quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wow! Er zijn vandaag heel veel mensen online bij Ticketmaster, wisten jullie dat al?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:14 schreef Alcatranz. het volgende:
Niet echt goed voor mijn bloeddruk, al die mensen die hier zeggen dat ze al kaartjes hebben
quote:
3 stuks, net als vorig jaar, maar toen duurde t ook een uur.quote:
Nee dan kom je op de tweede plaatsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:20 schreef mr-green het volgende:
ik vraag mij af of je weer helemaal aan het begin van de wachtrij wordt geplaatst als je browser een foutmelding weergeeft en je weer op refresh klikt waardoor je weer terug de wachtrij ingaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt pmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Kaartje te koop, heeft iemand afgezegd van onze groep. Vraagprijs ¤230
Volgens mij welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:20 schreef mr-green het volgende:
ik vraag mij af of je weer helemaal aan het begin van de wachtrij wordt geplaatst als je browser een foutmelding weergeeft en je weer op refresh klikt waardoor je weer terug de wachtrij ingaat?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Kaartje te koop, heeft iemand afgezegd van onze groep. Vraagprijs ¤230
iets over 10, maar al die vensters hebben een keer een foutmelding gehad, geloof dat ik met het venster wat ik rond half 11 heb geopend er door ben gekomen...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:21 schreef Junkie het volgende:
Voor degene die nu al een kaartje hebben, hoe laat zijn jullie de wachtrij in gegaan?
Je bent gestoordquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:23 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
ik geef je 250 als je snel bent
Check je "Mijn Account" op ticketmasterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef Wells.p het volgende:
althans heb wel al betaald maar nog niet in me mail
trollquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net om 11.21 opnieuw geprobeerd voor n vriend, direct erin en gekocht.. Nu 12 tickets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |