Vaak niet, je kan ze wel altijd even mailen. Reageren ze redelijk vlot op. Anders gewoon op nudie tight long john icon red zoeken en hopen dat andere winkels ze nog hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Kowloon het volgende:
Weet iemand of Nudie nog wel eens een nieuwe voorraad in de webshop stopt? Ik vind dit een erg mooi broekie maar helaas zijn bijna alle maten al weer uitverkocht en dat terwijl dit de zomercollectie voor dit jaar zou moeten zijn.
[ afbeelding ]
http://shop.nudiejeans.com/en/product/2365/org-icon-red
En nudie fits manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:51 schreef Atta-boy het volgende:
Is idd wel een mooie broek, kleur is awesome.
Nudie measurements pakken en er een AD van laten maken dan maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:54 schreef xSanjay het volgende:
[..]
En nudie fits man!
Zo jammer dat ze niet meer met hun fabrics doen, beste fits die er zijn imo.
Gast, dat is best een slim idee! Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Broek is inmiddels uit de vriezer en hij lijkt wel zachter geworden. Misschien beeld ik het me gewoon in.
[..]
Nudie measurements pakken en er een AD van laten maken dan maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:13 schreef doo. het volgende:
Belofte maakt schuld, hierbij de foto's (iphonekwaliteit helaas)
Zoals gezegd draag ik 'm 4/5 dagen per week sinds april 2012.
[ afbeelding ][ afbeelding ]Mooi contrast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Electric blue op een momo is altijd zo mooi hè.
#FREEBAJSKORV
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toffe Cole Haans ook.
Hier nog twee foto's van m'n Naked und Famous.
http://i.imgur.com/l3HnM7d.jpg
http://i.imgur.com/S5pyKqE.jpg
[ afbeelding ][ afbeelding ]Tof man! Hoe zit het met soaks en washes, lijkt geen van beide gedaan te zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Atta, kan je niet nogmaals bieden? Je wilt ze toch echt graag
M1stral, ben benieuwd, wat zijn de kosten?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Geen idee, maar ik ga met een week of 2-4 wel weer even langs TdN. Even kijken of er nog wat leuks ligt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:07 schreef kipknots het volgende:
Zien er inderdaad goed uit!
Binnenkort maar weer eens naar de kleermaker:
[ link | afbeelding ]
En begint echt tijd te worden dat ik maar een extra paar ga kijken. Weet iemand of er binnenkort weer een sale van tenue de Nîmes is?
Nee, helaas maar 1 x per jaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:07 schreef kipknots het volgende:
Zien er inderdaad goed uit!
Binnenkort maar weer eens naar de kleermaker:
[ link | afbeelding ]
En begint echt tijd te worden dat ik maar een extra paar ga kijken. Weet iemand of er binnenkort weer een sale van tenue de Nîmes is?
Dat is wel te doen iddquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef M1stral het volgende:
Taperen kost me 13 euro, naar 19 cm leg opening vanaf knie.
[ afbeelding ][ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ja, al zou het me niet heel veel doen als ze het verneuken. Heb er tenslotte geen full retail voor betaald. Maar ze zou aan de binnenzijde innemen zei ze.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is wel te doen iddHeb je wel gezegd over je selvedge
Morgen ga ik ook maar weer eens wat reperaties doen aan mijn oldblue, heeft ze wel weer nodig.
Na snowsoak nog niet aangehad, alleen maar mijn redcloud laatste 1,5week ofzo
Hoeveel dagen gaat het duren? Had je bij dezelfde als smurf gebracht?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, al zou het me niet heel veel doen als ze het verneuken. Heb er tenslotte geen full retail voor betaald. Maar ze zou aan de binnenzijde innemen zei ze.
Ik zou hem gewoon een keer wassen, zie je de progress veel beterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef doo. het volgende:
Thanks all! En inderdaad nog geen washes/soaks. Heb 'm twee keer met een plantenspuit met azijn/water bespoten om de ergste geurtjes er uit te krijgen. Soms ff buiten hangen. Weet nog niet wanneer ik hem ga wassen. Denk dat als ik hem eenmaal gewassen heb ik te graag een nieuwe denim wil kopen en eigenlijk zit er nog zo veel wear in! Heb 1x een crotchrepair laten doen en een nieuwe broekzak in laten maken, verder is die nog perfect.
Vrijdag kan ik hem ophalen. Ja, zelfde als Smurf.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hoeveel dagen gaat het duren? Had je bij dezelfde als smurf gebracht?
Dus ff 10 x benadrukt dat ze niet aan je selvage moeten komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik hem ophalen. Ja, zelfde als Smurf.
Dat geloof ik wel. Stond er wel van te kijken toen ik hem paste. Leg opening was huge. Zal straks wel vele malen beter zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef T_Fuff het volgende:
Die fit wordt awesome, kan niet anders. 13 euro is ook schappelijk voor zoeen repair
Grappig wel, ik vind hem bijvoorbeeld vrij slank. Maar er zit dan ook 4 maten verschil tussen onsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Stond er wel van te kijken toen ik hem paste. Leg opening was huge. Zal straks wel vele malen beter zijn.
Weet niet wat de knee measurements zijn, maar vanaf knie tot aan een 18 -20 cm leg opening. Flinke taper in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef Atta-boy het volgende:
Van hoeveel cm naar hoeveel gaat ie ongeveer? En begint de taper bij de knie pas?
foto's doen wonderenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:36 schreef luukoz het volgende:
Hey allen, heeft er iemand toevallig interesse in een paar The Flat Head 3001 maat 31? Heb ze helemaal niet gedragen, maar ze bleken toch erg veel te krimpen na het soaken en zijn nu te klein voor me.
Wat zijn de huidige dimensiesquote:Op zondag 3 februari 2013 12:36 schreef luukoz het volgende:
Hey allen, heeft er iemand toevallig interesse in een paar The Flat Head 3001 maat 31? Heb ze helemaal niet gedragen, maar ze bleken toch erg veel te krimpen na het soaken en zijn nu te klein voor me.
Je draagt niks in je zakken?, want je whiskers gaan nice wordenquote:
Ik draag idd niks in mijn zakken. Nooit overigens.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je draagt niks in je zakken?, want je whiskers gaan nice worden
Meestal wel een jas of rugtas. Maar moet zeggen dat ik ze meestal in m'n achterzak doe, vind ik net iets mooier.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:48 schreef Atta-boy het volgende:
Hebben jullie dan altijd een tas bij jullie ofzo?
Ik vind een broek zonder phone fade mooier als wel maar om m'n telefoon nu steeds uit een tas te moeten pakken is ook maar kut lijkt me.
Wel een hele toffe broek m1stral!
Haha valt wel mee, als ik lang zou zitten ligt hij meestal op een tafel of ik heb hem in mijn hand.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:54 schreef BigSmurf het volgende:
Telefoon in m'n kontzak, dat zou een flinke mishandeling van m'n iPhone worden, zou er continue op gaan zitten...
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:56 schreef xSanjay het volgende:
Haha valt wel mee, als ik lang zou zitten ligt hij meestal op een tafel of ik heb hem in mijn hand.
Muah, gebeurt volgens mij niet. In ieder geval tot nu toe nietquote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
Ik bedoel meer, dan laat je je op een bankje ploffen, krak.
Muah, stukje gewenning denk ik. Plus ik check vrijwel altijd als ik ergens weg ga mijn zakken voor telefoon, portemonnee, sleutels, ipod.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind m'n broekzak praktisch zo makkelijk dat ik het niet ga veranderen denk ik. In achterzak kan op zich wel maar ik weet zeker dat ik hem een keer op een tafel laat liggen als ik hem er steeds uit moet halen als ik ga zitten
Heb 'm ergens anders besteld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:12 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Vaak niet, je kan ze wel altijd even mailen. Reageren ze redelijk vlot op. Anders gewoon op nudie tight long john icon red zoeken en hopen dat andere winkels ze nog hebben.
Ik ook wel, als je wil moet je maar ff een fitpic plaatsen!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb 'm ergens anders besteld.Ben benieuwd. Thnx.
Na wat googelen denk ik Kaihara, maar durf het niet zeker te zeggen. Hier in Nijmegen hoef je dat zeker niet in de winkels te vragenquote:
Heeft een redelijke pasvorm, maar die zakken zijn zo mini. Ik heb er een pre wash van en die is boven erg wijdt, terwijl die onder flink toeloopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik ook wel, als je wil moet je maar ff een fitpic plaatsen!
Mijn liefde voor nudies zal nooit overgaan!
Nieuwe GT van nudie is trouwens van Japanse denim. Heb hem toevallig vrijdag even in mijn handen gehad in een winkel in Nijmegen, en moet zeggen dat ik hem best tof vond.
Wat dus wel interessant is voor mij. Misschien dat ik hem een keer pas. Ik vind 170 euro echter best veel geld, als je weet dat je voor iets meer een Momotaro heb.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heeft een redelijke pasvorm, maar die zakken zijn zo mini. Ik heb er een pre wash van en die is boven erg wijdt, terwijl die onder flink toeloopt.
Je kunt em altijd passen. Heb wel eens pics gezien bij mensen waar het goed bij staat, maar de zakken zijn echt mini. Ik prefereer m'n nf duidelijk boven die fit. Die klopt veel meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wat dus wel interessant is voor mij. Misschien dat ik hem een keer pas. Ik vind 170 euro echter best veel geld, als je weet dat je voor iets meer een Momotaro heb.
Datumprikker is verzonden! Let niet op de tijden, aangezien we dat hier ook kunnen bespreken.
Werk donderdag tot 20:00 dus dat werkt sowieso niet. En 170 = grofweg 60% van een momo retail bij TdNquote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wat dus wel interessant is voor mij. Misschien dat ik hem een keer pas. Ik vind 170 euro echter best veel geld, als je weet dat je voor iets meer een Momotaro heb.
Datumprikker is verzonden! Let niet op de tijden, aangezien we dat hier ook kunnen bespreken.
Dankje grachtquote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Als je bij blueowl besteld en geen pech hebt met de douane kan je voor 215 euro een échte momotaro hebben. Die 45 euro is dan wel "iets" imo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |