Achja, niets voor mij die snelheden op een scootertje / bromfietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Doet een kreidler met 60cc ook..
toen ik 16 was was het natuurlijk wel een kick, plat op de tank naast de provinciale weg en dan auto's inhalenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Blester het volgende:
[..]
Achja, niets voor mij die snelheden op een scootertje / bromfiets
Ik heb misschien een koper voor m'n reverse, wil hem eronderuit hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Koelkastman het volgende:
Mooi is dat altijd. Ik rij zelf ook met een gianelli reverse. Komt een leuk knetter geluidje uit.
Afstellen ging alleen niet heel gemakkelijk.
Ik heb m'n nieuwe uitlaat ingesmeerd met afgewerkte olie. Kachelzwart werkt ook erg goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
Ik heb een keer op een oude brommeruitlaat wat sikens zwarte verf gesmeert tegen pekel enzulks..
dat zat er na 4 jaar nog op
hm mn oude knalpot ( denk de originele uitlaat nogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:32 schreef Geelman het volgende:
Geen geweldige uitlaat. Maar voor een Rush is niet zoveel te krijgen en duur is 'ie ook niet.
Wel de begrenzer eruit halen en de scooter opnieuw afstellen!
Er is vast ook wel een Sito+ voor te krijgen. Dat is een standaard uitlaat, lekker stil en niet opvallend. Loopt prima als je de begrenzer eruit haalt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm mn oude knalpot ( denk de originele uitlaat nog) heeft geen beperkingen er in ?
maar ik sta ope voor evt suggesties( alleen meer dan 100,- wil ik eigelijk niet uitgeven aan een uitloat )
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:04 schreef Blester het volgende:
Ik kan denk ik wel concluderen dat de Neos geen benzine krijgt, de nieuwe bougie zit er nu enkele dagen in, flink vaak gekickt in deze dagen en er is HELEMAAL geen verkleuring op de bougie te zien. Wanneer hij zou verzuipen zou hij zwart moeten zijn, wanneer hij gewoon benzine krijgt zou hij koffiebruin moeten kleuren maar hij ziet er nog bijna hetzelfde uit als hoe hij erin ging.
Benzinetank zit gewoon vol, nu voelde ik eens aan de benzineslang, maar hier liep helemaal geen benzine doorheen, ook niet als ik een paar keer flink kick.
heb je die carb nou al schoongemaakt of zit je eigenwijs te doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:04 schreef Blester het volgende:
Ik kan denk ik wel concluderen dat de Neos geen benzine krijgt, de nieuwe bougie zit er nu enkele dagen in, flink vaak gekickt in deze dagen en er is HELEMAAL geen verkleuring op de bougie te zien. Wanneer hij zou verzuipen zou hij zwart moeten zijn, wanneer hij gewoon benzine krijgt zou hij koffiebruin moeten kleuren maar hij ziet er nog bijna hetzelfde uit als hoe hij erin ging.
Benzinetank zit gewoon vol, nu voelde ik eens aan de benzineslang, maar hier liep helemaal geen benzine doorheen, ook niet als ik een paar keer flink kick.
Lees even hierboven. Ik weet niet in hoeverre mijn conclusies waar zijn, maar daarom ook het berichtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heb je die carb nou al schoongemaakt of zit je eigenwijs te doen?
Gast, ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:49 schreef Blester het volgende:
[..]
Lees even hierboven. Ik weet niet in hoeverre mijn conclusies waar zijn, maar daarom ook het bericht
Bij een Neos is die er moeilijk af te halen, heb nog een aantal sleutels niet. Verder ligt het daar denk ik ook niet aan? Lees hierboven maar, ik kreeg hem weer aan het lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Gast, ik heb geen idee waar je het over hebt.
Tis geen raketwetenschap, maak die carburateur gewoon schoon.
Om er fatsoenlijk bij de komen moet de luchtfilter eraf, mis een sleutel daarvoor (zit heel vreemd bij deze scooter). Verder kan het daar toch niet aan liggen? Dat is nu toch wel bewezen, aangezien hij met benzine in de cilinder gespoten wel start.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef Life2.0 het volgende:
volgens mij he.. van die fotos, zat het gewoon vast met twee slangenklemmen
of vertrouw je je sleutelkennis nog niet genoeg?
Geef mij eens een verklaring hoe het kan dat het vuil zijn van de cabarateur problemen geeft wanneer hij stationair loopt? Ik zou dan juist zeggen dat de benzineslang vuil is en wanneer je gas geeft zit er meer druk op en wanneer hij stationair loopt pompt hij het niet krachtig genoeg door.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:36 schreef Life2.0 het volgende:
na 13 jaar kan ik het ook fout hebben, maar ik zou er niet te veel op vertrouwen
Ik heb iets meer nodig dan deze twee woorden om te begrijpen op welk deel van mijn bericht je reageert.quote:
En daarom leg ik het je ook niet uit maar geef ik de oplossing tot het probleemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb iets meer nodig dan deze twee woorden om te begrijpen op welk deel van mijn bericht je reageert.
Die twee woorden zijn geen oplossing in mijn ogen. Als ik gas geef stroomt het gewoon goed door en volgens mij als hij stationair loopt zuigt hij niet meer genoeg benzine aan ofzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En daarom leg ik het je ook niet uit maar geef ik de oplossing tot het probleem
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:49 schreef Life2.0 het volgende:
klaar met de onzin nou:
maak de carburateur schoon en kom dan terug.
Verstopte stationair sproeierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Geef mij eens een verklaring hoe het kan dat het vuil zijn van de cabarateur problemen geeft wanneer hij stationair loopt? Ik zou dan juist zeggen dat de benzineslang vuil is en wanneer je gas geeft zit er meer druk op en wanneer hij stationair loopt pompt hij het niet krachtig genoeg door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |