Jezus jongen koop je wel es een dag niks?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef vault_tec het volgende:
pick up:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verdien een hoop geld voor mijn leeftijd, dus neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jezus jongen koop je wel es een dag niks?
Hehehe geniet ervanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik verdien een hoop geld voor mijn leeftijd, dus nee
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik verdien een hoop geld voor mijn leeftijd, dus nee
zijn allemaal erg nice. Snap wel wat basj bedoeld maar kan mij er niet aan storen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:47 schreef don-diablo het volgende:
De donkerblauwe yots zijn ook Nice. Rustige kleur en de print is erg subtiel.
M'n carhartt ook schools hebben het ook en ik vind het echt niet storend. Aan de voet valt het reuze mee is mijn mening.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zijn allemaal erg nice. Snap wel wat basj bedoeld maar kan mij er niet aan storen.
Geeft de schoen zelfs een cleanere lookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n carhartt ook schools hebben het ook en ik vind het echt niet storend. Aan de voet valt het reuze mee is mijn mening.
zou die zolen wel willen hebben alleen 115 eu excl verzendkosten is wat teveel...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef SHOOOTO het volgende:
cork insoles [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:34 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Iemand trouwens nog dope sneakers in Rotterdam gescoord?
ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag bij die sample sale lijkt me. Ik ben niet geweest, zou wel willen weten wat er lag though.
Ik niet iig. Vind ze zeker leuk, maar niet meer dan dat eig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:39 schreef doo. het volgende:
Heb me hier ook maar eventjes aangemeld, ben dezelfde doo. als op lacebag. Wie gaat er vannacht op end f5-en voor de htm chukka's?
Iemand enig idee hoe ik aan deze AM kan komen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Voor de Air Max geinteresseerden (zijn die hier behalve Modus? and me...):
Launch 2 feb. Air Max 1 Fuse
[ afbeelding ]
I quite like
Ik vind beide leuk en ook al vind ik die met blauw eig mooier, zou ik zelf eerder de grijze nemen omdat die makkelijker te combineren zijn. Dit wordt straks voor veel te belachelijke prijzen aangeboden idd. Daarnaast vind ik 150(+) pond retail gewoon fors voor sneakers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef doo. het volgende:
Denk zelf dat die blauwgrijze echt tof zijn voor de zomer. Wil eigenlijk die lage rode flyknit HTM's maar die gaan echt voor rapeprijzen op ebay helaas.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef doo. het volgende:
Concrete (den haag) schoolstraat krijgt ze.
& hier komen ze morgen online
Alle begin is lastig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef BenjaminLinus het volgende:
Op de site van nike zelf staan ze ook sinds een uur maar zijn ze al uitverkochtEbay vertrouw ik nooit echt..
Moet ook eerlijk toegeven dat ik het nooit geprobeerd heb en niet echt weet hoe het werktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Atta-boy het volgende:
In principe kan er sowieso niks mis gaan toch? Als het fout zou gaan kan je via een ebay of paypal claim je geld terugkrijgen.
Als je dat gedoe niet wil moet je opletten op die gast zn feedback enzo.
Heb al vaak zat via ebay gekocht en eigenlijk altijd goed gegaan
Op de US site ja...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef BenjaminLinus het volgende:
Kan ze ook niet meer vinden.. Waren nog 3 maten beschikbaar, daarna nog maar 2 en 10 minuten geleden alleen nog maatje 8... Nu zie ik ze nergens meer.. Kan me moeilijk voorstellen dat het zo hard loopt, maar ze stonden er wel
Zo ben ik er gekomen, maar kon naar de NL versie half uurtje terug.. Nu lukt dat niet meer, kan ook geen maten meer selecteren..quote:
Klopt redelijk alleen is ebay professioneler opgezet en kun je een reputatie opbouwen, mensen met negatieve feedback moet je vermijden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Moet ook eerlijk toegeven dat ik het nooit geprobeerd heb en niet echt weet hoe het werktZie het als een buitenlandse marktplaats, correct me if i'm wrong..
En bij twijfel hier vragen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Klopt redelijk alleen is ebay professioneler opgezet en kun je een reputatie opbouwen, mensen met negatieve feedback moet je vermijden.
Held! Hoe goed is de udon bij Koya...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef Cpt. het volgende:
Vandaag terug gekomen van schoolreis naar Londen. Geen sneaker gerelateerde dingen gedaan maar wel verliefd geworden op mn Free 2's, shit wat lopen die dingen heerlijk.
Wel naar aanleiding van Bajs zn guide wezen lunchen bij Meat Liquor en Koya. Beide zeker aan te raden!
Ik weet niet, als je instore doet heb je ook maar 1 soort klanten die het kan maken om voor de deur te gaan liggen. Nu is echt iedereen gelijk qua kansen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Blijf het toch vreemd vinden dat dat soort releases online de deur uit gaan.
Zou het voor vaste klanten toch eerder instore doen.
Klopt wel. Maar je bent er wel een stuk zekerder van dat je minder resellers hebt, en vrijwel sowieso locals.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik weet niet, als je instore doet heb je ook maar 1 soort klanten die het kan maken om voor de deur te gaan liggen. Nu is echt iedereen gelijk qua kansen.
Ach, nu heb je ook maar 1 paar per persoon. En ik weet niet hoe zeker je bent van de resellers, die heb je voor de deur ook liggen ws?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar je bent er wel een stuk zekerder van dat je minder resellers hebt, en vrijwel sowieso locals.
Aan de andere kant is het voor mensen met een vaste baan dan lastig om dat soort releases te pakken te krijgen.
En van mij. Even less is more. Was nog een serie aan het kijken dus had het kunnen proberen maar toch langs me heen laten gaan. Goed van mezelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, nu heb je ook maar 1 paar per persoon. En ik weet niet hoe zeker je bent van de resellers, die heb je voor de deur ook liggen ws?
Anyway, helaas pindakaas, maar goed voor bajs zijn koopgedrag. Atta, acbs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |