Zie positie van de bougie...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
bazending, alleen ga je mij nu vast vertellen dat dit 4 takt is
Bij een tweetaktmotor zit de bougie recht bovenin de cilinderkop, bij een viertaktmotor zit 'ie schuin in de cilinder gestoken omdat de kleppen al in de cilinderkop zitten.quote:
jij ook hier poserman ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Het is Cees niet Kees
ziet er nou zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
me vader zei van de week dat het de lelijkste brommer is die hij ooit heeft gezien
heb die sport sticker op de 2e foto daarna nog vervangen door een puch logo
koud! water gebruikenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Lekker op zo'n stinkende olieboot rijden is het toppunt van heteroseksualiteit...
Ik heb maar eens een nieuwe uitlaat gekocht voor m'n Kymco, en ik zal ook maar eens nieuwe banden laten monteren! Nog even de pekel eraf spoelen, en we kunnen er weer tegenaan!
Will do! Morgen maar, dan heb ik nog wel even tijd. Meteen maar een afspraak maken voor nieuwe bandjes. Misschien ML50 als het budget het toelaat.quote:
Kan er een prop in?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef Blester het volgende:
M'n bromfiets staat met een lekke achterband bij de garage, ben benieuwd naar de kosten. De schatting was in ieder geval 15 euro. Hele achterband moet eraf, ketting, remklauw etc.
Op een brommer?!quote:
Nee, binnenband moet worden geplakt. Ik zie het wel, morgen al klaar als het goed is.quote:
Ik haal 1 op 25 met die van mij volgens mij.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef bulldogg het volgende:
Ik heb net ff gekeken wat me tzr vebruikt ik was best geschrokken, hij zuipt als een gek 1 op 17 haha
Dat is wel lekker man, zoiets had ik ook verwacht maar nee hoor... ik heb trouwens ook nog gisteren weer ff me tellertje ontgrenstquote:Op zondag 10 februari 2013 23:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik haal 1 op 25 met die van mij volgens mij.
en dat kun je niet even zelf doen ?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, binnenband moet worden geplakt. Ik zie het wel, morgen al klaar als het goed is.
Net of ik het gereedschap heb om die ketting, remklauwen e.d. eraf te halenquote:Op maandag 11 februari 2013 08:44 schreef Mr.Trololo het volgende:
[..]
en dat kun je niet even zelf doen ?
Ach, voor ¤15,- ga ik er niet zelf aan kloten.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:04 schreef Mr.Trololo het volgende:
een paar steeksleutels, wat bandenlichters, wd40..
kom je al een heel eind![]()
Wat heb je er aan veranderd dan? Ik heb met AM6 blokjes altijd makkelijk de 1 op 30 gehaald (ontgrenst)quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef bulldogg het volgende:
Ik heb net ff gekeken wat me tzr vebruikt ik was best geschrokken, hij zuipt als een gek 1 op 17 haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |