Daar had ik het ook over, Mike en Rachel. Cliché "o, ik weet niet of ik boos ben of niet, ik sla, maar het is allemaal passie, blablabla...."quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:19 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik heb het over het einde einde.
Eens. Minder drama ook graag.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ze mogen van mij in SE3 wel weer terug naar de overzichtelijk 1-aflevering durende rechtzaken...ik vond deze draad met Folsom Foods wel wat traag en onoverzichtelijk.
Juni.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:55 schreef poker4lifee het volgende:
Wanneer zal seizoen 3 ongeveer beginnen? DIt jaar mag ik hopen
Soms inderdaad wat onoverzichtelijk ja, maar ook wel weer sterk dat er constant aan de grotere verhaallijn gewerkt wordt. Dat is in andere series wel anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ze mogen van mij in SE3 wel weer terug naar de overzichtelijk 1-aflevering durende rechtzaken...ik vond deze draad met Folsom Foods wel wat traag en onoverzichtelijk.
Hmm... Dubbel gevoel. In principe wilde ik ook een wat uitgebreidere verhaallijn. Maar wel eentje met een bepaalde karakterontwikkeling. Dit zou nu misschien wel kunnen gebeuren aangezien de machtsverhoudingen anders liggen. Al zou het ook zomaar kunnen dat ze in de eerste twee afleveringen iets doen om toch weer onafhankelijk te worden waarna we de gewone status quo weer hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Soms inderdaad wat onoverzichtelijk ja, maar ook wel weer sterk dat er constant aan de grotere verhaallijn gewerkt wordt. Dat is in andere series wel anders.
Hij wordt nogal irrationeel... dat neemt de hele charme van het karakter weg wat mij betreft maargoed.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vond het vooral rommelig dat Harvey steeds weer op anderen boos werd. Begint bijna irritant te worden die vent.
Rachel > Abigailquote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
B&H / Abigail Spencer
![]()
Stuk beter dan Rachel met haar rare figuur.
quote:
Nawwww man, je bent ook niet zomaar een cracka-ass.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Bijna net zo breed als die bouwvakker met tietjes. En dan is ze nog lekkerder, kun je nagaan.
In b4
[ afbeelding ]
jaloers?quote:
Desalniettemin graag een keer aanraken.quote:
En Rachel danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Verreweg de mooiste vrouw in Suits.
Dat is Rachel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Verreweg de mooiste vrouw in Suits.
Rachel is een ontzettend mooie vrouw, maar Donna heeft iets bijzonders. En al voorbij de 40, MILF-bonus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |