Kijk uit ik ben raarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hypo
HH als hij geen beef heeft met AJ
Liefquote:
rijlesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lief
Maar heb net een joggingsbroek aangedaan![]()
Zo rijles, muh geen zin
Ik wil ook rijlesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lief
Maar heb net een joggingsbroek aangedaan![]()
Zo rijles, muh geen zin
Dan neem je rijlesquote:
Ja even 2000 euro uit mijn matras halen brbquote:
bofkontquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik krijg mijn rijbewijs bij een pakje boter
plof?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stroomt de mond van over
the fuck is scribblenauts?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hmm dilemma, minecraft of scribblenauts
Moet je level's puzzels oplossen door voorwerpen/dieren van alles in te spawnen enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
the fuck is scribblenauts?
doe ik zo wel ffquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moet je level's puzzels oplossen door voorwerpen/dieren van alles in te spawnen enzo
anders even youtube kijken is wel geinig
FLquote:
quote:
In september niet meerquote:
Kewlquote:
Aan wie wil je wat vragen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Godsamme 8 minuten in de wacht voor een vraag van 1 minuut, kutduo
Pizzaquote:
aan een medewerker natuurlijk, hoe lang het in godsnaam gaat duren om het inkomen van mijn ouders te berekenenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aan wie wil je wat vragen?
Nog steeds voor je zorgverzekering?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan een medewerker natuurlijk, hoe lang het in godsnaam gaat duren om het inkomen van mijn ouders te berekenenik kreeg die brief in Oktober
nee voor mijn aanvullende beurs wat 300 euro naar beneden is gegaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nog steeds voor je zorgverzekering?
Dat is best veelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee voor mijn aanvullende beurs wat 300 euro naar beneden is gegaan
ja daarom, nu moet mijn vader weer iets opvragen bij de belastingdienst omdat hij een eigen zaak heeft gehad, gezeik ook altijdquote:
Alles goed?quote:
Nederlandse belastingsdienst ook echtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daarom, nu moet mijn vader weer iets opvragen bij de belastingdienst omdat hij een eigen zaak heeft gehad, gezeik ook altijd
oui oui maar ben moequote:
Welke server?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Swek swek mijn nederzetting op de server is af
Ja niks raars. speel je ook?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, gewoon een standaard server dus?
BLquote:
ja echt hoe lang willen ze erover doen om iets op te vragen, ik kreeg die shit al in Oktoberquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nederlandse belastingsdienst ook echt
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB, heb je dan ook een verhoging op je stoel?
* VoornaamAchternaam ziet het voor zich en moet lachen.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam ziet het voor zich en moet lachen.
Promiquote:
Haha ja daar merk ik zelf niks van dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het is weekend hemet jou?
ah lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja daar merk ik zelf niks van dusmaar goed hoor. Straks lekker uit eten
![]()
Heb je nog plannen dit weekend?
Dierentuin is wel leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah lekker
Ehm straks naar tax, morgen werken en daarna een verjaardag en zondag naar de dierentuin
Wat ga jij doen op het uit eten na?
Yo gastquote:
Jup, net een uur op de fiets gezeten. 750 calorieen volgens dat ding, kan nooitquote:
Dat kan inderdaad nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, net een uur op de fiets gezeten. 750 calorieen volgens dat ding, kan nooit
quote:
Zondagavond ja. Maar niet met FOK! als je dat bedoeltquote:
Oh ik bedoelde de film met FOK! jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zondagavond ja. Maar niet met FOK! als je dat bedoelt
Dat lijkt me zo awkwardquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de film met FOK! ja
met en halfuur crosstrainen haal ik al 360 calorieënquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad nietUur fietsen is 300 calorieen ongeveer
[..]
zo'n meet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de film met FOK! ja
burgers zooquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dierentuin is wel leukwelke?
Uhm werk zoekenen zondag naar de bioscoop
Crosstrainer is ook sowieso zwaarder en meer verbrandendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met en halfuur crosstrainen haal ik al 360 calorieënhangt er maar net vanaf hoe zwaar je hem zet
Zero Dark Thirty. Maar die vind jij niks aan denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
burgers zooah leuk, welke film?
Jou mag ik niet door je username :S :Squote:
crosstrainen is een stuk zwaarder dan welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met en halfuur crosstrainen haal ik al 360 calorieënhangt er maar net vanaf hoe zwaar je hem zet
Oké...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:21 schreef InktvisHaak het volgende:
[..]
ik kijk al ff rond op jong en dacht laat ik een account maken
sorryquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jou mag ik niet door je username :S :S
Maar ja dat is een door FOK! georganiseerde meet om een film te kijken
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké...
Dus je houdt van inktvissen ofzo?
Niet als je nog geen 10 berichten hebtquote:
komt goed ik ga wel wat langer postenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet als je nog geen 10 berichten hebtje moet wel credits opbouwen hier he.
spannendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:21 schreef InktvisHaak het volgende:
[..]
ik kijk al ff rond op jong en dacht laat ik een account maken
nou he.quote:
Ik ben ook Justin Bieber.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef InktvisHaak het volgende:
[..]
jij lijkt een beetje op justin bieber
Hij is alleen 100x irritanterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef InktvisHaak het volgende:
[..]
jij lijkt een beetje op justin bieber
Kan niet, hij is niet eens seksueel actief.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
App0l, ben jij seksueel gefrustreerd?
Misschien, hoezo? Valt het op?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je zult het wel merken. Appelcake denkt zelf dat iedereen op hem fapt hier, maar niks is minder waarquote:
Daarom is hij gefrustreerd denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet, hij is niet eens seksueel actief.
Behoorlijkquote:
Ohw...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom is hij gefrustreerd denk ik.
[..]
Behoorlijk
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoef geen sletjes of gingers meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor 13 jarige breezers ja
Vervelend voor je moeder.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hoef geen sletjes, of gingers meer.
oh okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hoef geen sletjes of gingers meer.
Er lopen anders hier en daar behoorlijk knappe ginger rond hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hoef geen sletjes, of gingers meer.
gingersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er lopen anders hier en daar behoorlijk knappe ginger rond hoor
Dan heb je mijn ginger nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er lopen anders hier en daar behoorlijk knappe ginger rond hoor
Een ex is een ex, met redenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga nu (nog steeds) achter mijn ex aan!
Jij weet niets over mijn ex.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een ex is een ex, met reden___!!!!
Maar ga maar door, maar kom hier niet uithuilen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben als een ginger geboren dus eigenlijk wel
Wat is dat?quote:
bitch pleasequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Maar je bent niet dik!
[..]
Wat is dat?
Oh heb je weer een goed woordje over voor dikke mensen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Maar je bent niet dik!
[..]
Wat is dat?
Mijn vader is dik, en ik moet hem niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb je weer een goed woordje over voor dikke mensen?
Je moet wat :pquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
We hebben laatst gekeken wie er dikkere vingers had
misschien passen die van mij ook niet in mijn kut, dat weet jij nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gingers vinger past niet eens in haar kut dus zo dik zouden die van jou ook wel niet zien.
Ik weet alles.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien passen die van mij ook niet in mijn kut, dat weet jij niet
Mensen, wtf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij van saliromanie houdt
Vast wel, beetje glijmiddel en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vast wel, beetje glijmiddel en gaan met die banaan
Weet ik tochquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja klopt ik loog...
Ik ben een slechte jongen...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
Laatst bij Metropolis een jongen die kippen neukte. en ook een eigen favoriete kip had![]()
Zo zie ik Appelcake wel op zaterdagmiddag door het Limburgse landschap.
Appel gebruikt varkensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
Laatst bij Metropolis een jongen die kippen neukte. en ook een eigen favoriete kip had![]()
Kun je kippen neuken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
dat mensen dat doen zeg teringquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
Blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BlijkbaarZijn moeder wist het zelfs
ziek manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BlijkbaarZijn moeder wist het zelfs
Zo doe ik niet, ginger al gedumpt en alles.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
App0l, Doe eens liev. En niet op de creepy ''ik wil mijn piemeltje ergens in duwen'' manier. Eerst je ballen in laten dalen
En jij weet dat omdat...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Het orgasme van een varken duurt 30 minuten
Ja die zei ook: ik heb liever dat hij een meisje krijgt maar hij neukt liever kippen gvdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ziek manje schaamt je dan toch kapot voor je zoon
Hoezo kippen hoeven geen alimentatie als je van ze scheidtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ziek manje schaamt je dan toch kapot voor je zoon
Omdat ik een dieropleiding niveau 2 heb afgerond en ik dan ook dingen moet weten over fokkenquote:
Be nice to honey boo boo child or her mom will eat youquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
App0l, Doe eens liev. En niet op de creepy ''ik wil mijn piemeltje ergens in duwen'' manier. Eerst je ballen in laten dalen
pfff de tering, het zal je zoon maar wezenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die zei ook: ik heb liever dat hij een meisje krijgt maar hij neukt liever kippen gvd![]()
En wat heb je eraan om te weten hoelang het orgasme van een varken duurt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat ik een dieropleiding niveau 2 heb afgerond en ik dan ook dingen moet weten over fokken
en omdat internetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat ik een dieropleiding niveau 2 heb afgerond en ik dan ook dingen moet weten over fokken
Ohja jij bent 1 van de weinige die hem nog mag ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Be nice to honey boo boo child or her mom will eat you
Die kan niet eens van de bank af komenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
[..]
nou als je die beer te vroeg van de zeug afhaalt heb je kans dat het misluktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En wat heb je eraan om te weten hoelang het orgasme van een varken duurt?
Stop the hate!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja jij bent 1 van de weinige die hem nog mag ook
doei!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens richting Albert Heijn. Spreek jullie vanavond
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Albert Heijnzequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
O...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou als je die beer te vroeg van de zeug afhaalt heb je kans dat het mislukt
quote:
watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als die moeder een sportschool binnenkomt dan vragen de medewerkers of ze haar even naar de macdonalds kunnen rijden
quote:
Oké..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de beer (mannelijk varken) heeft een kurkentrekkerlul, dan weet je dat
Kende niks meequote:
Hoelang duurt het orgasme van een konijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Graag gedaan voor deze nuttige les
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoelang duurt het orgasme van een konijn?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo langquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoelang duurt het orgasme van een konijn?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Neeeeeeeee, een 4 voor maatschappijleer
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
voor dat vak?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
hahaha omgquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.bunnybunch.nl/(...)-en-gedrag-na-rijden
quote:
sterktequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
jaquote:
wat heb je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
Ja ik huil mee vanwege m'n eigen cijfers
ah hoe komt hetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb geen slechte cijfers![]()
alleen een achterstand
nurtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb alles boven een 6, mijn leven wat doe ik
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:53 schreef msacras het volgende:
[..]
4,3 geschiedenis
4,7 wiskunde
4,7 kua
en dan moet frans nog terugkomen wat max een 5 is
Ik heb een 4,7 voor Duits.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:53 schreef msacras het volgende:
[..]
4,3 geschiedenis
4,7 wiskunde
4,7 kua
Ga je dat nog ophalen denk je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:53 schreef msacras het volgende:
[..]
4,3 geschiedenis
4,7 wiskunde
4,7 kua
trouwens ik sta alleen voor sk en maatschappijleer onder de 6,0quote:
goed manquote:
ah beter, dat valt nog wel in te halenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
trouwens ik sta alleen voor sk en maatschappijleer onder de 6,0
Alsof jij überhaupt blijft zittenquote:
Ja ik mag er 1 herkansen. Dat wordt gs, want ik had voor die toets niet geleerd en als ik wel leer haal ik met gemak een voldoende.quote:
IK WIL WEL GOEIE CIJFERS JA. IK WIL NURT ZIJN, JAquote:
Slim, slim.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik mag er 1 herkansen. Dat wordt gs, want ik had voor die toets niet geleerd en als ik wel leer haal ik met gemak een voldoende.
Muziek/kua sta ik gemiddeld nog gewoon voldoende voor en dan een 5 voor wiskunde, maar dat haal ik volgende periode wel weer op.
Ik sta een 8.8 voor MLquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
trouwens ik sta alleen voor sk en maatschappijleer onder de 6,0
k bby. Maar even ban aanvragen danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK WIL WEL GOEIE CIJFERS JA. IK WIL NURT ZIJN, JA
HAHA NURTJE HAHAquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je bent toch ook nurt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik sta een 8 voor MA, 8 voor ANW, en dat wordt dan een combi cijfer ook samen met pws wat ook wel gewoon een goed cijfer wordt, mooi tochquote:
Nou volgens mij klinkt dat enger in jouw hoofdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Praat geen enge dingen in LB's hoofd
quote:
k bbyquote:
xdxdquote:
ja een domme nurtquote:
Is dat doorgaans moeilijk dan? een joggingbroek aantrekken?quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat doorgaans moeilijk dan? een joggingbroek aantrekken?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou volgens mij klinkt dat enger in jouw hoofd
Nee, wij zijn gewoon lief.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Onwetendequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |