quote:
Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef laziness het volgende:94cm, 13,8kg en hij praat al erg goed
Dat was een heel snel CB bezoekje. Ik dacht eigenlijk dat die tweejaars afspraak wel meer behelsde.
ik heb laatst gebeld voor de afspraak wanneer die zou zijn. Eind maart moeten we weer naar de KA en ik wil graag vlak ervoor wegen/meten bij het CB zodat we constant op dezelfde schaal/bak gemeten hebben enzo.
"Ja nee mevrouw, de afspraak staat pas voor 2 mei, als ze 2 jaar en 3 maanden is, en die kan écht niet eerder."
ehm...

lolwhut?
"ik plan wel een weegmeet afspraak voor u. Dan kunt u drie dagen voor uw afspraak in het ziekenhuis terecht bij de arts."
oh nouja dan kom ik anders wel gewoon naar het inloopspreekuur hoor.
"nou de arts heeft hier aangegeven dat ze het graag wil vervolgen dus ik ga u toch inplannen bij de arts"
zeg...
ik heb er maar geen woorden aan vuil gemaakt. Maar het is me een raadsel waarom er niet even gelijk een blokje in een doosje geramd kan worden zodat we die afspraak ook af kunnen tekenen. En waarom die druif van een arts nog steeds vindt dat ze zich tegen het beleid van de kinderarts moet bemoeien of dat ze blijkbaar denkt dat het niet goed vervolgd wordt allemaal is me ook een raadsel. We gaan het merken, ik ben in ieder geval heel benieuwd!
De stats van O. zal ze niet halen, ze is in elk geval (op dit moment) 2 kg lichter en 10 cm kleiner nog ongeveer. Maar het is al miles away van waar ze vandaan kwam