Ja oke. Maar dan voel ik me wel slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij valt toch wel af
Ja dat wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie zijn allemaal wel lievvv
ja zekurquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie zijn allemaal wel lievvv
echt niet eerst zei je 26quote:
ohquote:
Verrek, je hebt gelijk. Hier ook bijnaquote:
koetsjiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Vandaag was niet geweldig. Hopelijk is morgen (vrijdag) iets beter al zal dat wel tegenvallen
Oke mooi pak dr anders nog een strongbow bij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Vandaag was niet geweldig. Hopelijk is morgen (vrijdag) iets beter al zal dat wel tegenvallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
let no-fap-february begin
fuck valentijnsdag srslyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yey over 14 dagen is het feest, jammer dat ik dan al bezet ben.
Echt niet, over twaalf dagen is le partyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yey over 14 dagen is het feest, jammer dat ik dan al bezet ben.
Heb nog een Stella gepakt. Ik ben al alcoholist genoeg hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke mooi pak dr anders nog een strongbow bij.
nonono i love it.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fuck valentijnsdag srsly
watdan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet, over twaalf dagen is le party
niet wetenquote:
Ik ben dan een jaar singlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja ik ga dinges vragen. Nog voor 14 feb.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
jer is ook al overtuigd dat hij dan wat heeft
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dan een jaar singleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OP valentijnsdag uitmaken![]()
mijn verjaardag tochquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee sorrie ik weet niet. of ik ben vergeten of watdan ook zeg dan.
waar zie je dat?quote:
Ik heb de meest ongemakkelijk unappropiate exquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
Haha mijn ex heeft nog steeds niemand nana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |