Jezus jongen koop je wel es een dag niks?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef vault_tec het volgende:
pick up:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verdien een hoop geld voor mijn leeftijd, dus neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jezus jongen koop je wel es een dag niks?
Hehehe geniet ervanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik verdien een hoop geld voor mijn leeftijd, dus nee
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik verdien een hoop geld voor mijn leeftijd, dus nee
zijn allemaal erg nice. Snap wel wat basj bedoeld maar kan mij er niet aan storen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:47 schreef don-diablo het volgende:
De donkerblauwe yots zijn ook Nice. Rustige kleur en de print is erg subtiel.
M'n carhartt ook schools hebben het ook en ik vind het echt niet storend. Aan de voet valt het reuze mee is mijn mening.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zijn allemaal erg nice. Snap wel wat basj bedoeld maar kan mij er niet aan storen.
Geeft de schoen zelfs een cleanere lookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n carhartt ook schools hebben het ook en ik vind het echt niet storend. Aan de voet valt het reuze mee is mijn mening.
zou die zolen wel willen hebben alleen 115 eu excl verzendkosten is wat teveel...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef SHOOOTO het volgende:
cork insoles [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:34 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Iemand trouwens nog dope sneakers in Rotterdam gescoord?
ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag bij die sample sale lijkt me. Ik ben niet geweest, zou wel willen weten wat er lag though.
Ik niet iig. Vind ze zeker leuk, maar niet meer dan dat eig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:39 schreef doo. het volgende:
Heb me hier ook maar eventjes aangemeld, ben dezelfde doo. als op lacebag. Wie gaat er vannacht op end f5-en voor de htm chukka's?
Iemand enig idee hoe ik aan deze AM kan komen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Voor de Air Max geinteresseerden (zijn die hier behalve Modus? and me...):
Launch 2 feb. Air Max 1 Fuse
[ afbeelding ]
I quite like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |