abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2013 @ 21:27:03 #101
88815 The_Emotion
98.3
pi_122316873
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

fake
Fake of niet, er zijn genoeg kneusjes die wel zo reageren.
Zo erg is het ook weer niet, het geeft deze Fernando de lente en zomertijd weer in gezelschap te zijn van mooie dames.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_122316877
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Vind Tyler The Creator echt monotone rommel, dus ik luister er niet naar.
Is veel betere hiphop te vinden _O_
eens, voor wat ik geluisterd heb.
pi_122324294
Dat nieuws is wel flink kut, maar goed, ze zullen er niet voor niets toe besluiten. Hoop wel dat ze af en toe nog wat laten zien, de komende maanden :)
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:43:54 #104
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122325286
Ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd, maar goed, ik ben meestal dan ook wel redelijk geduldig met dit soort zaken...

Ik hoop eigenlijk dat ze ervoor gekozen hebben om hem dan ook meteen als FullHD launch-title te releasen voor de nieuwe Xbox/PS4/Steambox enzo...
pi_122328508
De grap is dat hij helemaal niet voor de PS3/360 komt maar als launch titel voor de nieuwe Xbox/PS4. :Y
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_122328564
nietes
  vrijdag 1 februari 2013 @ 01:50:09 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122328678
Het is een 3DS exclusive!!!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 02:16:49 #108
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_122328865
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
Het is een 3DS exclusive!!!
Dat verklaart die lelijke bomen op die screen dat ze over de stad uitkijken
#YOLO
pi_122328921
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopen dat ze niet met allemaal van die DLC onzin aankomen, nu wil ik een complete fucking GTAV game ook!
DLC zal toch wel komen...

Was al bang voor dit gebeuren, maar R* komt er elke keer mee weg ;(. Nja MU hebben ze iig tot eind augustus om de game helemaal af te krijgen, eerst maar kijken of dat lukt :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 1 februari 2013 @ 06:21:45 #110
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_122329304
Het was dus geen nachtmerrie, de marteling is echt. September. ;(
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_122329436
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 01:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
De grap is dat hij helemaal niet voor de PS3/360 komt maar als launch titel voor de nieuwe Xbox/PS4. :Y
:')

Met welke userbase? _O-
pi_122329445
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:04 schreef kilozout het volgende:

[..]

Met welke userbase? _O-
als er maar genoeg met een zak geld wordt gerammeld door een consolebouwer is er een hoop mogelijk :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_122329461
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

als er maar genoeg met een zak geld wordt gerammeld door een consolebouwer is er een hoop mogelijk :P
Niet eens over nagedacht. :')

Gelukkig heb ik al wat geld opzij gelegd voor de volgende generatie. :D
pi_122329469
We zullen zien. Eerst maar wachten. En wachten. En wachten...
  vrijdag 1 februari 2013 @ 07:25:07 #115
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_122329540
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:11 schreef Pheno het volgende:
We zullen zien. Eerst maar wachten. En wachten. En wachten...
en tot die tijd zullen jullie kei jaloers zijn als ik eind Maart Lego City Undercover ga spelen :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_122329550
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:25 schreef Klonk het volgende:

[..]

en tot die tijd zullen jullie kei jaloers zijn als ik eind Maart Lego City Undercover ga spelen :Y
Neuh. SimCity om de tijd te doden.
pi_122329553
Tja als je verder geen ruk doet overdag dan duurt het inderdaad verrekte lang.
pi_122330116
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tja als je verder geen ruk doet overdag dan duurt het inderdaad verrekte lang.
:D
  Eindredactie Games vrijdag 1 februari 2013 @ 09:16:24 #119
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_122330746
http://tweakers.net/nieuw(...)op-17-september.html

Die eerste paar posts :') Zoveel sneue lui daar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_122330949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:04 schreef kilozout het volgende:

[..]

Met welke userbase? _O-
Met een launchtitel als GTA V gaan er gelijk een hoop consoles verkocht worden. Als ik MS/Sony was, zou ik in ieder geval proberen om zo'n titel vast te leggen, zeker nu beide consoles waarschijnlijk tegelijkertijd en binnenkort nog wel gelanceerd zullen worden.

Wie weet is GTA V niet in ontwikkeling geweest voor de huidige generatie en zijn ze al een tijd geleden overgestapt naar volgende generatie consoles. Contractueel is echter misschien vastgelegd dat ze hier verder niets over mogen zeggen i.v.m. huidige verkopen van de producent waarmee ze een deal hebben.

In ruil daarvoor krijgen ze natuurlijk een dikke zak met poen. En voor geld kan alles natuurlijk. Ik denk namelijk niet dat GTA V nou echt zoveel beter kan worden dan GTA IV op de huidige generatie. GTA IV liet af en toe al steken vallen qua prestaties.

Eerlijk gezegd hoop ik echt dat het een launchtitel is voor nieuwe generatie, dan kan ik gelijk met een mooie titel overstappen. :Y
pi_122332734
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Met een launchtitel als GTA V gaan er gelijk een hoop consoles verkocht worden. Als ik MS/Sony was, zou ik in ieder geval proberen om zo'n titel vast te leggen, zeker nu beide consoles waarschijnlijk tegelijkertijd en binnenkort nog wel gelanceerd zullen worden.

Wie weet is GTA V niet in ontwikkeling geweest voor de huidige generatie en zijn ze al een tijd geleden overgestapt naar volgende generatie consoles. Contractueel is echter misschien vastgelegd dat ze hier verder niets over mogen zeggen i.v.m. huidige verkopen van de producent waarmee ze een deal hebben.

In ruil daarvoor krijgen ze natuurlijk een dikke zak met poen. En voor geld kan alles natuurlijk. Ik denk namelijk niet dat GTA V nou echt zoveel beter kan worden dan GTA IV op de huidige generatie. GTA IV liet af en toe al steken vallen qua prestaties.

Eerlijk gezegd hoop ik echt dat het een launchtitel is voor nieuwe generatie, dan kan ik gelijk met een mooie titel overstappen. :Y
Ik denk dat de uitdrukking 'going out with a bang' meer van toepassing is: nog één grote titel voordat de nieuwe Xbox uitkomt.

De 'Xbox 720' komt trouwens niet eerder dan met kerst (en vermoedelijk nog later). Ze gaan de fanbase echt niet opnieuw teleurstellen door de game nog later uit te brengen. Dan hadden ze wel meteen een latere releasedatum genoemd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jivis op 01-02-2013 10:32:15 ]
Amen.
pi_122332855
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik denk dat de uitdrukking 'going out with a bang' meer van toepassing is: nog één grote titel voordat de nieuwe Xbox uitkomt.

De 'Xbox 720' komt trouwens niet eerder dan met kerst (en vermoedelijk nog later). Ze gaan de fanbase echt niet opnieuw teleurstellen door de game nog later uit te brengen. Dan hadden ze wel meteen een latere releasedatum genoemd.
Of de nieuwe consoles verschijnen eerder. PS4-aankondiging misschien op 20 februari al trouwens. En going out with a bang zou op zich wel kunnen maar een eerder genoemd punt, namelijk over DLC, daar zit wel wat in. Of ze moeten ook GTA VI al in de planning hebben zitten voor de nieuwe generatie maar dan lopen ze daar wel mee achter. Dan kan 't zo zijn dat de nieuwe console al jaar of twee uit is voordat de nieuwe GTA verschijnt. Dat is ook zonde natuurlijk.
pi_122333022
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Of de nieuwe consoles verschijnen eerder. PS4-aankondiging misschien op 20 februari al trouwens. En going out with a bang zou op zich wel kunnen maar een eerder genoemd punt, namelijk over DLC, daar zit wel wat in. Of ze moeten ook GTA VI al in de planning hebben zitten voor de nieuwe generatie maar dan lopen ze daar wel mee achter. Dan kan 't zo zijn dat de nieuwe console al jaar of twee uit is voordat de nieuwe GTA verschijnt. Dat is ook zonde natuurlijk.
Ik zie het niet gebeuren, dat had in de promotie al lang naar voren moeten komen. De toorn die over R* heen komt als blijkt dat je voor GTA V ineens een nieuwe console moet kopen zal verschrikkelijk zijn :').

Een gepolijste versie voor de nextgens lijkt me realistischer.
Amen.
pi_122333286
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik zie het niet gebeuren, dat had in de promotie al lang naar voren moeten komen. De toorn die over R* heen komt als blijkt dat je voor GTA V ineens een nieuwe console moet kopen zal verschrikkelijk zijn :').

Nou, want dan rennen de fanboys naar de winkel en halen een nieuwe console. Wat een verschrikkelijke toorn :P Inclusief de zak met geld van een Sony of Microsoft, we hebben het hier niet over honderd euro :P

Maar we gaan het zien. Qua DLC is het wel rotte timing, aan de andere kant, hoeveel early adopters zijn er met een nieuwe console, waarvan de prijs en mogelijkheden nog niet bekend zijn ;)
pi_122334003
Ach 1 voordeel; het komt nu na de zomer dus dan zitten we niet met 40 graden op onze zolderkamers te vloeken dat de zon in de tv schijnt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')