SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb gezoend met radio 3FM DJ Timur
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rubenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gedanst met Ruben Nicolai
De Lama's![]()
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gedanst met Ruben Nicolai
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Die is dan wel weer coolquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gedanst met Ruben NicolaiGoed gedaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaaquote:
En ik sta op de foto met Patrick Loudiers.Kom maarquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Tofquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa
En ik sta op de foto met Patrick Loudiers.
[..]
Kom maarIk mis de Lama's wel, was tof altijd
![]()
![]()
Mijn zoen was niet cool bedoel je?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is dan wel weer coolGoed gedaan
Volgende weekquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa
En ik sta op de foto met Patrick Loudiers.
[..]
Kom maar
jes?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TofIk mis de Lama's wel, was tof altijd
Ze waren toen in Enschede, traden op op de universiteit en gingen daarna de stad in naar Paddy's, hadden we via via gehoord. Dus wij daarheen, uiteindelijk na 2 uur wachten in Paddy's kwamen ze daar de dansvloer op, vanaf een bovenverdieping. Waren bezopen als een mofoRuben wilde ook niet op de foto, hij zei; het is toch veel leuker om met mij gedanst te hebben?
Dus toen gingen we dansen
Is 'ie net zo leuk in het echt dan op de radio?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gezoend met radio 3FM DJ TimurI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Hij is op de radio niet leuk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is 'ie net zo leuk in het echt dan op de radio?
Dus ja
[b]AirwiN schreef [/b]
ohquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is op de radio niet leuk!
Dus ja. |Ik vind hem wel leuk
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, met je enorme strandballen dan.
Smaken verschillen hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie dan? Kampioen dammen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef rival het volgende:
Ik ben familie van een wereldkampioen.
Nu koppen dichtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn nicht is de beste vriendin van Ankie van Grunsvenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef rival het volgende:
Ik ben familie van een wereldkampioen.
Nu koppen dicht![]()
Als kind mocht ik mee naar de paarden van Ankie
Ik ga even het avondeten redden.
Tot later
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |