quote:Ingress is een project van voormalig Google-directeur John Hanke en zijn start-up Niantic Labs, dat onderdeel is van Google. Ingress wil mensen weghalen uit de fysieke wereld, zodat je anders naar je omgeving gaat kijken. Je kunt virtuele energie genereren om de game te kunnen spelen. Dit doe je door XM-items op te pakken. Je loopt rond in de echte wereld, waar je virtuele voorwerpen oppakt door er overheen te lopen. Deze energie spendeer je bij bepaalde portalen, die te vinden zijn in openbare locaties zoals bibliotheken.
Dat zie je in Eindhoven en Rotterdam een aantal low-level farms voor beide partijen om te levellen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef Haay1971 het volgende:
Tja, het is een beetje dubbel. Aan de ene kant heb je een aantal 'eigen' Portals gewoon nodig om te farmen voor items. Maar wanneer alle portals in je gebied van jouw team zijn dan is er weinig 'te doen' behalve farmen. Vijandige portals leveren bij hacken weinig op (en beschadigen ook nog eens je XM voorraad), maar leveren wel weer AP op bij het slopen ervan.
Het meest ideaal is eigenlijk als er een soort 'deal' is met de andere partij. Dat beide partijen een eigen farm hebben/houden die veilig is van aanvallen, en dat er ook nog een groep portals als een soort wisseltrofee beschikbaar is, waar beide partijen op kunnen aanvallen en levelen.
Regio Eindhoven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:10 schreef Haay1971 het volgende:
Goedzo, Daeron! In welke regio ben je actief ?
Jammer genoeg zit ik niet bij je in de buurt, kan niet wachten op een code namelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef Haay1971 het volgende:
Ik heb nog één activation code in bezit, maar gezien de overmacht van de Resistance in Lelystad heb ik ERG behoefte aan een actieve speler die de Enlightenment wil versterken en mij kan helpen met het de Resistance hier lastiger maken.
En ik kan GVD niet wachten tot we eindelijk eens af zijn van de vrieskou en weer gewoon lekker buiten rond kunnen lopen portals te hacken zonder onze vingers er bij af te vriezen!!!
Waar woon je (in Den Haag)? PM eventueel.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef j.hendriks het volgende:
Can any one invite me on ingress?
Thankyou for helping me!
mistersmoot10@gmail.com
Als startende L1 kun je weinig tot niks uitrichten tegen L4/L5 portals. Een L1 XMP burster doet maximaal 150 damage. Een enkele L4 resonator (die vol is) heeft 2500 energie. Reken maar uit hoeveel L1 bursters je dan nodig hebt om één L4 resonator te slopen! Daarbij heb je als L1 speler maximaal 3000 XM in je energiebalk. Een L4 portal kan je bij een aanval 900 XM schade doen. Drie klappen daarvan en je hebt al niet genoeg energie meer om nog een aanval uit te voeren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:27 schreef mipr het volgende:
Invite binnen twee dagen binnen - de tip om wat Ingress art te maken en het noemen van een paar Google mensen als je het op Google+ post werkt dus wel...
Er zijn een paar lvl4/5 portals hier in de buurt, allemaal in bezit van die goedgelovigen... iemand tips hoe ik dit duffe dorp het beste kan redden?
(oftewel.. wat is slim als startende lvl1 tegen een paar portals van 2 of 3 lvl4/5's?)
Ik heb vandaag een invite code gekregen, dus ze geven nog steeds invites.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef gewoonmarik het volgende:
Heb het idee dat er geen invites meer uitgegeven werden de afgelopen twee week. Een week of 3 terug ben ik op zoek gegaan en had een invite in twee dagen via een ander forum en zie er nu niks meer voorbij komen. Jammer! wil mijn Enlightened crew Groningen uitbreiden om de Smurfen (resistance) te kleineren!
Klopt ze zijn er weer mee bezig, heb er ook weer één ontvangen! maar speelde inmiddels al een tijdje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:10 schreef Sentinell het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een invite code gekregen, dus ze geven nog steeds invites.
En ik had me ongeveer een maand geleden geregistreerd op www.ingress.com
De foto's die Niantic op facebook upload bevatten meestal verborgen activatiecodes. Je moet er wel snel bij zijn. Zo heb ik gisteren mijn code bemachtigd.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:17 schreef Cid het volgende:
Mocht iemand een code over hebben, heel graag
ze zijn bezig met een iphone versie te testen las ik ergens.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef So_Surreal het volgende:
Is dit nou al eens voor de iPhone?
Ja dan moet je als nog een nieuw Google account aan je telefoon koppelen, en weten ze als nog je gegevens. Heb je wat te verbergen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef R2cksson het volgende:
Is het bij deze app mogelijk om een ander e-mailadres te gebruiken dan dat van je telefoon? Ik heb een invite maar weet niet wat ze met mijn gegevens van plan zijn. Ik gebruik dat adres ook eigenlijk niet actief, alleen als backup voor mijn telefoongegevens...
Simkaartje regelen en spelen in de VS.quote:Op maandag 18 maart 2013 02:03 schreef Mathijz het volgende:
Heb ik eindelijk mn invite, kan ik niet spelen omdat ik in de VS zit.
Je kunt ze gebruiken als XM boost. Naar mijn weten zijn er drie uitvoeringen, net als de shields zeg maar. Wanneer je de powercube gebruikt vult deze je XM aan en kun je je portals beter verdedigen wanneer ze aangevallen worden. Al ben je meestal te laat op de hoogte van dat je portal neergehaald wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:43 schreef AartBakkebaard het volgende:
Er is een nieuw item toegevoegd genaamd 'Power Cube'. Heeft iemand deze al in zijn bezit na een hack? En iemand enig idee waar deze Power Cube voor dient?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef gewoonmarik het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een invite! mocht iemand er een over hebben ik hoor het graag
Aah okee..thnxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef gewoonmarik het volgende:
[..]
Je kunt ze gebruiken als XM boost. Naar mijn weten zijn er drie uitvoeringen, net als de shields zeg maar. Wanneer je de powercube gebruikt vult deze je XM aan en kun je je portals beter verdedigen wanneer ze aangevallen worden. Al ben je meestal te laat op de hoogte van dat je portal neergehaald wordt.
Same here. Ben me nu aan het inlezen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:12 schreef xzabre het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een activatiecode? Zou graag mee willen doen
Als je een passcode invoert (die valid is), dan ontvang je ingame items zonder dat je er verder iets voor hoeft te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:53 schreef cod159 het volgende:
Ik heb mij gisteren aangemeld en heb echt zin om te beginnen!
Als iemand invites over heeft graag!
En kan misschien iemand uitleggen waarvoor die "passcodes" zijn? en wat ik daarmee kan?
groetjes
Netjes! Ik ben tijdens de wintermaanden niet echt actief bezig geweest, maar de laatste 2 / 3 maanden weer wel. Nu bijna L7.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:00 schreef LintuxCx het volgende:
Wijs.Heb dat idd ook een paar keer zien gebeuren.
Ik had 'm al een key geDMed, maar hoop idd dat het niet voor een dagje is.
Zondag EINDELIJK L8 bereikt!
Al L7 ja, (800K punten al).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef LintuxCx het volgende:
En, L7 bereikt?
Ook veel meer invites nu.Een zwik portals geladen houden wordt wel heel lastig trouwens op hoog niveau.
Invite codes als iemand mee wil spelen: VG4YZMYV XDKI3H7N
Er schijnt nu ook een iPhone versie te zijn trouwens.
Om een vriend van me te quoten:quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:04 schreef AartBakkebaard het volgende:
Best frustrerend als je nog 45k moet om level 8 te halen, maar bij elke burster die je afvuurt en elke resonator of mod die je deployed een foutmelding krijgt waardoor je dus niets kan doen.
quote:t's just crap! Lost 100x6, 70x7, 400x8, 10r4, 30r5, 30r6, 50r7, 50r8, 3 Jarvis, 100 shields, and bunch of keys this morning.
Klopt. Gisteren is er een update gekomen en het werkt allemaal al weer een stukje stabieler. Het ziet er al best netjes uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die iPhone versie is niet officieel en het is maar wachten of die blijft werken
Mijn vrouw speelt het ook (fanatiek) die is inmiddels ruim L6.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:26 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ben begonnen met spelen. Utrecht, Enlightment. Gister m'n vriendin gevraagd of ze zin had om stukje te lopen in de wijk en naar wat kunst te kijken. Zij helemaal blij, tot ik mijn smartphone erbij pakte :-D
Maar toen ik het uitlegde vond ze het zelf ook heel leuk, overal kijken naar mogelijke (nieuwe) portals en leuke plekjes ondekken in de stad... want ook dat is echt leuk aan Ingress, we zijn op een paar mooie verborgen plekjes gekomen waar ik het bestaan niet van wist.
quote:June 2013
14 500 users are using iOS Ingress.
88 000 portals were hacked 770 000 times.
290 000 resonators of average level 2.84 were deployed.
230 000 XMPs of average level 3.59 were fired.
53 000 links were established.
50 000 resonators were upgraded to average level 4.17.
30 000 mods were deployed.
7 500 messages were sent in comm.
1 200 new players activated.
600 players recruited.
Zie een hoop nieuwe spelers in Den Bosch, maar ben er zelf nog maar halfslachtig mee bezig. Bijna L8 maar even geen zin om er meer moeite in te steken; andere dingen die mijn tijd opslokken waar ik meer progressie in voel dan in Ingressquote:
Speel je in Utrecht?quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Neelix het volgende:
In Utrecht is het best druk en wordt er flink gespeeld. In Amsterdam is men ook nog wel best actief volgens mij.
Wel jammer dat IITC nu geblockt is.
Je hebt een DMquote:Op donderdag 10 oktober 2013 06:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb nog 11 invites over mocht je meer mensen willen overhalen
Speel het zelf op een erg laag pitje, moet nog 300.000 tot Level 8.
ah net te laat, had hem al gestuurdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt een DM
Laat maar, C2BIk heb een ipod touch, geen iphone
![]()
Nee, ik heb zo'n ding dus ècht niet nodig. Heb een ouderwets simpel mobieltje, prepaid beltegoed van 10 euro voor een half jaar en als ik in de trein zit gebruik ik mijn iPod voor het internet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:58 schreef Ceased2Be het volgende:
ah net te laat, had hem al gestuurd
ook geen android phone?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo'n ding dus ècht niet nodig. Heb een ouderwets simpel mobieltje, prepaid beltegoed van 10 euro voor een half jaar en als ik in de trein zit gebruik ik mijn iPod voor het internet.
Zo oud ben je toch niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om je dat niet te kunnen voorstellen
Of een gewoonte opgebouwd hebbende. Als ik er eenmaal aan begin kan ik me zo voorstellen dat het moeilijk wordt er weer mee te stoppen.
zit halverwege de 30, dus zoveel schelen we nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eind 30, dus niet opgegroeid met zo'n iPhone. Mijn neefjes van 19 en 20, die zouden bijv echt niet meer zonder kunnen.
Dit. Ik moet nog 200k tot L8, ik hack af en toe wat en als het toevallig een portal van groen is probeer ik wat te upgraden / linken maar ben er niet actief mee bezig. In mijn stad is alles blauw en hetgeen wat ik naar groen krijg blijft max 4 uur overeind, ongeacht het level.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef LintuxCx het volgende:
Ik hack wat lokale portals zo nu en dan, meer niet. De smurfen slopen toch steeds alles, heb geen zin in dat getouwtrek.
Dat meldde je in juni vorig jaar ook al (zie wat posts boven je ;-) )quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:07 schreef Neelix het volgende:
Er is nu ook een Ingress client voor iOS, zoek in de AppStore op Ingrios
Hij is nog niet helemaal compleet en draait niet altijd heel soepel, maar het is in ieder geval iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |