weet ik dushi xoxoquote:
EN TOEN WAT, ZEG HET LB ZEG HETquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK DACHT DAT IK HET WIST EN TOEN EN TOEN
EN TOEN WAS HET BLIJKBAAR FOUTquote:
habibiquote:
xD leuk hequote:
ja tog Gquote:
Ja tog mattiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jwz sabhi marrokaans allus die kaolo kaaskoppen snappen niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
LB probeert iedereen te hakken, wat doe je lb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Perm ban!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
G ik breng mijn nivi mee, ik steek je lek als een opblaaspopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet zeiken G of wil je fittie jeweettog
hoe weet jij wat een perm ban is.quote:
IEDEREEN LB TR'EN !!!!111!!!EINZ@!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
jij badassquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar niet weer doen dan bellen we die popo's xdxd
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
anders huur ik of in om je koud te maken
dat is egt een gestoorde boi ik heb hem op wa dus als je nog een keer iets slechts doet kan ik hem gewoon pingenquote:
De tijd tiktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
Wie kan wat de tijd doet op een poëtische manier beschrijven?
wa en pingen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is egt een gestoorde boi ik heb hem op wa dus als je nog een keer iets slechts doet kan ik hem gewoon pingen
Das niet poëtischquote:
tikken, tikken totdat je leven wegtikt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
BB dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hightech telefoon uit de toekomst
tijdbomquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tikken, tikken totdat je leven wegtikt.
Goede tijden, slechte tijden nee het leven staat je niet, goede tijden, slechte tijden. Soms geluk en soms verdriet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
ja tog badboii allesquote:
De zee, die golfde, de wind die blies, een herfstwind blies tegen het paar aan, hun zintuigen prikkelend, ze voelden elkaar weer, raakten elkaar aan. In de verte kwam de nieuwe maan op, het wassende water spoelde nieuwe schelpen aan, tegelijk nam ze andere schelpen mee. Het strand verandert steeds, doch blijft het, het zand blijft bij elkaar, het is een plek van eeuwigheid en in die eeuwigheid beseften de twee dat ze elkaar kwijt waren,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
De tijd, die al onze levens langzaamaan wegtikt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tikken, tikken totdat je leven wegtikt.
Welcome!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
De tijd, die al onze levens langzaamaan wegtikt.
Jup. Thanks LB
wat neger fuquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
De tijd, die al onze levens langzaamaan wegtikt.
Jup. Thanks LB
Ik zit mobielquote:
Time can kill the greatest of men. Even the strongestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
van wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:20 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Time can kill the greatest of men. Even the strongest
find themselves on the floor. It Doesn't have to be
this way. Time keeps moving on and on. Fragile time
can not waste again. Fragile time can't be laid to
rest. Fragile time can lead you to the grave or
fragile time can start eternity. It kills their walk,
I watch them wash away. Its all worth while. Time
goes on.
LBquote:
goeiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef nodig het volgende:
''Niet kijken na die tijd, gewoon YOLO''![]()
![]()
Mooi. Heel mooi. Maar ik heb het eigenlijk alleen nodig als bijzin, als in 'de tijd, die ...'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja tog badboii alles
[..]
De zee, die golfde, de wind die blies, een herfstwind blies tegen het paar aan, hun zintuigen prikkelend, ze voelden elkaar weer, raakten elkaar aan. In de verte kwam de nieuwe maan op, het wassende water spoelde nieuwe schelpen aan, tegelijk nam ze andere schelpen mee. Het strand verandert steeds, doch blijft het, het zand blijft bij elkaar, het is een plek van eeuwigheid en in die eeuwigheid beseften de twee dat ze elkaar kwijt waren,
Tijd en liefde in een, als je het gebruikt graag wel een eervolle vermelding.
quote:
Ik schrijf hier helemaal mooie stukjes, wil jij alleen een bijzinquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mooi. Heel mooi. Maar ik heb het eigenlijk alleen nodig als bijzin, als in 'de tijd, die ...'
Sorryquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik schrijf hier helemaal mooie stukjes, wil jij alleen een bijzin
En wij nuquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:25 schreef Faux. het volgende:
Oké klaar. Mensen die bij mij op school zitten mogen het over twee weken gratis aanhoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier heb je tijd
"De tijd is net als mijn doekoe, ik heb geen."quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
De tijd is net als mijn doekoe, op een gegeef moment is er niks meer
Ik heb niet zolang de tijd!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:25 schreef Faux. het volgende:
Oké klaar. Mensen die bij mij op school zitten mogen het over twee weken gratis aanhoren.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
De tijd is net als mijn doekoe, op een gegeef moment is er niks meer
''Het was lekker gisteravond''quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
"De tijd is net als mijn doekoe, ik heb geen."
-drs. Willem-Alexander Claus George Ferdinand Prins van Oranje, Prins der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg
aardappelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
Tijd geit krijt mijt heit meid vleit bijt lijd hoer kaas boter
"Ik ben homo"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
''Het was lekker gisteravond''
-Je Moeder
Adolf Hermanszoonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:31 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
"flikker op met je grafirritante nepquotes"
- adolf h.
pannenkoeken*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
pannekoeken ook grgr
anita en en de kidzz
quote:
nee, gewoon een normale frikandel.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Meneer mag geen varkensvlees vanwege geloof?
speknekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Meneer mag geen varkensvlees vanwege geloof?
quote:
Pizzaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA BIGGEN EN DAN HALAL KOSJER HAHAHAH
Haramquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA BIGGEN EN DAN HALAL KOSJER HAHAHAH
Je bent ook grappigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je laat me blozen
[..]
oink
Morgen?quote:
Rode brug om 14:00quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rood is een mooie kleurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben degene met de rode ballon in een condoom vorm
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
nu heb je een dubbel d
ateEen jongen uit mijn klas heeft ook dubbel d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik een mooie kleur?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dushi jy tog ook ;;$
Ik vind ONZ steeds minder leuk
;$ dushi je laat me blozenquote:
Eetsequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar ik ga en neem mij hosselskillz mee.
pannenkoeken eten
fappen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:49 schreef AppelCake het volgende:
Zometeen sporten, maar ik heb geen zin.
dit gesprekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan wordt je rood
[..]
;;;$
wat voor sport doe je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:49 schreef AppelCake het volgende:
Zometeen sporten, maar ik heb geen zin.
quote:
Geen mooie sport, opzich wel leuk maar dan zeggen ze dat je op de bal mag slaan als iemand hem heeft en dan sla je en word er afgefloten, snap niks van dat kutspelquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Geen mooie sport, opzich wel leuk maar dan zeggen ze dat je op de bal mag slaan als iemand hem heeft en dan sla je en word er afgefloten, snap niks van dat kutspel
quote:
link van utube kanaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef Faux. het volgende:
Probeer ik iets te uploaden zegt 'ie zodra 'ie eindelijk op 100% zit "ja mislukt sorry doei"
quote:
Nee, te schaamtelijkquote:
DM?quote:
Geloof me, je wilt echt niet een twaalfjarige Faux. in de schoolfilmpjes die op dat Youtubekanaal staan zienquote:
jawelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt echt niet een twaalfjarige Faux. in de schoolfilmpjes die op dat Youtubekanaal staan zien
quote:
Nee daar maak je je geliefd mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga aan politie zeggen elke uur dat ik hier ontschuldig zit schadeveergoeding 20 euro
Neequote:
awh okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
NeeAls je echt wilt weten hoe ik eruit zie wil ik je best een foto DM'en, maar al mijn schoolfilmpjes gaat te ver
kusjequote:
Faux. wilt tenminste foto's van zichzelf sturenquote:
Ik heb je al meer dan 5 foto's laten zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Faux. wilt tenminste foto's van zichzelf sturen
Ja ik zie je gezicht heul niet hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb je al meer dan 5 foto's laten zien.
Pics zijn pics.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik zie je gezicht heul niet hoor
ja maar ik moet daar kostbare tijd verspillenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee daar maak je je geliefd mee.
OF, ga gewoon daarheen, vertel de waarheid. And let it go.
Wat doe je nu dan? Nu doe je toch ook niks?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik moet daar kostbare tijd verspillen
Nietquote:
me zorgen maken over of ze me gaan geloven of nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan? Nu doe je toch ook niks?
quote:
Nou niet zeuren OF. Wacht nou maar af en doe geen rare dingenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
me zorgen maken over of ze me gaan geloven of niet
jaaaaquote:
alvast voor dit jaar sinterklaasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef Faux. het volgende:
wel raar dat ik nu in februari nog steeds rondloop met een mijter op mn UI. naja.
YOLO tochquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef Faux. het volgende:
wel raar dat ik nu in februari nog steeds rondloop met een mijter op mn UI. naja.
Iedereen is er nu aan gewend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef Faux. het volgende:
wel cutequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
maar deze is ook echt ontzettend lelijk
<----
Ja houd die andere maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
maar deze is ook echt ontzettend lelijk
<----
Kan niet op internet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hand voor je mond als je moet gapen.
noobquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dunno
ik ga zo ook weg, sporten
ewa spekjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat noem je mij saai jij weet niks
030 shab kanaleneiland
was ZES uur zemmel, echte strijders gaan dan hardlopenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Klojo, waarom trouwens zo laat reageren op whatsapp :S
ik sliep al toen
dat doe ik ook wel isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
was ZES uur zemmel, echte strijders gaan dan hardlopen
en bij mensen aanbellen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
rondje om de wijk rennen terwijl iedereen nog met zn dikke reet in bed zit
tien voor 6 en dan lig ik nog lang en breed te slapen lulquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
was ZES uur zemmel, echte strijders gaan dan hardlopen
bad boyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja en soms baksteen door de ruit
tfoe dan hoor je al op te zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
tien voor 6 en dan lig ik nog lang en breed te slapen lul
waar besar je dat in?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay gaat dan altijd even langs de huizen om mobieltjes mee te nemen
HAHA ZIEN XD!!111!!1quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik snap je zien niet helemaal, kun je het op een andere manier formuleren?
waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik snap je zien niet helemaal, kun je het op een andere manier formuleren?
Ik krijg elke ochtend een foto met 3 verschillende telefoons en elke ochtend zijn het andere telefoonsquote:
jajaja het is maar een typoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
HAHA ZIEN XD!!111!!1![]()
EINZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik krijg elke ochtend een foto met 3 verschillende telefoons en elke ochtend zijn het andere telefoons
[..]
jajaja het is maar een typo![]()
en loop niet zo te kutten op whatsapp
die is engquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ] Deze is ook wel goeie
quote:
waddup?quote:
ook goedquote:
okkkkkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jij liet het zien je was op iemand anders verliefd
het maakt niet uiiiittt ik heb genoeg gezieeeennnnn
ook ookquote:
Kijk je dan uit als je over de bank springtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb dorst, maar de koelkast is zo ver weg..
luiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb dorst, maar de koelkast is zo ver weg..
Mijn kleine teenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kijk je dan uit als je over de bank springt
quote:
eigen dunk xdxdquote:
weet ikquote:
droeloequote:
quote:
leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof, hoe was je lange werkdag?
Ja ben net klaar. Superheld uithangenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk
Alleen ik ben nu zo moe. Dat is altijd als ik na lange dag thuis kom.
Moest jij werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ben net klaar. Superheld uithangenDit heb ik eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ben net klaar. Superheld uithangenSta je op groente en fruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik kan er nu even niet een bedenkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Opmerking van de dag:
''Schat, hebben we nog ketchup voor de hutspot?''
Jup. Maar kleine AH, dus ik pak het vlees er altijd bij.quote:
welke?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan er nu even niet een bedenken
Maar ik vind die reclame van die pizza echt schijt irritant.
Hahah ja want "In week 5 en 6 geven we extra aandacht aan de groente en fruit afdeling."quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Maar kleine AH, dus ik pak het vlees er altijd bij.
Het is trouwens ongelooflijk hoe hard de komkommers op het moment gaat
[insert dirty mind joke here]
Nee gewoon in de winkel? Tussen de muziek door.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
welke?
Ik kijk bijna geen tv, dus niet gezien
Nog niet naar gekeken, sowieso, paaseitjes, nu alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah ja want "In week 5 en 6 geven we extra aandacht aan de groente en fruit afdeling."
Die paaseieren trouwensEr is een nieuwe met mango en chili smaak 0.o
Dat heb ik in de afgelopen 2 jaar mentaal te weten blokkerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gewoon in de winkel? Tussen de muziek door.
Ja en in week 8 komen er nog meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, sowieso, paaseitjes, nu al
[..]
Dat heb ik in de afgelopen 2 jaar mentaal te weten blokkeren
''Ook voor het kleinste kamertje grote kortingen''quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
En ook die reclame: "Weet u al wat u gaat eten vandaag? U krijgt deze week EEN euro korting op blablabla"Kei droog ook.
haha ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en in week 8 komen er nog meer.
Oh ik werk nog niet zolang dus let er wel op.
Luister morgen maar eens
"Heeft de was zich opgestapeld?"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ook voor het kleinste kamertje grote kortingen''
''Houd u van een wijntje op zijn tijd?''
''Is uw frisdrankvoorraad bijna op?''
Classics
[..]
haha ik zal er op letten
Vorige week werd smoothies als smoozies uitgesproken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
"Heeft de was zich opgestapeld?"
Die is zo hatelijk.
Ze zegt die pizza heel raar. echt zo Italiaans accent ofzo
omg ja die was zo domquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vorige week werd smoothies als smoozies uitgesproken.
Ja die playlistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ja die was zo dom
Vooral stom als ze midden in een leuk liedje zo'n reclame doen. Want een leuk liedje is zeldzaam.
Ja natuurlijk ken je zequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens maar eens gekeken wat the script nou was, ken ze niet.
Eerste 4 nummers die ik luisterde kende ik al
Ja eentje herkende ik van de AH-playlistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ken je ze![]()
Ze komen ook soms bij de ah voorbij
Welke?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eentje herkende ik van de AH-playlist
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.com/?hl=nl#nl/bg/be%20right%20back
Hall of Fame. Meest bekende dacht ik welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke?
luister if you could see me now. die is mooi
Ja dacht ik alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hall of Fame. Meest bekende dacht ik wel
Zeker mooi ja
berichtbekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.com/?hl=nl#nl/bg/be%20right%20back
stuquote:
alles goed?quote:
Wel okay thanks. Ben blij dat de werkweer voorbij isquote:
wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Ben blij dat de werkweer voorbij is
Hoe is het met jou? En hoe sliep je afgelopen nacht? Nog steeds goed
Levensvragenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
Als je brood vind kan je nog geen beleg gebruiken want waar is je boter?
Als het moet kan het ook wel zonder boter toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
Als je brood vind kan je nog geen beleg gebruiken want waar is je boter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |