Haatbelasting dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als een 100% belastingschaal nodig is om de Gordons, Gerard Jolings, Britts en al die andere totaalmalloten van de buis af en het land uit te krijgen, mag 'ie wat mij betreft vandaag nog ingevoerd worden!
Ben jij een kloon van EG, of is EG een kloon van jou?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als een 100% belastingschaal nodig is om de Gordons, Gerard Jolings, Britts en al die andere totaalmalloten van de buis af en het land uit te krijgen, mag 'ie wat mij betreft vandaag nog ingevoerd worden!
Wie is EG?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van EG, of is EG een kloon van jou?
Jaloezie is een doodszonde overigens.
Op zich kan ik dat laatste heel goed begrijpen, maar de gemiddelde hollander (ook wel: volk) wenst kennelijk dit soort debielen-tv te kijken. Dat wordt niet anders als je Gordon minder gaat betalen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik zie overigens niet in wat mijn post met jaloezie te maken heeft, ik wil gewoon ook weer eens een avondje TV kunnen kijken zonder mijn hele zenderpakket door te spitten en tot de conclusie te komen dat er wéér niets mijn aandacht vast heeft kunnen houden vanwege een overschot aan TV van het kaliber SBS6 en 'Boer zoekt vrouw'...
Dat is het ware gezicht van de dictatuur van het proletariaat, het streven van de linksmensen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zich kan ik dat laatste heel goed begrijpen, maar de gemiddelde hollander (ook wel: volk) wenst kennelijk dit soort debielen-tv te kijken. Dat wordt niet anders als je Gordon minder gaat betalen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet genoeg, anders was Joegoslavië niet uit elkaar gedonderd, de intrede van democratie en het kapitalisme heeft dat land naar de sodemieter geholpen.
Het ergste is, het is geen sarcasme, hij meent dit gewoonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]![]()
Ik krijg spontaan plaatsvervangende schaamte en braakneigingen van dergelijke postings.
Ik weet het, heb al eerder meerdere aanvaringen gehad met hem over zijn Stalinistische ideeën.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het ergste is, het is geen sarcasme, hij meent dit gewoon
Zou het geen carrièremove kunnen bewerkstelligen? Het zou op zijn minst een interessant experiment zijn om proefondervindelijk vast te stellen vanaf welk salaris die (vaak) zelfverklaarde BN'ers eieren voor hun geld kiezen en op een andere manier hun brood willen gaan verdienen. In plaats van zingend op het ijs te staan, of door brandende hoepels te springen, bijvoorbeeld gewoon kaartjes knippen in de tram, of stratenmaker worden of iets dergelijks...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zich kan ik dat laatste heel goed begrijpen, maar de gemiddelde hollander (ook wel: volk) wenst kennelijk dit soort debielen-tv te kijken. Dat wordt niet anders als je Gordon minder gaat betalen.
Denken dat veel verdienen en hard werken enige correlatie met elkaar hebben is nogal naïef.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Denk jij dat mensen die 40K per maand verdienen 40 maal harder werken dan iemand die minimum loon verdient? Ik zie niet in hoe dit de vrijheid van dit soort grootverdieners vermindert.
Dus je wilt voetbal, TV en muziekanten uit de samenleving laten verdwijnen. Daar zal het 'volk' blij mee zijn. Ga jij ze vermaken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zou het geen carrièremove kunnen bewerkstelligen? Het zou op zijn minst een interessant experiment zijn om proefondervindelijk vast te stellen vanaf welk salaris die (vaak) zelfverklaarde BN'ers eieren voor hun geld kiezen en op een andere manier hun brood willen gaan verdienen. In plaats van zingend op het ijs te staan, of door brandende hoepels te springen, bijvoorbeeld gewoon kaartjes knippen in de tram, of stratenmaker worden of iets dergelijks...
Alle zenders vullen met zwanenmeerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:38 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus je wilt voetbal, TV en muziekanten uit de samenleving laten verdwijnen. Daar zal het 'volk' blij mee zijn. Ga jij ze vermaken?
Presentator zijn... laat een ommetje lopen eruit zien als hard werken...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zou het geen carrièremove kunnen bewerkstelligen? Het zou op zijn minst een interessant experiment zijn om proefondervindelijk vast te stellen vanaf welk salaris die (vaak) zelfverklaarde BN'ers eieren voor hun geld kiezen en op een andere manier hun brood willen gaan verdienen. In plaats van zingend op het ijs te staan, of door brandende hoepels te springen, bijvoorbeeld gewoon kaartjes knippen in de tram, of stratenmaker worden of iets dergelijks...
Hoe kom je er bij dat ik die zaken uit de samenleving wil laten verdwijnen? Je trekt alleen je eigen conclusies...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:38 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus je wilt voetbal, TV en muziekanten uit de samenleving laten verdwijnen. Daar zal het 'volk' blij mee zijn. Ga jij ze vermaken?
Mensen met hoge en grote idealen voor gelijkschakeling zijn vaak erg goed in het laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik die zaken uit de samenleving wil laten verdwijnen? Je trekt alleen je eigen conclusies...
Moderne gladiatoren, die verdienen een stuk minder dan zangers en voetballers.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:38 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt. Volgens mij interpreteer je mijn post verkeerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Denken dat veel verdienen en hard werken enige correlatie met elkaar hebben is nogal naïef.
Belonen obv input is idioot. Het gaat om output.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:39 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt. Volgens mij interpreteer je mijn post verkeerd.
Jep. Als je mijn posts had gelezen had je ook gezien dat ik stel dat een groot deel van de mensen de achterlijke bedragen verdienen (40K+ per maand) dit doen ten koste van de samenleving.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Belonen obv input is idioot. Het gaat om output.
=Dquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Stel dat die blijven haha dan gaan de grote bedrijven alsnog weg haha waardoor de werkgelegenheid een absoluut nulpunt bereikt hihahoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:50 schreef TheThinker het volgende:
[..]
oja alle nederlandse sprekende acteurs, zangers en presentatoren zullen een baan vinden in een ander land haha en wat als ze in die landen dit ook invoeren haha?
Shhh,dat mag je niet zeggen, die topverdieners werken immers zo hard! Natuurlijk mogen die veel meer verdienen dan die werkende arme met 2 lullige schoonmaakbaantjes, want die is véééls te lui.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Denk jij dat mensen die 40K per maand verdienen 40 maal harder werken dan iemand die minimum loon verdient? Ik zie niet in hoe dit de vrijheid van dit soort grootverdieners vermindert.
En die vrijheid waar je het over hebt zorgt er ook voor dat de bankenwereld en de farmaceutische wereld (en ik weet zeker nog wel meer) de samenleving uitbuiten. Als iemand 40K per maand verdiend denk ik dat in veel gevallen de samenleving benadeeld wordt.
Gelijkschakeling boeit in deze niet zo zeer, ik wil gewoon minder pauper-TV...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen met hoge en grote idealen voor gelijkschakeling zijn vaak erg goed in het laten verdwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |