Niet echt als je hagelslag hebt..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het moet kan het ook wel zonder boter toch?
Dat is waar, dan is het vrij lastigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet echt als je hagelslag hebt..
Ik werk met kinderen op school en extra les daarbuitenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je?
Goed goed, mwa wat minder
wat cutequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk met kinderen op school en extra les daarbuiten
Jammer dat je niet zo goed hebt geslapen trouwens
Meester Stuartquote:
Hiquote:
Oh nog steeds cheekyquote:
Sir Stuartquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
Mr Stuart of sir
Nou ja, mijn last name dan natuurlijk
*Takes notes*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey LB een vriend van mij heeft ook slaapproblemen en hij zei dat het hem hielp om zo'n 2 uur voor hij ging slapen alle lichten te dimmen en een banaan te eten en melk te drinken (alle drie die dingen zorgen voor een verhoogde melatoline aanmaak). Ik weet niet of het ook echt werkt, maar misschien kan je er iets mee
Thanks ik ga t proberenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey LB een vriend van mij heeft ook slaapproblemen en hij zei dat het hem hielp om zo'n 2 uur voor hij ging slapen alle lichten te dimmen en een banaan te eten en melk te drinken (alle drie die dingen zorgen voor een verhoogde melatoline aanmaak). Ik weet niet of het ook echt werkt, maar misschien kan je er iets mee
Was ik erbij betrokkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
Vannacht had ik een droom ofzo alsof iemand in mijn gedachten zat
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
quote:
Ik denk dat het eerder jammer isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, kan ik gelukkig niet zeggen?
Ik had gewed met zo'n jongen dat ik aan het einde van het jaar een 10 zou staan voor geschiedenis, en ik had voor mijn eerste toets een 10 gehaald en nu een 8.6 en nu sta ik geen 10 meerquote:
awhquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had gewed met zo'n jongen dat ik aan het einde van het jaar een 10 zou staan voor geschiedenis, en ik had voor mijn eerste toets een 10 gehaald en nu een 8.6 en nu sta ik geen 10 meer![]()
En ik heb gewed voor tien euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had gewed met zo'n jongen dat ik aan het einde van het jaar een 10 zou staan voor geschiedenis, en ik had voor mijn eerste toets een 10 gehaald en nu een 8.6 en nu sta ik geen 10 meer![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
awhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
lobiquote:
Ook wel erg hoog ingezet natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien iets te jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook wel erg hoog ingezet natuurlijk
Had voor een 9 gegaan of iets hogerquote:
(L)quote:
Niet jij ook al NOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
/supersofstyle
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
/supersofstyle
Goede vidquote:
uh nee. Geblokkeerd voor embedden. gewoon doorklikken naar YTquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uh nee. Geblokkeerd voor embedden. gewoon doorklikken naar YT
De stem van die gozerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
HAHAHAHA DIE JONGEN IS EEN TROL HAHAHA
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Was me niet opgevallenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
'I always had problems with my size'
Moet je na het zingen het commentaar over haar horenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hij is keihard gefriendzoned door de chick
Zou jij iemand van die omvang knallen dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hij is keihard gefriendzoned door de chick
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou jij iemand van die omvang knallen dan?
Ja, ik vond het wel stoer. Zo'n gast met zo'n stem. Like, wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wow die stem is best wel onverwacht
Wat een baasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel stoer. Zo'n gast met zo'n stem. Like, wtf![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een baas
Hij is wss ook een lvl 70 paladin.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een baas
Hij is wss ook een lvl 70 paladin.
Ohjaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hopelijk springt naar het goede moment:
27:12
Jillz is voor de dames, maatquote:
thanksquote:
Geen interessequote:
Die man knuffelt haar alleen omdat hij haar wil doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hopelijk springt naar het goede moment:
27:12
Fair enoughquote:
Chocolate milk.quote:
Ik wil haar echt niet doen, bahquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die man knuffelt haar alleen omdat hij haar wil doen
(zou ik ook doen trouwens, alleen zorgen dat ze niet praat)
nietquote:
koudquote:
quote:
Ik heb alleen ooit een keer bovenstaande gedronken, toen was ik na 3 slokken aangeschoten en ik werd er alleen maar achterlijk van in mijn acties, dus ik heb besloten om voortaan niet meer te drinken.quote:
niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je had keertje iets geproefd van je moeder
Nee warm met slagroom en kleine marshmallowsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
koud
ja beide. What about you?
Ik drink graag jus d' orange, water, 7up, soms cola, soms appelsap, bier en ciderquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
koud
ja beide. What about you?
Ik heb er anders mooie avonden aan overgehouden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen ooit een keer bovenstaande gedronken, toen was ik na 3 slokken aangeschoten en ik werd er alleen maar achterlijk van in mijn acties, dus ik heb besloten om voortaan niet meer te drinken.
badassquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen ooit een keer bovenstaande gedronken, toen was ik na 3 slokken aangeschoten en ik werd er alleen maar achterlijk van in mijn acties, dus ik heb besloten om voortaan niet meer te drinken.
Geen cassis in England?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink graag jus d' orange, water, 7up, soms cola, soms appelsap, bier en cider
Soms thee en soms koffie. Oh, in NL graag cassis
sexy xdxdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
swaggerboii alles
ik rol op het randje jwz
ja toch ;$;$quote:
That's suprisingquote:
Ik lust geen theequote:
OMG HYPO IS ER OMGquote:
Oke onze date bij de rode brug morgen gaat niet door.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
That's suprising
[..]
Ik lust geen thee
Vind ik ook lekkerquote:
Ja, ik ben het helaas nog nooit tegen gekomenquote:
Watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke onze date bij de rode brug morgen gaat niet door.
PRECIESquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NU KAN HET FEESTJE ECHT BEGINNEN
quote:
Rood is een mooie kleurquote:
dacht alquote:
Ik ken alleen het spelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DIT NUMMER
Ga het allemaal nu luisteren.
Superquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.com/?hl=nl#nl/bg/bin%20ich%20wieder
Wie geht es mit dir?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Skyrimquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DIT NUMMER
Ga het allemaal nu luisteren.
quote:
Gut gut, aber ich bin sehr müde, und du?quote:
Lange dag voor je geweestquote:
altijd lachuh met mijquote:
ca va.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Gut gut, aber ich bin sehr müde, und du?
Geen tijd voor en te weinig interesse om er iets anders voor te laten schietenquote:
quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen tijd voor en te weinig interesse om er iets anders voor te laten schieten
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lange dag voor je geweest
Maar je bent nog heel(hoop ik)
Mister Stuart speelt graag met kidsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen tijd voor en te weinig interesse om er iets anders voor te laten schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ça vaquote:
Dat weet ik wel want ik kom bij een jongen van 11 (voor werk dus) thuis die het veel speeltquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mister Stuart speelt graag met kidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuart hoe was het stappen met Robert, hoorde dat jullie naar die nieuwe club het narretje waren geweest?
(of gaat ie te ver)
Je maintiendrai
oke okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Take it as a compliment
Karakterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]Als ik een werkdag van 7-17 overleef met 2 uur slaap overleef ik diezelfde werkdag ook wel met vier uur slaap
Hoe gaat ie met jou?
JE LIEGT HET IS 18+ LIEGERD HEB JE WEL DOORquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik wel want ik kom bij een jongen van 11 (voor werk dus) thuis die het veel speelt
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mister Stuart speelt graag met kidsDat klinkt het zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stuart hoe was het stappen met Robert, hoorde dat jullie naar die nieuwe club het narretje waren geweest?
(of gaat ie te ver)
stooop, ik moet morgen nogquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Karakter
Hier alles wel okay thank you. Ik ben zoooo blij dat het weekend is![]()
Who cares? Dan heb je geen idee hoeveel kinderen de nieuwste COD spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JE LIEGT HET IS 18+ LIEGERD HEB JE WEL DOOR
Ik voelde me aangesproken door de naam Robert, schrok even ;')quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
(of gaat ie te ver)
Verwerpelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
(of gaat ie te ver)
CODquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares? Dan heb je geen idee hoeveel kinderen de nieuwste COD spelen
Ik dacht ook huhquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken door de naam Robert, schrok even ;')
Hatersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
stooop, ik moet morgen nog
En op mn verjaardag moet ik volgens mij van 7-17
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
Pizza, ik zag dat je een glitterplaatje gebruikte. Met credits naar mij. Goed bezig
Wat zijn je uren morgen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
stooop, ik moet morgen nog
En op mn verjaardag moet ik volgens mij van 7-17
quote:
CODquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares? Dan heb je geen idee hoeveel kinderen de nieuwste COD spelen
truequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
COD
BF
(met mate, natuurlijk)
sstt, ik wil hier verder undercover blijvenquote:
Niet dat ze weten dat ik dan jarig ben maarjaquote:
Jij bent een uitzondering dushiquote:
Ik speel zelf geen spelletjes dus kan er niet zoveel zinnigs over zeggenquote:
Er moeten wel glitters in zittenquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering dushi
Kreeg een kaartje van mijn baasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet dat ze weten dat ik dan jarig ben maarja
7-13quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn je uren morgen?
Wanneer ben je jarig![]()
Dat hoeft niet hoor. Als jij het grappig vind moet je het gewoon doen. Het is mijn soort humor nietquote:
hihiquote:
Wat is BFquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
COD
BF
(met mate, natuurlijk)
oke okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sstt, ik wil hier verder undercover blijven
Als jij het een duimpje omlaag geeft is het sowieso niet grappig meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Als jij het grappig vind moet je het gewoon doen. Het is mijn soort humor niet
Oh nice. Ik eis dubbel loon.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kreeg een kaartje van mijn baas
Vroeg beginnen zegquote:
Battlefieldquote:
battlefield. Dat weet ik zelfs nog.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
battlefield. Dat weet ik zelfs nog.
Ja is vaak zo hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeg beginnen zeg
Bijna jarig dus taart
Tijd niet gespeeld trouwens. Sowieso staat mijn xbox te verstoffen :pquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof ik alle spelletjes afkortingen ook maar gelijk moet kennenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Iedereen trakteren op het werkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is vaak zo he
JA TAART![]()
hoop dat er dan taart in de bonus is, want moet wel trakteren ofc.
Oh voor mij is het allemaal hetzelfde die spelletjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tijd niet gespeeld trouwens. Sowieso staat mijn xbox te verstoffen :p
Speel jij dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja twee taarten neerzetten in kantine, klaaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen trakteren op het werkReally
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Speel jij dat?
Voeg me toe op battlelog
Mylittlepowny
Hahahahquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh voor mij is het allemaal hetzelfde die spelletjes
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Die spytool is echt geweldig, als ik bij pizza kijk zie je allemaal mensen die zeggen dat ze pizza lekker vinden en adoreren en dan voel ik me toch een beetje speciaal
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Die spytool is echt geweldig, als ik bij pizza kijk zie je allemaal mensen die zeggen dat ze pizza lekker vinden en adoreren en dan voel ik me toch een beetje speciaal
Ja maar ik speel het ook niet en ik weet het.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik alle spelletjes afkortingen ook maar gelijk moet kennen
Ik ben oud ja![]()
Dat is wel wel makkelijk danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja twee taarten neerzetten in kantine, klaaar.
IAmRobertJean. Als ik het ooit nog ga spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Speel jij dat?
Voeg me toe op battlelog
Mylittlepowny
Precies, generatie kloofquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik speel het ook niet en ik weet het.
Maar ik ben jong natuurlijk
Nee johquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Speel jij dat?
Voeg me toe op battlelog
Mylittlepowny
Ja grote kloof tussen ons, ik voel het. Gevuld met water enz.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja grote kloof tussen ons, ik voel het. Gevuld met water enz.
Kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt Nirvana nog meegemaakt toen Kurt nog leefde
Vandaag is de watersnoodramp 60 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja grote kloof tussen ons, ik voel het. Gevuld met water enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik moest weer klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hoe ver ben jij daarbij gekomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Hi, bye and sweet dreamsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
Hoi
Ik ben thuis, en nu ga ik slapen
Fijne avond!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
Hoi
Ik ben thuis, en nu ga ik slapen
Fijne avond!
Volgens mij heb ik alles op goud staanquote:
WATquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nooit zo'n Mario fan geweest eigenlijk![]()
Weet ik tochquote:
Heb je mirror gedaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alles op goud staan
Wie ben jij en wat doe je hier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nooit zo'n Mario fan geweest eigenlijk![]()
quote:
Ja, dit had ik ook niet verwachtquote:
Nope, dan is rainbow road helemaal onmogelijkquote:
Wat speelde vroeger dan?quote:
dit jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, dan is rainbow road helemaal onmogelijk
Don't change a winning formulaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
Mario is al jarenlang meer van hetzelfde
Ik heb al uitgespeeldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, dan is rainbow road helemaal onmogelijk
tetris?quote:
wiiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb al uitgespeeld
rainbow road
op de wii is die niet leuk
Wii is leukquote:
heb hem alleen maar op de wiiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb al uitgespeeld
rainbow road
op de wii is die niet leuk
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ineenvliegtuigoverdezee is nederlandse vertaling van een album van NMH vandaar z'n UI.
Oh ik ook op nintendoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb hem alleen maar op de wii
Moet maar een keer een gamecube gaan halen denk ik.
nintendo wat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik ook op nintendo
Wel knap dat je al mirror daar hebt dan. Ik ben namelijk echt slecht op de wii
Tetris heb ik wel op de gameboy gespeeld jaquote:
ndsquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tetris heb ik wel op de gameboy gespeeld ja
Ja ze zijn niet reuze geweldig, maar ik vind het op zich wel leuke muziekquote:
rizzle kicksquote:
Ik zou voor de xbox 3 gaan eind dit jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
Mischien koop ik wel een PS4 als die uitkomt
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
rizzle kicksmaar moest afkorten anders gaan mensen gelijk haten.
wiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben nu over de drie minuten en ze gaan opeens allemaal rare geluiden in hun muziek gooien
mierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ow, oke, verder alles goed met iedereen hier?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben nu over de drie minuten en ze gaan opeens allemaal rare geluiden in hun muziek gooien
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat ik die snap is eigenlijk best slecht
Allemaal kleine kindjes en meisjes hierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Ik dacht al teleurstellend dat niemand me quoten
Ik heb de eerste nog gehadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou voor de xbox 3 gaan eind dit jaar.
wat is het juiste levenspad?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie begeeft zich allemaal op het juiste levenspad?
ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie begeeft zich allemaal op het juiste levenspad?
Moest je al bijna een traantje weg pinken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Ik dacht al teleurstellend dat niemand me quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |