TZR heeft 110 KG rijklaar toch? Net als die van mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef bulldogg het volgende:
35mm carb, sproeier 130, onbegrensde cdi (dus meer toeren), 150 kilo eigen gewicht en 65 kilo mijn gewicht
Op mijn kenteken bewijs staat 128, maar is dat met 14L benzine etc. ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef Blester het volgende:
[..]
TZR heeft 110 KG rijklaar toch? Net als die van mij.
Nee, lege tank.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef bulldogg het volgende:
[..]
Op mijn kenteken bewijs staat 128, maar is dat met 14L benzine etc. ?
Meestal staat er massa rijklaar, dat is inclusief alle vloiestoffen en etcetera.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef bulldogg het volgende:
[..]
Op mijn kenteken bewijs staat 128, maar is dat met 14L benzine etc. ?
Een bok bedoel je? TZR heeft alleen zijstandaard.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:08 schreef bulldogg het volgende:
trouwens een midden standaard voor een TZR bestaat niet, toch??
Let wel op een fietskoppeling is niet goed genoegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef -niemand- het volgende:
ik ben bezig om een aanhangertje te lassen voor de brommer.
groot is hij niet. maar er past toch wat in.
foto's komen wel als hij klaar is.
en het leukste, hij word alleen gemaakt van afval materialen, alleen het wiel heb ik gekocht.
ik kreeg mijn fietskar met zo`n kogel dus met t fietsen er al af :/ ( ok mischien moet ik minder hard door de bocht dan ofzo :p )quote:Op maandag 18 februari 2013 23:12 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Let wel op een fietskoppeling is niet goed genoeg
Deze willen achter een brommer wel eens los schieten.
Je moet oficieel een goed gekeurde trekhaak hebben.
Heb 1 gezien die zo,n kogelkoppeling had van een fiets en deze schoot onder het rijden gewoon los
ik heb dus zelf een koppeling gelast van een ontieglijk sterk scharnier en een zijstandaard.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:12 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Let wel op een fietskoppeling is niet goed genoeg
Deze willen achter een brommer wel eens los schieten.
Je moet oficieel een goed gekeurde trekhaak hebben.
Heb 1 gezien die zo,n kogelkoppeling had van een fiets en deze schoot onder het rijden gewoon los
och bij mijn scoot lekt de pakking tussen blok en uitlaat lekt ook.. koolt wel weer dicht op den duurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Blester het volgende:
Vandaag trouwens eens bezig geweest met m'n uitlaat van de MH RX 50, staalborstel gekocht en deze op de boormachine gezet. Eens een flink uurtje zitten schuren en echt bijna alle roest eraf. Op sommige plekken kwam ik helaas niet bij (kappen zaten ervoor en achterkant kon ik sowieso al niet bij) ik had echter weinig zit om de hele uitlaat eraf te gaan halen waarbij de pakkingen waarschijnlijk afbrokkelenPakking tussen demper en uitlaatbegin lekt trouwens een beetje, ook niet erg fijn maar niet echt schadelijk.
als er schotten inzitten uitbranden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
och bij mijn scoot lekt de pakking tussen blok en uitlaat lekt ook.. koolt wel weer dicht op den duur![]()
en iemand ervaring met uitlaatjes ontkolen ?
gok dat er schotten in zitten jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:04 schreef -niemand- het volgende:
[..]
als er schotten inzitten uitbranden.
zonder schotten moet je een binnekabel van je remmen ofzo de uiteinden in de boormachine doen.
dan in de uitlaat stoppen en volop ronddraaien.
LET OP NIET DRAAIEN ALS DE KABEL BUITEN DE UITLAAT IS!!!!!
uitbranden kan goed met benzine of vol laten lopen met gas. wel oppassen dat beide uiteindes open zijn en dat je niet met je gezicht ervoor gaat zitten.
Top scootertje. Heb hem zelf ooit 2e hands gekocht en rij er nu al 2,5 jaar op.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Blester het volgende:
Iemand hier ooit gehoord van een Beta Ark? Nu de Gilera weg is moet daar natuurlijk weer wat voor in de plaats komenValt me op dat Beta Ark's redelijk goedkoop zijn tweedehands. Daar zit toch gewoon een minarelli blok onder? Iemand ooit een Beta Ark gehad?
Yamahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Blester het volgende:
Wat is het rustig hier
Nu de Gilera weg is begint het toch wel leeg te worden met maar één bromfiets. Morgen kijken voor een Yamaha Neos hier in de buurt (alleen als er geen sneeuw ligt) Leuke prijs rond kunnen maken. Heeft alleen één gebrek, elektrische start doet het niet. Volgens de verkoper is de kabel achter het indrukknopje doorgebrand. Nouja, heb ik toch weer wat te doen zeggen ik dan maar
En Yamaha is wel een top merk waarvoor heel veel onderdelen heel goedkoop zijn
Die heb ik ook nog steeds jaquote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Yamahataiwaneese bende
Jij had toch een Motorhispania RX50 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |