weet ik dushi xoxoquote:
EN TOEN WAT, ZEG HET LB ZEG HETquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK DACHT DAT IK HET WIST EN TOEN EN TOEN
EN TOEN WAS HET BLIJKBAAR FOUTquote:
habibiquote:
xD leuk hequote:
ja tog Gquote:
Ja tog mattiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jwz sabhi marrokaans allus die kaolo kaaskoppen snappen niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
LB probeert iedereen te hakken, wat doe je lb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Perm ban!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
G ik breng mijn nivi mee, ik steek je lek als een opblaaspopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet zeiken G of wil je fittie jeweettog
hoe weet jij wat een perm ban is.quote:
IEDEREEN LB TR'EN !!!!111!!!EINZ@!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
jij badassquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar niet weer doen dan bellen we die popo's xdxd
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
anders huur ik of in om je koud te maken
dat is egt een gestoorde boi ik heb hem op wa dus als je nog een keer iets slechts doet kan ik hem gewoon pingenquote:
De tijd tiktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
Wie kan wat de tijd doet op een poëtische manier beschrijven?
wa en pingen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is egt een gestoorde boi ik heb hem op wa dus als je nog een keer iets slechts doet kan ik hem gewoon pingen
Das niet poëtischquote:
tikken, tikken totdat je leven wegtikt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
Wie kan wat de tijd doet op een poëtische manier beschrijven?
BB dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hightech telefoon uit de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |