SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb gezoend met radio 3FM DJ Timur
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rubenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gedanst met Ruben Nicolai
De Lama's![]()
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gedanst met Ruben Nicolai
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Die is dan wel weer coolquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gedanst met Ruben NicolaiGoed gedaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaaquote:
En ik sta op de foto met Patrick Loudiers.Kom maarquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Tofquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa
En ik sta op de foto met Patrick Loudiers.
[..]
Kom maarIk mis de Lama's wel, was tof altijd
![]()
![]()
Mijn zoen was niet cool bedoel je?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is dan wel weer coolGoed gedaan
Volgende weekquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa
En ik sta op de foto met Patrick Loudiers.
[..]
Kom maar
jes?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TofIk mis de Lama's wel, was tof altijd
Ze waren toen in Enschede, traden op op de universiteit en gingen daarna de stad in naar Paddy's, hadden we via via gehoord. Dus wij daarheen, uiteindelijk na 2 uur wachten in Paddy's kwamen ze daar de dansvloer op, vanaf een bovenverdieping. Waren bezopen als een mofoRuben wilde ook niet op de foto, hij zei; het is toch veel leuker om met mij gedanst te hebben?
Dus toen gingen we dansen
Is 'ie net zo leuk in het echt dan op de radio?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gezoend met radio 3FM DJ TimurI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Hij is op de radio niet leuk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is 'ie net zo leuk in het echt dan op de radio?
Dus ja
[b]AirwiN schreef [/b]
ohquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is op de radio niet leuk!
Dus ja. |Ik vind hem wel leuk
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, met je enorme strandballen dan.
Smaken verschillen hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie dan? Kampioen dammen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef rival het volgende:
Ik ben familie van een wereldkampioen.
Nu koppen dichtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn nicht is de beste vriendin van Ankie van Grunsvenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef rival het volgende:
Nu koppen dicht![]()
Als kind mocht ik mee naar de paarden van Ankie
Ik ga even het avondeten redden.
Tot later
ik was 4e op de nintendo power series in 95quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef rival het volgende:
Nu koppen dicht![]()
Ik heb nog nooit een bekend iemand gezien/gesproken.
Wel op de middenstip van de kuip gestaan. Maar daar weet ik niks meer van
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:10 schreef rival het volgende:
Huppel weet je trouwens dat ik irl met chamilionaire heb gesproken??
En nee, dat wist ik niet!!
Weet wel dat jij al jaren wilde dat ik naar Chamillionaire ging luisteren maar dat ik niet naar jou luisterde
[b]AirwiN schreef [/b]
Hans klok leerde mij trucs toen niemand hem nog konquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn nicht is de beste vriendin van Ankie van Grunsven![]()
Als kind mocht ik mee naar de paarden van Ankie![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
En nee, dat wist ik niet!!
Weet wel dat jij al jaren wilde dat ik naar Chamillionaire ging luisteren maar dat ik niet naar jou luisterde![]()
Mn ex was NL kampioen Streetfighter op een Nintendo, volgens mij de snes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik was 4e op de nintendo power series in 95If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben je familie van hem ja?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:11 schreef rival het volgende:
[..]
Hans klok leerde mij trucs toen niemand hem nog kon
Omdat Rival het nogal dwingend zei en ik zoiets had van ik ga mooi niet naar jou luisterenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Op mijn werk heb ik regelmatig te maken met bekende Nederlanders. Heb het koningshuis gezien, allemaal politici, acteurs en actrices, al die lama mensen etc.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:11 schreef zeefje het volgende:
Ik heb nog nooit een bekend iemand gezien/gesproken.
Wel op de middenstip van de kuip gestaan. Maar daar weet ik niks meer van
En van Basten.
Ook van der Sar eens gezien in Naturalis.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit was ook op de snes, maar dan met Unirally.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex was NL kampioen Streetfighter op een Nintendo, volgens mij de snes.
Bazenspel.![]()
Mooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
Volgende week met tgnd samen ja
Toen ie hier in Amsterdam was![]()
Nais!! Ging je je toen gedragen als een onhebbelijke fan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet zo slim hequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Rival het nogal dwingend zei en ik zoiets had van ik ga mooi niet naar jou luisteren![]()
Nee van Richard Ross. (Rip)quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je familie van hem ja?
Dat is de broer van mijn vader..
Hans kwam daar trucs leren en ik was daar ook regelmatig![]()
![]()
Met van Basten heb ik een borrel gedaan op vakantie!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op mijn werk heb ik regelmatig te maken met bekende Nederlanders. Heb het koningshuis gezien, allemaal politici, acteurs en actrices, al die lama mensen etc.
En van Basten.
Ook van der Sar eens gezien in Naturalis.
Heb koffie gedronken met de Wolf in mn stamkroeg in Emmen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, okeequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Nee van Richard Ross. (Rip)
Dat is de broer van mijn vader..
Hans kwam daar trucs leren en ik was daar ook regelmatig
Nu luister ik het wel tochquote:![]()
Niks aan de hand dacht ik zo
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was echt een partij zenuwachtig toen ik de Outlawz ontmoette.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi![]()
Nais!! Ging je je toen gedragen als een onhebbelijke fan?![]()
Maar je had het al veel eerder kunnen luisteren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu luister ik het wel toch![]()
Niks aan de hand dacht ik zo![]()
Nee hij vroeg waar ie heen moest om wat lol te hebben toen we hem na de show bij de uitgang zagenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi![]()
Nais!! Ging je je toen gedragen als een onhebbelijke fan?![]()
![]()
Ach!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je had het al veel eerder kunnen luisteren.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat zei je? Kom maar mee naar Purmerend?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hij vroeg waar ie heen moest om wat lol te hebben toen we hem na de show bij de uitgang zagen_!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zei je? Kom maar mee naar Purmerend?_!
![]()
![]()
Flipsels!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is dezequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
wereldkampioen van brood poep maken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef rival het volgende:
Nu koppen dicht
dus![]()
FLipsjequote:
De Wolf trainde toen WKE zeker?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met van Basten heb ik een borrel gedaan op vakantie!!
Heb koffie gedronken met de Wolf in mn stamkroeg in Emmen
De Wolf woont hier en zie hem wel eens lopen met van die veel te jonge meiden aan zijn arm.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
EUJ!!quote:
Nu luister ik wel toch!! Damn ik had meer goede rap dan jij hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Was Paradiso dus logischerwijs naar het Leidse gestuurd hequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zei je? Kom maar mee naar Purmerend?_!
![]()
![]()
kendequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:11 schreef rival het volgende:
[..]
Hans klok leerde mij trucs toen niemand hem nog kon
dus![]()
Ja, nu traint hij Sliedrecht 1 en maakt mn zusje regelmatig ruzie met hemquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FLipsje![]()
[..]
De Wolf trainde toen WKE zeker?
De Wolf woont hier en zie hem wel eens lopen met van die veel te jonge meiden aan zijn arm.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lees eens iets omhoogquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
wereldkampioen van brood poep maken?![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ!!
Nu luister ik wel toch!! Damn ik had meer goede rap dan jij hoor![]()
En je mocht/ging mee?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef rival het volgende:
[..]
Was Paradiso dus logischerwijs naar het Leidse gestuurd heIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kaneeelquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FLipsje![]()
[..]
De Wolf trainde toen WKE zeker?
De Wolf woont hier en zie hem wel eens lopen met van die veel te jonge meiden aan zijn arm.![]()
Hoe staat het leven?
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha smoooothquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu jij er bent, een heel stuk beter.![]()
![]()
Gemiste kans hoor!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet.Haiquote:![]()
![]()
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja zou daardoor bijna van mijn stoel glijdenquote:uiteraardquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ja jij weet hoe dat gaat jij zit ook in de juiste regio![]()
![]()
![]()
Ik moest hierbij aan Kaneel denken.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik zou jou best van je stoel willen doen glijden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zou daardoor bijna van mijn stoel glijden
[..]
uiteraard
Ik zag hem ook net en moest hetzelfde denken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:23 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hierbij aan Kaneel denken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik niet dan val ik op mijn bips en heb ik auw.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jou best van je stoel willen doen glijden.
Ha lekker kinderachtig gezegd![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet dan val ik op mijn bips en heb ik auw.
Ha lekker kinderachtig gezegd
Ik denk aan veel dingen bij deze foto, maar Kaneel is er niet 1 van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:23 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hierbij aan Kaneel denken.![]()
Dan kan Kaneel je daar kusjes geven tegen de auw!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet dan val ik op mijn bips en heb ik auw.
Ha lekker kinderachtig gezegdWhat you forget, you are gonna repeat.
Alleen kaneel mag dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan Kaneel je daar kusjes geven tegen de auw!
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zet je haar niet liever ergens op vast?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jou best van je stoel willen doen glijden.![]()
![]()
Gastquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk aan veel dingen bij deze foto, maar Kaneel is er niet 1 van.![]()
![]()
Enkel door het slecht photoshopte logotje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk aan veel dingen bij deze foto, maar Kaneel is er niet 1 van.C'est la vie
Klopt, ik gun dat kaneel wel hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is aan Flips, nietwaar?
14 SHADES OF GREY
Ik ben weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Flips is vrij om te gaan waar ze wil.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zet je haar niet liever ergens op vast?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dacht ik alquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet.dus![]()
ja srryquote:Moet ie eerst hier heen, zoveel gedoe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan Kaneel je daar kusjes geven tegen de auw!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is vrij om te gaan waar ze wil.![]()
![]()
Dat is van Osdorp Possequote:
14 SHADES OF GREY
Dat moet 'ie er dan maar voor over hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet ie eerst hier heen, zoveel gedoe.
Heyquote:C'est la vie
Bwuhquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hai
Ik heb weer ruzie thuis, het is werkelijk ongekend
kom je gezellig hier ruzieen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hai
Ik heb weer ruzie thuis, het is werkelijk ongekend
dus![]()
quote:
Was ik ff van de aardbodem verdwenen, niet?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik moet nu trouwens wel wat aan die reclame denken van 'Mijn papa werkt bij de MacDonaldsIedereen stil'
![]()
![]()
Ja, spoorloos!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Was ik ff van de aardbodem verdwenen, niet?
Al mijn speurhonden konden niks vinden. Zelfs de paragnosten wisten me niks te vertellen.
Ocharmequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, spoorloos!
Al mijn speurhonden konden niks vinden. Zelfs de paragnosten wisten me niks te vertellen.
Maar ik ben er hoor![]()
Waarom is het hier zo belachelijk rustig? Heeft iedereen seks ofzo
Ik werk er zelfquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef Faxie het volgende:
Ik moet nu trouwens wel wat aan die reclame denken van 'Mijn papa werkt bij de MacDonaldsIedereen stil'
I wish.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ocharme
Maar ik ben er hoor![]()
Waarom is het hier zo belachelijk rustig? Heeft iedereen seks ofzoDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nu ben ik weer helemaal blij. Rode wangetjes en alles.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ocharme
Maar ik ben er hoor![]()
Waarom is het hier zo belachelijk rustig? Heeft iedereen seks ofzo
Ik heb geen idee waar iedereen is. Maar ik bedenk me wel dat ik niet gegeten heb.
Ow, en geen seks hier.
Maar dat is een open deur natuurlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ga dat eens even heel gauw doen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben ik weer helemaal blij. Rode wangetjes en alles.
Ik heb geen idee waar iedereen is. Maar ik bedenk me wel dat ik niet gegeten heb.
Ik at een pizza, want ik vond dat ik dat mocht
Je moet niet te chubby worden he?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ga dat eens even heel gauw doen dan
Ik at een pizza, want ik vond dat ik dat mochtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet niet te chubby worden he?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wel! Want het is koudquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet niet te chubby worden he?
Wat? Ik heb het beste met haar voor.quote:Moet je je niet meer scheren.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klopt ja.. Vind ik leuk, want keihard dissenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zat Fokkers die je warm willen houden hoor
Dan doen we dat maar jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Ik heb het beste met haar voor.
[..]
Moet je je niet meer scheren.
Prikkelbaardkusjes voor Tamas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan doen we dat maar ja
Ijskoud ben jequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Klopt ja.. Vind ik leuk, want keihard dissen![]()
![]()
Affreusquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prikkelbaardkusjes voor Tamas.
Je moet toch een hobby hebbenquote:En iets waar je goed in bent
Ojwkee, dan mag je je scheren om lieve zachte meisjeskusjes te geven.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat lijkt me beter ja.. Zacht ende teder.. Zo rol ik weet jequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ojwkee, dan mag je je scheren om lieve zachte meisjeskusjes te geven.
Ik weet het. Je oogt ook zacht en teder.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter ja.. Zacht ende teder.. Zo rol ik weet je
Daarom durf ik je niet te hard te knuffelen, uit angst dat je kapot maak.
Ik kan wel tegen een stootje hoor (no pun voor de viezerikken hierquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Je oogt ook zacht en teder.
Daarom durf ik je niet te hard te knuffelen, uit angst dat je kapot maak.)
Harde plattelandsleven, je kent hetWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je bent zelf een stootquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een stootje hoor (no pun voor de viezerikken hier)
Harde plattelandsleven, je kent het![]()
![]()
Ik ken dat niet. Ik ben een stadskindje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een stootje hoor (no pun voor de viezerikken hier)
Harde plattelandsleven, je kent het
Komt wel goed sgatjuhquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken dat niet. Ik ben een stadskindje.
Krijg ik een glaasje roosvicee van je?quote:
Ik zit al 5 minuten te denken wat er mis is met mijn bestek, ben ik gewoon linkshandig aan het eten.
En nu?quote:14 SHADES OF GREY
Uiteraardquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg ik een glaasje roosvicee van je?
Ik zit al 5 minuten te denken wat er mis is met mijn bestek, ben ik gewoon linkshandig aan het eten.
En wtf
Geen spannende avonturen ofzo?quote:
Hoe komt dat zo? Ik verveel mij ook wel een beetje eigenlijkquote:
14 SHADES OF GREY
De grote vraag is met wie..quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uiteraard
En wtf![]()
[..]
Geen spannende avonturen ofzo?
Okéquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo? Ik verveel mij ook wel een beetje eigenlijkI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dat ook uiteraard eigenlijk in principe jawel :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hey jij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uiteraard
En wtf![]()
[..]
Geen spannende avonturen ofzo?Lang niet gezien.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ehm. oke..quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard eigenlijk in principe jawel :$
Feraaaaaaaaaaquote:![]()
Hoi, idd ff geleden eh.. Maar hier ben ik hoor
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Feraaaaaaaaaa![]()
Hoi, idd ff geleden eh.. Maar hier ben ik hoor
Ik heb je gemist.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Rokje
14 SHADES OF GREY
Nohhhhhhhhhhhhquote:gekke meisjeeee
Ik jou ook hoorWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat klopt, dat was ie idd.. Ben ik me volledig van bewustquote:Tijnquote:
Er zijn vast voldoende mannen hier die je zouden geven.quote:Of zal ik een flesje vodka meenemen?quote:
Niet meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vast voldoende mannen hier die je zouden geven.
[..]
Of zal ik een flesje vodka meenemen?
Waarom niet, gewoon doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Of zal ik een flesje vodka meenemen?
Ik weet nog wel iets dat krom is.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zoek je een nieuwe.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nohhhhhhhhhhhhgekke meisjeeee
Ik jou ook hoor
Gek ben ik wel, maar je fleurt de boel altijd zo lekker op met je gifjes.
Hihi.Alles goed verder?
Waar zou dat toch aan liggen?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets dat krom is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht M.I.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan zoek je een nieuwe.
En nee lijkt mij geen strak plan.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik zal vast weer wat leuke gaan opzoeken danquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Gek ben ik wel, maar je fleurt de boel altijd zo lekker op met je gifjes.
Hihi.Alles goed verder?
.. Hihihi
Mjaaaaa gaat.. Rare week een beetje.. Met jou?
Kusje.quote:
Ik zou het niet weten, ken je nietquote:
Drink jij dat ook, ja?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom niet, gewoon doen
Anders neem ik wel iets zoeters mee, voor zoete meisjes.Een gat is een gat dit dat.quote:Sja, dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Slecht M.I.
En nee lijkt mij geen strak plan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar niemand kent mequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ken je niet
Rare week? Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal vast weer wat leuke gaan opzoeken dan.. Hihihi
Mjaaaaa gaat.. Rare week een beetje.. Met jou?
Ik ben heel erg druk. Maar nieuwe baan bevalt goed, ook al is het lichamelijk zwaar (stil vieze FOK!kers). Het liefst duik ik meteen daarna m'n bed in, maar dan heb ik helemaal geen leven meer.
Nee, ik hou niet zo van vodkaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drink jij dat ook, ja?
Anders neem ik wel iets zoeters mee, voor zoete meisjes.
[..]
Een gat is een gat dit dat.
[..]
Sja, dan weet ik het ook niet...Doe maar Martini
Jawel hoor, alleen ik ken je nog niet zo goedquote:
14 SHADES OF GREY
Ahhh de mysterieuze poster.. Houden zo.. Mysterieus blijven houdt de aandacht vastquote:
OMG meisje van 17 is zwanger. De aanstichter was 16. Ze leerden elkaar kennen via MSN_!
Met een olijfje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo van vodka..Doe maar Martini
Jij wel toch Samzz? Jij houdt van iedereen.quote:
awww.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ik ken je nog niet zo goed
Echt jahquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahhh de mysterieuze poster.. Houden zo.. Mysterieus blijven houdt de aandacht vastI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Owjeetje, dit gebeurt anders nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef zeefje het volgende:
OMG meisje van 17 is zwanger. De aanstichter was 16. Ze leerden elkaar kennen via MSN_!
Ownee, wacht. Dit gebeurt iedere dag.
Aanstichter?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef zeefje het volgende:
Ja joh, iedereen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wel toch Samzz? Jij houdt van iedereen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe romantischquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef zeefje het volgende:
14 SHADES OF GREY
Nah, on the rocks, dat welquote:Mij ook? :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
dat jong is focking 16. En hadden helemaal geen voorbehoedsmiddelen. Dan ben je dom.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjeetje, dit gebeurt anders nooit.
Ownee, wacht. Dit gebeurt iedere dag.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Zulks een allemansvriend.quote:![]()
Hoe is het met jou?
IEDEREEN!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah, on the rocks, dat wel
[..]
Mij ook? :$“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En met voorbehoedsmiddelen gaat het gelukkig nooit foutquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat jong is focking 16. En hadden helemaal geen voorbehoedsmiddelen. Dan ben je dom.
14 SHADES OF GREY
Zow..... cool mijn doorloper is nog niet vol!
Ik vind het een aparte term ... Ook omdat ze er beiden met hun kop ... o wacht ...quote:In ieder geval, ze hebben beiden seks gehad. Dus zij is even dom geweest als hij.
Er is wel een kleinere kans.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En met voorbehoedsmiddelen gaat het gelukkig nooit foutI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
You have no ideaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulks een allemansvriend.![]()
Hoe is het met jou?.
Goed, op de koppijn na. Met jou?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
IJsblokjes kan ik niet echt meenemen. Die moet je dan zelf hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah, on the rocks, dat wel
Maar de martini staat genoteerd.Het meerendeel van de bevolking is dom.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat jong is focking 16. En hadden helemaal geen voorbehoedsmiddelen. Dan ben je dom.
Ja ok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het een aparte term ... Ook omdat ze er beiden met hun kop ... o wacht ...In ieder geval, ze hebben beiden seks gehad. Dus zij is even dom geweest als hij.
Oh come onquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En met voorbehoedsmiddelen gaat het gelukkig nooit fout.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Koppijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
You have no idea.
Goed, op de koppijn na. Met jou?Ziek?
Goed, alleen druk en moe. Pijn aan m'n voeten vooral, ik moet andere werkschoenen hebben.
Gelukkig welquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IJsblokjes kan ik niet echt meenemen. Die moet je dan zelf hebben.
Maar de martini staat genoteerd.
[..]
Het meerendeel van de bevolking is dom.
14 SHADES OF GREY
Dan kun je altijd nog zeggen dat je het geprobeerd hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En met voorbehoedsmiddelen gaat het gelukkig nooit foutA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gezellig hier!
Standaard, no problemquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IJsblokjes kan ik niet echt meenemen. Die moet je dan zelf hebben.
Maar de martini staat genoteerd.
[..]
Het meerendeel van de bevolking is dom.
AwesomeIets wat morgen 1 jaar geleden is.. Vind ik lastig.. Daar laat ik het bij, want ik ben een vrouw en maak dingen dus automatisch niet graag geheel duidelijk..quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Rare week? Hoezo?
Ik ben heel erg druk. Maar nieuwe baan bevalt goed, ook al is het lichamelijk zwaar (stil vieze FOK!kers). Het liefst duik ik meteen daarna m'n bed in, maar dan heb ik helemaal geen leven meer.
En dat klinkt wel heftig ja
Wel goed op jezelf passen eh
Ziek... Nee. Vandaag de hele dag een sluimerende hoofdpijn. Dus nu lekker in bed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Koppijn?Ziek?
Goed, alleen druk en moe. Pijn aan m'n voeten vooral, ik moet andere werkschoenen hebben.
Wat voor werk doe je?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ook voor het eerst!quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mijn reactie op deze warmhartige post:quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Altijd als ik Rokje zie posten, zit ik zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Altijd als ik Rokje zie posten, zit ik zo:
[ afbeelding ]
Dat zou het vast minder erg maken als je 16 bentquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog zeggen dat je het geprobeerd hebt.
14 SHADES OF GREY
Geen probleem, ik zal mijn nieuwsgierigheid onderdrukken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Standaard, no problem
Awesome
[..]
Iets wat morgen 1 jaar geleden is.. Vind ik lastig.. Daar laat ik het bij, want ik ben een vrouw en maak dingen dus automatisch niet graag geheel duidelijk..
Wel goed op jezelf passen eh![]()
Komt wel goed hoor, dank je. Het is gewoon nog even wennen en mijn draai vinden. Maar ergens wel lekker om zo bezig te zijn.Misschien verlies ik dan zelfs wat vetjes.
Wat voor baan heb je Fera?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem, ik zal mijn nieuwsgierigheid onderdrukken.![]()
Komt wel goed hoor, dank je. Het is gewoon nog even wennen en mijn draai vinden. Maar ergens wel lekker om zo bezig te zijn.Misschien verlies ik dan zelfs wat vetjes.
Sterkte meisje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Standaard, no problem
Awesome
[..]
Iets wat morgen 1 jaar geleden is.. Vind ik lastig.. Daar laat ik het bij, want ik ben een vrouw en maak dingen dus automatisch niet graag geheel duidelijk..
Wel goed op jezelf passen ehJij prefereert 1-op-1 meets, he?quote:Niemand kan zo charmant een mond vol hebben terwijl er ijs langs haar kin druppelt zoals jij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn reactie op deze warmhartige post:
[ afbeelding ]Ben ik de enige?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem, ik zal mijn nieuwsgierigheid onderdrukken.![]()
![]()
En bezig zijn is sowieso fijn.. Mijn week was naast raar ook nog eens irritant rustig qua werkzaamheden
HahahaNohhh Feertjon
Schoonmaakwerk. Maar veel en sommige dingen moeten binnen een bepaalde tijd, dus dat is wel aanpoten. Ik werk vier uur non-stop zonder één keer te gaan zitten, dus op een gegeven moment wel belastend voor m'n voeten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziek... Nee. Vandaag de hele dag een sluimerende hoofdpijn. Dus nu lekker in bed.
Wat voor werk doe je?Maar als het goed is krijg ik speciale werkschoenen, ook anti-slip tegen het glijden.
quote:
Thnxquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte meisje.
[..]
Jij prefereert 1-op-1 meets, he?
[..]
Niemand kan zo charmant een mond vol hebben terwijl er ijs langs haar kin druppelt zoals jij.
[..]
Ben ik de enige?
En zo is het maar net.. I wear the icecream, the icecream does not wear me!!!
Interieurverzorgster, schoonmaakwerk dus.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh wij doen hetzelfdequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Schoonmaakwerk. Maar veel en sommige dingen moeten binnen een bepaalde tijd, dus dat is wel aanpoten. Ik werk vier uur non-stop zonder één keer te gaan zitten, dus op een gegeven moment wel belastend voor m'n voeten.Maar als het goed is krijg ik speciale werkschoenen, ook anti-slip tegen het glijden.
.. Ja dat merk je idd fysiek!
*ding dong*
Ik doe deur open.
"Hallo ik zal me even netjes voorstellen, mijn naam is Selma, ik ben van Oxfam Novib"
Ik: "Succes vanavond, dag!"
Doe deur weer dicht.
Ben ik nou erg?
Ze was wel lekker....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh ja ik zag de post hierboven alquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Interieurverzorgster, schoonmaakwerk dus.. Is dat niet saai
Huh wat? Ik had het niet over meets.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte meisje.
[..]
Jij prefereert 1-op-1 meets, he?
[..]
Niemand kan zo charmant een mond vol hebben terwijl er ijs langs haar kin druppelt zoals jij.
[..]
Ben ik de enige?
En nee, ik prefereer juist geen 1-op-1 meets. Vaak vind ik dat zo awkward.
LOLquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef fietsie het volgende:
*ding dong*
Ik doe deur open.
"Hallo ik zal me even netjes voorstellen, mijn naam is Selma, ik ben van Oxfam Novib"
Doe deur weer dicht.
Ben ik nou erg?
Ze was wel lekker....I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Oh dat moest net een ander gifje zijn Feer, deze namelijk
Nee, als je single was dan was het een gemiste kansquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef fietsie het volgende:
*ding dong*
Ik doe deur open.
Doe deur weer dicht.
Ben ik nou erg?
Ze was wel lekker....14 SHADES OF GREY
Vervelen op je werk is zo kut.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
En bezig zijn is sowieso fijn.. Mijn week was naast raar ook nog eens irritant rustig qua werkzaamheden
[ afbeelding ]
HahahaNohhh Feertjon
Ja jonguh, moet je me vooral chocolade ijs laten zien.
Was een grapje hè.quote:
No waaaaaay.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh wij doen hetzelfde.. Ja dat merk je idd fysiek!
Ik deed toch een smileyquote:
Oh, leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Schoonmaakwerk. Maar veel en sommige dingen moeten binnen een bepaalde tijd, dus dat is wel aanpoten. Ik werk vier uur non-stop zonder één keer te gaan zitten, dus op een gegeven moment wel belastend voor m'n voeten.Maar als het goed is krijg ik speciale werkschoenen, ook anti-slip tegen het glijden.
.
Toen ik nog zwaar fysiek werk deed, liep ik op klompen. Best een aanrader.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, ik hou van poetsen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh ja ik zag de post hierboven al. Is dat niet saai
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Vervelen op je werk is zo kut.
Ja jonguh, moet je me vooral chocolade ijs laten zien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dan word ik toch gelukkiger van chocolade ijs.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bleek anders niet .quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Huh wat? Ik had het niet over meets.
En nee, ik prefereer juist geen 1-op-1 meets. Vaak vind ik dat zo awkward.Je kunt het meid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Vervelen op je werk is zo kut.
Ja jonguh, moet je me vooral chocolade ijs laten zien.
De eckte eckte? Of van die zwartequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leuk.
Toen ik nog zwaar fysiek werk deed, liep ik op klompen. Best een aanrader.
Van die zwarte met rubberzolen... daar heb ik heeel wat paar van versleten...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De eckte eckte? Of van die zwarteProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoi snarfquote:
14 SHADES OF GREY
Ja, ik vind van wel. Schoonmaken geeft zo'n voldoening, behalve als iemand binnen vijf minuten een brandschone WC weer onderschijt, maar dat kan gebeuren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leuk.
Toen ik nog zwaar fysiek werk deed, liep ik op klompen. Best een aanrader.
Er worden schoenen voor me besteld, dus dat komt vast wel goed.
ik loop doorgaans (tijdens werk) op kisten, ook ideaal...!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van die zwarte met rubberzolen... daar heb ik heeel wat paar van versleten...They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Awesome. Hoe lang doe je dat al?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En zo hoort men te rollen u_uquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van die zwarte met rubberzolen... daar heb ik heeel wat paar van versleten...Kan gebeuren ja.. T kan zodanig gebeuren dat t tot je middel op de muren zitquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Schoonmaken geeft zo'n voldoening, behalve als iemand binnen vijf minuten een brandschone WC weer onderschijt, maar dat kan gebeuren.
Er worden schoenen voor me besteld, dus dat komt vast wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Een portie eten en een ibuprofen samen maken dat de wereld toch weer iets mooier is...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was wel vrij uniek.quote:Waarom zie ik nu Basic Fit en Weight Care reclames voor me? Die hebben ook altijd van dat soort ''inspirerende'' slagzinnen.quote:[..]
Je kunt het meid.![]()
Weet je wat ook helpt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:43 schreef fietsie het volgende:
Een portie eten en een ibuprofen samen maken dat de wereld toch weer iets mooier is...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Van het dak springen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En zo hoort men te rollen u_u
[..]
Kan gebeuren ja.. T kan zodanig gebeuren dat t tot je middel op de muren zit
Gatver ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still having fun?quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel vrij uniek.
[..]
Waarom zie ik nu Basic Fit en Weight Care reclames voor me? Die hebben ook altijd van dat soort ''inspirerende'' slagzinnen.![]()
Dat zou voor sommige mensen wel een oplossing zijn en voor de rest van wereld nog meer.quote:14 SHADES OF GREY
Is dat vrij te verkrijgen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Verdiend wel.quote:
GIEVquote:Most of the timequote:.. Soms krijg ik er wel t heen en weer van
maar nog meer van t fietsen dan t werk zelf
quote:NEE!quote:
Leuke plaatjes
Omdat Rokkelje en Feertje het over poep hebben en ik hun niet wil kwetsen, ga ik niet mijn verzameling poep-op-de-muren-plaatjes posten.
Maar ik heb wel anderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen. Dierenhokken verschonen vind ik veel minder erg. Mensen zijn ranzige wezens.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja ik doe met je meequote:
*rolt van bed*
Tot straks menschen![]()
Mensenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Dierenhokken verschonen vind ik veel minder erg. Mensen zijn ranzige wezens.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je, ehm, ego??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Proost mopquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ik doe met je mee
*rolt van bed*
[ afbeelding ]
Tot straks menschen![]()
neequote:en logisch want t werkt vet goed! Ik heb toen via nachtpost 2 pilletjes gekregen, kostte me 25 euro ...
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Hoe ver is het fietsen dan? Wel gezond bezig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GIEV
[..]
Most of the time.. Soms krijg ik er wel t heen en weer van
maar nog meer van t fietsen dan t werk zelf
Volgens mij is het nu tijd voor foute gedachten.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
wtfquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #126
Persoonlijk ben ik van mening dat een persoon die iets dergelijks in -dat- topic paste zelfs nooit meer internet zou mogen hebben, laat staan een Fok! account...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
Daar zitten zulke getraumatiseerde mensen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die vraagt om een ban. Stiekem vind ik het wel grappigquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #126Whut ...
Niet erg gepast, nee.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je kent me goed genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu tijd voor foute gedachten.
Je weet best waar dat ding van op zwelt. ;DEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die laatstequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van Harry Potter is goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
Ooit van mij. Dat waren tijden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg.
Je weet best waar dat ding van op zwelt. ;DA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Alleen het Foute uur is tof op Qquote:14 SHADES OF GREY
het foute uurquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen het Foute uur is tof op Q
Q-music
Dit is meer mijn humor... lekker simpel en droog ghehe
Het foute uur waar ze vaak muziek draaien die niet eens fout isquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
fout uurquote:foute muziek
![]()
foute feestjes
![]()
![]()
![]()
Haha die is nog best goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
Dit is meer mijn humor... lekker simpel en droog ghehe
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het foute uur waar ze vaak muziek draaien die niet eens fout is
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: