hoe duur?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nu een jas van 1 jaar oud
tegenwoordig is een beetje merk spul (dus nog lang niet het duurste beste merk) al rond de 100quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ergens rond de 100 eu, weet het niet echt meer
Mwah, als het maar staat, alleen me schoenen heb ik altijd van Nikequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
tegenwoordig is een beetje merk spul (dus nog lang niet het duurste beste merk) al rond de 100
als je een jas van polo ralph lauren of van stone island ofzo koopt ben je al sne 400 armer
Die lopen altijd wel erg lekker vind ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwah, als het maar staat, alleen me schoenen heb ik altijd van Nike
Ja, maar sowieso een kledingstuk voor 400..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die lopen altijd wel erg lekker vind ik![]()
Verder vind ik een jas van 400 een beetje idioot.
Ik geef niets om kleding of merkjes, dus een jas van 50 euro is prima en gaat zeker een jaar of 2-3 mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hangt er ook maar vanaf wat je verdiend..
Ja zo'n bedrag vind ik zonde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso een kledingstuk voor 400..
Heb nu 2 paar soorten, nike airs en die andere met middelhoge rand bij de enkels..
Nu ben ik erachter gekomen dat je bij Nike airs eigenlijk nooit bijna geluid hoort als je stappen zet en bij die andere juist wel
Sneakers....
ik weet ook niet hoe oud je bent en of je al een vrouw of vriendin hebt maar ik wil er ook nog goed uitzien en meestal kom je dan ook wel bij merkkleding uitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik geef niets om kleding of merkjes, dus een jas van 50 euro is prima en gaat zeker een jaar of 2-3 mee.
't Is gewoon niet iets waar ik geld aan uit wil geven, voor 150 euro ga ik liever een middag het circuit op
Een meid die haar keuze van merken laat afhangen kan gelijk optiefenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe oud je bent en of je al een vrouw of vriendin hebt maar ik wil er ook nog goed uitzien en meestal kom je dan ook wel bij merkkleding uit
het gaat er niet om of je merk draagt, het gaat er wel om hoe je er in het algemeen bijloopt en zoals ik al eerder zei, voor de wat mooiere kleren kom je gewoon meestal bij merk kleding uitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een meid die haar keuze van merken laat afhangen kan gelijk optiefen
I beg to differquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
het gaat er niet om of je merk draagt, het gaat er wel om hoe je er in het algemeen bijloopt en zoals ik al eerder zei, voor de wat mooiere kleren kom je gewoon meestal bij merk kleding uit
quote:
Nog nooit gehad, hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja zo'n bedrag vind ik zonde.
Dat van die Nike airs klopt wel ja, totdat er 1 "lek" raakt
Ik heb echt geen flauw idee hoe dat gebeurd is. Ik ontdekte opeens dat 1 schoen een raar geluid maakte tijdens het lopenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, hoe krijg je het voor elkaar?
Oh, vaagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee hoe dat gebeurd is. Ik ontdekte opeens dat 1 schoen een raar geluid maakte tijdens het lopen
Wat probeer je te doen dan? Is het een paint voor een topic?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:21 schreef Mano_ het volgende:
Gofferdomme, 'uren' bezig geweest met een paint en het is nog niet wat ik voor ogen had![]()
Oohh the troubles of an artist...
Ja, die van de simulatie-games: ONZ / [Paint] Simulatie gamesquote:Op zondag 3 februari 2013 00:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat probeer je te doen dan? Is het een paint voor een topic?
Ik had dat hele topic nog niet eens gezien johquote:
Stone Islandquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
tegenwoordig is een beetje merk spul (dus nog lang niet het duurste beste merk) al rond de 100
als je een jas van polo ralph lauren of van stone island ofzo koopt ben je al sne 400 armer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |