Ik ga wel gewoon zeg maar (of zeg dat ik ga en maak aanstalten), maar zeg er nooit wat bij over het eten en drinken. Zeker bij Jochem zou dat betekenen dat hij juist zou willen blijvenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe het wel.
Als ze na drie-vier-vijf keer vragen of ze komen niet mee gaan (waar dan ook, winkel, kdv etc.etc.) dan zeg ik iets van 'oh, ik begrijp dat jullie liever hier blijven? Nou, ze zijn vast heel aardig hier, ik zal vragen of je af en toe een beetje eten en drinken krijgt?') en dan komen ze altijd wel meteen achter me aan.
Voor mij een duidelijk teken dat het voor hen net zo goed een 'spelletje' is (dat niet komen als ik vraag of ze mee gaan) als dat het voor mij met een knipoog bedoeld is.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk KJ! Zal ze vast leuk vinden
Dyon wilde er ook graag naartoe, maar broer wilde niet naar Nijntje... Misschien dat ik het weekend met hm kan gaan.
Edit: Dyon vroeg wie dat meisje met kreukeltjes in het haar was
We hebben hier al een paar dagen een logee, Bobbi de logeerbeer van het kdv.
[ afbeelding ]
Hap bellen en vragen om advies.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:18 schreef Solagratia het volgende:
Amy heeft buikgriepnormaal zou ik me er weinig zorgen om maken, maar ze heeft peuterhypoglycemie en heeft wel eens om minder een hypo gehad. Toen kreeg ik haar in de ochtend niet meer wakker. Ze spuugt alles uit wat er in gaat en wil ook niets eten. Was blij met een paar hapjes kwark die erin zaten, maar dat heeft ze ook al uitgespuugd. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik zou de HAP kunnen bellen, maar volgens mij kunnen zij ook niet zo veel. Ik ben niet bang dat ze uitdroogt ofzo, ik ben wel bang dat haar bloedsuiker zo ver daalt dat ze niet meer aanspreekbaar is.
nou, ik heb drie kinderen..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef pessie het volgende:
Lily wat een schatje! En heerlijk zo een keer uitslapen.
Wow, dat is wel echtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef lily het volgende:
[..]
nou, ik heb drie kinderen..
maar slaapproblemen, bij alle drie, heb ik nooit gekend
de ene keer gaat het hier goed, de andere keer is het binnen 5 minuten oorlog.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Ticootje het volgende:
Hier is 6 uur ook echt begin van de dag. Ik kijk uit naar het moment dat ze samen even beneden tv kunnen kijken.
Hier gaat het nooit goed zonder begeleiding. Helaas.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
de ene keer gaat het hier goed, de andere keer is het binnen 5 minuten oorlog.
Heerlijk Lily! Hier gaat nu ook weer goed. *afklopt* Beide weer een eigen kamer. Tess is wel erg aan het dromen momenteel..
Dyon zou weer in slaap vallen als hij zo vroeg wakker zou zijn, wel bij ons op bed denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef Vicky het volgende:
Uitslapen? Het is hier standaard tussen 5.30-6.00..
Je hoorde ze niet omdat je sliep :-Pquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ze kunnen al wle heel lief samen beneden zijn en dus ben ik vanmorgen om kwart voor 7 nog even terug naar boven gegaan en ik heb gewoon een uurtje geslapen zonder dat ik ze hoorde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |