Fake of niet, er zijn genoeg kneusjes die wel zo reageren.quote:
eens, voor wat ik geluisterd heb.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind Tyler The Creator echt monotone rommel, dus ik luister er niet naar.
Is veel betere hiphop te vinden
DLC zal toch wel komen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopen dat ze niet met allemaal van die DLC onzin aankomen, nu wil ik een complete fucking GTAV game ook!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
De grap is dat hij helemaal niet voor de PS3/360 komt maar als launch titel voor de nieuwe Xbox/PS4.
als er maar genoeg met een zak geld wordt gerammeld door een consolebouwer is er een hoop mogelijkquote:
Niet eens over nagedacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
als er maar genoeg met een zak geld wordt gerammeld door een consolebouwer is er een hoop mogelijk
en tot die tijd zullen jullie kei jaloers zijn als ik eind Maart Lego City Undercover ga spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:11 schreef Pheno het volgende:
We zullen zien. Eerst maar wachten. En wachten. En wachten...
Neuh. SimCity om de tijd te doden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
en tot die tijd zullen jullie kei jaloers zijn als ik eind Maart Lego City Undercover ga spelen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tja als je verder geen ruk doet overdag dan duurt het inderdaad verrekte lang.
Met een launchtitel als GTA V gaan er gelijk een hoop consoles verkocht worden. Als ik MS/Sony was, zou ik in ieder geval proberen om zo'n titel vast te leggen, zeker nu beide consoles waarschijnlijk tegelijkertijd en binnenkort nog wel gelanceerd zullen worden.quote:
Ik denk dat de uitdrukking 'going out with a bang' meer van toepassing is: nog één grote titel voordat de nieuwe Xbox uitkomt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Met een launchtitel als GTA V gaan er gelijk een hoop consoles verkocht worden. Als ik MS/Sony was, zou ik in ieder geval proberen om zo'n titel vast te leggen, zeker nu beide consoles waarschijnlijk tegelijkertijd en binnenkort nog wel gelanceerd zullen worden.
Wie weet is GTA V niet in ontwikkeling geweest voor de huidige generatie en zijn ze al een tijd geleden overgestapt naar volgende generatie consoles. Contractueel is echter misschien vastgelegd dat ze hier verder niets over mogen zeggen i.v.m. huidige verkopen van de producent waarmee ze een deal hebben.
In ruil daarvoor krijgen ze natuurlijk een dikke zak met poen. En voor geld kan alles natuurlijk. Ik denk namelijk niet dat GTA V nou echt zoveel beter kan worden dan GTA IV op de huidige generatie. GTA IV liet af en toe al steken vallen qua prestaties.
Eerlijk gezegd hoop ik echt dat het een launchtitel is voor nieuwe generatie, dan kan ik gelijk met een mooie titel overstappen.
Of de nieuwe consoles verschijnen eerder. PS4-aankondiging misschien op 20 februari al trouwens. En going out with a bang zou op zich wel kunnen maar een eerder genoemd punt, namelijk over DLC, daar zit wel wat in. Of ze moeten ook GTA VI al in de planning hebben zitten voor de nieuwe generatie maar dan lopen ze daar wel mee achter. Dan kan 't zo zijn dat de nieuwe console al jaar of twee uit is voordat de nieuwe GTA verschijnt. Dat is ook zonde natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitdrukking 'going out with a bang' meer van toepassing is: nog één grote titel voordat de nieuwe Xbox uitkomt.
De 'Xbox 720' komt trouwens niet eerder dan met kerst (en vermoedelijk nog later). Ze gaan de fanbase echt niet opnieuw teleurstellen door de game nog later uit te brengen. Dan hadden ze wel meteen een latere releasedatum genoemd.
Ik zie het niet gebeuren, dat had in de promotie al lang naar voren moeten komen. De toorn die over R* heen komt als blijkt dat je voor GTA V ineens een nieuwe console moet kopen zal verschrikkelijk zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Of de nieuwe consoles verschijnen eerder. PS4-aankondiging misschien op 20 februari al trouwens. En going out with a bang zou op zich wel kunnen maar een eerder genoemd punt, namelijk over DLC, daar zit wel wat in. Of ze moeten ook GTA VI al in de planning hebben zitten voor de nieuwe generatie maar dan lopen ze daar wel mee achter. Dan kan 't zo zijn dat de nieuwe console al jaar of twee uit is voordat de nieuwe GTA verschijnt. Dat is ook zonde natuurlijk.
Nou, want dan rennen de fanboys naar de winkel en halen een nieuwe console. Wat een verschrikkelijke toornquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, dat had in de promotie al lang naar voren moeten komen. De toorn die over R* heen komt als blijkt dat je voor GTA V ineens een nieuwe console moet kopen zal verschrikkelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |