa/players/3174/
RCAM: http://www.futhead.com/fifa/players/8817/
LB: http://www.futhead.com/fifa/players/5531/
LB hoeft niet per se hoor, alleen die kwam redelijk goed uit.
Andersson en Enevoldsen vorig jaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iig Andersson, vorig jaar was hij geniaal (Groningen)
Ik zie hem niet bij transfers, niet op de markt en ik zie niets op zijn wiki.,.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ik dacht dat dat wel was bevestigd.
Neeneequote:
Belangrijk is dat de spits geen 1m79quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zo lastig is het afmaken trouwens niet.
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken of er iets anders leuks inzit.
quote:
Crossabuserquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Belangrijk is dat de spits geen 1m79is maar liefst 1m88 of groter met 3* skill
*toch nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht dat het afmaken van die squad een makkie zou zijn, maar [ afbeelding ].
Meteen beter dan elke andere deal die ik dit jaar hadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Vijf_voor het volgende:
M'n eerste goede SMLENO dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Ja, die CF moet al bijna een Braziliaan of een Zweed zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Zhano het volgende:
Canesin mag geslachtofferd, maar wil niet een team vol Brazilianen of Kouyate...
Ik moest ff 3x kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meteen beter dan elke andere deal die ik dit jaar had
Armenterosquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die CF moet al bijna een Braziliaan of een Zweed zijn.
Was het 9k BIN? En hoeveel is hij op de PS3 dan waard? Mijn beste deal van dit jaar leverde 25k winst op ofzo.quote:
Ja was BIN. Gemiddeld gaat ie voor ongeveer 80k, maar er staan er ook een aantal voor 100k+ dus ik wacht nog even met verkopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het 9k BIN? En hoeveel is hij op de PS3 dan waard? Mijn beste deal van dit jaar leverde 25k winst op ofzo.
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Hoe speelt Oemtietie eigenlijk? Mensen die hem in een team hebben/hebben gehad hier?
OMG, joe doont mien detquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik had hem net wel in een for for toe en hie soold for toe kee. [ afbeelding ]
20 afwerken als 18-jarige.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Janssen was vroegah echt een mega talent met FM
Over FM talenten gesproken, Harbuziquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Goitom.![]()
[ afbeelding ]
En Harbuzi is een ex-Feyenoojder.
Ik miste een Fuentes voor toe hondred maar toen kocht ik hem voor nein hondred en verkocht voor toe keequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik had hem net wel in een for for toe en hie soold for toe kee. [ afbeelding ]
Ja, goede speler uit de Feyenoordjeugd.quote:
Haha ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, goede speler uit de Feyenoordjeugd.Daar klopt iets niet.
Maar uiteindelijk klopt het toch wel, want hij is nu 26 en heeft bijna niets gepresteerd. Typische Feyenoordspeler dus.quote:
Nou, zeg dat welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk klopt het toch wel, want hij is nu 26 en heeft bijna niets gepresteerd. Typische Feyenoordspeler dus.
Om je nog maar niet uit te laten over Limburgquote:
PSV heeft geen jeugdopleidingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef DutchSL het volgende:
Tim Janssen komt uit de PSV jeugdopleiding, dus daar is dat Feyenoord argument meer van op toepassing.![]()
Rekik daarin tegen die gaat er wel komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om je nog maar niet uit te laten over Limburg
*daarentegenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Rekik daarin tegen die gaat er wel komen.
Behalve als je een kat bent dan is het YOLNquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik wist dat het niet klopte. YoLO toch.
Feyenoord heeft best een aardige jeugdopleiding. Alleen leren ze de spelers ook hoe de prijzen vooral buiten Rotterdam te pakken.quote:
You only live nines? dat kan ook niet vdmquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Behalve als je een kat bent dan is het YOLN
Oh, dacht ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
You only live nines? dat kan ook niet vdm
Zemmerquote:
Yo, kom er zo aan als de keet leeg isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van der mar
Tis fucking half 12, melden met je kutje
Morgen een huldiging?quote:
Ik doe ook wel meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan wel even... ben alleen wel kapot dus zal niet best zijn
Alfred!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: En btw, Finn is jarig vandaag dusssss...
Zo zo, de F-side. Daar zitten de mensen met de grote doppen in de koppen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De hard gaan kernquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo zo, de F-side. Daar zitten de mensen met de grote doppen in de koppen.
Pik Blopsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo zo, de F-side. Daar zitten de mensen met de grote doppen in de koppen.
Jezus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Vijf_voor het volgende:
M'n eerste goede SMLENO dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Ja jonge, ze moeten hier even weggaanquote:
Sjonge jonge, jij hebt ook weinig voor het zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, ze moeten hier even weggaan
Litmanen wil misschien wel al heeft hij denk ik niet die rise
Ja man, ik ben veel te liefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjonge jonge, jij hebt ook weinig voor het zeggen
Heb nog met de zusjes van harbuzi in de klas gezeten, lekkere zweedse tweelingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Goitom.![]()
[ afbeelding ]
En Harbuzi is een ex-Feyenoojder.
Was het niet de bronze Sanogo (van Auxerre) + Yatabare ook uit de Ligue 2 had ook een hattrick.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zekere IF: 4 goals in een 4-5 zege vandaag.
187cm en 4* weak foot, not bad.
Haha wat?quote:
Ja, daarom de ninja edit. Hoopte dat niemand het zagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het niet de bronze Sanogo (van Auxerre) + Yatabare ook uit de Ligue 2 had ook een hattrick.
Ik ben zo snel (vandaar ook Sonic in mijn naam uiteraard)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:02 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...
[..]
Ja, daarom de edit. Hoopte dat niemand het zag
Nog eisen qua formatie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sta vast.
[ afbeelding ]
Weet iemand nog een leuke creatieve oplossingen? De enige die in het team móeten zijn Jaja, Falque en Araujo.
Eigenlijk zo dicht mogelijk van wat hier staat, maar ik begin wel opnieuw. Kom er echt niet uit.quote:
KOMEN DANquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
Jongens, ik kom er zo aan.
They have left the building.
yO, KOM JETZTquote:
Jaja als CDMquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sta vast.
[ afbeelding ]
Weet iemand nog een leuke creatieve oplossingen? De enige die in het team móeten zijn Jaja, Falque en Araujo.
Balans is overrated en het hele team staat om Araujo heen. Dat lijkt me juist echt een baas. Als je niet met Jara van vorig jaar heb gespeeld, heb je geen idee denk ik. Qua stats lijkt hij er best wel op.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jaja als CDMEn die Araujo lijkt me ook niet echt geweldig
Ik zou Jaja CDM maken en dan met 7 chem op CB en dan Adryan als CAMquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb al een oplossing, maar die tweede spits lijkt me niet zo best.
[ afbeelding ]
Moet je nog zo'n duur kaartje voor kopen ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb al een oplossing, maar die tweede spits lijkt me niet zo best.
[ afbeelding ]
Je punt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zou Jaja CDM maken en dan met 7 chem op CB en dan Adryan als CAM
Tsja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moet je nog zo'n duur kaartje voor kopen ook
Die ene spits is pauper. En 1 CAM op CDM kan makkelijk in 3-5-2.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Falque op CDMEn die spitsen beetje paupers haha
2%quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM fix je headset en join ons? Of ben je aant downloaden? Hoe lang nog?
Ziet er wel goed uit, maar ik denk dat ik de missing link gevonden heb. Yago Falque speelt nu in de Liga Adelante en kan zo dus ook linken met Sergio Araujo. Toch een mooi team. Alleen moet je haast wel defensief spelen, met 1 zo'n CAM op CDM.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dan? Brazilianen uit de Liga do Brasil kun je verder zelf kiezen
Wie heeft er FUT13 gestemd?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:27 schreef pascal08 het volgende:
Poll: Welke FUT was het beste?
• FUT 09
• FUT 10
• FUT 11
• FUT 12
• FUT 13
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik weet het nietquote:
Iago Falqué 72 (CAM) - Tottenham Hotspur > UD Almeríaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In 3-5-2 neem ik aan?
Araujo krijgt 1,5 link van Di Santo en 0 van Falque
Ik speel het pas sinds 13quote:
Hmmm, oké, dan vergeef ik het je. Ik wilde FUT10 stemmen, maar ik klikte gewoon op FUT11, die ik niet eens gespeeld heb.quote:
Sukkellll, dat was de beste.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmmm, oké, dan vergeef ik het je. Ik wilde FUT10 stemmen, maar ik klikte gewoon op FUT11, die ik niet eens gespeeld heb.
quote:
veel op 7quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Dit wordt ´m denk ik. Als het niet loopt vervang in Jaja wel voor een pure CDM.
[ afbeelding ]
Of ik maak gewoon nog een ander team.
Geen op 7.quote:
Verkeerde Uche, maar soit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Dit wordt ´m denk ik. Als het niet loopt vervang in Jaja wel voor een pure CDM.
[ afbeelding ]
Of ik maak gewoon nog een ander team.
oohh, wist ik nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen op 7.De getransfereerde Falque zit nog niet in Futhead.
Vorig jaar was er die andere Uche, speelde toen eerst bij Xamax en kreeg later een transfer naar de BBVA volgens mij of andersom. Die was veel beter. Kalu Uche. Speelt nu vast in Turkije ofzo.quote:
Hij doet me qua stats denken aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oohh, wist ik niet
ziet er wel goed uit, maar waarom zou Araujo zo geweldig spelen?
Jara voelde ook niet snel aan. Met z'n agility kan 'ie al een hoop compenseren hoop ik.quote:
IF Kalu Uche viel wel in het niet naast Carlitos Velaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vorig jaar was er die andere Uche, speelde toen eerst bij Xamax en kreeg later een transfer naar de BBVA volgens mij of andersom. Die was veel beter. Kalu Uche. Speelt nu vast in Turkije ofzo.
Zo goed als Jara gaat ie niet zijn denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij doet me qua stats denken aan [ afbeelding ]
En aangezien [ afbeelding ] vorig jaar een bazige heldenkoning was, wilde ik 'm uitproberen.
Dat denk ik ook niet. Maar misschien als een silver versie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo goed als Jara gaat ie niet zijn denk ik
Juist doordat ie niet konkosnel was was zn dribbel echt om van te genieten. Heb nu Formica, die enigzins in de buurt komt voor zover dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jara voelde ook niet snel aan. Met z'n agility kan 'ie al een hoop compenseren hoop ik.
81 pace.quote:
Rooneyquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
Is er überhaupt iemand die alle FUT delen heeft gespeeld?De tijden dat je FUT nog moest kopen.
ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
Is er überhaupt iemand die alle FUT delen heeft gespeeld?De tijden dat je FUT nog moest kopen.
Ik zat straks ook te kijken naar een team met wat Ivorianen (sowieso voor na deze cupquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:55 schreef Zhano het volgende:
Ik dacht dat Yapi Yapo redelijk groot was maar hij is 1m71Ben daar niet zo gelukkig mee...
Ach ja...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had iemand trouwens wel gezien dat Suk tussen die lijst met transfers van gisteren stond? Dat betekent dat de Eredivisie-versie uit packs is
SUKquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had iemand trouwens wel gezien dat Suk tussen die lijst met transfers van gisteren stond? Dat betekent dat de Eredivisie-versie uit packs is
Mooi was dat ja, 3k (of was het 5?) per volle paginaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUT 09, toen je nog een plakboek had.
Ben hem al aan het pricefixenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
PS3?quote:
Nee. En ik ben niet serieus joh, gekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:03 schreef wieisboos het volgende:
ik heb een winter transfer in mijn pakket hoor!NoiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:03 schreef wieisboos het volgende:
ik heb een winter transfer in mijn pakket hoor!Eigenlijk is die transfer al ouder, maar toch is het echt fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil iets met Fransen en Ivorianen nu Sio waarschijnlijk getransfereerd is. Je hebt ook nog IF Aurierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat straks ook te kijken naar een team met wat Ivorianen (sowieso voor na deze cup). Doubai lijkt me ook wel wat
Oh hoi querquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:07 schreef Ebecilio het volgende:
Misschien wordt Jaja op CDM wel net zo'n legende als Kanu
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil iets met Fransen en Ivorianen nu Sio waarschijnlijk getransfereerd is. Je hebt ook nog IF AurierWat had jij bedacht?
Jese>Deulofeuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Even uitproberenbrb.
weet ik ook wel, maar ga niet FOK!ken met Suk he!?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. En ik ben niet serieus joh, gek
Dit was best een slechte grapquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet ik ook wel, maar ga niet FOK!ken met Suk he!?![]()
![]()
welke?quote:
Die discussie is ook eindeloos. Ik probeer Deulofeu eerst. Hij is wat sneller en ik ben een pacehoer want ik speel met een spits met 70 pace.quote:
Het was niet als grap bedoeldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fokken met suk he. Zo slecht dat ik er nog best om kon lachen eigenlijk
Ik weet nog dat ik toen gewoon waardeloze spelers kocht voor 500c ofzo, alleen omdat de plakboek vol te krijgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi was dat ja, 3k (of was het 5?) per volle pagina
Alleen kut dat je spelers die je had ingeplakt dan ook nooit meer kon gebruiken..markt was zo anders daardoor
Je kon maar 22 spelers hebben ofzo
En je kon ze laten trainen tot 99
Geniaal was dat. Toen kon je nog niet tegen een vriend spelen, maar ik belde dan altijd met een collega en dan gingen we aftellen en tegelijk een match zoeken en 's avonds laat lukte het dan altijd om tegen elkaar te spelen en kregen we nog coins ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik toen gewoon waardeloze spelers kocht voor 500c ofzo, alleen omdat de plakboek vol te krijgen.Epische tijden waren dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |