PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Komt omdat het fysische model van FIFA niet klopt en je geen druk kan zetten als de tegenstander achterin rond speelt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Dit is echt een mooie goal IRL, maar als mensen zo met FIFA speler word ik gek
Lekker nieuw nieuwsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
__
Willian van Shaktar trouwens voor 35miljoen naar Anzhi.
Ben je bij vandermar in het dorp gaan wonen? Die loopt ook altijd zo achterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
__
Willian van Shaktar trouwens voor 35miljoen naar Anzhi.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je bij vandermar in het dorp gaan wonen? Die loopt ook altijd zo achter
Stond gisteren ook al overal, maar zal nu dan wel officieel zijnquote:
wow dan word je echt gekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Dit is echt een mooie goal IRL, maar als mensen zo met FIFA speler word ik gek
Gisteren dus:quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je bij vandermar in het dorp gaan wonen? Die loopt ook altijd zo achter
quote:
quote:
plaatje doet t nietquote:
quote:
Was Marecek toch?quote:
nee toch..anders ben ik wel erg dronkenquote:
Voetbalwetten hèquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
Dit is wel zo vreselijk tegen de verhoudingen in
Och, ik heb op een scherm Suits en het andere voetbalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee toch..anders ben ik wel erg dronken
Donder ff op hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Omfg Louis bij die chick in de rechtzaal
Ik zeg toch niet wat hij doet en bij wiequote:
Jonge ik had Suits ff gepauzeerd voor voebel. Zo verder kieke jatog.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet wat hij doet en bij wie
Ga voetbal kijken
Ohquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge ik had Suits ff gepauzeerd voor voebel. Zo verder kieke jatog.
welke club support jij ook alweer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:54 schreef Zhano het volgende:
Pffff, so lucky....
Volgende week geen Gouweleeuw en Zomer
Godver man, ik word al nerveus als ik er naar kijkquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Sport1 zender van de maand bij Ziggo![]()
Lekker tijdens Rotterdam, of zit je weer een hele week daar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Sport1 zender van de maand bij Ziggo![]()
hahah ja echt a ls je ze op die rand ziet lopen en ziet hoever beneden is, pffquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godver man, ik word al nerveus als ik er naar kijk
Wel tof zo met deze camera..die ene gast deed die "glijbaan" wel heel snel
ik ook jonggeeeeeequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
PotS wist het 2 dagen geleden al.
Ja. Idd, jammer dat er deze maand geen masters zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker tijdens Rotterdam, of zit je weer een hele week daar?
Nee, die konko twitteraarquote:
quote:
Hij is net als Babel meer bezig met twitterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij kan beter american football spelen, al die ballen richting 2e ring altijd
Dan speelt hij dus (mits hij wint) op maandagavond, donderdagavond en vrijdagavond lijkt me? (t/m kwartfinale)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef detennismaster het volgende:
@tim
En nee zit dit keer niet de hele week daar. Ga woensdagavond (omdat Federer dan meestal gaat) en donderdag middag.
Maar ik kreeg vandaag dit mailtje:
[ afbeelding ]
Federer dus op maandag.
Zijn eerste jaar bij Ajax ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel jammer dat vd Wiel zo weinig aan spelen toekomt... Bij het WK was hij echt geniaal
Lekkere samplequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel jammer dat vd Wiel zo weinig aan spelen toekomt... Bij het WK was hij echt geniaal
Alleen toen jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
het hele seizoen ervoor ook.quote:
Ik wil wel maar tuig bezet hier de tvquote:
Dus dan ook automatisch beter dan van Rhijn die zwaar inferieur aan Janmaat isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het hele seizoen ervoor ook.
En als van der Wiel beetje speelt is ie al beter dan die lamzak Janmaat
quote:
Lijkt net zo'n KSI filmpjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lekker schaamteloos
Misschien zijn tweede ronde op woensdagavond...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan speelt hij dus (mits hij wint) op maandagavond, donderdagavond en vrijdagavond lijkt me? (t/m kwartfinale)
Ja, ga denk ik 2x..1x met vrienden en 1x moeders trakteren. Sowieso wel op vrijdag, maar zal wel overdag zijn dan..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien zijn tweede ronde op woensdagavond...
Ga jij nog dit jaar?
Ik ga ook het liefst op vrijdag maar dan zit ik al in de auto ging Oostenrijk. Ook heerlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ga denk ik 2x..1x met vrienden en 1x moeders trakteren. Sowieso wel op vrijdag, maar zal wel overdag zijn dan..
Jaloersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga ook het liefst op vrijdag maar dan zit ik al in de auto ging Oostenrijk. Ook heerlijk
Jup, we rijden rond een uur of 2 weg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jaloersvrijdag overdag al rijden?
Ik kom niet eens zoveel 5atb tegen in de gold cup laatste tijd, maar ik kan echt geen 3-5-2 Brapace team meer zien..echt zeker 50% van de wedstrijden kom je gewoon exact hetzelfde team tegen met max 2 andere spelers. Kom nu ook heel veel Antonio Ferreira tegen naast Luiz en Santana..snap echt niet dat je hem in een gold team zou gebruiken..pak dan gewoon Dede..die is echt 100000x beter. Ferreira is echt matig buiten die pace en Dede is ook al mega snel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
Halve finale toernooi 5 at the back. Welliton Doumbia en alle aids. Toch maar black ops
dan ben je met een beetje geluk 's avonds 12 uur pas daarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jup, we rijden rond een uur of 2 weg.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke club support jij ook alweer?
Nee, we overnachten in Zuid-Duitslandquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ben je met een beetje geluk 's avonds 12 uur pas daar
je zei; volgende keer zonder Gouweleeuw en nog eenquote:
ah oke, ik vond het al vreemdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, we overnachten in Zuid-Duitsland
Ja, die zijn geschorstquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je zei; volgende keer zonder Gouweleeuw en nog een
Walker, meest OP rbquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef FutFan het volgende:
Is maicon zijn geld waard?
of kan ik beter bij Richards blijven?
Richards is best goed, toch? Heb je er het 8-voudige voor over om hem te vervangen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef FutFan het volgende:
Is maicon zijn geld waard?
of kan ik beter bij Richards blijven?
waar haal je de tijd vandaan om zoveel te spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Das teamAlleen RB ga ik misschien nog vervangen, en RCDM.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat assists nog steeds niet worden bijgehoudenFormica zit sowieso wel op 8-10
En Jajaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga maar eens een silver teampje maken.Eindelijk wat tijd. Een 3421 met Araujo gaat het worden.
Wie zijn die LB, CDM en CAM's? Dan wil ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck ga ik dit nou weer afmaken zonder midget in de spits
iig Andersson, vorig jaar was hij geniaal (Groningen)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie zijn die LB, CDM en CAM's? Dan wil ik wel even kijken.
Kan nog nietquote:
Veel? Ik heb die Di Santo al maandenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar haal je de tijd vandaan om zoveel te spelen
CDM: http://www.futhead.com/fifa/players/7796/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie zijn die LB, CDM en CAM's? Dan wil ik wel even kijken.
Hoezo niet dan? Ik dacht dat dat wel was bevestigd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
hmm ik dacht dat ik hier had gelezen dat Sio naar Ligue 1 ging..blijkbaar niet
Had ze net gevonden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Veel? Ik heb die Di Santo al maanden
[..]
CDM: http://www.futhead.com/fifa/players/7796/
LCAM: http://www.futhead.com/fifa/players/3174/
RCAM: http://www.futhead.com/fifa/players/8817/
LB: http://www.futhead.com/fifa/players/5531/
LB hoeft niet per se hoor, alleen die kwam redelijk goed uit.
Andersson en Enevoldsen vorig jaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iig Andersson, vorig jaar was hij geniaal (Groningen)
Ik zie hem niet bij transfers, niet op de markt en ik zie niets op zijn wiki.,.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ik dacht dat dat wel was bevestigd.
Neeneequote:
Belangrijk is dat de spits geen 1m79quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zo lastig is het afmaken trouwens niet.
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken of er iets anders leuks inzit.
quote:
Crossabuserquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Belangrijk is dat de spits geen 1m79is maar liefst 1m88 of groter met 3* skill
*toch nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht dat het afmaken van die squad een makkie zou zijn, maar [ afbeelding ].
Meteen beter dan elke andere deal die ik dit jaar hadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Vijf_voor het volgende:
M'n eerste goede SMLENO dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Ja, die CF moet al bijna een Braziliaan of een Zweed zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Zhano het volgende:
Canesin mag geslachtofferd, maar wil niet een team vol Brazilianen of Kouyate...
Ik moest ff 3x kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meteen beter dan elke andere deal die ik dit jaar had
Armenterosquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die CF moet al bijna een Braziliaan of een Zweed zijn.
Was het 9k BIN? En hoeveel is hij op de PS3 dan waard? Mijn beste deal van dit jaar leverde 25k winst op ofzo.quote:
Ja was BIN. Gemiddeld gaat ie voor ongeveer 80k, maar er staan er ook een aantal voor 100k+ dus ik wacht nog even met verkopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het 9k BIN? En hoeveel is hij op de PS3 dan waard? Mijn beste deal van dit jaar leverde 25k winst op ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |