Nee er komt geen vocht of korst op. En we vechten nu echt wel een tijdje tegen deze rare uitslag, en het verspreid dus niet onder ons als gezinsleden. Ik weet nog van krentenbaard dat het gebruik van dezelfde handdoek al voldoende was.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Krentenbaard misschien? Ik zou t sowieso even bij de huisarts laten zien. Zeker omdat het zeer besmettelijk is wanneer het krentenbaard is en Bram nog maar zo'n puppeltje
Ja bij haar vader zijn wel dieren, maar dit specifieke blaasje heeft zicht echt dit weekend ontwikkeld. Ik heb geen dieren.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef pessie het volgende:
Tico, kunnen het opengekrabde vlooienbeten zijn? Ik weet niet hoe het bij har vader is in huis en of ze in aanraking komt met dieren?
Nee ik heb je niet op fb.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:26 schreef _Bar_ het volgende:
Ticootje als je op mijn fb kunt,bij fotos staan er fotos van roy met zijn uitslag,misschien even vergelijken.
Het is nu bijna weg, en dus vond hij het te weinig voor een hormoonzalf. Dus we krijgen een vette crème.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Ok. Die had ik er niet uitgehaald. Zalf gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |