Klaar, allemaal wat kleine verbeteringen plus onderaan wat extra plaatjes en een gif. Heb bijvoorbeeld ook het VI woordenboek toegevoegd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je maakt het wel spannend Ouwe Reus
Waar zou die uithangen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Oliver23 het volgende:
Op een dag als vandaag mis je Veerboot .. .... ....
We missen al tijden Veerboot .. ... ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Oliver23 het volgende:
Op een dag als vandaag mis je Veerboot .. .... ....
Geen flauw idee. Misschien is er nu wel een grote Veerbotenblokkade van RTL aan de gang, en kun je alleen nog een Veerboot zien op het vernieuwde RTL XLquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zou die uithangen?
Ja als iemand de gifs van de mensen die er niet meer zijn ook grijs kunnen maken zet ik ze erin.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Zipportal het volgende:
OP update?Gasten van 100 jaar terug staan er nog in.
Laat maar even weten welke grijs moetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Deze op grijs? Hij komt er namelijk nooit meer.
Dank aan Scarface88
Jezus wat las dat lekker weg. Oliverquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Allereerst mijn felicitaties voor Johan Derksen. Ik reed naar huis en zag overal de vlag voor hem uithangen! Wat een held is het toch
Ik wil toch nog even stil staan bij het feit dat RTL precies een jaar geleden alle VI fragmentjes op Youtube blokkeerde. Vandaar dat ik mijn persoonlijke mening over het afgelopen jaar in een klein columnpje heb geplaatst.
een jaar later ... ....
Vandaag precies een jaar geleden was het zover. 31 januari 2012 ging de geschiedenisboeken in als de dag dat RTL alle Voetbal International fragmenten op Youtube op zwart gooide. Het betekende voor de diverse Voetbal International kanalen op Youtube zoals arnogroenendijk, devoetbalkantine, OliverVoetbal, OranjeEINSVI, Superbeelden en WillemsWesley het einde. Alle hoogtepunten uit diverse 'topshows' waren niet meer te bewonderen. Zelfs video's van Danny Vera, die twee keer per week een vrolijk deuntje speelt tijdens de uitzendingen van Voetbal International zag zijn video's worden geblokkeerd.
Zelfs de legendarische video's van SigaarSnor gingen op zwart. SigaarSnor dacht zelf dat het einde nu in zicht was voor zijn blog en zocht direct contact met RTL.
Deze melden hem dat RTL met Youtube 'in onderhandeling' was en dat het voor een groot gedeelte aan Youtube lag dat alle fragmenten geblokkeerd waren. RTL vond dat Youtube meer moest betalen. Ditzelfde bericht werd nog maar een bekrachtigd, want het werd ook in het blad Voetbal International gepubliceerd.
Ik heb zelf RTL op 2 februari 2012 een mailtje gestuurd en krijg als antwoord: 'Helaas zijn de Voetbal International fragmenten niet meer te zien op Youtube. U kunt ze wel terugbekijken op het vernieuwde en verbeterde RTL XL!'
Dat RTL dus in onderhandeling was met Youtube bleek dus een groot toneelstukje te zijn. RTL maakt de VI fan dingen wijs, die totaal niet waar zijn. Net zoals RTL men probeert te laten geloven dat Britt Dekker en Ymke Wieringa kunnen presenteren en dat Jan Kooiemans, of hoe die gladjanus mag heten een TV persoonlijkheid is! Want er waren al diverse personen binnen RTL die al een paar dagen na de Youtube blokkade riepen dat het allemaal draait om de promotiecampagne voor het videoplatform van RTL XL. RTL wilde zoveel mogelijk kijkers daar naartoe lokken, en blokkeerde daarom alles op Youtube.
Vreemd genoeg heeft Youtube nooit bekendgemaakt dat ze met RTL in onderhandeling zijn Nee, het is gewoon een grote publiciteitsstunt van RTL voor dat waardeloze videoplatform van hen.
Een oud gezegde is: 'Bijt nooit de hand, die je altijd gevoed heeft', maar kennelijk doet RTL dit wel. Toen Voetbal International nog niet zo populair was, waren het juist de Youtubefilmpjes, die ze naamsbekendheid gaven. En uitgerekend diezelfde Youtubefilmpjes staan nu allemaal niet meer op Youtube. Maar zelf plukt RTL massaal Youtubefilmpjes voor hun eigen programma's. Denk bijvoorbeeld al alleen al aan de Youtubefragmenten die Voetbal International en Editie NL gebruiken. Vraagt RTL daar wel netjes toestemming voor?
Een jaar later is Youtube zo goed als Voetbal Internationalloos. Maar de VI Hooligan weet inmiddels ook wel dat niet alle wegen naar RTL XL leiden. 720.000 mensen hebben inmiddels een andere route gevonden, en zullen die ook blijven bewandelen.
Beste mensen van RTL. Bedankt voor het weghalen van legendarische fragmenten op Youtube. Bedankt voor het precies 1 jaar lang voorliegen van uw publiek en bedankt dat jullie al een jaar lang in 'onderhandeling' zijn met Youtube. Iedere ochtend moet iedere RTL XL medewerker even in de spiegel kijken en tegen zichzelf zeggen: 'Wat ben ik toch goed, potverdikkie wat ben ik goed.'
Johan Derksen heeft altijd gelijk gehad. In Hilversum, daar loopt een eng gezelschap rond. Maar ook een gezelschap wat mensen erg voor de gek kan houden.
Tot slot wens ik RTL veel succes met het maken van hun aankomende programma's. Ik blijf het echter spijtig vinden dat ze nooit openlijk hebben gezegd: 'Beste mensen, vanaf vandaag steken we onze middelvinger op naar de RTL fragmenten, en heten we u alleen nog van harte welkom op het vernieuwde RTL XL'
[ afbeelding ]
Oliver
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Deze op grijs? Hij komt er namelijk nooit meer.
Dank aan Scarface88
Demen Budul omdat hij nooit meer antwoord krijgt op zijn vragen. Drenthe omdat hij simpelweg niet meer interessant isquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Laat maar even weten welke grijs moeten
dank uquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Jezus wat las dat lekker weg. Oliver
Hopelijk lezen die pedante klootzakken van RTL XL dit ook.
Ik weet uit betrouwbare bron *kuch kuch* dat je er ook veel moeite in hebt gestopt. De rellen die geplant waren voor vandaag komen wel een andere keer. Heb i.i.g een mooi topic kunnen openen over gladjanus Kooijemans.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stel voor om Hilversum morgenavond te bestormen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron *kuch kuch* dat je er ook veel moeite in hebt gestopt. De rellen die geplant waren voor vandaag komen wel een andere keer. Heb i.i.g een mooi topic kunnen openen over gladjanus Kooijemans.
Ah joh Rensie. Onze tijd komt nog wel. Moeten we nog even een minuutje stilte inlassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron *kuch kuch* dat je er ook veel moeite in hebt gestopt. De rellen die geplant waren voor vandaag komen wel een andere keer. Heb i.i.g een mooi topic kunnen openen over gladjanus Kooijemans.
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Van mij mogen ze best wel helemaal uit de OP. Scheelt weer wat laden als je mobiel zit.
Kan ik ook doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Van mij mogen ze best wel helemaal uit de OP. Scheelt weer wat laden als je mobiel zit.
Zwartwit is toch wel prima, against modern OP'squote:
Die moeten er inderdaad ook bij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die gasten die al 2 jaar niet komen erin laten en waar zijn Aad300 en Wim Kieft?
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die gasten die al 2 jaar niet komen erin laten en waar zijn Aad300 en Wim Kieft?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HEY HEY ik ben diegene die uiteindelijk jou DM kanaal heeft toegevoegd aan de OP héquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En vindt dat mijn DailyMotion kanaaltje wel erg weinig opvalt tussen al het Gifjes geweld Rensie
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HEY HEY ik ben diegene die uiteindelijk jou DM kanaal heeft toegevoegd aan de OP hé. En inderdaad sommige gifjes kunnen inderdaad wel weg.
Morgen zal ik uiteindelijk de OP helemaal verfrissen met de dingen die we nu besluiten.
Wie kan dat maken? Morgen lees ik alles terug en voeg ik het allemaal toe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Aad de Mos-gifje moet zijn van het moment waarop hij de voorzitter een saluut geeft.
Vind dat Aad300 als rayonhoofd in de OP moet. Maar ik kan zelf geen gifjes makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Oliver23 het volgende:
Deze van Aad is geweldig, moet alleen even verkleind worden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Aan wie heb jij de grootste hekel?
• Sjek van Gelder
• Jan Kooijemans
• Halina Reijn
• Arno Vermeulen
• Ymke Wieringa
• Bert van der Veer
• Peter R de Vries
• Ronald Waterkneus
• Prem Radhakishun
Tussenstand:
quote:Hevig teleurgestelde Rutten niet mee terug in spelersbus. Teleurgesteld over uitblijven transfers.
Had deze post over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Dijkstra komt ook nooit meer, mag op grijs. Wat moeten de redenen zijn die erboven moet staan bij Bos en Dijkstra?
Dan kies ik toch Arno Vermeulen omdat hij zichzelf ook zo serieus neemt. Aan Jack heb ik geen hekel, dat is een gezellige dikzak. Jan, Ymke, Halina, ach, laat gaan. Ik kijk graag naar Peter R.'s programma's, een vermakelijk irritante man. Bert van der Veer wilde gewoon even de Johan Derksen van medialand zijn. En Ronald is gemoedelijk en ongevaarlijk, zijn wereld houdt op in een straal van 20 kilometer rond Eindhoven.quote:
Mr. Plakhaarquote:
Dankquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier ouwe reus
http://giel.vara.nl/media/207536
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[i]Johan Derksen, een oeuvre.
knip
Johan, gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier ouwe reus
http://giel.vara.nl/media/207536
Hij heeft z'n broer meegenomen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:09 schreef Nober het volgende:
Beckham naar Parijs, leuk voor z'n vrouwtje want binnenkort de modeshows weer voor het nieuwe (mode!)seizoen.
[ afbeelding ]
Genomen terwijl die in de kast zit.
Kijkersvraagje erover ingestuurd. Zo'n gedicht kunnen ze toch niet negerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oliver, als ik jou was zou ik je column opsturen via vi.nl/tv
Ik heb ook mn gedichtje opgestuurd. Je kan het ook op de facebook zetten van VI, maar daar heb ik geen zin in.
Het haalt de uitzending waarschijnlijk niet maar de redactie zal het waarschijnlijk wel onder ogen komen. Zeker als we het massaal opsturen.
Is zijn schoonzoon, hij wil geen chagrijnige dochterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees dat toekomstig formule 1 courreur Giedo van der Garde 10 miljoen heeft gekregen van Marcel Boekhoorn.
Dat is toch weer een voorspelling van Johan Derksen die niet uit komt, want hij heeft gezegd tijdens Hemd van het Lijf Wijchen TV dat de heer Boekhoorn, een NEC supporter al zijn geld ooit nog eens in NEC zou investeren.
Gaat dit het niveau worden vanavond?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar toch, zoals men vroeger zong in Nijmegen:
Huppie huppie huppie, N.E.C. is ons cluppie!
Dat moet dhr. Boekhoorn niet vergeten.
We kunnen het ook hebben over die provinciale weg waar je niet harder dan zestig mag en waar je verkering uitging?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gaat dit het niveau worden vanavond?
Meneer Vermeer moet geen onwaerhed'n vertell'n. Caterham verkeert niet in de onderste regiônen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het een mooie sport, maar als je voor Caterham rijdt weet je dat je het gehele seizoen in de onderste regionen zal vertoeven.
En daar win je de Gouden Mossel heus niet mee.
Jou verstuur ik hun resultaten van 't vorig seizoen nog wel even, over de mail!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meneer Vermeer moet geen onwaerhed'n vertell'n. Caterham verkeert niet in de onderste regiônen!
Hij is verstuurdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oliver, als ik jou was zou ik je column opsturen via vi.nl/tv
Ik heb ook mn gedichtje opgestuurd. Je kan het ook op de facebook zetten van VI, maar daar heb ik geen zin in.
Het haalt de uitzending waarschijnlijk niet maar de redactie zal het waarschijnlijk wel onder ogen komen. Zeker als we het massaal opsturen.
Haha, ik weet nog dat ik een keer met die Luinge in de tunnel stond en dat ie zei: 'Grensie, klootzak, je gaat vandaag een kaart krijgen!'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jou verstuur ik hun resultaten van 't vorig seizoen nog wel even, over de mail!
twitter:dannyveramusic twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 19:20:47Ik heb strax bij #VITV mijn vrouw op me borst! Mail@ info@fotografiejeroenmoerdijk.nl als je ook zo’n uniek shirt wil! http://t.co/BkatbDjG reageer retweet
Rensie, ben je de dag een beetje goed doorgekomen?quote:
Helemaal gesloopt ouwe reus. Hele nacht letterlijk geen minuut geslapen, sliep voor het eerst in de auto naar school. Gelukkig was ik rond 14:00 thuis, dus heb vanmiddag mijn slaap beetje ingehaald.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rensie, ben je de dag een beetje goed doorgekomen?
Rensie, Ouwe Reus. Altijd fijn om jouw weer te begroetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helemaal gesloopt ouwe reus. Hele nacht letterlijk geen minuut geslapen, sliep voor het eerst in de auto naar school. Gelukkig was ik rond 14:00 thuis, dus heb vanmiddag mijn slaap beetje ingehaald.
Is het op school ook nog gelukt met die 80 pagina's die je af moest hebben?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helemaal gesloopt ouwe reus. Hele nacht letterlijk geen minuut geslapen, sliep voor het eerst in de auto naar school. Gelukkig was ik rond 14:00 thuis, dus heb vanmiddag mijn slaap beetje ingehaald.
JAquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het op school ook nog gelukt met die 80 pagina's die je af moest hebben?
quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga me nu nestelen voor de beeldbuis om optimaal van Jantje Boskamp te kunnen genieten.
Mwa, hij is nooit achtervolgd door een travestiet, pastoor en clown.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Mart Smeets is ook bedreigd, als hij zijn gele polsbandje nog zou dragen zouden ze hem de strot afsnijden. Sportjournalist is geen ongevaarlijk vak.
fail. Pietertje was er niet bij dwddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
daar gaan we. Een verademing na Pieter Derks.
Ook een middelvinger voor jou wegens je rare en onnozele plakhaaruitsprakenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef Syntix het volgende:
Ff een middelvinger voor Derksenaangezien hij standaard poep praat en de gemiddelde NLer nog meer van voetbal af weet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik die gemist?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is niet rullevantquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
fail. Pietertje was er niet bij dwdd
fail voor jou om een Ajacied af te vallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook een middelvinger voor jou wegens je rare en onnozele plakhaaruitspraken
Onnozel argument weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
fail voor jou om een Ajacied af te vallen.
Leuk, iedereen even lachen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:32 schreef Syntix het volgende:
Aaah johan kan bijna stoppenprima. Opdonderen en mensen met verstand van voetbal neerzetten.
Ik ben er geen voorstander van om iemand als Syntix een platform als dit te geven om zijn zieke mening te laten uiten, ontzeg hem de toegang.quote:
Waarom denk je dat ik dat zei?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
fail. Pietertje was er niet bij dwdd
Netjes, ik moest van GGMM aardiger tegen je doen, dus dat zijn mijn goede voornemens van Februariquote:
Zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
moet ik nog op gaan passen ook zkr?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben er geen voorstander van om iemand als Derksen een platform als dit te geven om zijn zieke mening te laten uiten, ontzeg hem de toegang.
Het enige wat jij kan posten is PSVquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
moet ik nog op gaan passen ook zkr?
omdat je standaard dacht dat Pietertje er was op vrijdagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat zei?
Fer en z'n 13 jarige chickiequote:
Cabral kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fer en z'n 13 jarige chickie
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef tammepiet het volgende:
Als 18, 19 of 20 jarige een 13 jarige neuken die net de cito-toets gemaakt heeft.
Baaas.
citotoets begint komende week pas manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef tammepiet het volgende:
Als 18, 19 of 20 jarige een 13 jarige neuken die net de cito-toets gemaakt heeft.
Baaas.
Zeker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Schakel nu pas in, begin dus gemist
Je moet toch nog wel weten dat je geen 13 was toen je de cito-toets maakte? Was vorig jaar toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
citotoets begint komende week pas man
in 2010 maakte ik de citotoets.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet toch nog wel weten dat je geen 13 was toen je de cito-toets maakte? Was vorig jaar toch?
Hij houdt van strak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wat was er over Fer? Nogmaals schakel net pas in.
Hij heeft een meisje van 13 gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
dat jij seks met hem hebt gehad, 13-jarigequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Sex met dertienjarig meisje,in zijn Feyenoord tijd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Een meisje van dertien gepenetreerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
What?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje van 13 gedaan.
What?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een meisje van dertien gepenetreerd.
Paar keer blijven zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet toch nog wel weten dat je geen 13 was toen je de cito-toets maakte? Was vorig jaar toch?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad ook graag de wijven in.
Nee, Gijp en Genee gaan naar de skybox van Merabquote:
Wist ik niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, Gijp en Genee gaan naar de skybox van Merab
Emmen is minimaal een uur karren vanaf Arnhem, pik!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Emmen is een half uurtje verder dan Arnhem. Niet overdrijven dus.
Dit inderdaad, ben benieuwd wat die erover te zeggen heeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Stiggie het volgende:
Ik wil boskampie horen over Cuencaaaaaaaaaaaaaaa
Kun je Koert Westerman niet restaurerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kon zijn opmerking niet verstaan...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kun je Koert Westerman niet restaureren
waardeloze spelers, maar wij zijn van Mano verlost.quote:
Hele beperkte speler.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Syntix het volgende:
Johan ongelofelijke mongool. Van Rhijn is potentiele wereldtop. Blinde kneus.
Tsja geen Robben, Sneijder, v.d. Vaart en Stekelenburg. Alleen Strootman geeft het een beetje wereld klasse uitstraling.quote:
V Persie ook wel een beetjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja geen Robben, Sneijder, v.d. Vaart en Stekelenburg. Alleen Strootman geeft het een beetje wereld klasse uitstraling.
Wel iets minder.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
V Persie ook wel een beetje
Je bedoelt Strootgodquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja geen Robben, Sneijder, v.d. Vaart en Stekelenburg. Alleen Strootman geeft het een beetje wereld klasse uitstraling.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Zat Wilfried himself in die zaal?
Ik hou niet van natte vinger werk. Dat zei Fer ook.
Bergkamp, Kluivert, Stam, Davids.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Stekelenburg, Heitinga, Fer, Sneijder, Van Der Vaart, Robben, Elia. Wie nog meer?
Neen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Syntix het volgende:
doe eens rustig man, niet iedereen moet het met jou eens zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Syntix het volgende:
Zeg jij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doe eens rustig man, niet iedereen moet het met jou eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |