bohh dan kan ik echt niet meer douchen johquote:
In de kroegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
Ja hoor waar de fuck is iedereen
Ik ben niet gewend dat het hier zomaar 10 minuten stil is
OMG kom je wel weer heelhuids op je zolderkamertje aan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In de kroeg :p Dus even sociaal doen en zo, enge zaken
Hai!quote:
Heb er al eentje aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hai!![]()
Is het zo stil hier ja?
Net terug van m'n ouders, de pc daar was aan het bokken dus ging ff kijken. Het duurde alleen langer dan verwacht.![]()
Zo maar eens een lekker jointje draaien
Ik heb geen zolderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG kom je wel weer heelhuids op je zolderkamertje aan?![]()
Verwend nestquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb er al eentje aan
Nouja ik ben hier gewend dat er altijd wel iemand vrijwel gelijk reageert, en dat was nu niet zo
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit topic is toch ook gewoon awesome
Idd, als je maar stoner bentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:13 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.Dit is tenminste niet zo'n incrowd SC
Heb jij nog ergens die site bijdehand die Unscrewed gister poste? Anders ga ik 'm zo wel ff zoeken in 't vorige topic.quote:
die site waar je die kleurtjes kon maken op geluid ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens die site bijdehand die Unscrewed gister poste? Anders ga ik 'm zo wel ff zoeken in 't vorige topic.
Brb ff lenzen uit doen. Ik haat lenzen in hebben wanneer ik droge ogen heb
nee toch niet, maar als je 'm toch gaat zoeken post 't linkje dan ook weer ff hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens die site bijdehand die Unscrewed gister poste? Anders ga ik 'm zo wel ff zoeken in 't vorige topic.
Brb ff lenzen uit doen. Ik haat lenzen in hebben wanneer ik droge ogen heb
Ja die bedoelde ik idd, lijkt me wel leuk voor zometeenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee toch niet, maar als je 'm toch gaat zoeken post 't linkje dan ook weer ff hier
kan me trouwens best voorstellen dat lenzen kut zijnmoet er nu niet aan denken met deze droge ogen idd
haha ja ik kan me dat echt voorstellenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik idd, lijkt me wel leuk voor zometeen![]()
Zal wel ff zoeken.
Normaal zitten die dingen best wel goed, als in, ik voel ze niet. Maar als ik ga blowen voel ik ze altijd zo op m'n oogbol plakken
lol ik bleef kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:24 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
hahaDit gifje is echt heel vet
thanks!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:29 schreef Midnight_snack het volgende:
Hiero http://new.weavesilk.com/
Zou ik hier dan nu tubgirl kunnen posten zonder dat iemand het ziet hihihihihihiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef Moira. het volgende:
Valt me trouwens op dat de topicpointer al een tijdje niet meer veranderd is
Waar zijn Oerbeer en Mono?
Wutquote:
Npquote:
Dat dacht ik vanmiddag ook al jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef Moira. het volgende:
Valt me trouwens op dat de topicpointer al een tijdje niet meer veranderd is
Waar zijn Oerbeer en Mono?
Neee niet doen dan moeten we je missenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou ik hier dan nu tubgirl kunnen posten zonder dat iemand het ziet hihihihihihi
hoe lange ban krijg je op tubgirl posten dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmiddag ook al ja
[..]
Neee niet doen dan moeten we je missen
Geen idee, maar ik vermoed dat het langer is dan 48 uur.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe lange ban krijg je op tubgirl posten dan?
quote:Op zaterdag 2 fhttp://i.fokzine.net/s/emo.gifebruari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik doe gewoon net of dit whatsapp is ofzo
Als je weet dat er een ban op staat, en dan als nog posten, ik denk dan best wel een geruime tijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe lange ban krijg je op tubgirl posten dan?
Idd, volgens mij zit Moira te niffen in plaats van te blowenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je weet dat er een ban op staat, en dan als nog posten, ik denk dan best wel een geruime tijd.
Wat een energiek topic voor een stoner topic
hallon ook een stoner?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je weet dat er een ban op staat, en dan als nog posten, ik denk dan best wel een geruime tijd.
Wat een energiek topic voor een stoner topic
Ik klikte.quote:
Wat is niffen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Idd, volgens mij zit Moira te niffen in plaats van te blowen
hij is echt grappigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik klikte.
Eerste vraag, hoe word je lijlek
Ik ben nuchter op deze nacht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
hallon ook een stoner?
Was ook niet van plan te posten hoor, maar heb nog nooit een ban gehad, lijkt me wel vet om gewoon een keer een ban van een halve dag te hebben ofzoweet ik ook eens hoe het is
want verder ben ik braaf
Ik ken hem alleen van DagelijksHD, de Minecraft video reeksquote:
aightquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben nuchter op deze nacht.
Al een paar weken geen één gerookt.
Tijden gehad dat ik het wel deed hoor, maar nu even niet
oh ik weet niet, ik herinner me hem wel van nog een eerder semi-grappig-faal-blog achtig iets maar vind 'm in dit filmpje echt grappigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van DagelijksHD, de Minecraft video reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |