quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
Ik heb een keer op een oude brommeruitlaat wat sikens zwarte verf gesmeert tegen pekel enzulks..
dat zat er na 4 jaar nog op
Gewoon 5-10 minuten tussen de lagen wachten (eventueel venti. erop zettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef Life2.0 het volgende:
in veel laagjes doen he, laagje doen; opwarmen, afkoelen, laagje, opwarmen etc
je moet het verhitten om uit te harden, niet gewoon laten drogenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Gewoon 5-10 minuten tussen de lagen wachten (eventueel venti. erop zetten)
Waar verhit jij hem mee dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je moet het verhitten om uit te harden, niet gewoon laten drogen
Jij spuit een uitlaat terwijl hij erop zit?quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Blester het volgende:
[..]
Of je spuit één laag, doet hem er weer op, haalt hem er weer af, volgende laag etc.?
Is Motip, is echt een zeer goed merk. En ook nog een 800 graden bestendig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja.
als die verf nog steeds hetzelfs als vroegah, valt het er gewoon vanaf wanneer je het met een dikke laag op spuit zonder te harder, het gaat dan isoleren en hecht niet, buiten is dan hard terwijl binnenkant zacht wordt..
Denk maar niet dat ik weer met een giannelli reverse ga rijden hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
motip is geen haar beter dan een busje van de markt, echt waar.
2k van motip wel prima hoor
Hij moet er sowieso onderuit, opschuren, prima evt, ontvetten, dan moet je toch 3 uur drogen en dan gooi hem er even onder om uit te harden, doe het goed of flikker er gewoon hema verf overheen
demper gewoon verwijderen, meteen nieuw wol in, geen gezeik met de politie straks met mooi weer?
Voor een snelle uitlaat heb je tegenwoordig de Yasuni-reeks. Retesnel die dingen, met 70CC halen ze zo te 120quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
stofdroog ja.. gewoon nog niet aanzitten met je vette vingers, luister naar opa
en die namen
in mijn tijd had je een gewone uitlaat:
[ afbeelding ]
of een heule snelle
[ afbeelding ]
Doet een kreidler met 60cc ook..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Voor een snelle uitlaat heb je tegenwoordig de Yasuni-reeks. Retesnel die dingen, met 70CC halen ze zo te 120
Ben wel naar huis gereden met de gianelli uitlaat, reed er 80 KM/u mee. Niet volledig onbegrensd tho.
Met droog bedoel ik dat hij klaar is voor een tweede laag, niet om aan te zitten natuurlijk
Achja, niets voor mij die snelheden op een scootertje / bromfietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Doet een kreidler met 60cc ook..
toen ik 16 was was het natuurlijk wel een kick, plat op de tank naast de provinciale weg en dan auto's inhalenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Blester het volgende:
[..]
Achja, niets voor mij die snelheden op een scootertje / bromfiets
Ik heb misschien een koper voor m'n reverse, wil hem eronderuit hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Koelkastman het volgende:
Mooi is dat altijd. Ik rij zelf ook met een gianelli reverse. Komt een leuk knetter geluidje uit.
Afstellen ging alleen niet heel gemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |