thanks!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:29 schreef Midnight_snack het volgende:
Hiero http://new.weavesilk.com/
Zou ik hier dan nu tubgirl kunnen posten zonder dat iemand het ziet hihihihihihiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef Moira. het volgende:
Valt me trouwens op dat de topicpointer al een tijdje niet meer veranderd is
Waar zijn Oerbeer en Mono?
Wutquote:
Npquote:
Dat dacht ik vanmiddag ook al jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef Moira. het volgende:
Valt me trouwens op dat de topicpointer al een tijdje niet meer veranderd is
Waar zijn Oerbeer en Mono?
Neee niet doen dan moeten we je missenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou ik hier dan nu tubgirl kunnen posten zonder dat iemand het ziet hihihihihihi
hoe lange ban krijg je op tubgirl posten dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmiddag ook al ja
[..]
Neee niet doen dan moeten we je missen
Geen idee, maar ik vermoed dat het langer is dan 48 uur.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe lange ban krijg je op tubgirl posten dan?
quote:Op zaterdag 2 fhttp://i.fokzine.net/s/emo.gifebruari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik doe gewoon net of dit whatsapp is ofzo
Als je weet dat er een ban op staat, en dan als nog posten, ik denk dan best wel een geruime tijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe lange ban krijg je op tubgirl posten dan?
Idd, volgens mij zit Moira te niffen in plaats van te blowenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je weet dat er een ban op staat, en dan als nog posten, ik denk dan best wel een geruime tijd.
Wat een energiek topic voor een stoner topic
hallon ook een stoner?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je weet dat er een ban op staat, en dan als nog posten, ik denk dan best wel een geruime tijd.
Wat een energiek topic voor een stoner topic
Ik klikte.quote:
Wat is niffen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Idd, volgens mij zit Moira te niffen in plaats van te blowen
hij is echt grappigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik klikte.
Eerste vraag, hoe word je lijlek
Ik ben nuchter op deze nacht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
hallon ook een stoner?
Was ook niet van plan te posten hoor, maar heb nog nooit een ban gehad, lijkt me wel vet om gewoon een keer een ban van een halve dag te hebben ofzoweet ik ook eens hoe het is
want verder ben ik braaf
Ik ken hem alleen van DagelijksHD, de Minecraft video reeksquote:
aightquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben nuchter op deze nacht.
Al een paar weken geen één gerookt.
Tijden gehad dat ik het wel deed hoor, maar nu even niet
oh ik weet niet, ik herinner me hem wel van nog een eerder semi-grappig-faal-blog achtig iets maar vind 'm in dit filmpje echt grappigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van DagelijksHD, de Minecraft video reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |