De vlegel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet 'm nageven dat hij wel lef heeft met zulke habbekratsen in dit élitaire topic op te scheppen.
Modaal jaarsalaris per week is het minste waarvoor ik een broek aan ga trekkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou er mijn nest niet voor uitkomen.
Nou ja, in ieder geval mijn sokken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Modaal jaarsalaris per week is het minste waarvoor ik een broek aan ga trekken
We gebruiken het boek van Heringa. Heb je daar ervaringen mee?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik moest ook even wennen maar ik ga het steeds meer waarderen.
Nee. Ik had Schlossels voor bestuursrecht en Burkens voor staatsrecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:48 schreef Duderd het volgende:
[..]
We gebruiken het boek van Heringa. Heb je daar ervaringen mee?
Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt dat 2K per maand echt een normaal salaris is en dat de net aan QPR verkochte Samba gewoon 120.000 per week gaat verdienen exclusief bonussenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval mijn sokken.
Ja dat is echt los van alle realiteit. Heeft ook weinig meer met marktwerking te maken denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt dat 2K per maand echt een normaal salaris is en dat de net aan QPR verkochte Samba gewoon 120.000 per week gaat verdienen exclusief bonussen
Voor de onzin die ik nu uitvoer? Ik doe het ervoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor 2k per maand ondernemer? Jezus, te veel gedoe.
Wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt dat 2K per maand echt een normaal salaris is en dat de net aan QPR verkochte Samba gewoon 120.000 per week gaat verdienen exclusief bonussen
Christopher Samba heet de man. Komt van Hiddink bij Anzhi vandaan. En nee, ik kende 'm ook nietquote:
Wat is QPR dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Christopher Samba heet de man. Komt van Hiddink bij Anzhi vandaan. En nee, ik kende 'm ook niet
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Obviously, you don't like football.
Straalt er wel vanaf hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Obviously, you don't like football.
Afgezien van dat het een leuke grap is snap ik alle commotie hier over niet zo goedquote:
Zolang het poffertjes huis maar blijft bestaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van dat het een leuke grap is snap ik alle commotie hier over niet zo goedWaarom is een moskee op de Pier erger/opzienbarender dan in een woonwijk? Of waar dan ook?
Daarbij, gezien het feit dat de Pier als er geen plan komt over niet al te lange tijd afgebroken wordt dan wel van pure triestheid zelf in elkaar dondert lijkt me een investeerder die het op wil knappen voor een gebedshuis (of welk doel dan ook) juist een godsgeschenk voor mensen die aan het ding gehecht zijn
Jij bent van het comité "geef Scheveningen terug aan de zee" ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zolang het poffertjes huis maar blijft bestaan![]()
verder kenkert die hele bier mij verder niks. Lelijk kut ding
Als het poffertjeshuis op de pier staat is het al dichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zolang het poffertjes huis maar blijft bestaan![]()
verder kenkert die hele bier mij verder niks. Lelijk kut ding
Neu, scheveningen is het enige leuke deel van den haagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bent van het comité "geef Scheveningen terug aan de zee" ?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het poffertjeshuis op de pier staat is het al dichtEigenaar van de Pier is failliet en het ding is zo vervallen dat het niet meer veilig is te betreden.
Paar keer feestje gehad. Niet onaardig inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, scheveningen is het enige leuke deel van den haagKurhaus
![]()
![]()
Als je nog eens leuk wil pilsen moet je daar heen gaan. Vaasjes heiniken zijn dan wel 10 euro, maar westmalle tripple flesjes 3.50 ofzo![]()
Je hebt gelijk, een moskee is al erg genoeg waar ie ook staatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van dat het een leuke grap is snap ik alle commotie hier over niet zo goedWaarom is een moskee op de Pier erger/opzienbarender dan in een woonwijk? Of waar dan ook?
Nee maar de poffertjes tent was de chilplekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Paar keer feestje gehad. Niet onaardig inderdaad.
Heb je ook een hekel aan andere godsdiensten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een moskee is al erg genoeg waar ie ook staat
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan andere godsdiensten?
Pics van jou ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:37 schreef Yreal het volgende:
Hihi, open ik hyves voor foto's, vind ik ineens allemaal leuke foto's van mij en vriendin
Vanavond trouwens onbeperkt ribs wezen eten. Met onbeperkt pullen Heineken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar de poffertjes tent was de chilplekniet eens om de heerlijke pannekoeken en poffertjes, meer om het terrasje dat er zat vanaf de pier naar hun eilandje. Dikke lounge banken, uitzicht op zee en heerlijk rustig.
En dan witte trapist van de tap![]()
![]()
Maar ik houd niet van ribsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vanavond trouwens onbeperkt ribs wezen eten. Met onbeperkt pullen Heineken.
Ik drink nu leffe tripplequote:
Nou ja ik verklaar Heineken ook niet koninklijk of zo hoor. Maar zo bij de ribs is het lekker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik drink nu leffe tripple![]()
![]()
En mooi dat ik inmiddels 3 uur bezig ben en net 1 factuur de deur uit heb
Ja maar ribs smaken nergens naar imoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja ik verklaar Heineken ook niet koninklijk of zo hoor. Maar zo bij de ribs is het lekker.
Zoals ik het lees:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja ik verklaar Heineken ook niet koninklijk of zo hoor. Maar zo bij de ribs is het lekker.
quote:met ON-BE-PEEEERKKT pullen Heineken.
Verklaren dat ribs nergens naar smaken en dan frikandelen noemen? Echt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar ribs smaken nergens naar imo![]()
Geef mij maar biefstuk, of shoarma, of frikandelen, of hamburgs, of alles dat bij de griek vandaan komt![]()
Ditquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verklaren dat ribs nergens naar smaken en dan frikandelen noemen? Echt?
Daar gaat altijd zoveel mayo op dat het niks uitmaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verklaren dat ribs nergens naar smaken en dan frikandelen noemen? Echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |