Fr. Hopelijk snel betere nachten bij jullie.
Hier van 11 tot 2 om de 30-45 minuten gemopper, maar doekje erbij en hij sliep wel weer. Daarna door tot 7 uur.. Waarschijnlijk tandjes op komst.
CS, beterschap voor je kleine! Die kleintjes horen ook niet zo ziek te zijn
Klinkt leuk soemp!
Daan slaapt ook al een poos op 1 slaapje. Chris was bijna anderhalf, dus ik had het niet zo vroeg verwacht. Daan probeerde het vanaf oktober al, en vanaf kerst eigenlijk wel standaard.
Ik vind het wel fijner met de schooltijden. Alleen woensdag is nog lastig nu (12.15 uit). Vrijdags (11.45 al klaar) valt hij meestal op weg naar huis in slaap, maar dan til ik hem over naar zijn bed, en tukt vrolijk verder.
Dag is nu meestal: Chris wegbrengen, boodschappen doen, spelen, fruit eten, nog wat spelen en dan rond half 12 zijn bed in. Dat tot 2 uur, lunch, Chris ophalen (op woensdag en vrijdag eerst chris halen, dan slapen, dan lunch). Spelen tot het avondeten, daarna nog wat spelen en dan slapen..
Had ik al eens gezegd dat mijn kind zich gelukkig goed zelf vermaakt (met mijn voorraadkast plunderen) en goed slaapt.. Het wordt me wel een beetje makkelijk gemaakt