Haha jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaa nu moet je gewoon genieten van je space
Heyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
Goeiedag, lieve mensen
Straks even douchen en dan kom ik hier nog even mijn laatste jointje roken van het weekend
Dit weekend wordt er zeker wel geblowed, maar Henkie komt op bezoek dus dan doe ik dat niet via FOK! hihi![]()
Op FOK! wel hihiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heylaatste al voor het weekend?
dat heb je met zo'n onderkinquote:
Ahah, ok chillquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op FOK! wel hihiVerder gaat er sowieso minstens een gram doorheen gepaft worden
Maar dus niet op FOK! hihi
ken 'm ook al idd, heb hele avonden lang ook van die filmpjes als "britain's got nutters" gekeken enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ken t filmpje al![]()
is al erg oud xd
wow, dat had ik vanmorgenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
En nu m'n wekker zetten om 4:45, doet pijn
Ook dikke prima, cheers !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:14 schreef Mano_ het volgende:
Hai! Geen j's vanaaf maar:
[ afbeelding ]
Da 'k toch ff gepost heb vandaag
wat was de andere optie dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:40 schreef Nestalgie het volgende:
gvd meot nu helemaal met nachtbus naar huis. genaaid.
maar de laatste gewone bus heb je gemist dus moet je met de nachtbus?quote:
foute volgordequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:
Zo, daar was ik weer. Heb een uur en een kwartier gedouched
Voor het eerst sinds het koude weer begon maar weer eens m'n benen geschoren (incl. bovenbenen!!) en was vergeten wat een tering gedoe dat was, zeg
Maar Moira is wel weer lekker glad nu
Nu eens even een dikke joint draaien en die met jullie op smoken, en dan naar bedje toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |