abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:04:10 #1
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122342915


Androidplanet:
quote:
Ingress is een project van voormalig Google-directeur John Hanke en zijn start-up Niantic Labs, dat onderdeel is van Google. Ingress wil mensen weghalen uit de fysieke wereld, zodat je anders naar je omgeving gaat kijken. Je kunt virtuele energie genereren om de game te kunnen spelen. Dit doe je door XM-items op te pakken. Je loopt rond in de echte wereld, waar je virtuele voorwerpen oppakt door er overheen te lopen. Deze energie spendeer je bij bepaalde portalen, die te vinden zijn in openbare locaties zoals bibliotheken.

Officiële Ingress site
Niantic Project site (Verhaal en achtergrond informatie)

Intel Map (alleen toegankelijk voor spelers)

Play Store app

Ingress Nederland G+ Community

[ Bericht 7% gewijzigd door Haay1971 op 01-02-2013 15:09:33 ]
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:05:26 #2
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122342956
En we gaan hier verder omdat het vorige topic vol was.

Mochten er nog vragen zijn mbt. Ingress, stel ze gerust!
pi_122344059
Ah, hier weer verder :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:50:22 #4
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122345014
Geweldige actie van Enlightened spelers in Polen:
http://decodeingress.me/2(...)ion-xmastree-poland/

ZES overlappende velden!!!

pi_122457973
Hier stikt het nu van de Zipcar portals. Beetje overtollig soms. -O-
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_122503283
Zo, maar eens de tutorial afgerond.

De enlightened gejoined, vooruitgang is goed!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:10:23 #7
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122509132
Goedzo, Daeron! In welke regio ben je actief ?

Overigens, hier het resultaat van mijn actie gisteravond:


Door één blauwe portal te slopen kon ik twee extra control-fields maken. Leverde lekker veel AP op!
Helaas zal het wel niet zo'n lang leven beschoren zijn, want in Ingress is het slopen van iets nu eenmaal gemakkelijker dan het opbouwen...
pi_122509184
Ja precies, beetje frustrerend ook... ik had heel de binnenstad van den bosch zorgvuldig opgezet en dat was in 2 uur volledig gesloopt door een stel blauwen.
verdedigen blijft een lastig iets...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:20:55 #9
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122509633
Tja, het is een beetje dubbel. Aan de ene kant heb je een aantal 'eigen' Portals gewoon nodig om te farmen voor items. Maar wanneer alle portals in je gebied van jouw team zijn dan is er weinig 'te doen' behalve farmen. Vijandige portals leveren bij hacken weinig op (en beschadigen ook nog eens je XM voorraad), maar leveren wel weer AP op bij het slopen ervan.

Het meest ideaal is eigenlijk als er een soort 'deal' is met de andere partij. Dat beide partijen een eigen farm hebben/houden die veilig is van aanvallen, en dat er ook nog een groep portals als een soort wisseltrofee beschikbaar is, waar beide partijen op kunnen aanvallen en levelen.
pi_122510094
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef Haay1971 het volgende:
Tja, het is een beetje dubbel. Aan de ene kant heb je een aantal 'eigen' Portals gewoon nodig om te farmen voor items. Maar wanneer alle portals in je gebied van jouw team zijn dan is er weinig 'te doen' behalve farmen. Vijandige portals leveren bij hacken weinig op (en beschadigen ook nog eens je XM voorraad), maar leveren wel weer AP op bij het slopen ervan.

Het meest ideaal is eigenlijk als er een soort 'deal' is met de andere partij. Dat beide partijen een eigen farm hebben/houden die veilig is van aanvallen, en dat er ook nog een groep portals als een soort wisseltrofee beschikbaar is, waar beide partijen op kunnen aanvallen en levelen.
Dat zie je in Eindhoven en Rotterdam een aantal low-level farms voor beide partijen om te levellen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122510704
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:10 schreef Haay1971 het volgende:
Goedzo, Daeron! In welke regio ben je actief ?
Regio Eindhoven.
pi_122684369
Als iemand een invite overheeft hou ik mij aanbevolen, vrijdag wat over gehoord en ben erg benieuwd :)
pi_122810642
Dit ziet er leuk uit zeg - ben erg benieuwd, als iemand een invite over heeft hoor ik het graag! Over welke kant ik moet joinen valt dan natuurlijk nog te onderhandelen ;)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_122834541
Ik wacht ook al een hele tijd op een invite?
Iemand 1 over? :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 16:56:10 #15
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_122835311
Heb het idee dat er geen invites meer uitgegeven werden de afgelopen twee week. Een week of 3 terug ben ik op zoek gegaan en had een invite in twee dagen via een ander forum en zie er nu niks meer voorbij komen. Jammer! wil mijn Enlightened crew Groningen uitbreiden om de Smurfen (resistance) te kleineren!
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:14:34 #16
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122863964
Ik heb nog één activation code in bezit, maar gezien de overmacht van de Resistance in Lelystad heb ik ERG behoefte aan een actieve speler die de Enlightenment wil versterken en mij kan helpen met het de Resistance hier lastiger maken.

En ik kan GVD niet wachten tot we eindelijk eens af zijn van de vrieskou en weer gewoon lekker buiten rond kunnen lopen portals te hacken zonder onze vingers er bij af te vriezen!!!
pi_122901128
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef Haay1971 het volgende:
Ik heb nog één activation code in bezit, maar gezien de overmacht van de Resistance in Lelystad heb ik ERG behoefte aan een actieve speler die de Enlightenment wil versterken en mij kan helpen met het de Resistance hier lastiger maken.

En ik kan GVD niet wachten tot we eindelijk eens af zijn van de vrieskou en weer gewoon lekker buiten rond kunnen lopen portals te hacken zonder onze vingers er bij af te vriezen!!!
Jammer genoeg zit ik niet bij je in de buurt, kan niet wachten op een code namelijk
pi_122943637
Invite binnen twee dagen binnen - de tip om wat Ingress art te maken en het noemen van een paar Google mensen als je het op Google+ post werkt dus wel...

Er zijn een paar lvl4/5 portals hier in de buurt, allemaal in bezit van die goedgelovigen... iemand tips hoe ik dit duffe dorp het beste kan redden?

(oftewel.. wat is slim als startende lvl1 tegen een paar portals van 2 of 3 lvl4/5's?)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_123023841
Kan iemand mij graag inviteten wil graag meedoen!! zit al lang te wachten 3 weken pff!

Mijn mail is mistersmoot10@gmail.com

dankjewel!
j.hendriks ingress
pi_123026541
Can any one invite me on ingress?

Thankyou for helping me!

mistersmoot10@gmail.com
j.hendriks ingress
pi_123026657
Heb je je nu speciaal hier geregistreerd om een invite te krijgen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123026713
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef j.hendriks het volgende:
Can any one invite me on ingress?

Thankyou for helping me!

mistersmoot10@gmail.com
Waar woon je (in Den Haag)? PM eventueel.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:25:46 #23
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_123065421
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:27 schreef mipr het volgende:
Invite binnen twee dagen binnen - de tip om wat Ingress art te maken en het noemen van een paar Google mensen als je het op Google+ post werkt dus wel...

Er zijn een paar lvl4/5 portals hier in de buurt, allemaal in bezit van die goedgelovigen... iemand tips hoe ik dit duffe dorp het beste kan redden?

(oftewel.. wat is slim als startende lvl1 tegen een paar portals van 2 of 3 lvl4/5's?)
Als startende L1 kun je weinig tot niks uitrichten tegen L4/L5 portals. Een L1 XMP burster doet maximaal 150 damage. Een enkele L4 resonator (die vol is) heeft 2500 energie. Reken maar uit hoeveel L1 bursters je dan nodig hebt om één L4 resonator te slopen! Daarbij heb je als L1 speler maximaal 3000 XM in je energiebalk. Een L4 portal kan je bij een aanval 900 XM schade doen. Drie klappen daarvan en je hebt al niet genoeg energie meer om nog een aanval uit te voeren.

Mijn tip (ook al ben ik zelf Enlightened) voor jou is om op de www.ingress.com/intel kaart op jouw omgeving in te zoomen en te speuren naar low-level portals. En anders via het Faction COMM kanaal contact te zoeken met medespelers in je omgeving. Een hogere level medespeler kan dan jou helpen met snel levelen.
pi_123239003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef gewoonmarik het volgende:
Heb het idee dat er geen invites meer uitgegeven werden de afgelopen twee week. Een week of 3 terug ben ik op zoek gegaan en had een invite in twee dagen via een ander forum en zie er nu niks meer voorbij komen. Jammer! wil mijn Enlightened crew Groningen uitbreiden om de Smurfen (resistance) te kleineren!
Ik heb vandaag een invite code gekregen, dus ze geven nog steeds invites.
En ik had me ongeveer een maand geleden geregistreerd op www.ingress.com
  maandag 25 februari 2013 @ 08:05:44 #25
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_123314733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:10 schreef Sentinell het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een invite code gekregen, dus ze geven nog steeds invites.
En ik had me ongeveer een maand geleden geregistreerd op www.ingress.com
Klopt ze zijn er weer mee bezig, heb er ook weer één ontvangen! maar speelde inmiddels al een tijdje.
pi_123314831
Mocht iemand een code over hebben, heel graag :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_123314961
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:17 schreef Cid het volgende:
Mocht iemand een code over hebben, heel graag :)
De foto's die Niantic op facebook upload bevatten meestal verborgen activatiecodes. Je moet er wel snel bij zijn. Zo heb ik gisteren mijn code bemachtigd.

Zijn er enlightened in de buurt van Lisse/ Sassenheim, Voorhout, Oegstgeest, Leiden die mij kunnen assisteren (het stikt hier van de resistance namelijk)
pi_123319517
Is dit nou al eens voor de iPhone :P ?
pi_123319777
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef So_Surreal het volgende:
Is dit nou al eens voor de iPhone :P ?
ze zijn bezig met een iphone versie te testen las ik ergens.
eerst zal de Field Trip app worden uitgebracht en daarna Ingress zelf. weet geen ETA.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:51:57 #30
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_123821324
Is het bij deze app mogelijk om een ander e-mailadres te gebruiken dan dat van je telefoon? Ik heb een invite maar weet niet wat ze met mijn gegevens van plan zijn. Ik gebruik dat adres ook eigenlijk niet actief, alleen als backup voor mijn telefoongegevens...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zaterdag 9 maart 2013 @ 23:13:24 #31
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_123848727
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef R2cksson het volgende:
Is het bij deze app mogelijk om een ander e-mailadres te gebruiken dan dat van je telefoon? Ik heb een invite maar weet niet wat ze met mijn gegevens van plan zijn. Ik gebruik dat adres ook eigenlijk niet actief, alleen als backup voor mijn telefoongegevens...
Ja dan moet je als nog een nieuw Google account aan je telefoon koppelen, en weten ze als nog je gegevens. Heb je wat te verbergen? :9
pi_124192911
Heb ik eindelijk mn invite, kan ik niet spelen omdat ik in de VS zit.
pi_124196770
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 02:03 schreef Mathijz het volgende:
Heb ik eindelijk mn invite, kan ik niet spelen omdat ik in de VS zit.
Simkaartje regelen en spelen in de VS.
pi_124198067
Ja, zo mogelijk nog meer portals daar. :) In regio SF wisselen ze alleen wel heel snel van eigenaar, hoge resonators kun je beter voor thuis bewaren. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 18 maart 2013 @ 11:04:38 #35
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_124198434
(Friendly portals) hacken tot je een ons weegt om alvast een shit-load aan XMPs te verzamelen, zodat je terug in NL flink aan de gang kunt! :-)
pi_124202084
Dan zou ik inderdaad een SIM kaart moeten kopen. Zal ff uitzoeken hoeveel data hier bij een amerikaanse provider kost.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:11:19 #37
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_124249610
Ik ben ook nog op zoek naar een invite! mocht iemand er een over hebben ik hoor het graag
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:43:19 #38
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_124516807
Er is een nieuw item toegevoegd genaamd 'Power Cube'. Heeft iemand deze al in zijn bezit na een hack? En iemand enig idee waar deze Power Cube voor dient?
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:58:24 #39
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_124517188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:43 schreef AartBakkebaard het volgende:
Er is een nieuw item toegevoegd genaamd 'Power Cube'. Heeft iemand deze al in zijn bezit na een hack? En iemand enig idee waar deze Power Cube voor dient?
Je kunt ze gebruiken als XM boost. Naar mijn weten zijn er drie uitvoeringen, net als de shields zeg maar. Wanneer je de powercube gebruikt vult deze je XM aan en kun je je portals beter verdedigen wanneer ze aangevallen worden. Al ben je meestal te laat op de hoogte van dat je portal neergehaald wordt.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:58:42 #40
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_124517196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef gewoonmarik het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een invite! mocht iemand er een over hebben ik hoor het graag
pi_124517213
Er is alleen een nepplaatje in de omloop geloof ik.

Volgens een oud stukje media van een paar weken/maanden geleden is het een soort van XM-spons. Wat je er dan verder mee kunt doen (gaat je XM langer mee? Je portal?) is volgens mij nog onduidelijk.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:01:46 #42
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_124517263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef gewoonmarik het volgende:

[..]

Je kunt ze gebruiken als XM boost. Naar mijn weten zijn er drie uitvoeringen, net als de shields zeg maar. Wanneer je de powercube gebruikt vult deze je XM aan en kun je je portals beter verdedigen wanneer ze aangevallen worden. Al ben je meestal te laat op de hoogte van dat je portal neergehaald wordt.
Aah okee..thnx :)
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:08:17 #43
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_124517426


gevonden!
pi_124525649
uhhhhh . wasda? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_124598975
Heeft iemand toevallig nog een activatiecode? Zou graag mee willen doen :)
pi_124620428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:12 schreef xzabre het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een activatiecode? Zou graag mee willen doen :)
Same here. Ben me nu aan het inlezen. :P.
pi_124655374
Heb een excuus nodig om het huis uit te gaan... Ben van omgeving Eindhoven.
pi_124786206
Today marks the launch of Alignment - Ingress, the new novella covering Hank Johnson and Conrad Yeats' journey in Africa, available now at Google Play and on Amazon.

New York Times Bestselling author Thomas Greanias has informed me that he plans to celebrate the launch by sharing a large collection of Ingress Scanner Activation codes and Asset Redemption Codes on Google+ with those who can answer the questions he will be posting over the course of the day. Watch his Google+ page for details...

Alignment - Ingress on Google Play:
https://play.google.com/store/books/details?id=Y-XHsMlaocsC

Alignment - Ingress on Amazon:
http://www.amazon.com/The-Alignment-Ingress-ebook/dp/B00C4W5NVI

Alignment - Ingress Trailer:

Alignment - Ingress Chapter 1 Preview:
http://www.nianticproject.com/?id=sc501e

Thomas Greanias on Google+:
https://plus.google.com/102489350322422853902/posts
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_124945576
Ik heb mij gisteren aangemeld en heb echt zin om te beginnen!
Als iemand invites over heeft graag!

En kan misschien iemand uitleggen waarvoor die "passcodes" zijn? en wat ik daarmee kan?

groetjes
  woensdag 10 april 2013 @ 11:37:19 #50
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_125106767
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:53 schreef cod159 het volgende:
Ik heb mij gisteren aangemeld en heb echt zin om te beginnen!
Als iemand invites over heeft graag!

En kan misschien iemand uitleggen waarvoor die "passcodes" zijn? en wat ik daarmee kan?

groetjes
Als je een passcode invoert (die valid is), dan ontvang je ingame items zonder dat je er verder iets voor hoeft te doen.

Ik heb helaas geen invites meer over. Gewoon geduld hebben, dan krijg je vanzelf een activaion key (bij mij was dat zo'n 2 maanden na aanmelding).
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_126566402
Ik heb er weer drie. :)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_126868293
iemand die een code overheeft?
pi_126891496
'over' is een groot woord, heb er nog wel 1 maar geef ze alleen nog uit aan mensen die ook daadwerkelijk actief gaan spelen. Heb het nu al een aantal keer gehad dat ik een key heb gegeven aan iemand ie na een dag besloot er klaar mee te zijn.
dus als je actief voor enlightened gaat spelen heb ik een key voor je :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126891850
Wijs. :) Heb dat idd ook een paar keer zien gebeuren.

Ik had 'm al een key geDMed, maar hoop idd dat het niet voor een dagje is.

Zondag EINDELIJK L8 bereikt! *O*
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:10:31 #55
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126953897
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:00 schreef LintuxCx het volgende:
Wijs. :) Heb dat idd ook een paar keer zien gebeuren.

Ik had 'm al een key geDMed, maar hoop idd dat het niet voor een dagje is.

Zondag EINDELIJK L8 bereikt! *O*
Netjes! Ik ben tijdens de wintermaanden niet echt actief bezig geweest, maar de laatste 2 / 3 maanden weer wel. Nu bijna L7.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127840268
En, L7 bereikt?

Ook veel meer invites nu. :D Een zwik portals geladen houden wordt wel heel lastig trouwens op hoog niveau.

Invite codes als iemand mee wil spelen: VG4YZMYV XDKI3H7N

Er schijnt nu ook een iPhone versie te zijn trouwens. :')
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:13:34 #57
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_128198316
Yup er is een iphone versie: http://ios-ingress.com

Ik ben sinds gisteren dus ook een ingress speler. Het heeft wat ruwe kantjes de app, maar het werkt wel. Af en toe crasht het, maar met wat gepiel krijg je vaak toch dingen gedaan.

Zelfs al mijn eerste portal ontdekt en helemaal volgeplempt met resonators. Wel allemaal L1 :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Neelix op 25-06-2013 09:28:32 ]
pi_128229570
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef LintuxCx het volgende:
En, L7 bereikt?

Ook veel meer invites nu. :D Een zwik portals geladen houden wordt wel heel lastig trouwens op hoog niveau.

Invite codes als iemand mee wil spelen: VG4YZMYV XDKI3H7N

Er schijnt nu ook een iPhone versie te zijn trouwens. :')
Al L7 ja, (800K punten al).

Die iPhone versie is niet officieel en het is maar wachten of die blijft werken
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_128230065
Ohja, idd, vergeten te zeggen. Vind 't iig wel een knap staaltje werk. Zolang het niet gebruikt wordt om vals te spelen hoop ik dat 't geen kwaad kan.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:04:21 #60
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_128269136
Best frustrerend als je nog 45k moet om level 8 te halen, maar bij elke burster die je afvuurt en elke resonator of mod die je deployed een foutmelding krijgt waardoor je dus niets kan doen.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_128269351
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:04 schreef AartBakkebaard het volgende:
Best frustrerend als je nog 45k moet om level 8 te halen, maar bij elke burster die je afvuurt en elke resonator of mod die je deployed een foutmelding krijgt waardoor je dus niets kan doen.
Om een vriend van me te quoten:

quote:
t's just crap! Lost 100x6, 70x7, 400x8, 10r4, 30r5, 30r6, 50r7, 50r8, 3 Jarvis, 100 shields, and bunch of keys this morning.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:53:08 #62
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_128273886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die iPhone versie is niet officieel en het is maar wachten of die blijft werken
Klopt. Gisteren is er een update gekomen en het werkt allemaal al weer een stukje stabieler. Het ziet er al best netjes uit moet ik zeggen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:26:47 #63
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_128356071
Ik ben begonnen met spelen. Utrecht, Enlightment. Gister m'n vriendin gevraagd of ze zin had om stukje te lopen in de wijk en naar wat kunst te kijken. Zij helemaal blij, tot ik mijn smartphone erbij pakte :-D

Maar toen ik het uitlegde vond ze het zelf ook heel leuk, overal kijken naar mogelijke (nieuwe) portals en leuke plekjes ondekken in de stad... want ook dat is echt leuk aan Ingress, we zijn op een paar mooie verborgen plekjes gekomen waar ik het bestaan niet van wist.
pi_128367465
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:26 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ben begonnen met spelen. Utrecht, Enlightment. Gister m'n vriendin gevraagd of ze zin had om stukje te lopen in de wijk en naar wat kunst te kijken. Zij helemaal blij, tot ik mijn smartphone erbij pakte :-D

Maar toen ik het uitlegde vond ze het zelf ook heel leuk, overal kijken naar mogelijke (nieuwe) portals en leuke plekjes ondekken in de stad... want ook dat is echt leuk aan Ingress, we zijn op een paar mooie verborgen plekjes gekomen waar ik het bestaan niet van wist.
Mijn vrouw speelt het ook (fanatiek) die is inmiddels ruim L6.
En het is zeker ontzettend leuk om je stad op een nieuwe manier te ontdekken, hier in Den Bosch een paar geweldige stukken in de binnenstad ontdekt die ik nog niet kende.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_128378520
Ja, ik heb mijn woon-werk verkeer ook aardig wat omgelegd, heb nieuwe fietsroutes e.d. ontdekt. Kwam mooi uit want ik was hier net komen wonen.. :)

Ook nog steeds grappig zijn spontane ontmoetingen met andere spelers. Heel gek gevoel om ergens te staan, een portal op te blazen en nog voor je 'm weer kunt deployen, er al weer blauwe resonators op zitten. We stonden een paar minuten in het rond te turen, "WTF waar is 'ie???" en hij kennelijk ook. Paar minuten later kwam 'ie ons tegen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 8 juli 2013 @ 14:17:24 #66
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_128720447
Versie 1.1.1 van iOS-Ingress is alweer uit, en het begint aardig populair te worden:

quote:
June 2013

14 500 users are using iOS Ingress.

88 000 portals were hacked 770 000 times.
290 000 resonators of average level 2.84 were deployed.
230 000 XMPs of average level 3.59 were fired.
53 000 links were established.
50 000 resonators were upgraded to average level 4.17.
30 000 mods were deployed.
7 500 messages were sent in comm.
1 200 new players activated.
600 players recruited.
pi_128995788
Versie 1.31.1 van de officiële client is nu bezig met een uitrol.

Heb tevens weer wat invites gekregen, dus als mensen nog een invite willen stuur even een PM met je e-mail adres.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129282377
En in Londen plus wat andere grote steden is het spel nu onspeelbaar geworden. XM verschijnt en verdwijnt weer binnen een paar seconden. Voor de spelers blijft er niks over, waardoor portals opladen bijna onmogelijk wordt. De officiële verklaring is "bots". Ik heb geen idee wat het is, maar voor mij is de lol eraf dus ik heb het spel vooralsnog van mijn telefoon gegooid. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_129283105
O? niets van meegekregen, zie wel dat er bar weinig gespeeld wordt met het warme weer en de vakantie. Het staat nagenoeg allemaal dood te bloeden in mijn woonplaats.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129308357
Zielige portals. ;(

Kennelijk is heel Ingressend Londen in staking nu. Helpt vast! :+
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_130679793
Wordt er nog een beetje gespeeld?
pi_130691511
Ik ben vooral aan het farmen, zo af en toe smurfen pesten. Maar zodra je L8 bereikt is er geen doel meer om op af te rennen, wordt het wat saaier van. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_130694897
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef CasB het volgende:
Wordt er nog een beetje gespeeld?
Zie een hoop nieuwe spelers in Den Bosch, maar ben er zelf nog maar halfslachtig mee bezig. Bijna L8 maar even geen zin om er meer moeite in te steken; andere dingen die mijn tijd opslokken waar ik meer progressie in voel dan in Ingress
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 1 september 2013 @ 13:53:20 #74
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_130701765
In Utrecht is het best druk en wordt er flink gespeeld. In Amsterdam is men ook nog wel best actief volgens mij.

Wel jammer dat IITC nu geblockt is.
  zondag 1 september 2013 @ 17:08:10 #75
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_130709560
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Neelix het volgende:
In Utrecht is het best druk en wordt er flink gespeeld. In Amsterdam is men ook nog wel best actief volgens mij.

Wel jammer dat IITC nu geblockt is.
Speel je in Utrecht?
  zondag 1 september 2013 @ 17:58:59 #76
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_130711269
Yup, ik ben GoboGobo in Ingress
pi_131960989
Kleine schop omhoog. Ik ben net begonnen :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_132000469
Ik ben ook net begonnen met Ingress en ben vooral actief in Hilversum voor The Enlightenment.
pi_132027100
Mijn vriend is deze week begonnen en heeft me overgehaald. We spelen allebei Enlightenment. Voor mij is t vooralsnog een mooie manier om een beetje te wandelen in de buurt, beetje extra beweging.

We zijn allebei nog level 1, heb wel een klein field gemaakt in de buurt zojuist. We wonen in Den Haag, ik werk in Ypenburg (allemaal blauwen daar joh...) en vriend speelt met wat collega's in Delft. Dit weekend eens zien of we leuke portals in Zeeland tegenkomen, beetje hacken en puntjes sparen.

Ik vind t leuk omdat het me motiveert om lopend mijn omgeving te verkennen en anders naar de omgeving te kijken.
Kwak
pi_132029154
Ik heb nog 11 invites over mocht je meer mensen willen overhalen :)
Speel het zelf op een erg laag pitje, moet nog 300.000 tot Level 8.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_132029480
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 06:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb nog 11 invites over mocht je meer mensen willen overhalen :)
Speel het zelf op een erg laag pitje, moet nog 300.000 tot Level 8.
Je hebt een DM *O*

Laat maar, C2B -O- Ik heb een ipod touch, geen iphone :'(

[ Bericht 8% gewijzigd door Isabeau op 10-10-2013 08:10:47 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132030196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt een DM *O*

Laat maar, C2B -O- Ik heb een ipod touch, geen iphone :'(
ah net te laat, had hem al gestuurd :)
ook geen android phone?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_132038061
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:58 schreef Ceased2Be het volgende:
ah net te laat, had hem al gestuurd :)
ook geen android phone?
Nee, ik heb zo'n ding dus ècht niet nodig. Heb een ouderwets simpel mobieltje, prepaid beltegoed van 10 euro voor een half jaar en als ik in de trein zit gebruik ik mijn iPod voor het internet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132038357
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik heb zo'n ding dus ècht niet nodig. Heb een ouderwets simpel mobieltje, prepaid beltegoed van 10 euro voor een half jaar en als ik in de trein zit gebruik ik mijn iPod voor het internet.
:o
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_132038459
Ik denk dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om je dat niet te kunnen voorstellen :')
Of een gewoonte opgebouwd hebbende. Als ik er eenmaal aan begin kan ik me zo voorstellen dat het moeilijk wordt er weer mee te stoppen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132039187
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om je dat niet te kunnen voorstellen :')
Of een gewoonte opgebouwd hebbende. Als ik er eenmaal aan begin kan ik me zo voorstellen dat het moeilijk wordt er weer mee te stoppen.
Zo oud ben je toch niet? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_132039259
Ik ben eind 30, dus niet opgegroeid met zo'n iPhone. Mijn neefjes van 19 en 20, die zouden bijv echt niet meer zonder kunnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132039570
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eind 30, dus niet opgegroeid met zo'n iPhone. Mijn neefjes van 19 en 20, die zouden bijv echt niet meer zonder kunnen.
zit halverwege de 30, dus zoveel schelen we niet ;)
maar ben zelf een complete gadgetfreak, kan me ook niet voorstellen dat ik zo'n ding niet heb.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_132048189
Speelt er iemand op een iPhone? Moet ik dan de app Ingress Portals hebben of iets anders?
pi_132059096
Heet 'ie niet gewoon Ingress? http://ios-ingress.com/
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_132920506
*kick*

Android versie is open beta geworden, geen invite meer nodig :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:34:38 #92
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_135504382
Na een half jaar spelen, een half jaar niet spelen, ben ik weer paar weken tijdelijk terug. Wat is er een hoop veranderd. Qua spel, qua spelers, maar ook heel de dynamiek.
pi_135505654
Ik hack wat lokale portals zo nu en dan, meer niet. De smurfen slopen toch steeds alles, heb geen zin in dat getouwtrek.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_135508815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef LintuxCx het volgende:
Ik hack wat lokale portals zo nu en dan, meer niet. De smurfen slopen toch steeds alles, heb geen zin in dat getouwtrek.
Dit. Ik moet nog 200k tot L8, ik hack af en toe wat en als het toevallig een portal van groen is probeer ik wat te upgraden / linken maar ben er niet actief mee bezig. In mijn stad is alles blauw en hetgeen wat ik naar groen krijg blijft max 4 uur overeind, ongeacht het level.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135509034
Ik ben redelijk actief, en vrij snel L8 geworden en nu wordt het pas echt leuk..
Met mensen afspreken/plannen en wat velden opzetten..

Best fun!
Welk gebied speel je Ceased2Be?
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_135509062
Regio 's-Hertogenbosch, maar hack ook met regelmaat wat rondom bijlmer / holendrecht in A'dam.
Maar ik speel voornamelijk solo eigenlijk, de rest boeit me niet zo :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135520949
Er is nu ook een Ingress client voor iOS, zoek in de AppStore op Ingrios

Hij is nog niet helemaal compleet en draait niet altijd heel soepel, maar het is in ieder geval iets.
pi_135522873
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:07 schreef Neelix het volgende:
Er is nu ook een Ingress client voor iOS, zoek in de AppStore op Ingrios

Hij is nog niet helemaal compleet en draait niet altijd heel soepel, maar het is in ieder geval iets.
Dat meldde je in juni vorig jaar ook al (zie wat posts boven je ;-) )
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:11:51 #100
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
  zondag 19 januari 2014 @ 15:48:08 #101
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_135679231
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat meldde je in juni vorig jaar ook al (zie wat posts boven je ;-) )
Toentertijd was het een app die alleen met een jailbreak werkte. Die werkte best okay, daar kon je best goed mee spelen.

Maar nu is het een app die sinds eind december op de officiële App store is. Erg beta, of misschien zelfs meer alpha achtig. Het werkt, maar spelen is nog niet echt goed te doen.
pi_138058403
Spelen hier nog mensen Ingress?
pi_138062756
Ik zo af en toe nog wel ja. Niet heel actief, meer als ik toch in de buurt van een portal ben. 't Is wel leuk om zo af en toe wat smurftroep op te blazen, en om dat te kunnen moet ik zo af en toe L6+ portals hacken voor spulletjes.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 24 maart 2014 @ 16:28:22 #104
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138118710
Ik druk ook nog wel eens wat kikkersmurrie weg ja. ;)
pi_138121116
Ik hack dagelijks de 3 portals voor de stations-ingang :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 25 maart 2014 @ 00:54:41 #106
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138145429
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hack dagelijks de 3 portals voor de stations-ingang :')
Ik hack dagelijks 10+ portals op weg naar mijn werk.
pi_138145452
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef n00cL30n het volgende:
Hahahahahahaha! Nice! :)
Halfslachtige poging om L8 te worden, ben al anderhalf jaar bezig nu en heb het er eigenlijk wel mee gehad.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138145960
Anderhalf jaar?
Een 2/3 middagen fielden in een gemiddelde stad en je bent L8 als je een beetje slim speelt.
Maargoed, het kost allemaal veels te veel tijd :')
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_138146141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Anderhalf jaar?
Een 2/3 middagen fielden in een gemiddelde stad en je bent L8 als je een beetje slim speelt.
Maargoed, het kost allemaal veels te veel tijd :')
Ja, daar heb ik echt geen zin meer in. Ik was de eerste in mijn stad met de closed beta en toen veel portals opgevoerd. Daarna ging het een tijdje mooi 50/50 en redelijk snel naar L6 getrokken.
Nu hebben de smurfen de overhand en is er geen reet meer aan, heel de stad staat vol met L8 portals en daar doe je gewoon niets tegen. Zie ook bar weinig meer gebeuren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138146159
Ja das bagger... Dan houdt het ook gauw op he.
Hier begint het ook steeds 'extremer' te worden. Mensen die tussen 2:00 en 4:30 in de nacht alles slopen door de weeks :') :')
Ik moet gewoon werken, dus ik bouw het ook in een rap tempo af
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_138146176
We hadden een smurf 'Doortje' die continue alles afbrak wat beginnende spelers maakten in de stad. Dat is ook een hele goede manier om het animo weg te nemen. Die gozer was allang L8 maar sloopte alles van L1 t/m L6 in z'n uppie. :')
Moest blij zijn als je portal langer dan 2 uur online was.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138146521
Triest figuur is dat. ;(

L8 worden hoeft op zich niet moeilijk te zijn. Ik ben gewoon naar een gebied gegaan met idioot veel portals (hoewel zo'n plek niet altijd makkelijk te vinden is natuurlijk, in mijn geval was het Buckingham Palace :')). Als ze blauw zijn heb je geluk. Opblazen en helemaal groen maken. Als ze al groen zijn, allemaal met elkaar linken, dat geeft ook vrij veel AP.

Destijds lieten we die allemaal low-level zodat iedereen het kon gebruiken als "levelling ground". :)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_138146679
Nee dat was bij ons ook de bedoeling, het gebied rond het CS bevatte een stuk of 15 portals. Als die low-level zouden blijven hadden we een mooi goed bereikbaar gebied.
Helaas was dat van korte duur, aantal smurfen op de hogeschool die dagelijks in de stad gaan lunchen zorgen ervoor dat alles in het centrum continue L6+ blauw is :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138146720


Dit is een beetje de permanente situatie bij ons :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138176247
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik echt geen zin meer in. Ik was de eerste in mijn stad met de closed beta en toen veel portals opgevoerd. Daarna ging het een tijdje mooi 50/50 en redelijk snel naar L6 getrokken.
Nu hebben de smurfen de overhand en is er geen reet meer aan, heel de stad staat vol met L8 portals en daar doe je gewoon niets tegen. Zie ook bar weinig meer gebeuren.
Dan moet je op zoek naar goede level plekken.
Amsterdam Noord is redelijk groen.
pi_138176348
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:41 schreef Ceased2Be het volgende:
We hadden een smurf 'Doortje' die continue alles afbrak wat beginnende spelers maakten in de stad. Dat is ook een hele goede manier om het animo weg te nemen. Die gozer was allang L8 maar sloopte alles van L1 t/m L6 in z'n uppie. :')
Moest blij zijn als je portal langer dan 2 uur online was.
Tsja, part of the game.
Dat doen de kikkers ook bij mij.
pi_138176434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee dat was bij ons ook de bedoeling, het gebied rond het CS bevatte een stuk of 15 portals. Als die low-level zouden blijven hadden we een mooi goed bereikbaar gebied.
Helaas was dat van korte duur, aantal smurfen op de hogeschool die dagelijks in de stad gaan lunchen zorgen ervoor dat alles in het centrum continue L6+ blauw is :')
If you can't defeat them, join them.
pi_138177019
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Tsja, part of the game.
Dat doen de kikkers ook bij mij.
Dat zal best, maar dat is ook meteen het gedeelte waardoor er veel mensen uiteindelijk zijn afgehaakt bij mij in de regio. Als een avond (of middag) werk in een half uur weer ongedaan gemaakt is voor de zoveelste keer ben je er ook wel klaar mee.
Heb er behoorlijk wat lol mee gehad, maar het geheel oogt nog steeds ongebalanceerd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:24:17 #120
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138178233
Dat komt gewoon omdat de mens eindelijk inziet dat mind control van de shapers niet voor granted genomen moet worden. ;)

RESIST!
pi_138182523
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Dan moet je op zoek naar goede level plekken.
Amsterdam Noord is redelijk groen.
A'dam noord is ook 100km verderop, het moet wel leuk blijven ;-)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138193540
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat zal best, maar dat is ook meteen het gedeelte waardoor er veel mensen uiteindelijk zijn afgehaakt bij mij in de regio. Als een avond (of middag) werk in een half uur weer ongedaan gemaakt is voor de zoveelste keer ben je er ook wel klaar mee.
Heb er behoorlijk wat lol mee gehad, maar het geheel oogt nog steeds ongebalanceerd.
Daar valt niks tegen te doen.
Ik krijg hulp van lvl 8 spelers met levelen. Zij ruimen de zooi op, dan mag ik linken.

Ik ben op een zaterdag in een gevecht beland. 15 kikkers tegen 15 smurfen. Beide teams waren velden aan het bouwen om te levellen in portal rijk gebied. Ik was als enigste op de fiets. Ik deed niks anders dan snel naar portal fietsen en snel 1 resonator in kwakken. In een uur ongeveer 100k gescoord.
pi_138193644
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:29 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Daar valt niks tegen te doen.
Ik krijg hulp van lvl 8 spelers met levelen. Zij ruimen de zooi op, dan mag ik linken.

Ik ben op een zaterdag in een gevecht beland. 15 kikkers tegen 15 smurfen. Beide teams waren velden aan het bouwen om te levellen in portal rijk gebied. Ik was als enigste op de fiets. Ik deed niks anders dan snel naar portal fietsen en snel 1 resonator in kwakken. In een uur ongeveer 100k gescoord.
Zo heb ik m'n vrouw en een vriend snel naar L6 getrokken in een weekend maar het is gewoon jammer dat je tot L7 eigenlijk weinig kan doen qua zinnige verdediging. Heb nog steeds niet het idee dat turrets/shields etc nu zoveel zoden aan de dijk zetten. Al zijn ze wel beter dan eerst.
Aan de andere kant zit ik me druk te maken over een spel wat ik 3 x per week 2 minuten aan heb staan :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138193685
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat zal best, maar dat is ook meteen het gedeelte waardoor er veel mensen uiteindelijk zijn afgehaakt bij mij in de regio. Als een avond (of middag) werk in een half uur weer ongedaan gemaakt is voor de zoveelste keer ben je er ook wel klaar mee.
Heb er behoorlijk wat lol mee gehad, maar het geheel oogt nog steeds ongebalanceerd.
Ik als smurf zit in smurfenland. Ik wacht op kikkers die gaan slopen, want dan kan ik weer opbouwen en punten verdienen.
pi_138193785
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:33 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik als smurf zit in smurfenland. Ik wacht op kikkers die gaan slopen, want dan kan ik weer opbouwen en punten verdienen.
Ja precies, maar dat is ook een van de dingen die me zo frustrerend lijken in mijn stad (zie plaatje) als beginnende smurf heb je daar he-le-maal geen fuck aan en kun je dus niet lekker gaan uitproberen in je eigen omgeving.
Als groene heb je er nog wat aan omdat je AP krijgt als je hackt, maar dat kun je net 1 of 2 keer doen voordat je geen xm meer hebt.
In Londen hebben ze een beginnersgebied verklaard (een van de parken) en dat zouden ze op meer plekken eigenlijk af moeten kunnen dwingen. een L1-L4 gebied en dan L5-L8 ofzo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138194023
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja precies, maar dat is ook een van de dingen die me zo frustrerend lijken in mijn stad (zie plaatje) als beginnende smurf heb je daar he-le-maal geen fuck aan en kun je dus niet lekker gaan uitproberen in je eigen omgeving.
Als groene heb je er nog wat aan omdat je AP krijgt als je hackt, maar dat kun je net 1 of 2 keer doen voordat je geen xm meer hebt.
In Londen hebben ze een beginnersgebied verklaard (een van de parken) en dat zouden ze op meer plekken eigenlijk af moeten kunnen dwingen. een L1-L4 gebied en dan L5-L8 ofzo.
Wat hier nog vaak wordt gedaan is dat portals leeg worden geknald en 1 lvl 8 reso wordt geplaatst. Beginnelingen kunnen de rest opvullen en linken.
pi_138194313
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:45 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Wat hier nog vaak wordt gedaan is dat portals leeg worden geknald en 1 lvl 8 reso wordt geplaatst. Beginnelingen kunnen de rest opvullen en linken.
Zie ik ook wel eens alleen zijn ze dan ook binnen een paar uur alweer L7 en blijven ze daar weken op staan. De balans slaat heel erg snel door zodra er meer hoge level tegenstanders zijn.
Een L1 bijv. zal die ene L8 resonator al nooit plat krijgen zonder hulp, terwijl de tegenpartij die wel kan gebruiken om zijn low-levels te levellen.
1 of 2 L7's aan de andere kant zijn al genoeg gebleken om startende spelers elke zin te ontnemen.

En, ja, ik snap dat ze spelen in een groep willen bevorderen maar dan moet het niet zo zijn dat die groep 1 high-level speler MOET bevatten omdat het anders geen zin heeft :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138194511
Dan slaat het wel door.

Ik zoek af en toe een zwakke portal met veel links uit om te slopen.
pi_138291435
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zie ik ook wel eens alleen zijn ze dan ook binnen een paar uur alweer L7 en blijven ze daar weken op staan. De balans slaat heel erg snel door zodra er meer hoge level tegenstanders zijn.
Een L1 bijv. zal die ene L8 resonator al nooit plat krijgen zonder hulp, terwijl de tegenpartij die wel kan gebruiken om zijn low-levels te levellen.
1 of 2 L7's aan de andere kant zijn al genoeg gebleken om startende spelers elke zin te ontnemen.

En, ja, ik snap dat ze spelen in een groep willen bevorderen maar dan moet het niet zo zijn dat die groep 1 high-level speler MOET bevatten omdat het anders geen zin heeft :)
Het is ook niet leuk als je met een groep L7 en L8 portals heb gebouwd dat een nieuwe beginneling die gewoon kan slopen.
Het spel heeft al last van veel spoofers.

Het spel is al zo opgezet dat bursters sterker zijn dan reso's.
pi_138859639
De anomaly was erg leuk in amsterdam.
pi_138860002
ah, vertel? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138862973
Aangesteld als navigator van 12 duitsers.
In totaal 9 portals moeten verdedigen. 7 constant gehouden, 2 op einde meting verloren.
Veel resonators gedeployed, ruim 50 rare/very rare shields, 0 bursters afgeschoten.
Mee gejuicht met het verschijnen van het grote veld over amsterdam.

Uitslag amsterdam:
Enlightened: 274
Resistance: 1054

Totaal:
Enlightened: 1189
Resistance: 1442
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:46:22 #133
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138920286
Lag helaas uitgeschakeld op bed, anders was ik ook van de partij geweest bij Anomaly.
pi_138922038
Ik krijg het idee dat het spel langzaam richting de ondergang gaat.

Als je naar de leaderboards van de afgelopen maanden kijkt zie je dat de resistance langzaam steeds meer gebieden erbij krijgen en de enlightened steeds meer gebieden verliezen.

Er zijn onderhand zelfs gebieden waar de enlightened totaal niet meer actief zijn, kijk maar eens naar Venray. Alles daar is L8 met zware schilden erop. Dat is voor een beginnende enlightened speler totaal niet meer leuk en de gevorderde spelers stoppen ermee als ze zien dat na het moeizaam slopen van dergelijke gebieden het allemaal binnen 1 avond weer terug staat en soms zelfs al teruggeplaatst wordt terwijl ze bezig zijn.

Dit is ook niet leuk voor de resistance spelers omdat die niets meer te doen hebben behalve beetje farmen en beginnende spelers kunnen niet meer levellen omdat alles al

Zou mooi zijn als hier iets aan gedaan zou worden.
pi_138924356
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef Daeron het volgende:
Ik krijg het idee dat het spel langzaam richting de ondergang gaat.

Als je naar de leaderboards van de afgelopen maanden kijkt zie je dat de resistance langzaam steeds meer gebieden erbij krijgen en de enlightened steeds meer gebieden verliezen.

Er zijn onderhand zelfs gebieden waar de enlightened totaal niet meer actief zijn, kijk maar eens naar Venray. Alles daar is L8 met zware schilden erop. Dat is voor een beginnende enlightened speler totaal niet meer leuk en de gevorderde spelers stoppen ermee als ze zien dat na het moeizaam slopen van dergelijke gebieden het allemaal binnen 1 avond weer terug staat en soms zelfs al teruggeplaatst wordt terwijl ze bezig zijn.

Dit is ook niet leuk voor de resistance spelers omdat die niets meer te doen hebben behalve beetje farmen en beginnende spelers kunnen niet meer levellen omdat alles al

Zou mooi zijn als hier iets aan gedaan zou worden.
Precies wat ik eerder ook al aangaf. Den Bosch is ook gehele centrum L7/L8 blauw... daar zit geen beweging meer in.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138926061
Daarin schuilt wel het teamwerk van ingress. Regel een groen groene l8 spelers en sloop een gebied. Als er weer wordt opgebouwd, sloop het nogmaals.
Ik heb met de anomaly gezien hoe snel een p8 met 4 rare shields weg is.
  woensdag 16 april 2014 @ 00:36:32 #137
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138931041
Klopt, als je even goed blaast, dan heb je hem vanzelf weer open.
Hoe hard de tegenpartij ook recharged.

Ik zie meer een ondergang aan het feit dat Niantic een beetje raar om aan het gaan is met oud gedienden, die in ene vanuit het niets of gebanned worden, of een ban notice krijgen.

Zie de laatste tijd veel te veel oude L8 mensen gedwongen het veld verlaten. Wel heel erg jammer, aangezien die juist leuk waren om mee te bursten en te bouwen.
pi_138932432
Dat is vervelend om te horen. Die signalen heb ik tot op heden nog niet gehoord.
pi_138932603
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef Nixx- het volgende:
Daarin schuilt wel het teamwerk van ingress. Regel een groen groene l8 spelers en sloop een gebied. Als er weer wordt opgebouwd, sloop het nogmaals.
Ik heb met de anomaly gezien hoe snel een p8 met 4 rare shields weg is.
Als de playerbase groot genoeg os in je stad werkt dat ook wel. Als het altijd dezelfde 5 spelers zijn hebben die er snel genoeg van. Althans dat was hier het geval.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 16 april 2014 @ 08:56:08 #140
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138933208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 06:58 schreef Nixx- het volgende:
Dat is vervelend om te horen. Die signalen heb ik tot op heden nog niet gehoord.
Wees blij, hier al in korte tijd een aantal keer meegemaakt.
Nu hebben we hier ook wel een paar jankbakken van de tegenpartij zitten, die na een rushjob gelijk aan het janken zijn over G+ en je proberen te reporten, maar dan nog.

Niantic mag zijn spelers en community wel iets meer credit geven op dat vlak.
  woensdag 16 april 2014 @ 08:58:12 #141
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138933235
Baal er zelf meer van dat bepaalde items, zoals het redeemen van codes, het openen van ingress media en volgens mij het recruiten, niet mogelijk zijn op mijn Sony Xperia T,
pi_138933381
quote:
13s.gif Op woensdag 16 april 2014 08:58 schreef n00cL30n het volgende:
Baal er zelf meer van dat bepaalde items, zoals het redeemen van codes, het openen van ingress media en volgens mij het recruiten, niet mogelijk zijn op mijn Sony Xperia T,
Dat is wel vervelend.
Daar heb ik geen last van.
pi_138933412
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 07:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als de playerbase groot genoeg os in je stad werkt dat ook wel. Als het altijd dezelfde 5 spelers zijn hebben die er snel genoeg van. Althans dat was hier het geval.
Tsja, dan moet je niet zo dnel opgeven. Amsterdam is wat dat betreft verdeeld. Centrum en west zijn stevig in handen van resistance. Oost van enlightened.
In noord zijn er een aantal enlightened fanatiekelingen waar ik hard tegenin aan het gaan ben.
pi_138933908
Bij mij is het probleem nu dat er één lokale smurf is en een paar lokale groenen.

Wij dus al die portals mooi groen maken en high-level, en die kutsmurf komt elke paar dagen langs om dat op te blazen en zo high-level als hij maar kan in zijn eentje te deployen. En dat is dus niet erg high-level. Maar hij blijft het doen in zijn fucking eentje.

Dus nou kan ik niet goed meer farmen. Laat maar. Laat die gast eerst maar eens oprotten. :{
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_138934363
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:39 schreef LintuxCx het volgende:
Bij mij is het probleem nu dat er één lokale smurf is en een paar lokale groenen.

Wij dus al die portals mooi groen maken en high-level, en die kutsmurf komt elke paar dagen langs om dat op te blazen en zo high-level als hij maar kan in zijn eentje te deployen. En dat is dus niet erg high-level. Maar hij blijft het doen in zijn fucking eentje.

Dus nou kan ik niet goed meer farmen. Laat maar. Laat die gast eerst maar eens oprotten. :{
Dat is echt part of the game. Anders is dit niet je spel.

Ik ben vanochtend omgefietst om groene velden op te blazen.
Groen heeft mijn velden ergens anders opgeblazen.
Nu heb ik weer een goede reden om in de pauze naar buiten te gaan.
Ja, ik heb een schreeuwend tekort aan r4 en r6.
pi_138934966
Voor mij is de lol van het spel er dan ook al een tijd af, dus ik farmde alleen nog wat lokaal zodat ik genoeg spul heb om blauw op te blazen.

Maar die smurf snapt dus niet dat een high-level groene farm ook voor hem nuttiger is dan zijn L5 troep. Ach ja.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_138935038
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef LintuxCx het volgende:
Voor mij is de lol van het spel er dan ook al een tijd af, dus ik farmde alleen nog wat lokaal zodat ik genoeg spul heb om blauw op te blazen.

Maar die smurf snapt dus niet dat een high-level groene farm ook voor hem nuttiger is dan zijn L5 troep. Ach ja.
Klopt helemaal. Ligt ook aan je eigen level.

Maar door zijn tactiek bereikt hij wel zijn doel.
pi_138935186
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:10 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Tsja, dan moet je niet zo dnel opgeven. Amsterdam is wat dat betreft verdeeld. Centrum en west zijn stevig in handen van resistance. Oost van enlightened.
In noord zijn er een aantal enlightened fanatiekelingen waar ik hard tegenin aan het gaan ben.
Tja ik was het na 8 maanden toch wel beu eigenlijk :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138935826
Ik ben al een jaar L8, toen ik dat bereikte was de uitdaging er voor mij sowieso al een beetje uit. :)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_138936292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:02 schreef LintuxCx het volgende:
Ik ben al een jaar L8, toen ik dat bereikte was de uitdaging er voor mij sowieso al een beetje uit. :)
Bij l8 start het pas vind ik.
pi_138939570
Grappig. :) Ja, voor mij was er een uitdaging om genoeg AP te krijgen voor L8. Toen ik dat eenmaal bereikt had, kwam er niet echt een nieuwe uitdaging voor in de plaats. En dat hoor ik wel vaker.

Het is wel leuk om zo nu en dan met een groep mee te spelen, maar sommigen begonnen het spel wel heel serieus te nemen.

Ik ben vooral niet echt een gamer. Maar Ingress was wel ff leuk, heb zo de stad en wat meer fietsroutes goed leren kennen en dat is heel handig geweest.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_138940157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:07 schreef LintuxCx het volgende:
Grappig. :) Ja, voor mij was er een uitdaging om genoeg AP te krijgen voor L8. Toen ik dat eenmaal bereikt had, kwam er niet echt een nieuwe uitdaging voor in de plaats. En dat hoor ik wel vaker.

Het is wel leuk om zo nu en dan met een groep mee te spelen, maar sommigen begonnen het spel wel heel serieus te nemen.

Ik ben vooral niet echt een gamer. Maar Ingress was wel ff leuk, heb zo de stad en wat meer fietsroutes goed leren kennen en dat is heel handig geweest.
Zo doe ik het ook.
Ik ben ook niet super fanatiek.
Ik besteed liever mijn tijd aan andere sociale activiteiten, maar af en toe wel leuk.
  woensdag 16 april 2014 @ 16:48:06 #153
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138946890
Vooral dat _te_ fanatieke en dat teveel generaaltje spelen, is waarom ik mij juist vaker een beetje uit de locale hangouts hou.
Ben daar alleen voor het sociale online aspect, niet om daadwerkelijk af te spreken met gasten.
Ik weet niet, ben er een beetje op mijn hoede voor.
pi_138949438
Ja, precies. Vorig jaar bijvoorbeeld ging ik naar een Enlightenment farm waar die avond een gepland event bleek te zijn. Daar wist ik niet van tot ik al onderweg was, en ik had geen zin om te wachten.

Dus ik begon daar te spelen zoals altijd, maar werd verzocht op te houden want anders zouden de Resistance leden uit de buurt doorhebben dat er iets in de planning stond.

Oh well. :) Blijf ik wel in mijn eigen buurt.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_138960440
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef n00cL30n het volgende:
Vooral dat _te_ fanatieke en dat teveel generaaltje spelen, is waarom ik mij juist vaker een beetje uit de locale hangouts hou.
Ben daar alleen voor het sociale online aspect, niet om daadwerkelijk af te spreken met gasten.
Ik weet niet, ben er een beetje op mijn hoede voor.
Ik voelde me OF heel oud, of ik schaamde me voor de 30-plussers die deden alsof ze 14 waren :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 16 april 2014 @ 23:18:25 #156
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138964228
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:12 schreef LintuxCx het volgende:
Dus ik begon daar te spelen zoals altijd, maar werd verzocht op te houden want anders zouden de Resistance leden uit de buurt doorhebben dat er iets in de planning stond.
Ik zou gewoon zeggen:"Krijg de tyfus!" En gewoon door blijven farmen.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik voelde me OF heel oud, of ik schaamde me voor de 30-plussers die deden alsof ze 14 waren :')
Te erg gewoon....
pi_138968994
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef n00cL30n het volgende:
Vooral dat _te_ fanatieke en dat teveel generaaltje spelen, is waarom ik mij juist vaker een beetje uit de locale hangouts hou.
Ben daar alleen voor het sociale online aspect, niet om daadwerkelijk af te spreken met gasten.
Ik weet niet, ben er een beetje op mijn hoede voor.
Ach, hangt geheel van de mensen zelf af.
Gisteren nog een leuk gesprek gehad met een enlightened waarbij we de afgelopen dagen vooral elkaars portals op de korrel hebben genomen.
Ook de anomaly was gewoon heel erg leuk. Vooral een leuke broederschap opgebouwd met mij duitse teamleden.
pi_138969004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik voelde me OF heel oud, of ik schaamde me voor de 30-plussers die deden alsof ze 14 waren :')
Op welke manier deden ze dat?
pi_138969259
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:38 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Op welke manier deden ze dat?
nr. 1. 'ben jij pas L5? ik ben al maanden L8'
nr. 2. ''o moet je eens kijken hoeveel punten ik al heb, ik zou eigenlijk al L11 moeten zijn'

om maar eens 2 voorbeelden te pakken, en dit waren dan van die vlotte sales jongens in pak die er een sport van maken een enlightened portal niet langer dan 10 minuten te laten staan in de binnenstad :')

nr 1 kreeg wel problemen met zijn vrouw die vond dat de prioriteit toch echt bij zijn kinderen zou moeten liggen ipv bij het spelletje, daarna was het rap gedaan met zijn gepoch.

maar dit soort figuren heb je bij elk spel wat je speelt, dat is niet slechts voorbehouden aan ingress.

en mijn issues hoeven jouw issues niet te zijn; ik hou van spellen die ik solo/casual kan spelen. zodra er een hoop groepsdruk bij komt kijken dat ik in een team moet gaan spelen om het 'leuk' te houden haak ik af.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138970728
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

nr. 1. 'ben jij pas L5? ik ben al maanden L8'
nr. 2. ''o moet je eens kijken hoeveel punten ik al heb, ik zou eigenlijk al L11 moeten zijn'

om maar eens 2 voorbeelden te pakken, en dit waren dan van die vlotte sales jongens in pak die er een sport van maken een enlightened portal niet langer dan 10 minuten te laten staan in de binnenstad :')

nr 1 kreeg wel problemen met zijn vrouw die vond dat de prioriteit toch echt bij zijn kinderen zou moeten liggen ipv bij het spelletje, daarna was het rap gedaan met zijn gepoch.

maar dit soort figuren heb je bij elk spel wat je speelt, dat is niet slechts voorbehouden aan ingress.

en mijn issues hoeven jouw issues niet te zijn; ik hou van spellen die ik solo/casual kan spelen. zodra er een hoop groepsdruk bij komt kijken dat ik in een team moet gaan spelen om het 'leuk' te houden haak ik af.
Dat soort gepoch zie ik in ieder geval niet in de chat.
Maar af en toe een screenshot van lvl 9 t/m 13 zeker wel.

Ik heb misschien het voordeel/nadeel dat ik net buiten de binnenstad woon/werk.
Thuis zitten er in de buurt een paar fanatieke enlightened. Ik sloop hun grote velden. In de buurt heb ik een gebied dat vaak van eigenaar wisselt en waar ik farm/link.
Bij werk zitten er meer resistance die een bepaald gebied onder controle houden. Ik fiets er om heen om alles daaraan te linken. Nu is alleen een enlightened bezig mijn gebieden te slopen :(

Ik heb er zelf voor gekozen om aan de anomaly mee te doen, wat wel gaaf was.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nixx- op 18-04-2014 12:06:51 ]
pi_138991451
Voor diegene die niet de ingress report leest.
In de code van het spel zit:
L9 - 2 500 000 L10 - 5 000 000 L11 - 7 500 000 L12 - 10 000 000 L13 - 15 000 000 L14 - 20 000 000 L15 - 30 000 000 L16 - 50 000 000

Note: To get to a next level it seems that you are required to have some badges. Not sure yet what they need to be.
pi_139364896
Waar kan ik het beste tips vinden om als net beginnende L1 speler een beetje mijn weg te vinden? De training heb ik een beetje doorlopen.
pi_139365004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:21 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar kan ik het beste tips vinden om als net beginnende L1 speler een beetje mijn weg te vinden? De training heb ik een beetje doorlopen.
http://ingressfieldguide.com/content/ingress-bootcamp
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139365646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:21 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar kan ik het beste tips vinden om als net beginnende L1 speler een beetje mijn weg te vinden? De training heb ik een beetje doorlopen.
L8 vinden die je kan helpen.
Liefst alleen velden maken. Aanvallen is nutteloos tenzij het low level portals zonder shields zijn.
pi_139365670
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:24 schreef Nixx- het volgende:

[..]

L8 vinden die je kan helpen.
Liefst alleen velden maken. Aanvallen is nutteloos tenzij het low level portals zonder shields zijn.
En dit idd; mijn vrouw en een vriend in een weekje naar L6 getrokken door blauwe portals op te blazen en hun resonators / links / fields te laten plaatsen/maken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139366319
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:24 schreef Nixx- het volgende:

[..]

L8 vinden die je kan helpen.
Liefst alleen velden maken. Aanvallen is nutteloos tenzij het low level portals zonder shields zijn.
Ga me wel even verdiepen. Vind het wel een leuke opzet van een spel. Oh, nee, het is echt :P
pi_139368400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:01 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Ga me wel even verdiepen. Vind het wel een leuke opzet van een spel. Oh, nee, het is echt :P
Speel je res of enl?
Waar speel je?
pi_139369366
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:28 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Speel je res of enl?
Waar speel je?
Resistance, omgeving drechtsteden :)
pi_139372121
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Resistance, omgeving drechtsteden :)
Als je in contact wil komen met medespelers. Www.theresistance.nl
pi_139695721
Levels 9 t/m 16 komen eraan!
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:35:23 #172
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_139712019
Ik heb een paar maten van mij die al Level 9 en 10 zijn. :)
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:36:30 #173
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_139712078
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:15 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Als je in contact wil komen met medespelers. Www.theresistance.nl
Er is ook _veeeeeel_ activiteit op Google+ en Google Hangouts.
pi_139882274
Als ik inlog op ingress op mijn telefoon krijg ik heel de tijd scan failed. Maar tegelijkertijd krijg ik wel de melding dat een portal under attack is. Als ik inlog op https://www.ingress.com/intel zie ik ook alles. Waarom werkt het niet op mijn telefoon meer? Er is geen nieuwe update (volgens de play store) beschikbaar.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:24:10 #175
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_139889491
Zet je hem binnen aan en krijg je deze melding? (scan failed)

Staat de GPS wel aan, heeft een re-install geholpen, ..?
pi_139894706
Opnieuw opstarten van telefoon was voldoende (na tip op de ingress website)
  maandag 14 juli 2014 @ 10:16:49 #177
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142274754
*kick*

IOS versie is nu officiëel uit voor de geïnteresseerden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 14 juli 2014 @ 16:12:03 #178
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_142287113
Zal mij benieuwen of en wanneer er een derde fractie gaat komen.
  maandag 14 juli 2014 @ 16:58:48 #179
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142288951
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
Zal mij benieuwen of en wanneer er een derde fractie gaat komen.
Portaldecay is wel opgeschroeft, misschien als voorbereiding op?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 14 juli 2014 @ 19:20:16 #180
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_142293987
Denk het wel, gerucht ging dat iOS client exclusief de rode fractie zou bevatten, toch?
  maandag 14 juli 2014 @ 19:27:57 #181
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142294311
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef n00cL30n het volgende:
Denk het wel, gerucht ging dat iOS client exclusief de rode fractie zou bevatten, toch?
ze hebben dezelfde versie client als android en daar zitten maar 2 factions in
op de site zelf ook geen rode faction te vinden nog, maar heb de lore dan ook helemaal niet meer gevolgd de afgelopen tijd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 14 juli 2014 @ 19:33:20 #182
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_142294536
Door die paar rode portals tijdens Interitus is de geruchten machine wel overuren gaan maken iig. 😂
  dinsdag 15 juli 2014 @ 01:44:37 #183
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_142311777
The Resistance meldt zich. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:04:03 #184
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_143459131
Net gezien op Editie NL en gelijk begonnen! Leuk man!

[ Bericht 92% gewijzigd door Rockiejj op 15-08-2014 21:14:16 ]
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 02:10:11 #185
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_143469595
Leuk hoor...

Net even een veldje gelegd waardoor ik nummer 1 in mijn cel ben geworden. 😇
pi_143633965
hey, wat grappig :) ingress ook op F0k :)

L10 enlightened agent hier :)
pi_143655155
L10, waat. :)

Ik ben wel over de helft richting L9 nu denk ik. Maar 't gaat langzaam, zeker nu mijn bureau-portal op werk net buiten bereik ligt. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 24 augustus 2014 @ 22:38:55 #188
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_143796716
L8, bijna L9 *O*
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:43:51 #189
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_143943804
* Maringo meldt zich.

Ooit in de Beta begonnen, maar daar als enl nergens tussen kunnen komen in de buurt omdat meer dan 90% res was.
Gisteren opnieuw geïnstalleerd en weer verder gegaan. Ondertussen is het gebied rond mijn huis aardig enl geworden.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_143944313
Mooi zo. ^O^

Ik heb in mijn straat een knipperportal. Zo af en toe komt mijn vaste resistance pestkop langs om de boel te verknallen, en zodra ik thuis ben moet ik dan die rommel weer opruimen. :')
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_143944673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:06 schreef LintuxCx het volgende:
Mooi zo. ^O^

Ik heb in mijn straat een knipperportal. Zo af en toe komt mijn vaste resistance pestkop langs om de boel te verknallen, en zodra ik thuis ben moet ik dan die rommel weer opruimen. :')
Ik woon achter het CS in mijn woonplaats in de looproute naar de hogeschool.
Schijnbaar zitten daar veel smurfen want nu de scholen weer zijn begonnen is alles op die route weer blauw L8 :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:45:22 #192
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_143945319
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:06 schreef LintuxCx het volgende:
Mooi zo. ^O^

Ik heb in mijn straat een knipperportal. Zo af en toe komt mijn vaste resistance pestkop langs om de boel te verknallen, en zodra ik thuis ben moet ik dan die rommel weer opruimen. :')
Toen in de Beta had ik een soort gelijk iets. Alles wat ik deed, werd binnen enkele dagen ongedaan gemaakt door een aantal L6+ van de res, vaak dezelfde dag nog. Dan is de lol er snel vanaf.

Goed om te zien dat in anderhalf jaar het redelijk rechtgetrokken is hier. In het centrum is het nog wel vol op res, maar daar om heen is best veel enl. Ik kan dus gewoon door gaan met mijn huidige account. :)
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_143983623
Hier ook een L10 resistance speler die zo veel mogelijk blauw maakt.
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:36:39 #194
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:59:05 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144694150
Een kennis van me speelde t vorig jaar (android) en was er super enthousiats over.
Vergat het ff helemaal, totdat hij een youtube filmpje postte op z'n FB en zei dat t nu ook voor iOS was.
Hopsa, downloaden vanavond en beginnen dan! *O*

Ik heb er nog wel de ballen verstand van, buiten dan portals overnemen, driehoekjes maken en landje veroveren of zoiets, maar t lijkt me leuk :) Ben alleen bang dat je als beginner echt geen schijn van kans hebt en dat alles level zus en zo om je heen is :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_144702165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Een kennis van me speelde t vorig jaar (android) en was er super enthousiats over.
Vergat het ff helemaal, totdat hij een youtube filmpje postte op z'n FB en zei dat t nu ook voor iOS was.
Hopsa, downloaden vanavond en beginnen dan! *O*

Ik heb er nog wel de ballen verstand van, buiten dan portals overnemen, driehoekjes maken en landje veroveren of zoiets, maar t lijkt me leuk :) Ben alleen bang dat je als beginner echt geen schijn van kans hebt en dat alles level zus en zo om je heen is :{
Ligt eraan.
Ben je res of enl?
  zondag 21 september 2014 @ 02:36:15 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144742899
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:23 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ligt eraan.
Ben je res of enl?
Res, en ik merk dat heel eindhoven dat is zowat :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:20:54 #198
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_144810599
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Een kennis van me speelde t vorig jaar (android) en was er super enthousiats over.
Vergat het ff helemaal, totdat hij een youtube filmpje postte op z'n FB en zei dat t nu ook voor iOS was.
Hopsa, downloaden vanavond en beginnen dan! *O*

Ik heb er nog wel de ballen verstand van, buiten dan portals overnemen, driehoekjes maken en landje veroveren of zoiets, maar t lijkt me leuk :) Ben alleen bang dat je als beginner echt geen schijn van kans hebt en dat alles level zus en zo om je heen is :{
Deze is dan denk ik wel handig voor je:

http://www.ingressbootcamp.com

En mocht je het nog niet gedaan hebben... check deze Google+ community: https://plus.google.com/communities/112402845182006598828

En... voor Resistance Eindhoven: https://plus.google.com/communities/104792119335474516942

(Maar waarschijnlijk zit je er al bij?)
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:58:32 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144819760
Ja aangemeld, maar nog niks terug ontvangen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_144824979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja aangemeld, maar nog niks terug ontvangen.
Onder welke naam speel je?
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:12:40 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144827733
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:42 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Onder welke naam speel je?
SeraphAngel
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:21:59 #202
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_144827980
Handig om strategie en plannen op te stellen: https://www.ingress.com/intel
Ook te gebruiken om goede farms / farming route te vinden.
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:33:22 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144828300
Ik moest wel een beetje gniffelen dit weekend.

Eindhoven is best wel blauw gekleurd. Ik maar zoeken naar groene portals. Bijna niet in t centrum te vinden. Maar toen ik door de buitenlandse wijk fietste (kruisstraat) was ineens alles groen :D Ingress mimicking real life :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_144833451
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef PPL het volgende:
Handig om strategie en plannen op te stellen: https://www.ingress.com/intel
Ook te gebruiken om goede farms / farming route te vinden.
Ben jij ppl14 in ingress?
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:58:09 #205
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_144834884
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:18 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ben jij ppl14 in ingress?
Ja.
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:28:49 #206
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_144835121
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja aangemeld, maar nog niks terug ontvangen.
Geef het even. ;)
pi_144836021
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:28 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Geef het even. ;)
Al direct doorgegeven aangezien ik ook bij recruiting zit.
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:48:52 #208
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_144836057
Ah, RES Eindhoven. :)

RES Haarlemmermeer hier. ;)
pi_144836218
Res Amsterdam
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:22:04 #210
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_144837581
Kijk dat dan! Dat had ik even niet verwacht! :)
pi_144838666
Doet iedereen hier ook aan extended hacks?

Wel lastig om alle symbooltjes te onthouden, zeker bij high-level portals, maar wel vrij lucratief. :)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:53:45 #212
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_144839326
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef LintuxCx het volgende:
Doet iedereen hier ook aan extended hacks?

Wel lastig om alle symbooltjes te onthouden, zeker bij high-level portals, maar wel vrij lucratief. :)
Als ik tijd heb, dan pak ik er wel een paar mee ja.
Met name als ik op mijn werk in het rookhol zit, dan zijn er precies twee portals in de buurt.
Allemaal goed lukt mij niet vaak, maar alle beetjes helpen.
Burnt to the core but not broken
pi_144840384
Oké net gedownload en alle trainingen gedaan maar wat nu? Amersfoort is al helemaal blauw :')

  dinsdag 23 september 2014 @ 23:23:19 #214
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_144840574
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Drankster het volgende:
Oké net gedownload en alle trainingen gedaan maar wat nu? Amersfoort is al helemaal blauw :')

[ afbeelding ]
Doorgaan tot elk stukje groen is verdwenen natuurlijk. Je mag altijd in Den Haag wat komen schoonvegen, kikkers zijn hier wat hardnekkiger...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_144844364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef LintuxCx het volgende:
Doet iedereen hier ook aan extended hacks?

Wel lastig om alle symbooltjes te onthouden, zeker bij high-level portals, maar wel vrij lucratief. :)
Doe ik regelmatig.
Wordt er steeds beter in.
pi_144844367
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Drankster het volgende:
Oké net gedownload en alle trainingen gedaan maar wat nu? Amersfoort is al helemaal blauw :')

[ afbeelding ]
In het begin zijn je bursters nog niet sterk genoeg om te slopen. Je kan beter kijken waar je nog kan linken en velden kan maken. Hoe kleiner hoe beter.
pi_144845427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest wel een beetje gniffelen dit weekend.

Eindhoven is best wel blauw gekleurd. Ik maar zoeken naar groene portals. Bijna niet in t centrum te vinden. Maar toen ik door de buitenlandse wijk fietste (kruisstraat) was ineens alles groen :D Ingress mimicking real life :')
Ik had dat een poosje terug helemaal blauw gemaakt. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 24 september 2014 @ 10:00:14 #218
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_144846276
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Drankster het volgende:
Oké net gedownload en alle trainingen gedaan maar wat nu? Amersfoort is al helemaal blauw :')

[ afbeelding ]
Hacken tot je een ons weegt, lekker resources binnenhalen. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef LintuxCx het volgende:
Doet iedereen hier ook aan extended hacks?

Wel lastig om alle symbooltjes te onthouden, zeker bij high-level portals, maar wel vrij lucratief. :)
Meestal voer ik alleen maar quick hacks uit en wil ik fields maken. :)
pi_144848111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Doorgaan tot elk stukje groen is verdwenen natuurlijk. Je mag altijd in Den Haag wat komen schoonvegen, kikkers zijn hier wat hardnekkiger...
En zo hoort het ook. Weg met dat blauw in Den Haag.
  woensdag 24 september 2014 @ 11:46:28 #220
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_144849070
Neh... Jammer dat ik er niet meer werk... Was altijd grappig om Statenkwartier wat kleur te laten bekennen. ;)
  woensdag 24 september 2014 @ 14:21:34 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144853881
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had dat een poosje terug helemaal blauw gemaakt. :')
Mja, afgelopen weekend was t dus helemaal groen, maar te hoog voor mij. En ik merkte gisteren ook dat er een hoop groen bijgekomen was richting kastelenplein. Ze zijn er dus toch! (ik mopperde bij start nl dat alles in centrum blauw was en ik niet kon oefenen :P )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_144855651
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:13 schreef DeaTHReQueST het volgende:

[..]

En zo hoort het ook. Weg met dat blauw in Den Haag.
Prima. Ik help een handje.
Ik ga het nog blauwer maken vanavond :p
  woensdag 24 september 2014 @ 21:13:36 #223
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
  donderdag 25 september 2014 @ 01:50:38 #224
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_144881572
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:13 schreef DeaTHReQueST het volgende:

[..]

En zo hoort het ook. Weg met dat blauw in Den Haag.
Dit inderdaad.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  maandag 29 september 2014 @ 09:21:25 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145009783
Toch grappig hoe snel dingen kunnen gaan. Ik "klaagde" dat er zo weinig te doen was in centrum Eindhoven want alles is eigenlijk al blauw. Alleen af en toe ene linkje leggen of items scoren. Zaterdag was ik nog wel verbaasd dat er ineens een heel blauw veld over eindhoven heen lag, daar waar t eerst losse velden waren.....en zondagmiddag was plots t gehele centrum groen en nu nog. De kikkers hebben huisgehouden :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_145020735
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 01:50 schreef Maringo het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
:{w helemaal niet
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:53:49 #227
13250 Lod
Sapere aude!
pi_145385469
tvp van een Enschedese smurf.
GNU Terry Pratchett
  maandag 13 oktober 2014 @ 09:42:45 #228
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145483501
Kom je afgelopen weekend in monster, hebben ze er alleen maar neutrale witte portals :D Volgens mij zijn die ooit aangemaakt, maar omdat geen hond in monster komt zijn ze nooit geclaimd :D Nou... nu dus wel. En hopsa, level 5 *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 13 oktober 2014 @ 10:31:19 #229
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_145484520
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Kom je afgelopen weekend in monster, hebben ze er alleen maar neutrale witte portals :D Volgens mij zijn die ooit aangemaakt, maar omdat geen hond in monster komt zijn ze nooit geclaimd :D Nou... nu dus wel. En hopsa, level 5 *O*
Blijft een leuk stukje ja. :Y
Iedereen laat het gewoon decayen zodat er weer volop gelinked kan worden. Ik ga er vanavond of morgenavond mn level 8 halen. Zijn nog genoeg witte portals. :)
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_145519314
Bij een pubquiz die niet door ging, tot dit spel geïntroduceerd. Wel geinig.

Echter zijn sommigen wel erg fanatiek. Met een fiets door de stad gaan om portals te veroveren :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:08:26 #231
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_145522613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 01:31 schreef Godshand het volgende:
Bij een pubquiz die niet door ging, tot dit spel geïntroduceerd. Wel geinig.
Echter zijn sommigen wel erg fanatiek. Met een fiets door de stad gaan om portals te veroveren :')
Het is ook wel enigzins het doel van het spel dat je van je luie reet af komt en gaat rondlopen of fietsen. :')
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_145522638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 01:31 schreef Godshand het volgende:
Bij een pubquiz die niet door ging, tot dit spel geïntroduceerd. Wel geinig.
Echter zijn sommigen wel erg fanatiek. Met een fiets door de stad gaan om portals te veroveren :')
O da's nog niets, ken er ook een paar die honderden km's hebben gereden om mee te doen aan evenementen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145522695
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O da's nog niets, ken er ook een paar die honderden km's hebben gereden om mee te doen aan evenementen.
Of om niet eens mee te doen aan evenementen maar gewoon een andere stad omkleuren
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:19:40 #234
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_145522931
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Of om niet eens mee te doen aan evenementen maar gewoon een andere stad omkleuren
Badges. O+
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_145523968
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:08 schreef Maringo het volgende:

[..]

Het is ook wel enigzins het doel van het spel dat je van je luie reet af komt en gaat rondlopen of fietsen. :')
Maar om dan speciaal ervoor om te rijden, op weg naar huis?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145525116
Of mensen die de mobieltjes van hun kinderen gebruiken om portals te veroveren. En hun deur uitrennen zodra leden van de andere faction beginnen aan te vallen en ze zien dat hun portals wit kleuren.

Dan heb je toch echt geen leven meer :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145525749
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef Godshand het volgende:
Of mensen die de mobieltjes van hun kinderen gebruiken om portals te veroveren. En hun deur uitrennen zodra leden van de andere faction beginnen aan te vallen en ze zien dat hun portals wit kleuren.
Dan heb je toch echt geen leven meer :')
Tja, je hebt met elk spelletje fanatiekelingen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:00:29 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145879873
En nou is t potdorie afgelopen in Eindhoven Centrum ja! }:|



Ik ga flyeren en posteren :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:01:46 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145879901
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar om dan speciaal ervoor om te rijden, op weg naar huis?
O als ik tijd heb, dan kan ik wel eens 2 of 3 straten omrijden hoor :Y
Da's toch ook wel een beetje het idee van het spel?

Ik ga geen uren ronddolen, zoals een vriend van me, maar een beetje moeite wil ik best doen hoor :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_145879964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
En nou is t potdorie afgelopen in Eindhoven Centrum ja! }:|

[ afbeelding ]

Ik ga flyeren en posteren :P
Ik zal volgende week het weer even groen maken als ik er ben :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145880174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
O als ik tijd heb, dan kan ik wel eens 2 of 3 straten omrijden hoor :Y
Da's toch ook wel een beetje het idee van het spel?
Het idee is dat je omloopt (of fietst). :P
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:18:53 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145880310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:14 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Het idee is dat je omloopt (of fietst). :P
Joh! :o

Maar als ik van m'n werk naar huis rijdt dan stap ik niet uit de auto om 3 straten te lopen hoor :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_145880894
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zal volgende week het weer even groen maken als ik er ben :P
:D

Wat wel irritant is dat iedereen zich laat ringeloren door Google.
Communicatie met je lokale faction moet via Hangouts. Zo'n onzin, waarom geen mailinglist oid? Nu krijg je weer overbodige ads via Google Ads :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:51:47 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145881051
Daar ben ik echt vandaag pas mee begonnen, met die hangouts. Ik ben niet zo van google+ en hangouts en dergelijke eigenlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146087213
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Daar ben ik echt vandaag pas mee begonnen, met die hangouts. Ik ben niet zo van google+ en hangouts en dergelijke eigenlijk.
Behalve de evenementen mis je ook niet zoveel merk ik.

Afgelopen weekend moest ik voor werk in Zeeland zijn.

In vrij uurtje in centrum Goes portals leeg hacken. Dat blijft niet onopgemerkt :D
Wilde een enlightend kikker mij meeten :D

Grappig, kom je echt een fanatieke speler tegen. Extra batterij in rugzak. Hij was vader en zijn zoontje ook speler. Maar die zat vooral te trekken aan zn jas "Papa, ik wil naar huis ;( " ik denk eerder dat hij speelt met het account van zn zoon.. :P

Gisteren nog even in mn thuisstad Leiden portals hacken en door de binnenstad lopen. Wordt je ook al snel gespot door mede kikkers. Meegeholpen wat te slopen en daarna gezellig biertje doen. Het waren studenten, mooi studentenverhalen. Nooit eerder gesproken maar ze praten met je alsof ze je al jaren kent.


Ingressers zijn meestal wel relax :)

Ow en via de gewone chat via je mobiel maak je dus al genoeg mee :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:55:01 #246
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146108542
Ik ben pas 1x op afstand iemand tegengekomen eigenlijk in Eindhoven. Nu in de google+ HO spreek ik er wel meer, maar niet dat ik afspreek om dit te gaan doen of zo. Heel soms met eeen vriend van me, als we toch samen naar de sportschool gaan, dat we dan een blokje om lopen. :D

Maar inmiddels wel level 7.
Lang leve dubbele AP *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:45:44 #247
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_146111819
Qua punten inmiddels level 10. Alleen moet ik nog even snel een badge scoren om écht level 10 te worden. :{
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_146112155
Hoe werkt deze shit ?
Klinkt goed, maar wat moet je doen dan?
pi_146112540
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:55 schreef Leonos het volgende:
Hoe werkt deze shit ?
Klinkt goed, maar wat moet je doen dan?
ff googlelen naar een walkthrough ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef 4-elements het volgende:
Qua punten inmiddels level 10. Alleen moet ik nog even snel een badge scoren om écht level 10 te worden. :{
Ja heb ik met lvl 9. Kans bestaat dat ik de ap van 10 al heb voordat ik daadwerkelijk 9 ben :P

Als ik maar lvl 9 ben voor de 14e van november, dan krijg je een zilveren badge erbij *O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:13:44 #250
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_146112714
quote:
99s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:07 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ff googlelen naar een walkthrough ^O^

[..]

Ja heb ik met lvl 9. Kans bestaat dat ik de ap van 10 al heb voordat ik daadwerkelijk 9 ben :P

Als ik maar lvl 9 ben voor de 14e van november, dan krijg je een zilveren badge erbij *O*
Zo lastig is dat toch niet? Ik had mn badges eerder dan dat ik de AP van level 9 had.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_146112787
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:13 schreef Maringo het volgende:

[..]

Zo lastig is dat toch niet? Ik had mn badges eerder dan dat ik de AP van level 9 had.
Met die dubbele AP gaat dat 2 keer zo hard als ik een linkje leg. Telt wel nogsteeds als maar 1 linkje ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:17:45 #252
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_146112850
quote:
99s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Met die dubbele AP gaat dat 2 keer zo hard als ik een linkje leg. Telt wel nogsteeds als maar 1 linkje ;)
Ja, dat weet ik.. Maar die badges halen zelf is niet lastig voor 9. Zoals ik zei, ik had eerder de badges dan de AP. En ik ben afgelopen maandag level 9 geworden, dus ook door dubbel AP.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_146112995
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:17 schreef Maringo het volgende:
Ja, dat weet ik.. Maar die badges halen zelf is niet lastig voor 9. Zoals ik zei, ik
klopt, gaat ook wel goed komen hoor. Nog maar 80 veldjes leggen (of 140 linkjes) dan heb ik de laatste zilveren.

10 is een ander verhaal, dan zou ik per toeval een guardian moeten hebben staan ergens, maar aangezien alles omgeschoten wordt deze dagen gaat dat wel ff duren.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_146920446
Vorig weekend level 9 bereikt. *O*

Maar nou verveel ik me weer. 't Is niet anders dan blauw opblazen en vervangen door groen tot je XMPs op zijn. 't Is een keer leuk geweest..

Heb iig nog een mooi grote voorraad L7+ XMPs om dat een paar keer te doen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_147307553
Beetje dood hier.
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:37:24 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147311094
Level 8 was ik zo, dankzij dubbele AP.
Level 9 duurt eeuwen. T wordt een beetje eentonig ook :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147417294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Level 8 was ik zo, dankzij dubbele AP.
Level 9 duurt eeuwen. T wordt een beetje eentonig ook :@
Dan heb ik een vervelende mededeling voor je. Van 10 naar 11 duurt gruwelijk lang..

Ik was level 8 op 15 April.
Level 9 op 19 Mei
Level 10 op 26 Juni
Level 11 op 7 November
Level 12 op 14 November

Ik ben nu nog bezig met level 13.
pi_147417562
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Nixx- het volgende:
Dan heb ik een vervelende mededeling voor je. Van 10 naar 11 duurt gruwelijk lang..
Voornamelijk door de badges eis. zit hier ook op lvl10 maar het wel bijna genoeg ap voor 12

11 en 12 ga ik naar verwachting in een week halen begin maart. Of ik dan ineens naar 13 schiet is afhankelijk of de guardian het houdt ;(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147417877
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:26 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Voornamelijk door de badges eis. zit hier ook op lvl10 maar het wel bijna genoeg ap voor 12

11 en 12 ga ik naar verwachting in een week halen begin maart. Of ik dan ineens naar 13 schiet is afhankelijk of de guardian het houdt ;(
Ik zit ook al boven de 20 miljoen, dus genoeg AP voor level 14. Maar ik kom een platinum badge tekort.
pi_147418221
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:42 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik zit ook al boven de 20 miljoen, dus genoeg AP voor level 14. Maar ik kom een platinum badge tekort.
Ja die zijn rot tegenwoordig. Ik hoor ze in de hangouts wel roepen "gewoon hier en hier een portal pakken die is zeker 100 dagen+" alleen is dat van 'vroeger'. Zoveel agents dat een guardian (zeker van 150 dagen) erg lastig is.

Als het goed is komen er nieuwe badges met een van de komende updates (oa een voor mods heb ik gelezen) hopen dat ze die nog gelogt hebben, dan zou het weleens snel kunnen gaan ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147418280
L8->L9 heb ik anderhalf jaar over gedaan. :') L10 gaat niet gebeuren denk ik. En als je naast ziekelijke hoeveelheden AP nou ook nog allerlei badges moet hebben...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:24:40 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147420063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Dan heb ik een vervelende mededeling voor je. Van 10 naar 11 duurt gruwelijk lang..

Ik was level 8 op 15 April.
Level 9 op 19 Mei
Level 10 op 26 Juni
Level 11 op 7 November
Level 12 op 14 November

Ik ben nu nog bezig met level 13.
Ja dan haak ik echt af hoor ;)
Begint op grinden van MMORPG's te lijken en daar vind ik ook elke spanning weg.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:03:50 #263
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_147421093
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Dan heb ik een vervelende mededeling voor je. Van 10 naar 11 duurt gruwelijk lang..

Ik was level 8 op 15 April.
Level 9 op 19 Mei
Level 10 op 26 Juni
Level 11 op 7 November
Level 12 op 14 November

Ik ben nu nog bezig met level 13.
Ik was ook vrij snel level 10, alleen maar door de twee makkelijkste badges op goud te krijgen: Recharger en Gaurdian. De derde zal niet lang meer duren, dat wordt Pioneer, maar voor die vierde moet ik echt nog veel doen.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_147421413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:02 schreef LintuxCx het volgende:
L8->L9 heb ik anderhalf jaar over gedaan. :') L10 gaat niet gebeuren denk ik. En als je naast ziekelijke hoeveelheden AP nou ook nog allerlei badges moet hebben...
Is ook afhankelijk waar je woont. Ik ga veel sneller dan vrienden terwijl zij er meer moeite in steken. Maar dus geen 40hacks elke ochtend hebben voor ze uberhaupt op het werk zijn.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147442424
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:20 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Is ook afhankelijk waar je woont. Ik ga veel sneller dan vrienden terwijl zij er meer moeite in steken. Maar dus geen 40hacks elke ochtend hebben voor ze uberhaupt op het werk zijn.
Zat portals waar ik woon op zich. Maar per fiets Ingressen is toch wat gevaarlijk. Heb in de begintijd wel zo af en toe wat, ehm, touristische routes naar huis genomen. Was goed voor m'n AP en heb zo ook nog wat nieuwe fietsroutes e.d. ontdekt dus best leuk. :)

Maar nu is het ook gewoon te koud om langer dan nodig buiten te zijn. }:|
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_147446229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:

Ja dan haak ik echt af hoor ;)
Begint op grinden van MMORPG's te lijken en daar vind ik ook elke spanning weg.
Ik was niet aan het grinden. Gewoon aan het spelen.
Ik speelde ook niet op medailles. Pas nadat de gouden innovator medaille werd aangekondigd ging ik kijken naar wat ik nodig had voor level 11. Dat waren volgens mij 50 unique visits en een paar veldjes. Dat was binnen 1 dag gepiept.
  woensdag 10 december 2014 @ 10:28:56 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147446276
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:26 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik was niet aan het grinden. Gewoon aan het spelen.
Ik speelde ook niet op medailles. Pas nadat de gouden innovator medaille werd aangekondigd ging ik kijken naar wat ik nodig had voor level 11. Dat waren volgens mij 50 unique visits en een paar veldjes. Dat was binnen 1 dag gepiept.
Ik heb 1 gouden, die resonator recharge medaille. De rest gaat eeuwen duren voordat ik 9 ben.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147448449
De Guardian badge is hier juist geen probleem.
Maar de rest wel omdat er niet veel te doen is.
Level 8 ben ik door de dubbele punten wel snel geworden maar level 9 zit er voorlopig niet in.
  woensdag 10 december 2014 @ 14:43:11 #269
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_147453612
Wat is de bedoeling hiervan?
pi_147454187
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
Wat is de bedoeling hiervan?
Uit je zolderkamer en naar buiten gaan om landje-pik te spelen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 10 december 2014 @ 15:11:45 #271
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_147454537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
Wat is de bedoeling hiervan?
Het leven van kikkers zuur maken :+
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_147488243
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 15:11 schreef Katth het volgende:

[..]

Het leven van kikkers zuur maken :+
+1
pi_147669856
Zure kikker hier. Houd 010 groen, mensen! :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_147669912
Nieuws van Ingress Facebook: Seer badge wordt tijdelijk bevroren vanaf 01-01-2015 zodat de arme Niantic aapjes de backlog van portal submissions kunnen wegwerken. Wat houdt dit in?
- Alle nieuwe portal-suggesties ingediend voor 31-12-2014 tellen na goedkeuring nog mee voor je Seer badge. Ook al laat de goedkeuring tot ver in 2015 op zich wachten :')
- Alle portal-suggesties vanaf 01-01-2015 tellen tot nader order NIET mee voor de Seer badge.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  woensdag 17 december 2014 @ 14:40:26 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147670019
Hey, er zijn nieuwe badges bijgekomen. Heb ineens een zilveren Walker badge!
EN die met de Mods is ook nieuw volgens mij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147670281
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Hey, er zijn nieuwe badges bijgekomen. Heb ineens een zilveren Walker badge!
EN die met de Mods is ook nieuw volgens mij.
Ja, drie nieuwe:

• Trekker (gelopen km's)
• SpecOps (gedane missies)
• Engineer (geplaatste mods - telt niet vanaf het begin, maar vanaf de Ingress-update van begin december)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  woensdag 17 december 2014 @ 15:01:23 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147670648
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:48 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Ja, drie nieuwe:

• Trekker (gelopen km's)
• SpecOps (gedane missies)
• Engineer (geplaatste mods - telt niet vanaf het begin, maar vanaf de Ingress-update van begin december)
Stom van die laatste. Want de Trekker badge wel. Die was meteen zilver bij mij.
Maar goed, dat andere hebben ze natuurlijk niet bijgehouden en aantal KM's staat wel in je account.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:21:25 #278
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_147683423
Gelijk een gouden trekkerbadge *O*
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 18 december 2014 @ 09:41:42 #279
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_147698493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:21 schreef 4-elements het volgende:
Gelijk een gouden trekkerbadge *O*
Same here.

Had wel hogere tiers verwacht. Al maakt het met nu het levelen iets makkelijker.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_147882640
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:05 schreef Sarabi het volgende:
De Guardian badge is hier juist geen probleem.

*O* 150 dagen

En dankzij de trekkerbadge zit level 9 er ook al aan te komen
pi_147882989
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

*O* 150 dagen

En dankzij de trekkerbadge zit level 9 er ook al aan te komen
ik wil ook ;(

Nog maar iets van 80 dagen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:00:48 #282
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_147896623
Kom niet verder dan 37 dagen. Maar ik heb dan ook nooit portals in afgelegen gebieden. Of heb ik ze gewoon op de verkeerde plek?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_147896706
Die van mij stond op een eilandje in een bos :D
In de zomer is het droog en kan je er wel zo naartoe lopen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:52:52 #284
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_148259871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef 4-elements het volgende:
Kom niet verder dan 37 dagen. Maar ik heb dan ook nooit portals in afgelegen gebieden. Of heb ik ze gewoon op de verkeerde plek?
Ik ben tot 76 dagen gekomen... had er alleen geen sleutel meer van dus wist niet meer welke dat was. :')
  maandag 5 januari 2015 @ 11:07:25 #285
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_148349174
53 dagen en going strong. Op een openbare en makkelijke plek nog wel. Hiding in plain sight? :P
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:51:59 #286
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_148409438
Wees blij.... Bij mij in het dorp gebruiken ze lampje en gaat, als smurf, je portal echt plat in de laatste twee weken voor het halen van Onyx Guardian... :(
pi_148417810
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:51 schreef n00cL30n het volgende:
lampje
:?

lampje?

Ik snap trouwens het hele guardian hunten niet helemaal, het enige wat je er mee wint is dat de tegenpartij iets later lvl 16 is.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:04:53 #288
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_148428799
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:51 schreef n00cL30n het volgende:
Wees blij.... Bij mij in het dorp gebruiken ze lampje en gaat, als smurf, je portal echt plat in de laatste twee weken voor het halen van Onyx Guardian... :(
En terecht. :+
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:00:44 #289
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_148443647
Meh... tegen ToS enzo...
pi_148456991
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:?

lampje?
Een monitor tooltje die het spel logt wanneer iemand een portal captured etc, dus altijd binnen een oogopslag zichtbaar welke portals lang staan..
Opzich; handig gemaakt...
Anderzijds; kinderachtig om het zo actief te gebruiken (en tegen tos)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:37:52 #291
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_148481406
Jups.

Ben bijna benieuwd naar c3r3bro.
pi_148600460
Van mij mogen alle databasen verdwijnen.
  maandag 12 januari 2015 @ 14:36:16 #293
13250 Lod
Sapere aude!
pi_148605258
Gisteren is mijn guardian van 92 dagen ook gesloopt door iemand die vals speelt. In heel Twente zijn guardians gesloopt. Zelfs op plekken waar je niet meer kunt komen (vanwege werkzaamheden) :?

Gaan er nog mensen naar de anomaly in Hannover in maart?
GNU Terry Pratchett
  maandag 12 januari 2015 @ 15:49:05 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_148607774
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Lod het volgende:
Gisteren is mijn guardian van 92 dagen ook gesloopt door iemand die vals speelt. In heel Twente zijn guardians gesloopt. Zelfs op plekken waar je niet meer kunt komen (vanwege werkzaamheden) :?

Gaan er nog mensen naar de anomaly in Hannover in maart?
Hoe speelt iemand vals dan?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_148608312
Melden jullie die valsspelers nog? Of heeft dat weinig zin meer?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 12 januari 2015 @ 16:37:19 #296
13250 Lod
Sapere aude!
pi_148609061
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoe speelt iemand vals dan?
Je schijnt de scanner te kunnen spoofen, dat je telefoon (en het spel) denken dat je ergens anders bent dan je daadwerkelijk bent.
Degene waar ik het nu over heb is door een medespeler hier uit de buurt doorgegeven aan Niantic.
Hulpmiddelen als het eerder genoemde lampje worden nog getolereerd, maar het spoofen van je telefoon niet.
GNU Terry Pratchett
pi_148609299
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Lod het volgende:
Gisteren is mijn guardian van 92 dagen ook gesloopt door iemand die vals speelt. In heel Twente zijn guardians gesloopt. Zelfs op plekken waar je niet meer kunt komen (vanwege werkzaamheden) :?
Misschien dat die ook in utrecht e.o. geweest is ;( moest nog 13 dagen.

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef Lod het volgende:
Hulpmiddelen als het eerder genoemde lampje worden nog getolereerd, maar het spoofen van je telefoon niet.
jammer dat het getolereerd wordt, heeft natuurlijk weinig met het spel te maken...
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 12 januari 2015 @ 17:17:33 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_148610257
Die van mij van 32 dagen is van eigenaar geswitcht, maar wel nog resistance. Heel vreemd, want had geen meldingen dat ie under attack was. Was gewoon ineens niet meer van mij. :{ Hoe zou dat kunnen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 12 januari 2015 @ 23:29:01 #299
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_148627087
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Die van mij van 32 dagen is van eigenaar geswitcht, maar wel nog resistance. Heel vreemd, want had geen meldingen dat ie under attack was. Was gewoon ineens niet meer van mij. :{ Hoe zou dat kunnen?
Heb het nooit uitgeprobeerd, maar misschien heeft hij een ADA op een resistence portal gebruikt? Zo ja, dan is dat wel een totaal nutteloze actie.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:54:34 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_148633413
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Heb het nooit uitgeprobeerd, maar misschien heeft hij een ADA op een resistence portal gebruikt? Zo ja, dan is dat wel een totaal nutteloze actie.
Ja.... vond t best wel kut, aangezien t een lvl 8 portal was op loopafstand van m'n huis. -O-
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 15 januari 2015 @ 00:04:03 #301
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_148696641
ADA, of een Jarvis gevolgd door ADA?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')