SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ging goed, volgende keer nog ff zelf een titel bedenkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef ThamfBeast het volgende:
ok, foutje...
Volgens mij moet ik dit niet doen..![]()
![]()
Geeft niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef ThamfBeast het volgende:
ok, foutje...
Volgens mij moet ik dit niet doen..
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Er was een reden dat ik net niet durfde...quote:
Kijk wat er nu gebeurd is... Heb je zomaar ineens de lapo te pakken![]()
Haphap ...quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
lol..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
ging goed, volgende keer nog ff zelf een titel bedenken
het is in ieder geval wel waar..![]()
quote:
Ik heb een QP op.quote:
Laat hem toch, wij gaan vanavond lekker kroelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hoort in het bejaardentehuis, dus ssst..
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat hem toch, wij gaan vanavond lekker kroelen.
![]()
![]()
![]()
Nee dank je, daar heb ik al genoeg van meegekregenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef Evie het volgende:
oei ik moet nu aan krokodil denken.. drugs en rusland.. echt serieus zoek het niet op.
![]()
Hoe oud is rival dan?
Wat moet ik niet opzoeken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dank je, daar heb ik al genoeg van meegekregen.
![]()
Oeh lekker! Regular, Bacon of BBQ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Been there.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef Evie het volgende:
oei ik moet nu aan krokodil denken.. drugs en rusland.. echt serieus zoek het niet opA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
BBQ. Vers als maar zijn kan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh lekker! Regular, Bacon of BBQ?
heb ik voor dit soort bijdehandjes tegen die duitsers gevochten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
Jij hoort in het bejaardentehuis, dus ssst.Je moest eens weten, mij krijg je niet jaloersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat hem toch, wij gaan vanavond lekker kroelen.
![]()
![]()
Oeh die is inderdaad heul lekkerquote:Zeker vers
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Precies twee keer zo oud als ik ben.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik voor dit soort bijdehandjes tegen die duitsers gevochten?![]()
![]()
Ik zou je nog steeds doen hoor.quote:
Mits lekker.
Die indruk heb ik niet, eerder andersomquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
Je moest eens weten, mij krijg je niet jaloers.
![]()
Lach maar, ik was eindelijk blij dat er iemand flink ouder als ik wasquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
daar voldoe ik aan, kom me maar doen danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds doen hoor.
Mits lekker.![]()
![]()
Mag niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
daar voldoe ik aan, kom me maar doen dan
Die kunnen nog steeds bij mij terechtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Jammer nu doe je alle vrouwen met een oudere mannen fetisj hier tekort he?!.
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kunnen nog steeds bij mij terecht.
![]()
![]()
Ik kan niet iedereen plezierenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Jammer nu doe je alle vrouwen met een oudere mannen fetisj hier tekort he?!![]()
![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ik dacht dat je me nooit zou vragen
dus![]()
IK MAG TOCH WEL HOI ZEGGEN.quote:
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
Ik had saus van de QP op mn lip.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
MAAR NIET MET EEN-POPPETJE ERBIJ
True story.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:58 schreef Evie het volgende:
[..]precies en voor je het weet willen ze in je broekje of rokje
Huppel! Waar is huppel!!!!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Sorry. Mijn hartje is voor Gitaar. Evenals andere lichaamsdelen.quote:
Hier ben ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nou in jou geval zal ik mij daar niet zo een zorgen over makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:58 schreef Evie het volgende:
[..]precies en voor je het weet willen ze in je broekje of rokje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nou ik vergeef je!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Mijn hartje is voor Gitaar. Evenals andere lichaamsdelen.
maar om nog ff de waarheid op tafel te krijgen, ben 31![]()
![]()
Kut, ik ga zo in slaap vallen denk ik.
Wat is er?quote:Pffffffie daar ben je!quote:
Hoe is het huppeltje?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Broekiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik vergeef je!
maar om nog ff de waarheid op tafel te krijgen, ben 31
Je zegt nooit eens hoi tegen andere .. Huppel dit datquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er?
[..]
Pffffffie daar ben je!
Hoe is het huppeltje?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 14:01:52 ]![]()
Wij zijn niet interessant genoegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zegt nooit eens hoi tegen andere .. Huppel dit dat![]()
![]()
1 schaapjequote:
2 schaapje
3 schaapje
4 schaapje
5 schaapje... Hey een zwart schaap!
Wat wat wat zwart schaap wat!
Oke oke okeeeeheee
6 schaapje
7 schaapje.....
TrustenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dus je bent jonger dan muha?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik vergeef je!
maar om nog ff de waarheid op tafel te krijgen, ben 31
Dat vind ik stiekem beter dan 42 trouwens.
Liefdequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zegt nooit eens hoi tegen andere .. Huppel dit dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zijn we wel, alleen weet hij dat nog nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij zijn niet interessant genoeg![]()
![]()
Goed hoor, leuk weekend tegemoet!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er?
[..]
Pffffffie daar ben je!
Hoe is het huppeltje?
Met jou?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zijn we wel, alleen weet hij dat nog niet!
![]()
Zijn er genoeg hoor. waarsch in een week meer dan jij in je leven zal krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou in jou geval zal ik mij daar niet zo een zorgen over maken![]()
Eerlijkheid ftwdus![]()
Is dat schaapjes tellen met ADD?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 schaapje
2 schaapje
3 schaapje
4 schaapje
5 schaapje... Hey een zwart schaap!
Wat wat wat zwart schaap wat!
Oke oke okeeeeheee
6 schaapje
7 schaapje.....
Trusten
Goeie leeftijd hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je bent jonger dan muha?
Dat vind ik stiekem beter dan 42 trouwens.![]()
![]()
Oh jawel hoor!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zegt nooit eens hoi tegen andere .. Huppel dit dat
Ik zeg C_A toch heel vaak gedag?Ja maar jij hebt mij keer op keer zitten overtuigen dat je lelijk bent en ik niks moet doen met je.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij zijn niet interessant genoeg
Je eigen tekst he! Niet de mijne. Dus ik durf niet meer
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Lelijke mensen zijn dus per definitie niet interessant?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh jawel hoor!
Ik zeg C_A toch heel vaak gedag?
[..]
Ja maar jij hebt mij keer op keer zitten overtuigen dat je lelijk bent en ik niks moet doen met je.
Je eigen tekst he! Niet de mijne. Dus ik durf niet meer![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 14:05:35 ]![]()
wat? dus alleen de vrouwen hier zijn goed genoeg om hoi tegen te zeggen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh jawel hoor!
Ik zeg C_A toch heel vaak gedag?![]()
![]()
Oh gaan we zo beginnen ja?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn er genoeg hoor. waarsch in een week meer dan jij in je leven zal krijgen![]()
Eerlijkheid ftw
Je weet hoe veel mannen denken he? Een kut is een kut, de rest boeit niet. Lelijk of niet, geiligheid overwint alles.
Eerlijkheid ftwAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Alleen huppel en c_aquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
wat? dus alleen de vrouwen hier zijn goed genoeg om hoi tegen te zeggen?![]()
Drie maal dr….., hé, een vogel!
Zingen? …..oh ja. Drie maal drie is negen.
Ieder….. Mooi weer buiten zeg!
Wat? Oh ja. Ieder zingt z’n eigen lied.
Drie maal….. eh. Wat deed ik hier ook al weer?
herkenbaar
dus![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik ken 'm idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft herkenbaar, dat ADD.
gemiddeldquote:Ik heb t druk met de uni, maar kreeg net te horen dat je een handgeschreven A4 mee mag nemen het tentamen in
maar ik moet om 4 uur even op en neer naar belgië wat betekend dat ik volle bak in de spits aan het rijden ben vandaag
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb zelfs een papiertje waarop een dokter geschreven heeft dat ik zo benquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:06 schreef Evie het volgende:
Drie maal dr….., hé, een vogel!
Zingen? …..oh ja. Drie maal drie is negen.
Ieder….. Mooi weer buiten zeg!
Wat? Oh ja. Ieder zingt z’n eigen lied.
Drie maal….. eh. Wat deed ik hier ook al weer?
herkenbaar
Ik zit mobiel, begin jij maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
vind ik altijd leuk, stuur maar naar mijn pmA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ahw, minderquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gemiddeldIk heb t druk met de uni, maar kreeg net te horen dat je een handgeschreven A4 mee mag nemen het tentamen in
maar ik moet om 4 uur even op en neer naar belgië wat betekend dat ik volle bak in de spits aan het rijden ben vandaag
![]()
![]()
terwijl ik woensdag ook al had gebeld of ze het hadden liggenquote:Nee, bel vrijdag maar terug. Ik bel vrijdag, nee bel maar om 4 uur
Nee dat klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lelijke mensen zijn dus per definitie niet interessant?
Maar bij jou is anders, ik durf niks meer tegen je te zeggen. Want je doet altijd negatief over je zelf
En ik ben het niet met je eens dat je lelijk bent!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Haha heeeeelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg toch niet alle vrouwen gedag? Meer niet dan welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
wat? dus alleen de vrouwen hier zijn goed genoeg om hoi tegen te zeggen?
Belgiëquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
terwijl ik woensdag ook al had gebeld of ze het hadden liggenNee, bel vrijdag maar terug. Ik bel vrijdag, nee bel maar om 4 uur
Belgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat toch maar wat te kutten met jequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
Maar bij jou is anders, ik durf niks meer tegen je te zeggen. Want je doet altijd negatief over je zelf
En ik ben het niet met je eens dat je lelijk bent!![]()
![]()
Ik heb echt in tijden niet zo'n druk weekend gehad
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan moet het nog beginnen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo'n druk weekend gehad![]()
Ik zit helemaal volgeboekt!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan moet het nog beginnen!
En wel
[b]AirwiN schreef [/b]
check je WAquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo'n druk weekend gehad![]()
Flauw hoor. Hoe kan ik nou zien of je een lekkere, smaakvolle, gerijpte wijn bent?quote:
Ook al?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit helemaal volgeboekt!!
En wel![]()
![]()
Ja hallo je bent een vrouw! Die spreek ik zelden tegen. Anders gaan ze trippen en freakenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zat toch maar wat te kutten met jeGehad? Je weekend is al voorbij jij?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo'n druk weekend gehadAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hij mag er wezen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Flauw hoor. Hoe kan ik nou zien of je een lekkere, smaakvolle, gerijpte wijn bent?Mij geloof je wel he?
![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hallo je bent een vrouw! Die spreek ik zelden tegen. Anders gaan ze trippen en freaken![]()
![]()
Ik wilde juist sex date met je, maar niet dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit helemaal volgeboekt!!
En wel
Nee sorry ik was je voorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wilde juist sex date met je, maar niet dus
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 14:13:34 ]![]()
You're a beacon of good faith.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij mag er wezen hoorMij geloof je wel he?
Ja tochquote:
ik heb een voller dan vol weekendsterker nog, ik zou het niet eens weekend willen noemen
niet, want je wilt er niks voor doen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Fera het volgende:
Hoe kan ik nou zien of je een lekkere, smaakvolle, gerijpte wijn bent?![]()
![]()
Leren?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een voller dan vol weekendsterker nog, ik zou het niet eens weekend willen noemen
![]()
deze moet ik ff quoten hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij mag er wezen hoorMij geloof je wel he?
![]()
![]()
Mag ik kijken hoe jullie gaan scharen? Ik zal rustig in hoekje blijven zitten.quote:
Inprenciepe ben ik er niet
Niet al weekend hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:14 schreef ThamfBeast het volgende:
nog 2 uurtjes, dan eindelijk weekend!
![]()
![]()
Ik zat aan de telefoon!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tsssk. Ik heb al een pic in mijn fobo. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
niet, want je wilt er niks voor doen!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
jupquote:heb donderdag een statistiektentamen en t is nogal lastig en kut
Hmm, statistiek. Lang geledenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jupheb donderdag een statistiektentamen en t is nogal lastig en kut
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik kijken hoe jullie gaan scharen? Ik zal rustig in hoekje blijven zitten.
Inprenciepe ben ik er niet
in principe![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Hele dag op FOK! kunnen op je werk![]()
![]()
Goed hequote:
Nee, begint net!! Al dat geregel!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hallo je bent een vrouw! Die spreek ik zelden tegen. Anders gaan ze trippen en freaken
[..]
Gehad? Je weekend is al voorbij jij?Jij sloopt mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wilde juist sex date met je, maar niet dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan bevestigen dat ze er 1 heeft ja!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk. Ik heb al een pic in mijn fobo. Nu jij weer.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
heb ik ook. ik zit in de grijze autoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk. Ik heb al een pic in mijn fobo. Nu jij weer.![]()
![]()
Grappig wel overigens dat de ouwe leu altijd zo zeiken over de jeugd van tegenwoordig, maar net in de trein zat ik toch echt voorbeeldig een boekje te lezen met mijn baggage aan de kant, terwijl er aan de andere kant van het gangpad een oud vrouwtje op een iPhone zat te prutsen met het geluid aan (in de stiltecoupé) en haar baggage naast zich zodat niemand naast dr kon zitten.
Ik bedoel maar
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
ik wil ook een alpha studie doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm, statistiek. Lang geleden
Volgens de spelling controle moest het zoquote:
Maar ik hoor geen nee
Doe je dat hierna toch? Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wil ook een alpha studie doen![]()
![]()
Trek je volledig uit elkaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he
[..]
Nee, begint net!! Al dat geregel!!
[..]
Jij sloopt mijAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Bejaarden van tegenwoordig. Ik had er wat van gezegdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Grappig wel overigens dat de ouwe leu altijd zo zeiken over de jeugd van tegenwoordig, maar net in de trein zat ik toch echt voorbeeldig een boekje te lezen met mijn baggage aan de kant, terwijl er aan de andere kant van het gangpad een oud vrouwtje op een iPhone zat te prutsen met het geluid aan (in de stiltecoupé) en haar baggage naast zich zodat niemand naast dr kon zitten.
Ik bedoel maarBovenste gedeelte gemist?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens de spelling controle moest het zo
Maar ik hoor geen nee![]()
![]()
uitzonderingen bevestigen......quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik bedoel maar![]()
![]()
Graagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Op de laptop straks maar eens kijken dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik ook. ik zit in de grijze auto
Mja, je kunt iig nog zitten. Ik kan dat nooit in die kuttreinquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik bedoel maar![]()
![]()
Kwestie van het goede tijdstip kiezenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, je kunt iig nog zitten. Ik kan dat nooit in die kuttrein
Selectief lezen noemen we datquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bejaarden van tegenwoordig. Ik had er wat van gezegd
[..]
Bovenste gedeelte gemist?
en ja gemist jaSchop die vrouw er uit dan, of laat mij mee doenquote:
Maakt niet uit. Veoliaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwestie van het goede tijdstip kiezen![]()
![]()
Je trekt maar een nummertjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Selectief lezen noemen we dat
en ja gemist ja
[..]
Schop die vrouw er uit dan, of laat mij mee doen
[b]AirwiN schreef [/b]
heel verstandig welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet meer naar school. Betalen en dan niet eens kunnen zitten![]()
Dit kan ik bevestigen.quote:
Ik ga vanavond een poging doenquote:
Let een beetje op je taal...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Selectief lezen noemen we dat
en ja gemist ja
[..]
Schop die vrouw er uit dan, of laat mij mee doen![]()
Klinkt als de beste oplossing!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet meer naar school. Betalen en dan niet eens kunnen zitten![]()
Pfff jij liever dan ik.....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die ken ik niet. Zo te horen is dat maar beter ookquote:
een biertje doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar anders kan ik geen biertje doen
Ahja... daarom ben ik gestopt met alcohol buiten de deurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar anders kan ik geen biertje doen
Ben maar blij ja..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zo te horen is dat maar beter ook![]()
Huppel en kroeg; top, biertje, nee dankjequote:
ik ben mega super duper trots op je lekker dingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn economische opleiding ook makkelijk gehaald he
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben mega super duper trots op je lekker ding
Ik niet op mezelf.
Leren is te makkelijk, maar wel saai![]()
![]()
Nee nee zo werkt het dus nietquote:Sorry je hebt gelijk! Ik zal het herstellen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een poging doen
[..]
Let een beetje op je taal...
Huppel schop dat wijf er uit! Of laat mij mee doen!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
i know that feeling broquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik niet op mezelf.
Leren is te makkelijk, maar wel saai
Ik zag het ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hell no!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee zo werkt het dus niet
[..]
Sorry je hebt gelijk! Ik zal het herstellen.
Huppel schop dat wijf er uit! Of laat mij mee doen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ha! wat wou je doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee zo werkt het dus niet
[..]
Sorry je hebt gelijk! Ik zal het herstellen.
Huppel schop dat wijf er uit! Of laat mij mee doen!![]()
![]()
![]()
omdat het er focking veel zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij klaagt anders behoorlijk over het aantal uren dat je moet studeren
Ik ben nog steeds van slag dat LoLa me aan het vrouwenbier kreeg
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het echt makkelijk is hoef je niet veel te lerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het er focking veel zijn![]()
![]()
![]()
Nog steeds.. Voelt als eeuwen geleden zegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog steeds van slag dat LoLa me aan het vrouwenbier kreeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
jij komt niet op meets omdat je hele weekenden moet lerenherkenbaar
dus![]()
kutleven eigenlijk hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
jij komt niet op meets omdat je hele weekenden moet lerenyeah rightquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als het echt makkelijk is hoef je niet veel te leren![]()
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel reizen
Minder tijd voor je studie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken?What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minder tijd voor je studie.ik had maar 1 week gemist door het reizen hoor, dat ik daarna een week ziek was is een ander verhaal
![]()
quote:dit kan ik voor altijd tegen je gebruiken
Niks, huppel weet dat ik haar nooit zal doen. En ik jou ook niet, maar dat is vast wederzijdsquote:
Maar huppel haar opmerking kan ik tegen haar gebruiken
Zow.... ukkie in bed.... nou zelf es even een kopje theeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik vind het maar raar klinkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zou wel eens wat meer willen doen voor m'n studie
Kutopleiding ook.![]()
Dat valt nog mee dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ik had maar 1 week gemist door het reizen hoor, dat ik daarna een week ziek was is een ander verhaal
![]()
ruilen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kutopleiding ook.
ja toch?quote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kutopleiding ook.Ik dacht precies het zelfde, maar gaf daar mijn zieke geest de schuld vanquote:
Meer willen doen voor een studie.. Naar mijn idee is de beste studie er een waar je niks voor hoeft te doen..quote:![]()
Nee, ik leer zo niets...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Meer willen doen voor een studie.. Naar mijn idee is de beste studie er een waar je niks voor hoeft te doen..![]()
Ik weet niet hoor, maar ik neem aan dat je een studie volgt om jezelf uit te dagen en meer te leren. Anders kun je beter geen studie volgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Meer willen doen voor een studie.. Naar mijn idee is de beste studie er een waar je niks voor hoeft te doen..
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik neem aan dat je een studie volgt om jezelf uit te dagen en meer te leren. Anders kun je beter geen studie volgen![]()
Oh ja, je was mentaal 3 jaar oud, kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh ja, je was mentaal 3 jaar oud, klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze maar niet naar Leiden rome!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.dus![]()
ik wou dat ik nog 3 jaar oud was
jong en onschuldig en een heel leven voor me
Je bent nu nog jong en onschuldigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wou dat ik nog 3 jaar oud was
jong en onschuldig en een heel leven voor me![]()
![]()
Natuurlijk. Ik heb er zelf alleen een hekel aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Je studeert toch om jezelf te ontwikkelen of niet?
Ik ben iemand die veel beter kan leren als het uit mezelf komt, niet van een of andere leraar die mij verteld wat ik wel en niet moet weten.![]()
ik studeer om later een leuke baan te krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Je studeert toch om jezelf te ontwikkelen of niet?
heul niet, ik ben al oud en wijs met levenservaring enzulksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je bent nu nog jong en onschuldig
Toch is een docent wel handig af en toe, feedback enzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:46 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb er zelf alleen een hekel aan.
Ik ben iemand die veel beter kan leren als het uit mezelf komt, niet van een of andere leraar die mij verteld wat ik wel en niet moet weten.![]()
![]()
Ook. Hoeveelste jaar nu?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik studeer om later een leuke baan te krijgen
[..]
heul niet, ik ben al oud en wijs met levenservaring enzulks
19 was je toch he?![]()
![]()
we zijn allemaal 19 toch?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook. Hoeveelste jaar nu?
19 was je toch he?
dus![]()
Ghehequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds.. Voelt als eeuwen geleden zeg
[b]AirwiN schreef [/b]
Que?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]dit kan ik voor altijd tegen je gebruiken
[..]
Niks, huppel weet dat ik haar nooit zal doen. En ik jou ook niet, maar dat is vast wederzijds
Maar huppel haar opmerking kan ik tegen haar gebruikenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga nog eens een paar helicopters laten crashen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
2e jaars en 19 jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook. Hoeveelste jaar nu?
19 was je toch he?
Zolang er maar geen doden vallen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef fietsie het volgende:
Ik ga nog eens een paar helicopters laten crashen...![]()
![]()
juist welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zolang er maar geen doden vallen!BLOED
muahahahahahha
Muhahaha zal vanavond bloeden ja..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
juist welBLOED
muahahahahahha
![]()
Kun je eens een cursus geven dan? Ik moet er voor het werk ook aanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Nou volgens mij weet ik hoe het werkt, die ov chip zooiProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succesquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
truequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee maar 60% van de Nederlanders wel
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je eens een cursus geven dan? Ik moet er voor het werk ook aan![]()
Ja hoor aanmelden per pm![]()
![]()
vond ik een erg lastige keuze toendertijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, je bent ook nog zo jong als je moet kiezen + slechte begeleiding.![]()
![]()
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef rival het volgende:
Schagen
welke idioot gaat daar nou wonen
Ik was 15quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
vond ik een erg lastige keuze toendertijd_!
Net of ik dan al goed kan kiezen![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens
ik moet er straks wat ophalen..... ach het is beter dan Groningen zal ik maar denken he![]()
![]()
ik ben gewoon de opperApachequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, je bent ook nog zo jong als je moet kiezen + slechte begeleiding.
Het ligt eraan hoe dicht je bij Groningen bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet er straks wat ophalen..... ach het is beter dan Groningen zal ik maar denken he![]()
Je bent echt niet de enige hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben gewoon de opperApache
Ik heb ook mijn studie(s) gewoon afgemaakt![]()
![]()
Stom.dorp mijn nichtje woont erquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
N-H ..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe dicht je bij Groningen bent.![]()
![]()
leuk nichtje?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stom.dorp mijn nichtje woont er![]()
![]()
Misschien ben jij dan wel de OpperSiouxquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige hoor
Ik heb ook mijn studie(s) gewoon afgemaakt![]()
Ik > Aldoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien ben jij dan wel de OpperSioux![]()
![]()
Toentertijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
vond ik een erg lastige keuze toendertijd
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben ook maar een mager iel FOK!kertje met een brilletjequote:
Dat had je dus niet moeten doenquote:
Hek. Dam.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
wat zal die leuk als als je haar zo beschermt
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben ook maar een mager iel FOK!kertje met een brilletje![]()
Alleen toentertijd ('in die tijd, toen') wordt als juist beschouwd. Dit bijwoord bestaat eigenlijk uit de onderdelen toen + te + der + tijd. Te + der is samengesmolten tot ter.quote:
Veel mensen hebben de neiging om toendertijd te schrijven. Dat komt misschien door het bestaan van indertijd, dat 'een poos geleden, vroeger' betekent. Maar ook de uitspraak (vrijwel iedereen zal [toendertijd] zeggen) is mogelijk van invloed.
Het Woordenboek der Nederlandsche Taal (deel XVII,I, 1960) geeft naast toentertijd de varianten toentertijde, toen ter tijd(e), toen der tijd en toendertijd. Toendertijd komt dus ook al lang voor, maar heeft toch nooit de voorkeur weten te krijgen.![]()
Stadion?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En toch hou je van mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen toentertijd ('in die tijd, toen') wordt als juist beschouwd. Dit bijwoord bestaat eigenlijk uit de onderdelen toen + te + der + tijd. Te + der is samengesmolten tot ter.
Veel mensen hebben de neiging om toendertijd te schrijven. Dat komt misschien door het bestaan van indertijd, dat 'een poos geleden, vroeger' betekent. Maar ook de uitspraak (vrijwel iedereen zal [toendertijd] zeggen) is mogelijk van invloed.
Het Woordenboek der Nederlandsche Taal (deel XVII,I, 1960) geeft naast toentertijd de varianten toentertijde, toen ter tijd(e), toen der tijd en toendertijd. Toendertijd komt dus ook al lang voor, maar heeft toch nooit de voorkeur weten te krijgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch zou ik je wel doen hoorik krijg het er warm van
Ik wil gaan douchen maar zit te wachten op een telefoontje
[b]AirwiN schreef [/b]
ik wil naar België, maar ik zit te wachten op een telefoontjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gaan douchen maar zit te wachten op een telefoontje
Ik wil gaan telefoneren, maar sta te wachten op een douchequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gaan douchen maar zit te wachten op een telefoontje![]()
zit je te wachten op een telefoontje toevallig?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef rival het volgende:
ik wil niet naar Schagen, maar ik zal zo wel moeten
Mensen die naar België willenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wil naar België, maar ik zit te wachten op een telefoontje
Lastige shizzle!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ik wil gaan telefoneren, maar sta te wachten op een doucheIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb toch alleen de badjas aan..quote:
Was doorweekt daarstraks toen ik terug kwam van m'n ouderschool![]()
![]()
niet eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zit je te wachten op een telefoontje toevallig?![]()
ben pas 6 uur welkom![]()
![]()
Is er een school voor ouders?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb toch alleen de badjas aan..
Was doorweekt daarstraks toen ik terug kwam van m'n ouderschool
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die naar België willen
[..]
Lastige shizzle!!Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb toch alleen de badjas aan..
Was doorweekt daarstraks toen ik terug kwam van m'n ouderschool
Dan zit ik waarschijnlijk net vol in de filequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: