abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:04:10 #1
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122342915

Androidplanet:
quote:
Ingress is een project van voormalig Google-directeur John Hanke en zijn start-up Niantic Labs, dat onderdeel is van Google. Ingress wil mensen weghalen uit de fysieke wereld, zodat je anders naar je omgeving gaat kijken. Je kunt virtuele energie genereren om de game te kunnen spelen. Dit doe je door XM-items op te pakken. Je loopt rond in de echte wereld, waar je virtuele voorwerpen oppakt door er overheen te lopen. Deze energie spendeer je bij bepaalde portalen, die te vinden zijn in openbare locaties zoals bibliotheken.

Officiële Ingress site
Niantic Project site (Verhaal en achtergrond informatie)

Intel Map (alleen toegankelijk voor spelers)

Play Store app

Ingress Nederland G+ Community

[ Bericht 7% gewijzigd door Haay1971 op 01-02-2013 15:09:33 ]
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:05:26 #2
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122342956
En we gaan hier verder omdat het vorige topic vol was.

Mochten er nog vragen zijn mbt. Ingress, stel ze gerust!
pi_122344059
Ah, hier weer verder :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:50:22 #4
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122345014
Geweldige actie van Enlightened spelers in Polen:
http://decodeingress.me/2(...)ion-xmastree-poland/

ZES overlappende velden!!!

pi_122457973
Hier stikt het nu van de Zipcar portals. Beetje overtollig soms. -O-
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_122503283
Zo, maar eens de tutorial afgerond.

De enlightened gejoined, vooruitgang is goed!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:10:23 #7
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122509132
Goedzo, Daeron! In welke regio ben je actief ?

Overigens, hier het resultaat van mijn actie gisteravond:

Door één blauwe portal te slopen kon ik twee extra control-fields maken. Leverde lekker veel AP op!
Helaas zal het wel niet zo'n lang leven beschoren zijn, want in Ingress is het slopen van iets nu eenmaal gemakkelijker dan het opbouwen...
pi_122509184
Ja precies, beetje frustrerend ook... ik had heel de binnenstad van den bosch zorgvuldig opgezet en dat was in 2 uur volledig gesloopt door een stel blauwen.
verdedigen blijft een lastig iets...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:20:55 #9
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122509633
Tja, het is een beetje dubbel. Aan de ene kant heb je een aantal 'eigen' Portals gewoon nodig om te farmen voor items. Maar wanneer alle portals in je gebied van jouw team zijn dan is er weinig 'te doen' behalve farmen. Vijandige portals leveren bij hacken weinig op (en beschadigen ook nog eens je XM voorraad), maar leveren wel weer AP op bij het slopen ervan.

Het meest ideaal is eigenlijk als er een soort 'deal' is met de andere partij. Dat beide partijen een eigen farm hebben/houden die veilig is van aanvallen, en dat er ook nog een groep portals als een soort wisseltrofee beschikbaar is, waar beide partijen op kunnen aanvallen en levelen.
pi_122510094
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef Haay1971 het volgende:
Tja, het is een beetje dubbel. Aan de ene kant heb je een aantal 'eigen' Portals gewoon nodig om te farmen voor items. Maar wanneer alle portals in je gebied van jouw team zijn dan is er weinig 'te doen' behalve farmen. Vijandige portals leveren bij hacken weinig op (en beschadigen ook nog eens je XM voorraad), maar leveren wel weer AP op bij het slopen ervan.

Het meest ideaal is eigenlijk als er een soort 'deal' is met de andere partij. Dat beide partijen een eigen farm hebben/houden die veilig is van aanvallen, en dat er ook nog een groep portals als een soort wisseltrofee beschikbaar is, waar beide partijen op kunnen aanvallen en levelen.
Dat zie je in Eindhoven en Rotterdam een aantal low-level farms voor beide partijen om te levellen.
pi_122510704
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:10 schreef Haay1971 het volgende:
Goedzo, Daeron! In welke regio ben je actief ?
Regio Eindhoven.
pi_122684369
Als iemand een invite overheeft hou ik mij aanbevolen, vrijdag wat over gehoord en ben erg benieuwd :)
pi_122810642
Dit ziet er leuk uit zeg - ben erg benieuwd, als iemand een invite over heeft hoor ik het graag! Over welke kant ik moet joinen valt dan natuurlijk nog te onderhandelen ;)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_122834541
Ik wacht ook al een hele tijd op een invite?
Iemand 1 over? :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 16:56:10 #15
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_122835311
Heb het idee dat er geen invites meer uitgegeven werden de afgelopen twee week. Een week of 3 terug ben ik op zoek gegaan en had een invite in twee dagen via een ander forum en zie er nu niks meer voorbij komen. Jammer! wil mijn Enlightened crew Groningen uitbreiden om de Smurfen (resistance) te kleineren!
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:14:34 #16
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_122863964
Ik heb nog één activation code in bezit, maar gezien de overmacht van de Resistance in Lelystad heb ik ERG behoefte aan een actieve speler die de Enlightenment wil versterken en mij kan helpen met het de Resistance hier lastiger maken.

En ik kan GVD niet wachten tot we eindelijk eens af zijn van de vrieskou en weer gewoon lekker buiten rond kunnen lopen portals te hacken zonder onze vingers er bij af te vriezen!!!
pi_122901128
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef Haay1971 het volgende:
Ik heb nog één activation code in bezit, maar gezien de overmacht van de Resistance in Lelystad heb ik ERG behoefte aan een actieve speler die de Enlightenment wil versterken en mij kan helpen met het de Resistance hier lastiger maken.

En ik kan GVD niet wachten tot we eindelijk eens af zijn van de vrieskou en weer gewoon lekker buiten rond kunnen lopen portals te hacken zonder onze vingers er bij af te vriezen!!!
Jammer genoeg zit ik niet bij je in de buurt, kan niet wachten op een code namelijk
pi_122943637
Invite binnen twee dagen binnen - de tip om wat Ingress art te maken en het noemen van een paar Google mensen als je het op Google+ post werkt dus wel...

Er zijn een paar lvl4/5 portals hier in de buurt, allemaal in bezit van die goedgelovigen... iemand tips hoe ik dit duffe dorp het beste kan redden?

(oftewel.. wat is slim als startende lvl1 tegen een paar portals van 2 of 3 lvl4/5's?)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_123023841
Kan iemand mij graag inviteten wil graag meedoen!! zit al lang te wachten 3 weken pff!

Mijn mail is mistersmoot10@gmail.com

dankjewel!
j.hendriks ingress
pi_123026541
Can any one invite me on ingress?

Thankyou for helping me!

mistersmoot10@gmail.com
j.hendriks ingress
pi_123026657
Heb je je nu speciaal hier geregistreerd om een invite te krijgen?
pi_123026713
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef j.hendriks het volgende:
Can any one invite me on ingress?

Thankyou for helping me!

mistersmoot10@gmail.com
Waar woon je (in Den Haag)? PM eventueel.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:25:46 #23
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_123065421
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:27 schreef mipr het volgende:
Invite binnen twee dagen binnen - de tip om wat Ingress art te maken en het noemen van een paar Google mensen als je het op Google+ post werkt dus wel...

Er zijn een paar lvl4/5 portals hier in de buurt, allemaal in bezit van die goedgelovigen... iemand tips hoe ik dit duffe dorp het beste kan redden?

(oftewel.. wat is slim als startende lvl1 tegen een paar portals van 2 of 3 lvl4/5's?)
Als startende L1 kun je weinig tot niks uitrichten tegen L4/L5 portals. Een L1 XMP burster doet maximaal 150 damage. Een enkele L4 resonator (die vol is) heeft 2500 energie. Reken maar uit hoeveel L1 bursters je dan nodig hebt om één L4 resonator te slopen! Daarbij heb je als L1 speler maximaal 3000 XM in je energiebalk. Een L4 portal kan je bij een aanval 900 XM schade doen. Drie klappen daarvan en je hebt al niet genoeg energie meer om nog een aanval uit te voeren.

Mijn tip (ook al ben ik zelf Enlightened) voor jou is om op de www.ingress.com/intel kaart op jouw omgeving in te zoomen en te speuren naar low-level portals. En anders via het Faction COMM kanaal contact te zoeken met medespelers in je omgeving. Een hogere level medespeler kan dan jou helpen met snel levelen.
pi_123239003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef gewoonmarik het volgende:
Heb het idee dat er geen invites meer uitgegeven werden de afgelopen twee week. Een week of 3 terug ben ik op zoek gegaan en had een invite in twee dagen via een ander forum en zie er nu niks meer voorbij komen. Jammer! wil mijn Enlightened crew Groningen uitbreiden om de Smurfen (resistance) te kleineren!
Ik heb vandaag een invite code gekregen, dus ze geven nog steeds invites.
En ik had me ongeveer een maand geleden geregistreerd op www.ingress.com
  maandag 25 februari 2013 @ 08:05:44 #25
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_123314733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:10 schreef Sentinell het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een invite code gekregen, dus ze geven nog steeds invites.
En ik had me ongeveer een maand geleden geregistreerd op www.ingress.com
Klopt ze zijn er weer mee bezig, heb er ook weer één ontvangen! maar speelde inmiddels al een tijdje.
pi_123314831
Mocht iemand een code over hebben, heel graag :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_123314961
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:17 schreef Cid het volgende:
Mocht iemand een code over hebben, heel graag :)
De foto's die Niantic op facebook upload bevatten meestal verborgen activatiecodes. Je moet er wel snel bij zijn. Zo heb ik gisteren mijn code bemachtigd.

Zijn er enlightened in de buurt van Lisse/ Sassenheim, Voorhout, Oegstgeest, Leiden die mij kunnen assisteren (het stikt hier van de resistance namelijk)
pi_123319517
Is dit nou al eens voor de iPhone :P ?
pi_123319777
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef So_Surreal het volgende:
Is dit nou al eens voor de iPhone :P ?
ze zijn bezig met een iphone versie te testen las ik ergens.
eerst zal de Field Trip app worden uitgebracht en daarna Ingress zelf. weet geen ETA.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:51:57 #30
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_123821324
Is het bij deze app mogelijk om een ander e-mailadres te gebruiken dan dat van je telefoon? Ik heb een invite maar weet niet wat ze met mijn gegevens van plan zijn. Ik gebruik dat adres ook eigenlijk niet actief, alleen als backup voor mijn telefoongegevens...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zaterdag 9 maart 2013 @ 23:13:24 #31
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_123848727
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef R2cksson het volgende:
Is het bij deze app mogelijk om een ander e-mailadres te gebruiken dan dat van je telefoon? Ik heb een invite maar weet niet wat ze met mijn gegevens van plan zijn. Ik gebruik dat adres ook eigenlijk niet actief, alleen als backup voor mijn telefoongegevens...
Ja dan moet je als nog een nieuw Google account aan je telefoon koppelen, en weten ze als nog je gegevens. Heb je wat te verbergen? :9
pi_124192911
Heb ik eindelijk mn invite, kan ik niet spelen omdat ik in de VS zit.
pi_124196770
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 02:03 schreef Mathijz het volgende:
Heb ik eindelijk mn invite, kan ik niet spelen omdat ik in de VS zit.
Simkaartje regelen en spelen in de VS.
pi_124198067
Ja, zo mogelijk nog meer portals daar. :) In regio SF wisselen ze alleen wel heel snel van eigenaar, hoge resonators kun je beter voor thuis bewaren. ;(
  maandag 18 maart 2013 @ 11:04:38 #35
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_124198434
(Friendly portals) hacken tot je een ons weegt om alvast een shit-load aan XMPs te verzamelen, zodat je terug in NL flink aan de gang kunt! :-)
pi_124202084
Dan zou ik inderdaad een SIM kaart moeten kopen. Zal ff uitzoeken hoeveel data hier bij een amerikaanse provider kost.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:11:19 #37
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_124249610
Ik ben ook nog op zoek naar een invite! mocht iemand er een over hebben ik hoor het graag
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:43:19 #38
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_124516807
Er is een nieuw item toegevoegd genaamd 'Power Cube'. Heeft iemand deze al in zijn bezit na een hack? En iemand enig idee waar deze Power Cube voor dient?
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:58:24 #39
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_124517188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:43 schreef AartBakkebaard het volgende:
Er is een nieuw item toegevoegd genaamd 'Power Cube'. Heeft iemand deze al in zijn bezit na een hack? En iemand enig idee waar deze Power Cube voor dient?
Je kunt ze gebruiken als XM boost. Naar mijn weten zijn er drie uitvoeringen, net als de shields zeg maar. Wanneer je de powercube gebruikt vult deze je XM aan en kun je je portals beter verdedigen wanneer ze aangevallen worden. Al ben je meestal te laat op de hoogte van dat je portal neergehaald wordt.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:58:42 #40
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_124517196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef gewoonmarik het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een invite! mocht iemand er een over hebben ik hoor het graag
pi_124517213
Er is alleen een nepplaatje in de omloop geloof ik.

Volgens een oud stukje media van een paar weken/maanden geleden is het een soort van XM-spons. Wat je er dan verder mee kunt doen (gaat je XM langer mee? Je portal?) is volgens mij nog onduidelijk.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:01:46 #42
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_124517263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef gewoonmarik het volgende:

[..]

Je kunt ze gebruiken als XM boost. Naar mijn weten zijn er drie uitvoeringen, net als de shields zeg maar. Wanneer je de powercube gebruikt vult deze je XM aan en kun je je portals beter verdedigen wanneer ze aangevallen worden. Al ben je meestal te laat op de hoogte van dat je portal neergehaald wordt.
Aah okee..thnx :)
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:08:17 #43
392806 gewoonmarik
marik ben gewoon?
pi_124517426

gevonden!
pi_124525649
uhhhhh . wasda? :D
pi_124598975
Heeft iemand toevallig nog een activatiecode? Zou graag mee willen doen :)
pi_124620428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:12 schreef xzabre het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een activatiecode? Zou graag mee willen doen :)
Same here. Ben me nu aan het inlezen. :P.
pi_124655374
Heb een excuus nodig om het huis uit te gaan... Ben van omgeving Eindhoven.
pi_124786206
Today marks the launch of Alignment - Ingress, the new novella covering Hank Johnson and Conrad Yeats' journey in Africa, available now at Google Play and on Amazon.

New York Times Bestselling author Thomas Greanias has informed me that he plans to celebrate the launch by sharing a large collection of Ingress Scanner Activation codes and Asset Redemption Codes on Google+ with those who can answer the questions he will be posting over the course of the day. Watch his Google+ page for details...

Alignment - Ingress on Google Play:
https://play.google.com/store/books/details?id=Y-XHsMlaocsC

Alignment - Ingress on Amazon:
http://www.amazon.com/The-Alignment-Ingress-ebook/dp/B00C4W5NVI

Alignment - Ingress Trailer:

Alignment - Ingress Chapter 1 Preview:
http://www.nianticproject.com/?id=sc501e

Thomas Greanias on Google+:
https://plus.google.com/102489350322422853902/posts
pi_124945576
Ik heb mij gisteren aangemeld en heb echt zin om te beginnen!
Als iemand invites over heeft graag!

En kan misschien iemand uitleggen waarvoor die "passcodes" zijn? en wat ik daarmee kan?

groetjes
  woensdag 10 april 2013 @ 11:37:19 #50
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_125106767
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:53 schreef cod159 het volgende:
Ik heb mij gisteren aangemeld en heb echt zin om te beginnen!
Als iemand invites over heeft graag!

En kan misschien iemand uitleggen waarvoor die "passcodes" zijn? en wat ik daarmee kan?

groetjes
Als je een passcode invoert (die valid is), dan ontvang je ingame items zonder dat je er verder iets voor hoeft te doen.

Ik heb helaas geen invites meer over. Gewoon geduld hebben, dan krijg je vanzelf een activaion key (bij mij was dat zo'n 2 maanden na aanmelding).
pi_126566402
Ik heb er weer drie. :)
pi_126868293
iemand die een code overheeft?
pi_126891496
'over' is een groot woord, heb er nog wel 1 maar geef ze alleen nog uit aan mensen die ook daadwerkelijk actief gaan spelen. Heb het nu al een aantal keer gehad dat ik een key heb gegeven aan iemand ie na een dag besloot er klaar mee te zijn.
dus als je actief voor enlightened gaat spelen heb ik een key voor je :)
pi_126891850
Wijs. :) Heb dat idd ook een paar keer zien gebeuren.

Ik had 'm al een key geDMed, maar hoop idd dat het niet voor een dagje is.

Zondag EINDELIJK L8 bereikt! *O*
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:10:31 #55
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126953897
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:00 schreef LintuxCx het volgende:
Wijs. :) Heb dat idd ook een paar keer zien gebeuren.

Ik had 'm al een key geDMed, maar hoop idd dat het niet voor een dagje is.

Zondag EINDELIJK L8 bereikt! *O*
Netjes! Ik ben tijdens de wintermaanden niet echt actief bezig geweest, maar de laatste 2 / 3 maanden weer wel. Nu bijna L7.
pi_127840268
En, L7 bereikt?

Ook veel meer invites nu. :D Een zwik portals geladen houden wordt wel heel lastig trouwens op hoog niveau.

Invite codes als iemand mee wil spelen: VG4YZMYV XDKI3H7N

Er schijnt nu ook een iPhone versie te zijn trouwens. :')
  maandag 24 juni 2013 @ 16:13:34 #57
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_128198316
Yup er is een iphone versie: http://ios-ingress.com

Ik ben sinds gisteren dus ook een ingress speler. Het heeft wat ruwe kantjes de app, maar het werkt wel. Af en toe crasht het, maar met wat gepiel krijg je vaak toch dingen gedaan.

Zelfs al mijn eerste portal ontdekt en helemaal volgeplempt met resonators. Wel allemaal L1 :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Neelix op 25-06-2013 09:28:32 ]
pi_128229570
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef LintuxCx het volgende:
En, L7 bereikt?

Ook veel meer invites nu. :D Een zwik portals geladen houden wordt wel heel lastig trouwens op hoog niveau.

Invite codes als iemand mee wil spelen: VG4YZMYV XDKI3H7N

Er schijnt nu ook een iPhone versie te zijn trouwens. :')
Al L7 ja, (800K punten al).

Die iPhone versie is niet officieel en het is maar wachten of die blijft werken
pi_128230065
Ohja, idd, vergeten te zeggen. Vind 't iig wel een knap staaltje werk. Zolang het niet gebruikt wordt om vals te spelen hoop ik dat 't geen kwaad kan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:04:21 #60
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_128269136
Best frustrerend als je nog 45k moet om level 8 te halen, maar bij elke burster die je afvuurt en elke resonator of mod die je deployed een foutmelding krijgt waardoor je dus niets kan doen.
pi_128269351
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:04 schreef AartBakkebaard het volgende:
Best frustrerend als je nog 45k moet om level 8 te halen, maar bij elke burster die je afvuurt en elke resonator of mod die je deployed een foutmelding krijgt waardoor je dus niets kan doen.
Om een vriend van me te quoten:

quote:
t's just crap! Lost 100x6, 70x7, 400x8, 10r4, 30r5, 30r6, 50r7, 50r8, 3 Jarvis, 100 shields, and bunch of keys this morning.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:53:08 #62
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_128273886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die iPhone versie is niet officieel en het is maar wachten of die blijft werken
Klopt. Gisteren is er een update gekomen en het werkt allemaal al weer een stukje stabieler. Het ziet er al best netjes uit moet ik zeggen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:26:47 #63
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_128356071
Ik ben begonnen met spelen. Utrecht, Enlightment. Gister m'n vriendin gevraagd of ze zin had om stukje te lopen in de wijk en naar wat kunst te kijken. Zij helemaal blij, tot ik mijn smartphone erbij pakte :-D

Maar toen ik het uitlegde vond ze het zelf ook heel leuk, overal kijken naar mogelijke (nieuwe) portals en leuke plekjes ondekken in de stad... want ook dat is echt leuk aan Ingress, we zijn op een paar mooie verborgen plekjes gekomen waar ik het bestaan niet van wist.
pi_128367465
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:26 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ben begonnen met spelen. Utrecht, Enlightment. Gister m'n vriendin gevraagd of ze zin had om stukje te lopen in de wijk en naar wat kunst te kijken. Zij helemaal blij, tot ik mijn smartphone erbij pakte :-D

Maar toen ik het uitlegde vond ze het zelf ook heel leuk, overal kijken naar mogelijke (nieuwe) portals en leuke plekjes ondekken in de stad... want ook dat is echt leuk aan Ingress, we zijn op een paar mooie verborgen plekjes gekomen waar ik het bestaan niet van wist.
Mijn vrouw speelt het ook (fanatiek) die is inmiddels ruim L6.
En het is zeker ontzettend leuk om je stad op een nieuwe manier te ontdekken, hier in Den Bosch een paar geweldige stukken in de binnenstad ontdekt die ik nog niet kende.
pi_128378520
Ja, ik heb mijn woon-werk verkeer ook aardig wat omgelegd, heb nieuwe fietsroutes e.d. ontdekt. Kwam mooi uit want ik was hier net komen wonen.. :)

Ook nog steeds grappig zijn spontane ontmoetingen met andere spelers. Heel gek gevoel om ergens te staan, een portal op te blazen en nog voor je 'm weer kunt deployen, er al weer blauwe resonators op zitten. We stonden een paar minuten in het rond te turen, "WTF waar is 'ie???" en hij kennelijk ook. Paar minuten later kwam 'ie ons tegen.
  maandag 8 juli 2013 @ 14:17:24 #66
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_128720447
Versie 1.1.1 van iOS-Ingress is alweer uit, en het begint aardig populair te worden:

quote:
June 2013

14 500 users are using iOS Ingress.

88 000 portals were hacked 770 000 times.
290 000 resonators of average level 2.84 were deployed.
230 000 XMPs of average level 3.59 were fired.
53 000 links were established.
50 000 resonators were upgraded to average level 4.17.
30 000 mods were deployed.
7 500 messages were sent in comm.
1 200 new players activated.
600 players recruited.
pi_128995788
Versie 1.31.1 van de officiële client is nu bezig met een uitrol.

Heb tevens weer wat invites gekregen, dus als mensen nog een invite willen stuur even een PM met je e-mail adres.
pi_129282377
En in Londen plus wat andere grote steden is het spel nu onspeelbaar geworden. XM verschijnt en verdwijnt weer binnen een paar seconden. Voor de spelers blijft er niks over, waardoor portals opladen bijna onmogelijk wordt. De officiële verklaring is "bots". Ik heb geen idee wat het is, maar voor mij is de lol eraf dus ik heb het spel vooralsnog van mijn telefoon gegooid. ;(
pi_129283105
O? niets van meegekregen, zie wel dat er bar weinig gespeeld wordt met het warme weer en de vakantie. Het staat nagenoeg allemaal dood te bloeden in mijn woonplaats.
pi_129308357
Zielige portals. ;(

Kennelijk is heel Ingressend Londen in staking nu. Helpt vast! :+
pi_130679793
Wordt er nog een beetje gespeeld?
pi_130691511
Ik ben vooral aan het farmen, zo af en toe smurfen pesten. Maar zodra je L8 bereikt is er geen doel meer om op af te rennen, wordt het wat saaier van. ;(
pi_130694897
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef CasB het volgende:
Wordt er nog een beetje gespeeld?
Zie een hoop nieuwe spelers in Den Bosch, maar ben er zelf nog maar halfslachtig mee bezig. Bijna L8 maar even geen zin om er meer moeite in te steken; andere dingen die mijn tijd opslokken waar ik meer progressie in voel dan in Ingress
  zondag 1 september 2013 @ 13:53:20 #74
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_130701765
In Utrecht is het best druk en wordt er flink gespeeld. In Amsterdam is men ook nog wel best actief volgens mij.

Wel jammer dat IITC nu geblockt is.
  zondag 1 september 2013 @ 17:08:10 #75
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_130709560
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Neelix het volgende:
In Utrecht is het best druk en wordt er flink gespeeld. In Amsterdam is men ook nog wel best actief volgens mij.

Wel jammer dat IITC nu geblockt is.
Speel je in Utrecht?
  zondag 1 september 2013 @ 17:58:59 #76
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_130711269
Yup, ik ben GoboGobo in Ingress
pi_131960989
Kleine schop omhoog. Ik ben net begonnen :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_132000469
Ik ben ook net begonnen met Ingress en ben vooral actief in Hilversum voor The Enlightenment.
pi_132027100
Mijn vriend is deze week begonnen en heeft me overgehaald. We spelen allebei Enlightenment. Voor mij is t vooralsnog een mooie manier om een beetje te wandelen in de buurt, beetje extra beweging.

We zijn allebei nog level 1, heb wel een klein field gemaakt in de buurt zojuist. We wonen in Den Haag, ik werk in Ypenburg (allemaal blauwen daar joh...) en vriend speelt met wat collega's in Delft. Dit weekend eens zien of we leuke portals in Zeeland tegenkomen, beetje hacken en puntjes sparen.

Ik vind t leuk omdat het me motiveert om lopend mijn omgeving te verkennen en anders naar de omgeving te kijken.
Kwak
pi_132029154
Ik heb nog 11 invites over mocht je meer mensen willen overhalen :)
Speel het zelf op een erg laag pitje, moet nog 300.000 tot Level 8.
pi_132029480
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 06:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb nog 11 invites over mocht je meer mensen willen overhalen :)
Speel het zelf op een erg laag pitje, moet nog 300.000 tot Level 8.
Je hebt een DM *O*

Laat maar, C2B -O- Ik heb een ipod touch, geen iphone :'(

[ Bericht 8% gewijzigd door Isabeau op 10-10-2013 08:10:47 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132030196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt een DM *O*

Laat maar, C2B -O- Ik heb een ipod touch, geen iphone :'(
ah net te laat, had hem al gestuurd :)
ook geen android phone?
pi_132038061
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:58 schreef Ceased2Be het volgende:
ah net te laat, had hem al gestuurd :)
ook geen android phone?
Nee, ik heb zo'n ding dus ècht niet nodig. Heb een ouderwets simpel mobieltje, prepaid beltegoed van 10 euro voor een half jaar en als ik in de trein zit gebruik ik mijn iPod voor het internet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132038357
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik heb zo'n ding dus ècht niet nodig. Heb een ouderwets simpel mobieltje, prepaid beltegoed van 10 euro voor een half jaar en als ik in de trein zit gebruik ik mijn iPod voor het internet.
:o
pi_132038459
Ik denk dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om je dat niet te kunnen voorstellen :')
Of een gewoonte opgebouwd hebbende. Als ik er eenmaal aan begin kan ik me zo voorstellen dat het moeilijk wordt er weer mee te stoppen.
pi_132039187
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om je dat niet te kunnen voorstellen :')
Of een gewoonte opgebouwd hebbende. Als ik er eenmaal aan begin kan ik me zo voorstellen dat het moeilijk wordt er weer mee te stoppen.
Zo oud ben je toch niet? :)
pi_132039259
Ik ben eind 30, dus niet opgegroeid met zo'n iPhone. Mijn neefjes van 19 en 20, die zouden bijv echt niet meer zonder kunnen.
pi_132039570
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eind 30, dus niet opgegroeid met zo'n iPhone. Mijn neefjes van 19 en 20, die zouden bijv echt niet meer zonder kunnen.
zit halverwege de 30, dus zoveel schelen we niet ;)
maar ben zelf een complete gadgetfreak, kan me ook niet voorstellen dat ik zo'n ding niet heb.
pi_132048189
Speelt er iemand op een iPhone? Moet ik dan de app Ingress Portals hebben of iets anders?
pi_132059096
Heet 'ie niet gewoon Ingress? http://ios-ingress.com/
pi_132920506
*kick*

Android versie is open beta geworden, geen invite meer nodig :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:34:38 #92
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_135504382
Na een half jaar spelen, een half jaar niet spelen, ben ik weer paar weken tijdelijk terug. Wat is er een hoop veranderd. Qua spel, qua spelers, maar ook heel de dynamiek.
pi_135505654
Ik hack wat lokale portals zo nu en dan, meer niet. De smurfen slopen toch steeds alles, heb geen zin in dat getouwtrek.
pi_135508815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef LintuxCx het volgende:
Ik hack wat lokale portals zo nu en dan, meer niet. De smurfen slopen toch steeds alles, heb geen zin in dat getouwtrek.
Dit. Ik moet nog 200k tot L8, ik hack af en toe wat en als het toevallig een portal van groen is probeer ik wat te upgraden / linken maar ben er niet actief mee bezig. In mijn stad is alles blauw en hetgeen wat ik naar groen krijg blijft max 4 uur overeind, ongeacht het level.
pi_135509034
Ik ben redelijk actief, en vrij snel L8 geworden en nu wordt het pas echt leuk..
Met mensen afspreken/plannen en wat velden opzetten..

Best fun!
Welk gebied speel je Ceased2Be?
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_135509062
Regio 's-Hertogenbosch, maar hack ook met regelmaat wat rondom bijlmer / holendrecht in A'dam.
Maar ik speel voornamelijk solo eigenlijk, de rest boeit me niet zo :)
pi_135520949
Er is nu ook een Ingress client voor iOS, zoek in de AppStore op Ingrios

Hij is nog niet helemaal compleet en draait niet altijd heel soepel, maar het is in ieder geval iets.
pi_135522873
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:07 schreef Neelix het volgende:
Er is nu ook een Ingress client voor iOS, zoek in de AppStore op Ingrios

Hij is nog niet helemaal compleet en draait niet altijd heel soepel, maar het is in ieder geval iets.
Dat meldde je in juni vorig jaar ook al (zie wat posts boven je ;-) )
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:11:51 #100
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')