quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een Teletubbie
En da's direct ook alles wat ze van hem kunnen verwachten. Slappe zijn piemel achternalopende zak is hetquote:"En waar ik ook ben, mijn zes kinderen zijn altijd bij mij."
En hij wilde nog wel zo veranderen en er meer voor zijn kinderen zijn, kwijlde hij in zijn huisblaadje toen hij met alle zes op vakantie was. Jajaquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En da's direct ook alles wat ze van hem kunnen verwachten. Slappe zijn piemel achternalopende zak is het
Maar 't echte leven is minder glamoureus dan zo'n vakantie natuurlijk. Dan moet je ook de vieze stinksokken van je puber wassen en zo. Daar begint 'ie niet aan hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En hij wilde nog wel zo veranderen en er meer voor zijn kinderen zijn, kwijlde hij in zijn huisblaadje toen hij met alle zes op vakantie was. Jaja
43, dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Is maggie op een leeftijd om de kinderteller van Ruud naar 8 te brengen?
Tot nu toe hebben al zijn ex-en 2 kinderen op de wereld gezet
Maar jij niet bij hen.... heb je nog een kans om te laten zien dat je wel in staat bent co-ouderschap aan te gaan en de helft van de tijd voor je kinderen te zorgen, ga je weer op vliegafstand wonen....quote:mijn zes kinderen zijn altijd bij mij
SPT / Terugkeer Badr Hari live bij 15 maart live op RTL7quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
En voor de liefhebbers van vechtsport, binnenkort is Badr te bewonderen bij RTL7:
RTL 7 pakt uit met comeback Badr Hari
De terugkeer van Badr Hari in de boksring zal live te volgen zijn op RTL 7. De kickbokser zal op 15 maart vechten tijdens de K1-finale in Zagreb en daar is de mannenzender bij. Dat heeft ze woensdag laten weten. RTL 7 vindt het niet kwalijk dat zij zo uitpakt met Hari, terwijl hij in afwachting is van zijn proces. “Het is aan de rechter om te oordelen wat Badr Hari in de huidige situatie wel of niet mag. Als hij een voetballer in de Eredivisie was geweest, waren zijn duels ook uitgezonden.“
Hari wordt verdacht van de mishandeling van zakenman Koen Everink en van een aantal andere geweldsdelicten. “De K-1 World Grand Prix is een prestigieus toernooi en RTL 7 zendt vaker vechtsport uit. RTL 7 doet alleen verslag van dit sportevent en neemt geen stelling in voor een van de deelnemers.”
Als Hari niet had meegedaan, had RTL 7 de finale naar eigen zeggen ook zo prominent gebracht. “Waarschijnlijk wel. Dit omdat (vecht)sport bij een mannenzender past en dit met de rechten nu weer mogelijk is. En hoe meer Nederlanders er meedoen, hoe interessanter het voor de kijker wordt. Er doen nu drie Nederlanders mee.”
RTL 7 bracht eerder al vechtsport als het WK Boksen Zwaargewicht en Enfusion op de buis. De rechten voor K-1 lagen tot voor kort bij SBS, maar zijn nu terug bij RTL.
Marcel Maijer gaat het verslag van de K1-finale presenteren. De uitzending is op vrijdag 15 maart tussen 22.00 en 00.00 uur.
Bron
Ik heb ook geen ex van Badr gezien...quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:34 schreef barca1971 het volgende:
Welke ex van Badr deed er nou een boekje open bij boulevard? heb het niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |