Trolls are redardsquote:
Echt hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trolls are redards
17 groene duimpjes
Christus, ik zie een moeilijke toekomst...
Dat ik dit niet had bedacht, zo'n youtube kanaal.....Wacht eens, er is er vast nog geen één die dit in het Nederlands doet!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt he
Alleen gaat het me wel net iets te snel
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat ik dit niet had bedacht, zo'n youtube kanaal.....Wacht eens, er is er vast nog geen één die dit in het Nederlands doet!
Wat dan? hahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik maak me nou zorgen om m'n posts hier
Nicee waar was jijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:17 schreef Impect het volgende:
Te stoned om nog wat fatsoenlijks te typen! Slaap lekker! X
Welterusten manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:17 schreef Impect het volgende:
Te stoned om nog wat fatsoenlijks te typen! Slaap lekker! X
Nou of ik misschien ook ooit es zoiets belachelijks heb geschrevenquote:
Ik had het zelfde tijdens het typen van mijn vorige postquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik maak me nou zorgen om m'n posts hier
Ja en dan zie je straks je eigen tekst in zo'n soort filmpjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik had het zelfde tijdens het typen van mijn vorige post![]()
Dan zal er waarschijnlijk een harde en zeer terechte backfire komen
Die wou ik ook al posten.quote:
ja maar vergeet de korte 'a' er niet voorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die wou ik ook al posten.
Ik dacht meer aan, wadda foek!
Haha, ja precies! die 'a' nog.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar vergeet de korte 'a' er niet voor![]()
a wadda foek?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |