Tsja. Maar als het idd zo gaat, dan gaan ze die 8 per dag dus in geen 100 jaar meer opschroeven naar de afgesproken 16 treinen per dag. En dan zijn we weer zo'n beetje terug in 1990, toe internationale treinen eens in de paar uur reden. Dan blijft het gewoon een kreupele verbinding. Trouwens, hoe ga je met 8 treinen per dag ooit zo veel reizigers vervoeren dat je alleen al die exploitatievergoeding kunt betalen, laat staan al je andere kosten?quote:
Denk jij dat wel echt dan? Volgens mij bestaan de frequente internationale reizigers voornamelijk uit studenten en andere hoogopgeleiden (bv. ambtenaren). Die willen in het algemeen graag met de trein reizen om velerlei redenen. Ook als sommigen van hen nu met de auto gaan, zullen ze bij terugkeer van een goede verbinding daar echt wel weer van gebruik maken.quote:
Misschien. Of ze ontdekken wat een geweldige, elke minuut rijdende deur-to-deur oplossing de auto eigenlijk is en kijken nooit meer naar een trein om. Beetje welles-nietes verhaal gaat dit worden. We zullen gewoon moeten afwachten hoe het looptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:49 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Denk jij dat wel echt dan? Volgens mij bestaan de frequente internationale reizigers voornamelijk uit studenten en andere hoogopgeleiden (bv. ambtenaren). Die willen in het algemeen graag met de trein reizen om velerlei redenen. Ook als sommigen van hen nu met de auto gaan, zullen ze bij terugkeer van een goede verbinding daar echt wel weer van gebruik maken.
Wanneer komt er trouwens een directe non-stop Fyra van Den haag naar Hoogeveen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:01 schreef KnightSolaire het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste politici (met name uit de oppositie) boos gaan twitteren. Als dat al niet gebeurd is.
Landelijk nachtnet moet de eerste prioriteit zijn!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer komt er trouwens een directe non-stop Fyra van Den haag naar Hoogeveen?
Dan ken je Jan Mastwijk nog nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:02 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Landelijk nachtnet moet de eerste prioriteit zijn!
Reactie van VBOV is er al:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:01 schreef KnightSolaire het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste politici (met name uit de oppositie) boos gaan twitteren. Als dat al niet gebeurd is.
twitter:mijvoorbeterov twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 15:46:49Aanbod vervangende IC naar Belgie onvoldoende. http://t.co/5ICqnnSM reageer retweet
traxx-locomotieven + ICRm.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welk materieel gaan rijden van Den Haag naar Brussel?
Wauw, eindelijk solide en betrouwbaar materieel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
traxx-locomotieven + ICRm.
het materieel dat in de oude Benelux zat, met dat verschil dat er nu ook achterop de trein een loc meerijdt.
Ach, kan altijd ingebouwd worden. Maar momenteel heeft dat denk ik nog geen prioriteit..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, er moet toch ergens op bezuinigd worden
Op veel plekken zijn ze toch al opgedoekt zoals Utrecht Centraal en Amsterdam Amstel. Dus niet echt verrassend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:24 schreef greavy het volgende:
[b]Free Record Shop verdwijnt uit stationshal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |