Niffen, dat weet je toch welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is niffen?
En ik reageer gewoon gelijk als ik iets lees, ik heb juist 't idee dat ik er fucking langzaam over doe
coke snuiven?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:40 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Niffen, dat weet je toch wel![]()
Nee je reageert echt fokked op snel
Milan ik ben en blijf je grootste fan ik heb een vraag alles goed????....Ja Alles goed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
aight
[..]
oh ik weet niet, ik herinner me hem wel van nog een eerder semi-grappig-faal-blog achtig iets maar vind 'm in dit filmpje echt grappig
Haha nee nuchter denk ik ook niet maar 't is idd wel droogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Milan ik ben en blijf je grootste fan ik heb een vraag alles goed????....Ja Alles goed!
Ik hoop dat nog veel meer mensen je gaan abonneren ik ga me helle klas over halle...He? wat ga je doen?
Oke, wel droog, maar nuchter hou ik het denk ik niet lang vol om na te kijken
mutssss heb je nou niks meerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:44 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Yap![]()
Tis al goed.![]()
Fuck grote vloei dus vergeten in m'n haast naar de shop
Ik wel iigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:46 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn jullie nu allemaal onder invloed van de cannabis dan?
Jawel, kleine rizzla blauw. Deze skeere pauper draait namelijk ook weleens sjekkiesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee nuchter denk ik ook niet maar 't is idd wel droog
[..]
mutssss heb je nou niks meer
Nog nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:46 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn jullie nu allemaal onder invloed van de cannabis dan?
nouja wel handig voor als je je lange vloei vergeetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Jawel, kleine rizzla blauw. Deze skeere pauper draait namelijk ook weleens sjekkies![]()
quote:
Goddomme, dan ga ik zaterdag, eigenlijk is dat dus vandaag al, scherp scherp scherp, ook maar weer eens rustig doenquote:
nice nicequote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Goddomme, dan ga ik zaterdag, eigenlijk is dat dus vandaag al, scherp scherp scherp, ook maar weer eens rustig doen
Ja nu wel een uitkomstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
nouja wel handig voor als je je lange vloei vergeet
Morgen wiet halen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Goddomme, dan ga ik zaterdag, eigenlijk is dat dus vandaag al, scherp scherp scherp, ook maar weer eens rustig doen
fijn is datquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:52 schreef schommelstoel het volgende:
Zal er waarschijnlijk wel hard inklappen na een tijdje niet gerookt te hebben
Als ik maar geen zombie zal worden, gewoon maar wat minder wiet erin doenquote:
precies, kan je later altijd nog eentje met weinig roken als je daar zin in hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als ik maar geen zombie zal worden, gewoon maar wat minder wiet erin doen
Niet te zwaar spul halen andersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als ik maar geen zombie zal worden, gewoon maar wat minder wiet erin doen
Ik vraag altijd gewoon: wat is op het moment jullie beste/lekkerste zesje?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Niet te zwaar spul halen anders
Deze is nuchter dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
Deze shit is ook echt grappig
Die mensen die die shit typen![]()
Oh godquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
Deze shit is ook echt grappig
Die mensen die die shit typen![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deze is nuchter dan wel weer grappig
Trolls are redardsquote:
Echt hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trolls are redards
17 groene duimpjes
Christus, ik zie een moeilijke toekomst...
Dat ik dit niet had bedacht, zo'n youtube kanaal.....Wacht eens, er is er vast nog geen één die dit in het Nederlands doet!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt he
Alleen gaat het me wel net iets te snel
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat ik dit niet had bedacht, zo'n youtube kanaal.....Wacht eens, er is er vast nog geen één die dit in het Nederlands doet!
Wat dan? hahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik maak me nou zorgen om m'n posts hier
Nicee waar was jijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:17 schreef Impect het volgende:
Te stoned om nog wat fatsoenlijks te typen! Slaap lekker! X
Welterusten manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:17 schreef Impect het volgende:
Te stoned om nog wat fatsoenlijks te typen! Slaap lekker! X
Nou of ik misschien ook ooit es zoiets belachelijks heb geschrevenquote:
Ik had het zelfde tijdens het typen van mijn vorige postquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik maak me nou zorgen om m'n posts hier
Ja en dan zie je straks je eigen tekst in zo'n soort filmpjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik had het zelfde tijdens het typen van mijn vorige post![]()
Dan zal er waarschijnlijk een harde en zeer terechte backfire komen
Die wou ik ook al posten.quote:
ja maar vergeet de korte 'a' er niet voorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die wou ik ook al posten.
Ik dacht meer aan, wadda foek!
Haha, ja precies! die 'a' nog.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar vergeet de korte 'a' er niet voor![]()
a wadda foek?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |