Niet echt als je hagelslag hebt..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het moet kan het ook wel zonder boter toch?
Dat is waar, dan is het vrij lastigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet echt als je hagelslag hebt..
Ik werk met kinderen op school en extra les daarbuitenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je?
Goed goed, mwa wat minder
wat cutequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk met kinderen op school en extra les daarbuiten
Jammer dat je niet zo goed hebt geslapen trouwens
Meester Stuartquote:
Hiquote:
Oh nog steeds cheekyquote:
Sir Stuartquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
Mr Stuart of sir
Nou ja, mijn last name dan natuurlijk
*Takes notes*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey LB een vriend van mij heeft ook slaapproblemen en hij zei dat het hem hielp om zo'n 2 uur voor hij ging slapen alle lichten te dimmen en een banaan te eten en melk te drinken (alle drie die dingen zorgen voor een verhoogde melatoline aanmaak). Ik weet niet of het ook echt werkt, maar misschien kan je er iets mee
Thanks ik ga t proberenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey LB een vriend van mij heeft ook slaapproblemen en hij zei dat het hem hielp om zo'n 2 uur voor hij ging slapen alle lichten te dimmen en een banaan te eten en melk te drinken (alle drie die dingen zorgen voor een verhoogde melatoline aanmaak). Ik weet niet of het ook echt werkt, maar misschien kan je er iets mee
Was ik erbij betrokkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
Vannacht had ik een droom ofzo alsof iemand in mijn gedachten zat
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
quote:
Ik denk dat het eerder jammer isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, kan ik gelukkig niet zeggen?
Ik had gewed met zo'n jongen dat ik aan het einde van het jaar een 10 zou staan voor geschiedenis, en ik had voor mijn eerste toets een 10 gehaald en nu een 8.6 en nu sta ik geen 10 meerquote:
awhquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had gewed met zo'n jongen dat ik aan het einde van het jaar een 10 zou staan voor geschiedenis, en ik had voor mijn eerste toets een 10 gehaald en nu een 8.6 en nu sta ik geen 10 meer![]()
En ik heb gewed voor tien euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had gewed met zo'n jongen dat ik aan het einde van het jaar een 10 zou staan voor geschiedenis, en ik had voor mijn eerste toets een 10 gehaald en nu een 8.6 en nu sta ik geen 10 meer![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
awhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
lobiquote:
Ook wel erg hoog ingezet natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien iets te jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook wel erg hoog ingezet natuurlijk
Had voor een 9 gegaan of iets hogerquote:
(L)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |