You set me up !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wist dat jij die ging opnoemen
Dat gejank om een ui.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:48 schreef Actaeon het volgende:
Tchock wat is deze met die nieuwe UI?
Nee het is een leuk vak en de stof leest makkelijk weg in tegenstelling tot bijvoorbeeld staatsrecht, het is ook minder intensief dan privaatrecht en je kan je er veel bij voorstellenquote:
Met mij gaat het primaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wel goed; dank je wel. Ik ga deze week weer aan de studie. Hoe gaat het met jou ?
Rolo Tomassiquote:
Haha.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:52 schreef eriksd het volgende:
Het enige relevante recht is belastingrecht. Daar worden al die andere neuzelgebieden uit betaald.
Rechtsgeschiedenis 1. Heb ook geen positiefrechtelijke vakken meer staan in de propedeuse.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:51 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee het is een leuk vak en de stof leest makkelijk weg in tegenstelling tot bijvoorbeeld staatsrecht, het is ook minder intensief dan privaatrecht en je kan je er veel bij voorstellenWel veel geblader, teveel geblader.
[..]
Met mij gaat het primawas vroeg wakker, rond een uur of 8 zonder wekker en helemaal fruitig en gelukkig
![]()
Waar ga je mee aan de slag?
Wees blij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Rechtsgeschiedenis 1. Heb ook geen positiefrechtelijke vakken meer staan in de propedeuse.
quote:
Het enige relevante recht waar al het ander uit voort is gesproten is toch wel Romeins rechtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:52 schreef eriksd het volgende:
Het enige relevante recht is belastingrecht. Daar worden al die andere neuzelgebieden uit betaald.
quote:
Jij vindt het lekker om in de boeien geslagen te worden dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het enige relevante recht waar al het ander uit voort is gesproten is toch wel Romeins rechtDie Romeinen hadden geen strafrecht nodig, je slaat je schuldenaar maar in de boeien als schuldeiser en gooit hem in je eigen kerker
Verder wilden die niet aan zoiets als bestuursrecht beginnen, vonden ze niet zo nodig.
[..]
Wat een kutopname zegquote:
Is Ties hot? Jij kent hem.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hallon
Ties zat op zijn mobiel die gekkerd
In dit topic mogen nl. alleen hotte mensen komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:27 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hmm lastig te zeggen ik kan mannen nooit zo goed beoordelen
OK. Jongens het was een mooie tijd. Doei!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
In dit topic mogen nl. alleen hotte mensen komen
Hou die Ties een beetje in toom dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hallon
Ties zat op zijn mobiel die gekkerd
Niet zo negatief over jezelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
OK. Jongens het was een mooie tijd. Doei!
Je vrouw vindt jou hot, dus iemand vindt jou hot, dus mag je in dit topic blijven.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:De koningin viert haar 75ste verjaardag in besloten kring. Buiten het theatergebouw stonden enkele tientallen Oranjefans te wachten. Ook was er één demonstrante, die is aangehouden door de politie. De vrouw hield een bord vast met daarop de tekst: "weg met de monarchie".
En je smaak op het gebied van horlogesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij mag blijven om je muzieksmaak.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Beetje naar complimentjes vissen...quote:
Ik viste naar niks. Ik had eindelijk mijn ticket outta here gevonden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:50 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
[..]
Beetje naar complimentjes vissen...
Maar van mij mogen jullie allebei blijven hoor.
Ticket to the tropics.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik viste naar niks. Ik had eindelijk mijn ticket outta here gevonden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als lillik zain pain dee, dan hieren ze jou op Tessel schrieuwen.
Picsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:06 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben vannacht thuisgekomen met zo'n petje met zo'n propeller erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |