Dus jij bent ook al zo'n Turkenfapper?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo Spartacus opzetten. Als we het toch over leuke mannen hebben
Uh heb je het weleens gezien? Geen Turk te bekennen man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent ook al zo'n Turkenfapper?
Euroshopper, kost niksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kost een hoop wasmiddel elke keer.
Nee komt uit een andere fabriek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt gewoon uit dezelfde fabriek. Dus ja.
Jij bent wasmiddelenexpert?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee komt uit een andere fabriek.
Ik deed vroeger wel eens die jetstraal zo tegen mijn penis.quote:
Hoe goor maak jij jezelf dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent wasmiddelenexpert?
En dan nog. Alles wordt schoon voor 2 euro per fles in plaats van 5 euro per fles.
Ik zeg toch niet dat ik mezelf goor maak? Maar heb je weleens gewassen ZONDER wasmiddel? Heb ik een keer per ongeluk gedaan, dan stinkt je was daarna, niet normaal.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe goor maak jij jezelf dan?
Beetje die rooklucht eruit en klaar.
Met teveel wasmiddel wordt het ook een gore vette zooi.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik mezelf goor maak? Maar heb je weleens gewassen ZONDER wasmiddel? Heb ik een keer per ongeluk gedaan, dan stinkt je was daarna, niet normaal.
Die van mij nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zit tegenwoordig ook een straalfunctie in.
Daarom, 1 dopje. Vloeibaar. Poeder vind ik niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met teveel wasmiddel wordt het ook een gore vette zooi.
Wat is deze?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:45 schreef Karina het volgende:
Tip: zap niet naar NED 2 want dan zie je Claudia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |