abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122425447
Sola, fijn dat ze er nu doorheen is.

Wat goed Spring.

Lamb, ook goed van die van jou. De onze herkent ook al O van Oma en de E en de J, voorletter van zijn eigen naam.

En nog even een kleine spam voor onze grote, kleine man. Gisteren 4 geworden en dus gaan we hier ook afscheid nemen.

Verjaardag op het kdv, papa zit er ook bij:
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122426138
Sola wat fijn dat het ergste geweken lijkt

Leuk al die kindjes die letters herkennen. Hier zei yaro van de week dat zijn naam op een stuk keukenpapier stond. Er stond okay op zijn kop.
Op 1 letter na had hij dus gelijk :D

Hemden hebben we ook van de zeeman. Boven 98/104 broekjes nog steeds 92

Gefeliciteerd tinu. Veel plezier in het volgende topic.
pi_122428873
Nijntje de film is echt zo leuk!! Allebei de meiden vonden het erg leuk. Super dat de bios gewoon verlicht blijft en het geluid op normaal staat. Jen is een schijtert die vond de uilen eng. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122429021
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Idd die van zeeman zijn fijn. Vooral die stretch.
Hmmzz, ik heb schijnbaar een verkeerde variant gekocht, mijne zijn helemaal niet stretch. :(
Volgende keer toch maar weer eens bij zeeman kijken. :)

Tico, dat stukje met de uilen vond Lisa ook een beetje spannend.
pi_122429122
Ben benieuwd mijn peuter gaat woensdag met opa.
pi_122431192
Wauw wat wordt J. groot zeg! Gefeliciteerd :)

Ik heb twee peuters sinds gister :o Mn kleinste is 2 en mn grote wordt pas over een half jaar 4. Gek idee eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 49 à 50 cm naar 79 à 80 cm; en van 4,27 kg naar 10,4 kg.
Ik ben zo vreselijk gek op mn kleine meisje. Ze heeft zich ontzettend goed gehouden vandaag, ondanks dat ze niet geslapen had. Ze heeft genoten van haar eigen taart, van alle aandacht en van de cadeautjes. Mijn vader kocht zo'n verstoppertje nijntje ofzo voor haar (grooooot succes) en ze gaan naar de bios naar Nijntje. Verder kreeg ze oa verkleedkleren en tekenspullen, en een joki-knuffel van carnaval festival. Die laatste moest verplicht mee naar bed :D

[ Bericht 28% gewijzigd door mignonne op 04-02-2013 22:56:50 ]
:)
pi_122432209
Mignonne van harte met he meisje. Wat een leukerd. En inderdaad een mooie plek om te zijn als je dan toch niet thuis kan zijn.

En haar verjaardagsfeestje klinkt als geslaagd!!!
  zondag 3 februari 2013 @ 20:29:52 #58
11682 Moonah
Jolie femme
pi_122434046
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef mignonne het volgende:

Ik ben zo vreselijk gek op mn kleine meisje. en en tekenspullen, en een joki-knuffel van carnaval festival. Die laatste moest verplicht mee naar bed :D
O+ Het is ook een dot om te zien zeg! Prachtig gevoelig snoetje...

*weer weg is uit topic waar ik toevallig even binnen kwam.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_122434610
Mignonne, van harte met je mooie dametje!
Fake it till you make it...
pi_122435607
E'tje O+ *O*

En Tinuviel, jij ook nog gefeliciteerd met je kleuter! *O*

En natuurlijk was het wonderkindje ook jarig: Keshet, van harte nog met de verjaardag van Emma. *O*

Over ondergoed: Alleen H&M hemdjes zijn lang genoeg voor Hannah (ze heeft een betrekkelijk lange romp). Zeeman, Hema en AH hemdjes zijn allemaal te kort.
pi_122435721
Mignonne, nog gefeliciteerd met je kleine dam! *O*
Tinuviel gefeliciteerd met je grote knul! *O*

Hier ook onlangs de overstap naar ondergoed gemaakt, maar hier ook wel het probleem van het hemd dat uit het onderbroekje schiet. H&M lees ik...oké, die hebben we nog niet geprobeerd! :)
pi_122439726
Jarigen gefeliciteerd!
pi_122445812
Gefeliciteerd nog voor alle jarigen!

Mn peuter is echt schattig, gisteren was ik weg, ook met naar bed brengen. Had ie wel even meer moeite met in slaap vallen. Aan de telefoon maakte ik nog een opmerking over de auto, toen dacht ie dat ik voor de deur stond :D
Vanochtend toen k m uit bed haalde zei ik tegen m: krijg ik een dikke knuffel (ja dus), zegt ie: hou van jou O+ (en daarna 'niet slapen' :D)
Vanavond werd ie wakker na een uur slapen. Riep om mij, dus ik naar hem toe, was de muts van zn beer af. Die moest op, moest m naast hem leggen en hij ging zo weer slapen :D
Hij is zo leuk en grappig O+
pi_122446649
Tinu gefeliciteerd!

En Mignonne wat een fijne fotospam :D Nogmaals gefeliciteerd

Ohhh wat heerlijk Sonnetje..
Hier hetzelfde verhaal na gisteren :D
M & O. hadden mij samen op het station afgezet en bleef maar roepen dat ze mij straks weer zouden ophalen... (Ze halen mij altijd op mijn werk op samen)
'savonds vond ze het dus maar gek dat ze mij niet hadden opgehaald..

En vanmorgen toen ze riep dat ze wakker was, en ik dus antwoordde dat ze naar ons toe mocht komen riep ze heel lief en blij verast: Mama thuis!!! Andere mama's ook thuis? om mij daarna om de nek te vliegen O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_122454172
Wat is ze leuk, mignonne. van harte met je meisje.
pi_122454180
Oh, en Tinuviel ook, een vierjarige in huis. Gefeliciteerd jullie!
pi_122454353
Dank voor alle felicitaties.

Mignonne en Keshet feli met jullie meiden *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122454722
Lamb O+ toch fijn om te merken dat,je gemist wordt :D
pi_122454743
Leuk dat jullie zo gemist worden lamb en sonnetje O+
Maar niet te vaak weggaan hoor :D

Hier doet de peuter het ook weer erg goed. Is weer relax, eet goed en is heel lief.
pi_122461723
Mignonne, wat een lieve foto's en ik kan me goed voorstellen dat het bijzonder voelde. :*

Isabeau was een weekendje bij mijn ouders en wij een weekendje naar België. Wat vond ik het heerlijk haar weer te zien gisteravond. Maar ze had het hele huishouden al overgenomen bij mijn ouders. Wat een kleine dictator is het toch O+
pi_122462789
gefeliciteerd jarigen *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122462849
Yaro zei net "ik heb zo'n honger als een plant"

Ik ben ben er nog niet achter hoeveel honger hij dan heeft :P
  maandag 4 februari 2013 @ 16:50:20 #73
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122469079
*O* gefeliciteerd jarige job en jarige jetten!

Son en lamb, wat lief! Nathan kwam net ook even bij mij om te knuffelen, heerlijke leeftijd toch O+

Haha as! Een vleesetende plant?
pi_122469589
hahahaa As geweldig :D

Mijnes is vandaag niet te genieten }:|
Gelukkig gaat het iets beter sinds haar middagslaap
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_122495781
Tinuviel, van harte gefeliciteerd met je kleuter!!

Mignonne en Keshet, jullie hier ook nogmaals gefeliciteerd met jullie meiden!

Fijn dat jullie gemist worden toch Sonnetje en Lamb :D Of wat vaker weggaan, dan is het normaal voor ze ;) Papa is hier regelmatig 's avonds weg en dan breng ik de kinderen naar bed. Ik werk zelf 1 keer in de twee weken tot 20.00 uur. Ze zijn hier dus wel gewend dat papa of mama er niet is met naar bed gaan.

Hemden mogen van Dyon niet in zijn broek zitten. Hij gaat ook zelf naar de wc en doet dan echt niet zijn hemd in zijn broek. Ik laat het maar zo ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')