PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dequote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik toen gewoon waardeloze spelers kocht voor 500c ofzo, alleen omdat de plakboek vol te krijgen.Epische tijden waren dat.
Wie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef Thorb het volgende:
Die tuinkabouter van Palermo kan er echt helemaal niets van he
Eerste potje in dat nieuwe toernooi met moeite 2-1 gewonnen van iemand met Soldado op CB, Atsu op CAM en 6 (of minder) chem Doumbia in de spits
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal was dat. Toen kon je nog niet tegen een vriend spelen, maar ik belde dan altijd met een collega en dan gingen we aftellen en tegelijk een match zoeken en 's avonds laat lukte het dan altijd om tegen elkaar te spelen en kregen we nog coins ook![]()
![]()
Die Mareval heeft echt goede stats.quote:
Deulofeu heeft 43 shot power en nog lagere short passing dan tarkangquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die discussie is ook eindeloos. Ik probeer Deulofeu eerst. Hij is wat sneller en ik ben een pacehoer want ik speel met een spits met 70 pace. [ afbeelding ]
Idd en ik wil echt een linkspoot hebben daar..geen Dabo dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die Mareval heeft echt goede stats.
ja moest gvd wachten met mijn posten en willem alexander dus compote want ze moeten allemaal mij hebben roykkbal pinoquote:
Ik denk echt dat er een betere team mogelijk is. Dit is qua thema dan wel weer redelijk leuk maar toch...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd en ik wil echt een linkspoot hebben daar..geen Dabo dus
MAAK DAN JONGEUHquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er een betere team mogelijk is. Dit is qua thema dan wel weer redelijk leuk maar toch...
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
ja moest gvd wachten met mijn posten en willem alexander dus compote want ze moeten allemaal mij hebben roykkbal pino
quote:
JONGUEH IK BEN AL 3 DAGEN AAN HET DENKEN!1!!!11!!quote:
Heb je je hele toetsenbord ondergespoten?quote:
TMI. Was het de eerste keer dat er wat uitkwam knul?quote:
De jongen die niet van spitsen op CAM houdt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:25 schreef Zhano het volgende:
Waarom niet gewoon Yapi op CAM? Ook 3* skills en die kan nog eens passen...
Eens, maar als je zoiets post dan verwacht ik pics en/of filmmateriaal.quote:
Mist da pace en da shotquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:25 schreef Zhano het volgende:
Waarom niet gewoon Yapi op CAM? Ook 3* skills en die kan nog eens passen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |