Acta heeft een Alfaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef Paxcon het volgende:
Ooh serieus... Geen idee hoe daar bij kwam dan..
Hahaha, baasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Ryon het volgende:
Relaxed, krijg net een mailtje van mijn ouders dat ik gisteren inderdaad wat aangeschoten was en klaarblijkelijk iedereen heb uitgenodigd om binnenkort in een sterrenrestaurant op mijn kosten te gaan eten. Het goedkoopste menu is 150 euro p.p. De reservering staat al.
Wat een eindbaas ben je toch.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Ryon het volgende:
Relaxed, krijg net een mailtje van mijn ouders dat ik gisteren inderdaad wat aangeschoten was en klaarblijkelijk iedereen heb uitgenodigd om binnenkort in een sterrenrestaurant op mijn kosten te gaan eten. Het goedkoopste menu is 150 euro p.p. De reservering staat al.
Dat wordt even de lening op max zettenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Ryon het volgende:
Watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Ryon het volgende:
De Gouden Bogen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou vraag ik mij af, welk restaurant?
Oh, laat het verhogen van de lening dan maar zitten.quote:
La Rivequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou vraag ik mij af, welk restaurant?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Ryon het volgende:
Heldquote:
Daar heb je een hele lastige te pakken. De rechter heeft bepaald dat de ministerraad geen BO is, maar een verzameling daarvan. Niet iedereen is het hier mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Held
Trouwens die ministerraad valt toch onder de uitzondering van 1:1awb of zijn ze nou gewoon à orgaan.
Ah mooi dat ik voor à orgaan ben gegaan. De argumentatie bij niet sloeg nergens op..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar heb je een hele lastige te pakken. De rechter heeft bepaald dat de ministerraad geen BO is, maar een verzameling daarvan. Niet iedereen is het hier mee eens.
Dit is trouwens met name relevant voor de reikwijdte van de WOB. Besluiten van de MR gaan via de losse ministers, die wel gewoon BO's zijn.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Ryon het volgende:
Hoezo?quote:
Ah, dus je kwam net als toeristen even kijkenquote:
Tof. Ik zoek je kantoor om te zwaaien maar je beschrijving was dermate vaag dat ik naar ieder kantoor heb gezwaaid. Mensen kijken me raar aan.quote:
En aangezien ik uit kantoor kwam, was ik in pak. Mensen zullen wel gedacht hebben dat ik zo'n kansloze student was die in pak naar college gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, dus je kwam net als toeristen even kijken
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof. Ik zoek je kantoor om te zwaaien maar je beschrijving was dermate vaag dat ik naar ieder kantoor heb gezwaaid. Mensen kijken me raar aan.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En aangezien ik uit kantoor kwam, was ik in pak. Mensen zullen wel gedacht hebben dat ik zo'n kansloze student was die in pak naar college gaat
Ik geloof dat het 'hoog gebouw' is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef Yreal het volgende:
Oh is er een beschrijving van haarbal's kantoor?
Sowieso dus niet baker and mckenziequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 'hoog gebouw' is.
Precies.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 'hoog gebouw' is.
Zaandam mOet je ook niet willen. Waar was het, koog zaandijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef Tchock het volgende:
Weer een kamer afgewezen netIk begin mezelf verwend te voelen, maar dit was nog buiten Noord-Zaandam. Scheelde pak 'm beet een kwartier met thuis qua reistijd, dat is het me niet waard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |