Het is een vrije vertaling van een uitspraak van Zappa.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef Jian het volgende:
[..]wat een uitdrukking, die heb ik opgeslagen
Ik had niet anders verwacht. Ik ook, het is nu niet dat ik echt belangrijk vind ofzo, anders had ik wel gereageerd met flikker uit m'n vaarwater, ik rammel wel met de po als ik je nodig heb.quote:
Echt,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een vrije vertaling van een uitspraak van Zappa.
"May your shit come to life and kiss you on the face." Dat zei hij volgens mij tegen Tipper Gore in de discussie over het plakken van waarschuwende stickers op platenhoezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt,, meestal herken ik dat wel, waar komt ie vandaan?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:16 schreef Jian het volgende:
got it!![]()
May your shit come to life and kiss you on the face.
-- Frank Zappa, to Mrs. Gore about parental advisory labels on album covers
Een reactie op puriteinse shit dus, ik hoor het 'm zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"May your shit come to life and kiss you on the face." Dat zei hij volgens mij tegen Tipper Gore in de discussie over het plakken van waarschuwende stickers op platenhoezen.
Die man kon pratenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Een reactie op puriteinse shit dus, ik hoor het 'm zeggen
Ik sla meestal met een po.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Ik ook, het is nu niet dat ik echt belangrijk vind ofzo, anders had ik wel gereageerd met flikker uit m'n vaarwater, ik rammel wel met de po als ik je nodig heb.
Deze is ook mooi vind ik;quote:
lolquote:
Mijn lijfspreuk is ook van hem: "Without deviation from the norm, progress is not possible."quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze is ook mooi vind ik;
My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is: Keep him or her as far away from a church as you can.
die 2e ken ik, Mr Bootsy Collinsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn lijfspreuk is ook van hem: "Without deviation from the norm, progress is not possible."
Dat en "If you fake the funk, your nose will grow" van Bootsy![]()
Als je al met 'lol' begintquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:23 schreef Jian het volgende:
[..]
lol(ow, shit ik ben weer aan het mee lachen, dat mag eigenlijk niet van chaootje, maar hij is briljant)
Ja hoor, die klopt als een bus. Als iedereen zich op dezelfde manier gedraagt of moet gedragen kom je nooit tot iets. "Alle neuzen dezelfde kant op" is zo'n beetje het stomste wat je kunt zeggen tegen en/of verlangen van je mensen als leidinggevende.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
die 2e ken ik, Mr Bootsy Collins![]()
Ik laat die 1e op het moment even bezinken en vraag me af of het waar is, al vind ik 'm sowieso mooi omdat ik nu eenmaal graag tegen normen aanschop.
Tenzij je een legereenheid leidt, misschienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoor, die klopt als een bus. Als iedereen zich op dezelfde manier gedraagt of moet gedragen kom je nooit tot iets. "Alle neuzen dezelfde kant op" is zo'n beetje het stomste wat je kunt zeggen tegen en/of verlangen van je mensen als leidinggevende.
Innovatie en thinking out of the box, mmmmm, ik ga er nog eens op kauwen, hij intrigeert me, dat zei ik al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoor, die klopt als een bus. Als iedereen zich op dezelfde manier gedraagt of moet gedragen kom je nooit tot iets. "Alle neuzen dezelfde kant op" is zo'n beetje het stomste wat je kunt zeggen tegen en/of verlangen van je mensen als leidinggevende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |