abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122502274
Wat was eigenlijk de reden van SCA om zo'n deal te sluiten? Dat heb ik nooit helemaal begrepen. Was het gewoon een veredelde weddenschap? Wanneer Armstrong won betaalde SCA uit en andersom betaalde Armstrong premie ofzo?
pi_122502490
zo heb ik het wel begrepen stansfield, zoals een verzekeringsmaatschappij werkt. Zij geloofde niet dat het hem zes keer zou lukken.

Denk van alle bedrijven die hun geld terug willen, zij nog wel kans maken. Niet zoals die Engelse krant die met terugwerkende kracht hun dopingartikel ineens een zogenaamde waarheid zagen worden 8)7
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 12:16:18 #253
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122502568
edwinwinkels twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 10:14:31 In doping doc Fuentes waarin RSoc (Real Sociedad?) wordt genoemd staat ook het woord'Milan'. Via @sergi_lopezegea: http://t.co/Lrabkzzf” reageer retweet
Youri_IJnsen twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 10:22:35 @edwinwinkels @sergi_lopezegea Daar boven staat Alfredo. Zou dat slaan op Alfredo di Stefano, of wel: Real Madrid? reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante insinuaties, maar wel enigszins logisch.

[ Bericht 3% gewijzigd door Slobeend op 05-02-2013 12:22:11 ]
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:27:15 #254
14505 OProg
A Life in Music
pi_122502917
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:16 schreef Slobeend het volgende:
edwinwinkels twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 10:14:31 In doping doc Fuentes waarin RSoc (Real Sociedad?) wordt genoemd staat ook het woord'Milan'. Via @sergi_lopezegea: http://t.co/Lrabkzzf” reageer retweet
Youri_IJnsen twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 10:22:35 @edwinwinkels @sergi_lopezegea Daar boven staat Alfredo. Zou dat slaan op Alfredo di Stefano, of wel: Real Madrid? reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd om de onderste steen boven te halen. :7

Hoewel dat wel niet zal gebeuren. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 februari 2013 @ 12:29:25 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_122502992
Dat Alfredo op Real Madrid zou slaan betwijfel ik. Waarom zou je Real Sociedad en AC/Inter Milan wel vrij duidelijk neerzetten, en voor Real Madrid een "codewoord" gebruiken ipv "RMAD" ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_122503348
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef heywoodu het volgende:
Dat Alfredo op Real Madrid zou slaan betwijfel ik. Waarom zou je Real Sociedad en AC/Inter Milan wel vrij duidelijk neerzetten, en voor Real Madrid een "codewoord" gebruiken ipv "RMAD" ofzo?
Omdat Fuentes Real Madrid supporter is :+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 12:41:28 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122503374
bij sommige wielrenners waren de codenamen toch ook heel duidelijk en bij de ander de naam van de hond?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_122503423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef rubbereend het volgende:
bij sommige wielrenners waren de codenamen toch ook heel duidelijk en bij de ander de naam van de hond?
In het boek van Hamilton kwam naar voren dat dat de suggestie was van Fuentes zelf. De minder creatieve persoonlijkheden zijn er dus vrij makkelijk uit te halen :')
pi_122505208
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:16 schreef Slobeend het volgende:
edwinwinkels twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 10:14:31 In doping doc Fuentes waarin RSoc (Real Sociedad?) wordt genoemd staat ook het woord'Milan'. Via @sergi_lopezegea: http://t.co/Lrabkzzf”; reageer retweet
SPOILER
Alfredo Cordova waarschijnlijk, dokter geweest bij Kelme en Liberty Seguros.
pi_122506846
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef heywoodu het volgende:
Milan schrijven als je Inter bedoelt zou wel heeel raar zijn he :D.

Verder eens met rubbereend dat het niet echt een argument is wat je zegt.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 februari 2013 @ 14:16:36 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_122506954
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef Helly het volgende:

[..]

Milan schrijven als je Inter bedoelt zou wel heeel raar zijn he :D.

Verder eens met rubbereend dat het niet echt een argument is wat je zegt.
Weet ik veel, ik noem het altijd Inter Milaan :+

Die post over de wielrenners had ik nog niet gezien, maar dat klopt wel dan ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_122507576
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:32 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Alfredo Cordova waarschijnlijk, dokter geweest bij Kelme en Liberty Seguros.
Past wel minder goed in de context (als we RSoc en Milan (met hun beroemde lab) even aannemen).
pi_122507923
quote:
HOOFDDORP - Angel Garcia Lacuesta, de onderzoeksleider in de Operación Puerto, beweert dat dopingdokter Eufemiano Fuentes en de andere verdachten in de zaak niet altijd even zorgvuldig waren als het ging om het transporteren van bloedzakken.
© ANP

"Ze hanteerden soms koeltassen die ook worden gebruikt door mensen die naar het strand gaan", meldde Lacuesta tijdens zijn verhoor. "Om de zakken koel te houden, deden ze ook colaflessen in de tassen."

Volgens Lacuesta was Fuentes laks bij het bewaren van de bloedzakken. Zo ontbeerde zijn appartement een back-up systeem voor als de stroom zou uitvallen.

Vorige week weigerde de dopingdokter antwoord te geven op de vraag of hij kon garanderen dat het bloed onder een stabiele temperatuur werd bewaard.

Fuentes kan niet worden vervolgd voor het verstrekken van doping, (dat was niet strafbaar in Spanje toen hij in 2006 werd opgepakt, red.), maar wel voor het in gevaar brengen van de gezondheid van sporters.

Botero

De onderzoeksleider werd ook gevraagd of hij namen kon oplepelen van sporters die hij had gezien in de nabijheid van Fuentes of zijn rechterhand Merino Batres.

"Wij hadden niet de competentie om mensen te identificeren. Wij gingen uit van een criminele groep die niet-therapeutische praktijken uitvoerde bij mensen."

Lacuesta zei ook dat het geen toeval was dat de namen van wielrenners uitlekten, terwijl Fuentes ook andere sporters hielp. "Ten tijde van het onderzoek was net de Giro d'Italia bezig."

Wel wilde de onderzoeksleider kwijt dat hij toprenners als Santiago Botero, Oscar Sevilla en Jörg Jaksche had gezien bij het appartement van Fuentes.
In het boek van Hamilton kwam ook al naar voren dat Fuentes minder professioneel was dan Ferrari en dat er wel een iets fout ging met een bloedzak (Hamilton die opeens bloed piste na een transfusie).
pi_122508235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

In het boek van Hamilton kwam ook al naar voren dat Fuentes minder professioneel was dan Ferrari en dat er wel een iets fout ging met een bloedzak (Hamilton die opeens bloed piste na een transfusie).
Hamilton piste niet alleen bloed, maar werd ook een keer doodziek.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:03:24 #265
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_122508818
Indd, die kreeg een bloedzak vol dode cellen, net als Ricco. Je zou je leven maar in de handen van zo'n dokter leggen :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 15:04:26 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122508865
dat is toch ook de reden waarom hij terecht staat? Het in gevaar brengen van zijn cliënten?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_122509208
Jep. Manzano is natuurlijk ook zo'n voorbeeld.
Was het geval van Contador in 2004 nou het gevolg van een aangeboren afwijking of niet? Anders zou je ook haast gaan denken dat het door de doping komt.

EDIT: in 2006 nog eens:

http://www.dewielersite.n(...)he.php?nieuwsid=5066

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 15:23:01 ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 februari 2013 @ 17:03:53 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_122514388
Lance Armstrong wil het prijzengeld dat hij in de Ronde van Frankrijk heeft bijeengefietst, niet terugbetalen. Dat heeft Tim Herman, de advocaat van Armstrong, vandaag in de Amerikaanse krant USA Today bekendgemaakt.

Vorig jaar berekende de Britse televisiezender BBC dat dit bedrag kan oplopen tot 3,9 miljoen dollar. Volgens Herman is dit prijzengeld evenwel naar Tailwind Sports gegaan. Dit bedrijf stond achter US Postal en Discovery Channel, sponsors van het team van Armstrong.

Het Amerikaanse antidopingagentschap USADA legde het dopingprogramma van Lance Armstrong bloot. De 41-jarige Texaan werd in oktober van vorig jaar levenslang geschorst en raakte zijn zeven overwinningen in de Ronde van Frankrijk kwijt. Daarna ging Armstrong over tot een dopingbiecht op televisie bij Oprah Winfrey en verklaarde hij zich bereid om bij het Wereldantidopingagentschap WADA een getuigenis af te leggen. De ex-wielrenner hoopt zijn levenslange schorsing in te korten. Volgens een WADA-code kan Armstrongs schorsing evenwel alleen omgezet worden in acht jaar koersverbod.

Armstrongs voorstel om met het WADA samen te werken omvat volgens Herman geen mogelijke terugbetaling van wedstrijdpremies. Net als de meeste Tourwinnaars zou de door schadevergoedingseisen geplaagde Armstrong zijn prijzengeld uit de Ronde van Frankrijk verdeeld hebben onder ploeggenoten en -begeleiders.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:06:49 #269
14505 OProg
A Life in Music
pi_122514528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef tong80 het volgende:

:P
Klopt. En er komt nog wel een rechtzaakje met de SCA. Zal de ASO wel wet veel interesse volgen.: SPT / Doping #68 De dood of de gladiolen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_122514562
Waarom post jij altijd nieuwsberichten die al gepost zijn?
pi_122522136
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:22 schreef OProg het volgende:
"Het is een Europese cultuur waar alle Amerikanen in 'gedropt' werden. Dat gaat al honderd jaar zo. Armstrong heeft dit niet gecreëerd. Je had twee keuzes: je kon naar huis gaan of je kon je aanpassen. Hij heeft zijn fout toegegeven, maar hij was als bijna elke ander renner van enig niveau."
Niet alleen in het wielrennen zijn Amerikanen het slachtoffer maar ook in puur Europese sporten als american football en baseball. Europa, verderfelijk doping continent :r

:') :')
pi_122553764
mrconde twitterde op woensdag 06-02-2013 om 12:04:35 RSOC keeper, Sander Westerveld about IV infusions: "It happened in all openness... - ...I never felt it enhanced my performance extremely" reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_122554261
Het is weer opvallend rustig in dit topic. Tijd voor een bekentenisje.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Kijk, dit is ook relevant voor de rechtzaak zelf (gezien de aanklacht).

Ik zie een scenario voor me waar Fuentes schuldig wordt verklaard, gevangenisstraf krijgt en dan zoiets heeft 'maar dan hangt iedereen'.

[ Bericht 86% gewijzigd door ThePlaneteer op 06-02-2013 15:56:46 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_122555298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is weer opvallend rustig in dit topic. Tijd voor een bekentenisje.

[..]

Kijk, dit is ook relevant voor de rechtzaak zelf (gezien de aanklacht).

Ik zie een scenario voor me waar Fuentes schuldig wordt verklaard, gevangenisstraf krijgt en dan zoiets heeft 'maar dan hangt iedereen'.
Dat zou zelfmoord zijn, als die gaat praten, eindigt hij in een kist.
pi_122556747
WADA gaat misschien toch werk maken van RSOC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')