Hier nog 1. Ik verbaas me altijd over mensen die precies weten hoe lang hun penis is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Interessante discussie. Ben ik trouwens de enige die nog nooit een meetlatje naast zijn lul heeft gelegd om te kijken hoe lang die is?
Hoe incompleet is jouw leven wel niet vraag ik mij dan af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik verbaas me altijd over mensen die precies weten hoe lang hun penis is.
gelukkig ben je nu volwassen is het nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:46 schreef RickoKun het volgende:
En hier ook nog één uit mijn kinderlijke jaren op FOK
[ afbeelding ]
Wat is dit, open je eigen topic ricko.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:46 schreef RickoKun het volgende:
En hier ook nog één uit mijn kinderlijke jaren op FOK
[ afbeelding ]
Hij heeft er echt schijt aanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
gelukkig ben je nu volwassen is het niet
Het is toch mijn lichaam of niet? Iemand moet de pionier zijn om rechte piemels te maken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:52 schreef Flying_eagle het volgende:
Wat een debiel topic. TS moet zelf geen beslissingen maken over zijn lichaam, blijkt wel.
Topic hackquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef RickoKun het volgende:
kijk mense dit mben ik met bril op ok
[ afbeelding ]
quote:
Als je ouders niet zo lui waren geweest tijdens de daad, dan was je niet zo misvormd geweest. Echter uit zelfbescherming zou ik je toch graag onder toezicht laten zetten van het PBC.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het is toch mijn lichaam of niet? Iemand moet de pionier zijn om rechte piemels te maken...
Zegt wel weer iets over jou dat je zo'n foto op je computer hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef RickoKun het volgende:
kijk mense dit mben ik met bril op ok
[ afbeelding ]
Dan is het ook beter dat je niet naar het ziekenhuis gaat. Zijn toch vieze afzetters.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef gelezwembroek het volgende:
Lijkt me btw best kut, naar het ziekenhuis moeten omdat je lul bloed. En dan uitleggen dat je met een naald in je lul hebt staan prikken.
Graag gedaan, als je er iets op vindt, laat het me weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:19 schreef Studeur het volgende:
Heb ook last van een kromme penis. Bedankt voor het uitproberen van deze methode, dan weet ik hoe ik er niet vanaf ga komen.
Dan ga jij hem wassen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Graag gedaan, als je er iets op vindt, laat het me weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |