abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122364643
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_122364663
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef laziness het volgende:
Oh die 18 maanden hebben wij over geslagen wegens niet nuttig maar is misschien wel standaard dan?
18 maanden is hier een vrijwillig groepsconsult im ervaringen uit te wisselen :') Dat is niet zo ons ding ;)

En Kyara, ik heb jou nog helemaal niet *O* met je twee meisjes!! O+
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:45:44 #3
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122369837
er werd mij gewoon gezegd, met 18 maanden weer, dus 6 mei, schikt dat? Jawel hoor. Maakt mij ook verder niet uit, heb ze weinig te vragen, vind het wel fijn dat ze dan weer gewogen word enzo.

Wat heftig Kyara! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_122391302
Toevallig dat het hier net over gaat; ik heb net afgelopen maandag de 18 maanden check gehad, hier dus wel standaard. En nu mag ze met 2 jaar weer komen.
Helemaal goedgekeurd, 83 cm, 10,8 kg. Net als dr zus, qua lengte bovenin de curve, en qua gewicht precies gemiddeld.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_122398762
hiet toevallig vandaag een brief in de bus met een afspraak voor de 18 maanden check. ben vooral benieuwd hoe groot ie nou is. wel toevallig dat het er toevallig over ging toen ik de brief in de bus kreef
pi_122434318
Ik heb geen idee wanneer wij weet moeten. We krijgen een oproep ik hoop dat ze ons nieuwe adres hebben.

Ik hoop een betere nacht slaap. Ik ben eerst vanaf 19:00 tot 21:00 met Ean in de weer geweest en daarna met vriend vanaf 03:30 tot 07:00 en toen werd ze week wakker om 09:00 en vanmiddag heeft ze ook niet geslapen. En nu slaapt ze *O*
pi_122435588
Pfoe wat een nacht fr. -O- Hopelijk trekt ze vannacht wel lekker door.

Hier zijn we sinds deze week over op 1 middagslaap. Wat duurde de ochtend opeens lang. :') Ik moest er even aan wennen. Maar wel erg fijn dat we nu makkelijker 's morgens ergens naartoe kunnen.

Gister naar de bibliotheek geweest en ik vond het zo leuk om M. daar te zien. Hij was enthousiast aan het rondlopen en vond het prachtig (pianospelen, bij andere kindjes kijken, boekje lezen in een grote stoel, enz.). Bij een boek over een vogel bleef hij staan, wees, keek naar mij en begon met z'n armen te flapperen. :D Zo grappig als hij dingen aangeeft en dat opeens m'n kwartje valt: oh, dat bedoelt M.!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 3 februari 2013 @ 21:42:18 #8
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_122439609
F_R, ik hoop dat je binnenkort een beetje behoorlijk kan gaan slapen :*
Soempie: Herkenbaar van dat dutje, Larissa is daar nu ook mee bezig, en ik merk dat het echt ff wennen is voor mij. De dag anders inplannen en haar langer bezig houden 's ochtends :P

Bedankt trouwens iedereen voor de tips. Ze zijn het proberen waard, dus ik ga het allemaal uitvoeren :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_122439902
Wow, 1 slaapje :o

Hier was het vanochtend 2 uur en vanmiddag weer. Maar dat komt nu eigenlijk wel goed uit.
pi_122442906
Wat klinkt dat O+ Soemp!

Mijn kabouter is weer ziek -O- Hij is al drie weken niet lekker in zijn vel, diarree, mopperig, weinig honger. Nu een week af en aan koorts, en vrijdag en zaterdag was het weer over en vanavond weer 40 graden. Bah. Ik ga morgen maar even naar de huisarts want dit duurt me te lang. Ik vind hoge koorts zo akelig :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 3 februari 2013 @ 22:46:53 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_122444249
De mijne slaapt al een half jaar maar één dutje.... Kan ze prima volhouden.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_122444641
Fr. Hopelijk snel betere nachten bij jullie.
Hier van 11 tot 2 om de 30-45 minuten gemopper, maar doekje erbij en hij sliep wel weer. Daarna door tot 7 uur.. Waarschijnlijk tandjes op komst.

CS, beterschap voor je kleine! Die kleintjes horen ook niet zo ziek te zijn :N

Klinkt leuk soemp!

Daan slaapt ook al een poos op 1 slaapje. Chris was bijna anderhalf, dus ik had het niet zo vroeg verwacht. Daan probeerde het vanaf oktober al, en vanaf kerst eigenlijk wel standaard.
Ik vind het wel fijner met de schooltijden. Alleen woensdag is nog lastig nu (12.15 uit). Vrijdags (11.45 al klaar) valt hij meestal op weg naar huis in slaap, maar dan til ik hem over naar zijn bed, en tukt vrolijk verder.
Dag is nu meestal: Chris wegbrengen, boodschappen doen, spelen, fruit eten, nog wat spelen en dan rond half 12 zijn bed in. Dat tot 2 uur, lunch, Chris ophalen (op woensdag en vrijdag eerst chris halen, dan slapen, dan lunch). Spelen tot het avondeten, daarna nog wat spelen en dan slapen..
Had ik al eens gezegd dat mijn kind zich gelukkig goed zelf vermaakt (met mijn voorraadkast plunderen) en goed slaapt.. Het wordt me wel een beetje makkelijk gemaakt ;)
O+
pi_122444909
M wordt meestal om 7 uur 's ochtends wakker maar om 08:30 begint hij echt moe te worden. En dan slaapt ie dus gewoon vaak nog 2 uur. Eigenlijk slaapt hij 's ochtends beter dan 's middags (hij ligt dan vaak wel 1,5 uur in bed maar dan is ie ook aan het spelen en zo).

Ik kan me nog wel herinneren dat hij toen hij van 3 naar 2 slaapjes ging (loang, lang geleden ;) ), hij ook best wel last had van de overgang. Niet willen slapen maar eigenlijk te moe zijn om wakker te blijven. Hoop niet dat dat nu ook zo gaat....
pi_122444951
Wat fijn DF! O+
pi_122454162
Hier was ean om 05:00 wakker maar gewoon aan het kletsen. om 06:00 was ze defonitief wakker. ean slaapt al een jaar.1x per dag en ik gok dat dat nu mind lang gaat worden.
  maandag 4 februari 2013 @ 08:51:44 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122455046
Oh, FR, jij dus ook lekker op tijd wakker weer. Hier was het ook 5 uur vanmorgen. Schone luier gegeven, maar om 6 was het echt klaar.... nu ligt ze er weer in en ik verwacht dat ze dan 10/half 11 weer wakker zal worden. En dan vanmiddag weer zo rond 2 bedje in. Heeft ze ook echt nog wel nodig. Vraag mij wel af wanneer het 1 slaapje zal worden. Hoe houd ean dat zo lang vol op 1 slaapje FR? Of maakt ze dan een mega tuk van 3 uur ofzo?

Wat leuk Soempie, vogeltje nadoen! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_122455243
hier ook een op een slaapje maar die slaapt meestal uit s ochtends. dus geen tijd voor ochtendslaapje ;) en hij maakt s middags weer een ruk van 3 uur meestal. als ie vroeg uit bed is 6.15 ivm werk houdt ie het niet altijd vol tot 13 uur op het dagverblijf. masr dan luncht hij wat eerder en ligt er dan om 12 al in. maar vaak houdt hij het ook wel vol.. tis gewoon een slaapkopje net als mama :P
pi_122459873
Clubsoda, beterschap voor M. :* Wat zei de huisarts?

Deepfreeze, dat breekt ook wel de ochtend, als jullie Chris wegbrengen. Hier merk ik nu ook dat de tijd sneller lijkt te gaan als we 's morgens er even op uit gaan.

Heel januari hebben we zitten klooien met de slaaptijden. Ik heb M. gevolgd, maar soms was dat wel lastig. Dan had hij 's morgens geslapen en wilde hij absoluut 's middags niet, terwijl hij wel in z'n oogjes zat te wrijven en moe was. Of hij sliep twee keer op een dag, maar werd dan 's nachts telkens wakker. Nu lijkt hij weer een ritme gevonden te hebben met dat ene slaapje overdag. En hij heeft er zo ook genoeg aan. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 4 februari 2013 @ 14:23:53 #19
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122463450
Wij hebben tussen de 12 en 15 maanden een soort tussenperiode gehad, met soms alleen een ochtendslaap, soms ochtend en middagslaap. Mar als ze dan om 15.30 in bed ging, maakte ik haar na max een uurtje wakker, anders kon ze niet op tijd slapen 's avonds, ze ging dan meestal om 19.30 weer in bed, uurtje later dan normaal.
En opeens kon ze het volhouden tot 11.15/11.30 en sliep ze dan tot 14.00 uur. 's Avonds lag ze er dan om 18.30 weer in om tot 06.30 uur de volgende ochtend te slapen.

Inmiddels is het op werkdagen 06.30/07.00 wakker, in het weekend 08.00/08.30 uur en slapen om 19.00 uur.
Middagslaap van 12.00 tot 14.00 uur.
pi_122463663
Huisarts maakt zich geen zorgen. Schone longen en oren. Uitzieken dus maar. Vind het wel lastig want ik kom niet bepaald aan werken toe zo, maar goed, het zij zo. Maar hij flink ziek, vannacht om vier uur huilde hij, zit hij te bibberen van de koorts en te kou ;( Had hem expres een dunnere slaapzak aangedaan omdat hij zo gloeide... Lastig, koorts.

Hier gaat het slapen zo'n beetje als bij Kyara. 's nachts van 20 tot 7 uur, en dan rond 9.30 stort hij in. Dan slaapt hij vaak zo'n twee tot drie uur, en 's middags hij meestal weer moe, maar slapen lukt dan niet altijd. Leg hem dan vaak wel in bed en soms speelt hij daar een uurtje.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122467257
Lastig inderdaad CS, hopelijk trekt het snel weg!

En nu lag daan er weer om 10 uur in, echt niet te rekken tot 12 uur(Chris middag vrij, dus 11.45 ophalen). Nu net er weer ingestopt, met wallen onder de ogen. Kijken of hij gaat slapen, hij ligt zo te horen te spelen met zijn knuffel ;)
pi_122467486
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef Clubsoda het volgende:
Huisarts maakt zich geen zorgen. Schone longen en oren. Uitzieken dus maar. Vind het wel lastig want ik kom niet bepaald aan werken toe zo, maar goed, het zij zo. Maar hij flink ziek, vannacht om vier uur huilde hij, zit hij te bibberen van de koorts en te kou ;( Had hem expres een dunnere slaapzak aangedaan omdat hij zo gloeide... Lastig, koorts.
Dat heeft Zoë nu ook en na een weekendlang huilen (ben donderdag bij de dokter geweest) ben ik vanmorgen terug gegaan om toch antibiotica te vragen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_122474396
He, Clubsoda, sterkte met je zieke guppie. -O-

Juud, wij hebben ongeveer dezelfde slaaptijden hier. 's Middags lunchen we vroeg: 11.00 uur of 11.30 uur. Dat is ook even wennen. :Y) Daarna slaapt hij door tot ongeveer 14.00 uur. En 's nachts van 18.30/ 19.00 tot 7.30 uur. :z

Vandaag ben ik een eindje gaan wandelen met M. Hij heeft een heel blokje om meegelopen en we hebben er toch wel een uur over gedaan. Onderweg zoveel dingen gezien die me anders helemaal niet opvallen.
pi_122476265
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef Susie het volgende:
Oh, FR, jij dus ook lekker op tijd wakker weer. Hier was het ook 5 uur vanmorgen. Schone luier gegeven, maar om 6 was het echt klaar.... nu ligt ze er weer in en ik verwacht dat ze dan 10/half 11 weer wakker zal worden. En dan vanmiddag weer zo rond 2 bedje in. Heeft ze ook echt nog wel nodig. Vraag mij wel af wanneer het 1 slaapje zal worden. Hoe houd ean dat zo lang vol op 1 slaapje FR? Of maakt ze dan een mega tuk van 3 uur ofzo?

Wat leuk Soempie, vogeltje nadoen! O+
ja van 13.tot 16
Clubsoda hopelijk knapt hij snel op.
  maandag 4 februari 2013 @ 19:48:19 #25
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122477139
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
He, Clubsoda, sterkte met je zieke guppie. -O-

Juud, wij hebben ongeveer dezelfde slaaptijden hier. 's Middags lunchen we vroeg: 11.00 uur of 11.30 uur. Dat is ook even wennen. :Y) Daarna slaapt hij door tot ongeveer 14.00 uur. En 's nachts van 18.30/ 19.00 tot 7.30 uur. :z

Vandaag ben ik een eindje gaan wandelen met M. Hij heeft een heel blokje om meegelopen en we hebben er toch wel een uur over gedaan. Onderweg zoveel dingen gezien die me anders helemaal niet opvallen.
Ja klopt, ik zit hier ook wel eens met twee meisjes, Lientje & Oppaskind om 11.15/11.30 al aan tafel, meestal eet ik mee, soms eet ik als ze op bedje liggen, ook wel eens relaxed... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')