Visboer brengt niet, daar moet je moeite voor doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
Dan laat je het brengen.
Ik heb nog een kast vol vreten. Ik weet niet wat te kiezen.
Juist wel kijken, heerlijke ergernis tv.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
Die vent van Max zit er ook inderdaad. Geen idee wat dit nou weer is. Ga niet kijken.
Ja weet je hoeveel moeite dat is?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Karina het volgende:
Dan sta je op, doet je jas aan en loopt naar buiten.
Ja, ik ben vanmorgen nog buiten geweest, naar de bakker, de slager en de sigarenboer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja weet je hoeveel moeite dat is?
Wat rook jij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ben vanmorgen nog buiten geweest, naar de bakker, de slager en de sigarenboer.
Nee zeg, dat is ranzig. Pall Mall rood.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat rook jij?
Van die vuige menthol?
Visboer zit om de hoek maar ik ga altijd op de fiets.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ben vanmorgen nog buiten geweest, naar de bakker, de slager en de sigarenboer.
Visboer is voor mij op loopafstand.
Is dat zo'n bus van 15 euro en dan de Nel Veerkamp uithangen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zeg, dat is ranzig. Pall Mall rood.
Van Nelle halfzwaar en Marlboro als ik weg ben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens een fiets.
Wat rook jij dan? Zware shag?
Gewoon pakjes man. Ik koop altijd meteen een slofquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat zo'n bus van 15 euro en dan de Nel Veerkamp uithangen?
Ook dat niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:52 schreef hexje het volgende:
Jullie hebben van die vergeelde vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |