Wat voor zaak dan? En belasting betaal je alsof het werk is. Je mag het onder mijn naam doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Parkeerboetes win ik niethoe de f win je dat. Maar die verkeersovertreding van nu, daar heb ik wel een mooi verhaaltje voor, ik denk dat ik een goeie kans maak om die te winnen maar ik ga eerst jurisprudentie zoeken
![]()
Ik ga me volgende week inschrijven, voordat ik hem opstuur. Ik moest eerst een en ander uitzoeken mbt belasting enz. Maar dat is in orde.
Komt eraanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat voor zaak dan? En belasting betaal je alsof het werk is. Je mag het onder mijn naam doen.
Mag in dm !
Geeft nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef Actaeon het volgende:
Jongens ik hou het allemaal niet meer bij. Die topics.
Niks gemistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef Actaeon het volgende:
Jongens ik hou het allemaal niet meer bij. Die topics.
De hr aanhalen is een goeie, dat heb ik niet gedaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:37 schreef Yreal het volgende:
En war betreft parkeerboetes, altijd zoeken naar een manier om te argumenteren dat het niet duidelijk genoeg (100%) wAs dat je belasting moest afdragen en de hr aanhalen.
Helaas idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Je ziet wat er gebeurt als er geen novietenhoeders zijn
Prestige al gezien? Als we toch bij Bale blijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:49 schreef Speedy_T het volgende:
Hmm. Film was vermakelijk maar totaal niet indrukwekkend. Moest af en toe m'n best doen om niet in slaap te vallen
Nee. Is genoteerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Prestige al gezien? Als we toch bij Bale blijven
Oh.. Ik vind hem geweldig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:49 schreef Speedy_T het volgende:
Hmm. Film was vermakelijk maar totaal niet indrukwekkend. Moest af en toe m'n best doen om niet in slaap te vallen
Toch ben ik gewend dat films met een 7,5 of hoger een stuk beter zijn dan deze..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
The Prestige is een veel betere film, staat volgens mij zelfs ook in de imdb top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |