Prestige is geweldig. Vooral het plot, achteraf zit je echt.. Whaaat???quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
The Prestige is een veel betere film, staat volgens mij zelfs ook in de imdb top
Jep. Volgende week strafrechtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:09 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Goed.Blij dat het weekend is, dat wel.
En met jou? Nog druk met tentamens?
Ik vond het wel meevallen. Het is wel een vak dat echt aan elkaar hangt van de artikelen vond ik.quote:
Hai Vlekkeloosquote:
Brrrr. Hoe lang ben je daar mee bezig ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit weekend staan er zo'n 400 pagina's aan leeswerk op het program
Dat is best wel heel erg veel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Program, wat een CDA woord.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Langquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Brrrr. Hoe lang ben je daar mee bezig ?
quote:
Ik wist dat jij die ging opnoemenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Van 't concert des leevens krijgt niemand een program.
Aan dit tegeltje moest ik ook gelijk denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Van 't concert des leevens krijgt niemand een program.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |